Opinie o Nas Instagram

OCENIAJ PRODUKTY I ODBIERZ NAWET 100, 200 i 500zł. ZOBACZ ILE MOŻESZ ZYSKAĆ W NASZYM PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM!!!

DOSTAWA OD 6,50zł - PACZKA W RUCHU - SPRAWDŹ!!! ZAMÓWIENIA OD 1zł

Szanowni Państwo, W związku z sytuacją w Polsce związaną z wirusem rekomendujemy wybór przesyłki do Paczkomatu Inpost 24/7 w celu ograniczenia kontaktu ludzkiego i tym samym zapewnienia wszystkim większego bezpieczeństwa.

 

Producenci

BENCHMARKING PROCESOWY JAKO INSTRUMENT DOSKONALENIA ZARZĄDZANIA UCZELNIĄ Kuźmicz Katarzyna

BENCHMARKING PROCESOWY JAKO INSTRUMENT DOSKONALENIA ZARZĄDZANIA UCZELNIĄ Kuźmicz Katarzyna
BENCHMARKING PROCESOWY JAKO INSTRUMENT DOSKONALENIA ZARZĄDZANIA UCZELNIĄ Kuźmicz Katarzyna

BENCHMARKING PROCESOWY JAKO INSTRUMENT DOSKONALENIA ZARZĄDZANIA UCZELNIĄ Kuźmicz Katarzyna

 

 

Książka może być interesującą pozycją dla menedżerów zarówno sektora prywatnego, jak i publicznego, a zwłaszcza menedżerów szkolnictwa wyższego, oraz pracowników uczelni. Benchmarking jest z powodzeniem stosowany w szkołach wyższych na świecie. W Polsce do tej pory nie został wprowadzony do praktyki zarządczej. Podjęcie przez autorkę problematyki benchmarkingu jako narzędzia doskonalącego zarządzanie uczelnią stanowi zatem nowatorskie przedsięwzięcie. Celem publikacji jest usystematyzowanie wiedzy na temat inicjatyw benchmarkingowych w szkolnictwie wyższym na świecie. W książce szczegółowo omówiono między innymi: - pojęcia związane z zarządzaniem uczelnią, - rolę koncepcji organizacyjnego uczenia się oraz organizacji uczącej się w kontekście uczelni, - definicję oraz ewolucję pojęcia benchmarkingu, - cele benchmarkingu, jego bariery i korzyści z wdrożenia, - autorską klasyfikację benchmarkingu z uwzględnieniem kryterium przedmiotowego, podmiotowego, rodzaju danych i ochrony danych, wsparcia i relacji z partnerami, - przesłanki podejmowania benchmarkingu w szkołach wyższych, - referencyjną metodykę benchmarkingu procesowego w uczelni, opartą na koncepcji spirali benchmarkingowej A. Kelly'ego.

 

Dane techniczne: Autor: Kuźmicz Katarzyna, Oprawa twarda Rok wydania: 2015, Stron: 247, Wymiary (mm) : 170x240

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 35,00 zł
szt.

BIZNES W SIECI Colin Barrow

BIZNES W SIECI Colin Barrow
BIZNES W SIECI Colin Barrow

BIZNES W SIECI Colin Barrow

 

Książka jest też użytecznym elementarzem dla przyszłych e-biznesmenów. W cyfrowej rzeczywistości krzywa uczenia się jest stroma i tylko nieliczni osiągną na czas jej szczyt. Teraz zaś, kiedy w sieciowych inwestycjach chodzi nie tyle o lokowanie nadmiarów gotówki, ile o osiąganie zysków, zorientowanie się, dlaczego części przedsiębiorców ta sztuka się udała, a części nie, może pozwolić na szybsze wybranie właściwej drogi lub uniknięcie największych zagrożeń.Autor książki, Colin Barrow, jest kierownikiem Katedry Przedsiębiorczości w Cranfield School of Management i dyrektorem Programu Wzrostu i Rozwoju Działalności Gospodarczej, najbardziej znanego brytyjskiego programu dla przedsiębiorców. Jest również członkiem-założycielem zespołu, który założył działającą przy uczelni wylęgarnię sieciowej przedsiębiorczości CranfieldCreates.

 

Dane techniczne: Autor: Colin Barrow Stan: nowa, nieczytana Oprawa: miękka Rok wydania: 2007 Stron: 293 Wymiary (mm) : 130x210

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 9,99 zł
szt.

DOSKONAŁY HANDEL ELEKTRONICZNY Steve Morris

DOSKONAŁY HANDEL ELEKTRONICZNY Steve Morris
DOSKONAŁY HANDEL ELEKTRONICZNY Steve Morris
Książka wydana w serii Poradnik doskonały. Dotyczy handlu poprzez Internet. Autorzy wskazują jak najlepiej i najkorzystniej dokonywać transakcji, jak płacić, jak szukać towarów. Czyli jednym słowem jak robić zakupy w sieci. Dane techniczne: Autor: Steve Morris Stan: nowa, nieczytana Oprawa: miękka Rok wydania: 2001 ISBN 83-7301-141-2 Stron: 72 Wymiary (mm) : 110x190

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 2,49 zł
szt.

E-BRANDS. KREOWANIE MARKI W INTERNECIE Phil Carpenter

E-BRANDS. KREOWANIE MARKI W INTERNECIE Phil Carpenter
E-BRANDS. KREOWANIE MARKI W INTERNECIE Phil Carpenter

Zbudowanie i utrzymanie marki jest jednym z najważniejszych elementów skutecznej strategii prowadzenia biznesu w sieci. Obszerne studia przypadków zebrane przez Carpentera w tej książce oraz wnioski, do jakich dochodzi, składają się na praktyczny przewodnik dla każdego, kto myśli o zyskaniu lojalności internetowych klientów jego firmy. Poradnik dla wszystkich, którzy prowadzą lub zamierzają prowadzić binzes w Internecie- wykorzystujący najlepsze praktyki na rynku.

Zbiór podstawowych zasad według autora:

Skup się na budowaniu znajomości marki
W gąszczu firm internetowych wyróżniły się te, które przywiązały wielką wagę do zbudowania znajomości marki na rynku. Działanie to wiąże się z efektywnym użyciem wielu rozmaitych narzędzi. Konieczna okazuje się na przykład reklama poza Internetem, która umożliwia dotarcie do szerszej rzeszy odbiorców (aby poinformować o swoim sklepie internetowym, Barnesandnoble.com wykorzystał radio oraz reklamę zewnętrzną). Partyzanckie strategie marketingowe również pozwalają skupić na sobie uwagę konsumentów, choć na mniejszą skalę (użytkownicy amerykańskich autostrad nie mogą nie zwrócić uwagi na fioletowo-żółte wehikuły Yahoo!). Dział public relations przyczynia się zarówno do zaistnienia marki w świadomości ogółu, jak i pracuje nad zwiększeniem jej wiarygodności. Zbudowanie znajomości marki w Internecie wymaga inwestycji zarówno czasowych, jak i finansowych. Do przeszłości należy już sytuacja z początku lat dziewięćdziesiątych, gdy samo posiadanie strony wiązało się ze napływem rzesz klientów. Internetowi liderzy to firmy zaciekle walczące o to, by ich nazwy były szeroko znane na rynkach, na których działają.

Umacniaj lojalność odbiorców
U początków Internetu uwaga działających w nim firm skupiała się głównie na przyciąganiu nowych klientów. Jednak największy sukces odniosły te przedsiębiorstwa, które równie mocno troszczą się o utrzymanie już zdobytych odbiorców. CDNOW może poszczycić się tym, że ponad połowa klientów dokonuje w jego sklepie powtórnych zakupów. Wysyłanie pocztą elektroniczną zawiadomień o aktualizacji strony pod kątem wybranego stylu muzyki, możliwość wprowadzenia indywidualnych ustawień dzięki opcji My CDNOW, nagradzanie wiernych klientów specjalnymi punktami promocyjnymi - wszystko to przyczynia się do zwiększania lojalności odbiorców. iVillage z kolei wzmacnia lojalność przez rozwijanie wspólnoty użytkowników - chce być miejscem, gdzie kobiety mogą znaleźć odpowiedzi na dręczące je pytania, wymienić poglądy i zawierać znajomości. Skupienie się na lojalności nie oznacza jedynie zachęcania do robienia kolejnych zakupów, a raczej przekształca klientów w wyznawców, gorących orędowników, którzy zaniosą znajomym i przyjaciołom "dobrą nowinę" na temat istnienia iVillage. Dążenie do utrzymania klientów - a nie tylko ich zdobycia - to działanie, które łączy wszystkich internetowych liderów.

Zawieraj układy w sprawach dystrybucji i zawartości strony
Firmy internetowe działają w środowisku pełnym wzajemnych powiązań. Zamiast samemu tworzyć wszystko od zera, sprytni uczestnicy rynku zawierają układy, szczególnie w zakresie zawartości witryny i dystrybucji. Na przykład zamiast samemu tworzyć strony na tematy związane z opieką nad dziećmi, iVillage zwróciła się do American Baby, co przyczyniło się do wzbogacenia jej treści. Zamiast koncentrować się jedynie na osobach zainteresowanych kupnem sprzętu sportowego, Fogdog Sports połączył siły z America Online (AOL), dzięki czemu jego towary zostały wyeksponowane w prowadzonym przez tę ostatnią internetowym sklepie Shop@AOL. Dostęp do licznych użytkowników AOL pozwolił Fogdog Sports znacznie zwiększyć liczbę klientów. Największy sukces w Internecie odniosły firmy zdające sobie sprawę z faktu, że w sieci nikt nie jest w stanie wszystkiego zrobić sam.

Działaj wcześnie i szybko
Rzeczywistość dobitnie świadczy o tym, że rozwijanie działalności w Internecie to proces przebiegający z ogromną prędkością. Wielu sieciowych liderów to firmy, które nie tylko wcześnie pojawiły się na rynku, ale zdołały utrzymać niewiarygodne tempo rozwoju. Yahoo! jako pierwszy wprowadził katalogowanie stron. Nie zwolnił jednak tempa, przekształcając się z prostej wyszukiwarki w rozbudowany portal, stale rozszerzając treść i dodając nowe elementy, aby użytkownicy spędzali na jego stronach więcej czasu. Fogdog Sports jako pierwszy poważnie zajął się sprzedażą sprzętu sportowego przez Internet. Od momentu uruchomienia, firma stale posuwa się naprzód: dodaje nowe kategorie towarów, podpisuje umowy z kolejnymi dostawcami, a nawet myśli o ekspansji na rynek europejski. Bycie w internetowej czołówce to nie tylko wczesne rozpoznanie możliwości, ale i późniejsze utrzymywanie tempa.

Rozwijaj wiedzę na temat rynku i użytkownika
Rozwijanie szczegółowej wiedzy na temat potrzeb użytkownika i rozwoju rynku stały się podstawą sukcesu czołowych firm internetowych - także opisanych w tej książce. Efektem analiz pracowników iVillage było wprowadzenie nowych grup dyskusyjnych i pogłębienie tematyki głównych działów. Badania prowadzone przez Barnesandnoble.com zaowocowały uproszczeniem procedury zamawiania, co spowodowało zwiększenie sprzedaży. Kolejną wspólną cechą internetowej czołówki jest zatem patrzenie na zewnątrz, nie zwracanie się do wewnątrz.

Dbaj o doskonałą opinię
Najpewniejszą gwarancją sukcesu w wirtualnej rzeczywistości jest słowo mówione. Mądrzy internetowi marketingowcy zdają sobie sprawę z tego, że by móc korzystać z efektów przekazywanych ustnie informacji, muszą skupić się na podtrzymywaniu doskonałej opinii. W jaki sposób powyższy cel przełożyć na konkretne działania? Onsale wypracował prosty - a nawet zabawny - sposób zamawiania. Przez opracowanie przewodnika, pomagającego nowym użytkownikom zrozumieć zasady uczestnictwa w aukcji po wysyłanie elektronicznych listów zawierających potwierdzenie dokonania transakcji, firma stara się, by odwiedziny na jej stronach stanowiły niezwykłe i przyjemne doświadczenie. Yahoo! nie tylko pragnie wyróżniać się funkcjonalnością, ale dba o to, by strony były przejrzyste, treściwe i szybko się wgrywały. Stałe zwracanie uwagi na jakość pozwala tym firmom cieszyć się doskonałą opinią, co z kolei przekłada się na liczbę odwiedzin i wysokość zawieranych transakcji.

Oferuj najlepszą wartość
Akademicy często definiują wartość jako stosunek jakości produktu (towaru lub usługi) do jego wartości (nosi on nazwę value equation). Oferta najlepszych firm internetowych - również opisanych w tej książce - charakteryzuje się najlepszą relacją jakości do ceny. W ofercie Barnesandnoble.com znajduje się ogromny wybór tytułów, łatwych do zamówienia i po konkurencyjnych cenach. Yahoo! udostępnia bogatą zawartość swoich stron oraz funkcjonalność, w ogóle nie pobierając za to opłat. W internetowej czołówce mogą utrzymać się firmy stale dbające o zachowywanie najkorzystniejszej relacji jakości do ceny.

Firmy działające na różnych rynkach
Niektóre firmy początkowo działały "realnym świecie", a następnie rozwinęły działalność, aby skorzystać z możliwości, jakie daje Internet. I choć większość firm przedstawionych w tej książce to przedsięwzięcia czysto internetowe, warto podkreślić wyjątek - Barnesandnoble.com, która ma swoje korzenie w "starej" rzeczywistości. Mimo że to właśnie temu przedsiębiorstwu zdecydowałem się poświęcić osobny rozdział, dla porównania przeanalizowałem działalność także innych podobnie rozwijających się firm (wzmianki o niektórych znajdują się w ramkach). Doszedłem do wniosku, że także w ich działaniach da się wyróżnić kilka wspólnych elementów.

Zachowaj najważniejsze elementy marki
Firmy, które odniosły największe sukcesy w przeniesieniu swojej marki ze świata realnego w wirtualny, doskonale zdawały sobie sprawę, co wyróżnia ją spośród innych, i cechy te przeniosły do Internetu. Witryna Barnesandnoble.com utrzymana jest w takiej samej tonacji zieleni, co ich prawdziwe sklepy firmowe. Do Internetu przeniesiono też (jako chat) regularne spotkania autorskie, w czasie których czytelnicy mogą na żywo porozmawiać z rozmaitymi pisarzami - od Toma Clancy'ego po Tony'ego Hillermana. To zaledwie niektóre elementy składające się na wysoką pozycję marki Barnes & Noble. Nie zapomniano o tym, przenosząc się w świat Internetu, a dzięki osiągniętej w ten sposób spójności odwiedzający witrynę nowi użytkownicy czują się na niej swobodnie, ponieważ pod wieloma względami przypomina im ona tradycyjną firmową księgarnię.

Wykorzystaj nowe możliwości
Choć dobre firmy starają się zachować spójność marki opisaną w poprzedniej części, zdają sobie sprawę, że aby osiągnąć sukces w Internecie, trzeba wykorzystać nowe możliwości kontaktu z odbiorcą, które to medium oferuje. Barnesandnoble.com udostępnia odwiedzającym jego stronę liczne recenzje - co jest świetną pomocą, kiedy na przykład wybiera się książkę na wakacje. W dziale Books części News znajdują się aktualne informacje - można tam znaleźć książki na "gorące" tematy, dowiedzieć się, jakie tytuły znajdują się w druku i przejrzeć najnowsze recenzje z takich pism, jak New York Times, Atlantic Monthly czy People. Tego typu elementy pozostają w spójności z ogólnym charakterem firmy, jednak daleko wykraczają poza ofertę tradycyjnych księgarni.

Wykorzystaj mocne strony działalności offline
W przypadku firm o ugruntowanej pozycji na tradycyjnym rynku, decydującą sprawą w procesie przenoszenia działalności do Internetu jest wykorzystanie mocnych stron działalności offline, co ułatwia oswojenie klienta z sieciową wersją marki znanej ze świata realnego. Barnesandnoble.com przeprowadził kilka promocji - jednocześnie w Internecie i w mediach tradycyjnych (wysiłki te zostały zniweczone przez kwestie prawne, co zostało szczegółowo omówione w rozdziale trzecim). Niektórym z badanych przeze mnie firm udało się wykorzystać swoje mocne strony ze znacznie lepszym skutkiem. Na przykład Gap wydrukował internetowy adres swojego sklepu internetowego na wykorzystywanych w jego "realnych" sklepach torbach na zakupy. Ponadto płacący za towary klient widział adres gap.com na specjalnym wyświetlaczu umieszczonym na kasie. (...)

"Czynnik impetu"

Najsilniejsze marki w Internecie przywodzą na myśl osuwanie się ziemi. Kiedy zaczynają nabierać tempa, zwiększają masę, potem dalej przyspieszają, stają się jeszcze cięższe, aż wreszcie zmiatają wszystko, co stanie im na drodze. Mądrzy internetowi marketingowcy znają moc "czynnika impetu" (mo factor, terminu często używanego w firmie Excite, twórcy znanego portalu). Budując znajomość marki na rynku, nie zapominają oni o przekazywaniu informacji na ten właśnie temat - zwykle za pośrednictwem służb informacyjnych. Jak tylko firma podpisze ważną umowę dystrybucyjną, specjaliści od PR natychmiast podają to do ogólnej wiadomości. Kiedy liczba odwiedzających stronę przekroczy ileś tam milionów, analitycy branży natychmiast się o tym dowiedzą (Onsale regularnie publikuje tego typu informacje; szczególną uwagę zwraca stałe kurczenie się odstępów pomiędzy kolejnymi "kamieniami milowymi"). Spece od marketingu dobrze wiedzą, że impet pozwoli usunąć przeszkody dzielące ich firmy od sukcesu: strategiczni partnerzy chętniej będą zawierać porozumienia, potencjalni konkurenci dobrze się zastanowią, zanim podejmą działalność w tej samej kategorii, a klienci zaczną postrzegać firmę jako lidera, co wzmocni pozycję marki w oczach odbiorców. Zatem sprytni marketingowcy robią wszystko, co w ich mocy, by przekazać światu wrażenie impetu, ponieważ zdają sobie sprawę ze znaczenia tego czynnika

Dane techniczne: Autor: Phil Carpenter Stan: nowa, nieczytana Oprawa: twarda Rok wydania: 2001 ISBN 838701463X Stron: 221 Wymiary (mm) : 175x250

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 39,80 zł
szt.

EURO WSPÓLNA WALUTA Paul Temperton (red.)

EURO WSPÓLNA WALUTA Paul Temperton (red.)
EURO WSPÓLNA WALUTA Paul Temperton (red.)

EURO WSPÓLNA WALUTA Paul Temperton (red.)

Prezentowana książka stanowi próbę całościowego przedstawienia konsekwencji UGW. Zawiera ona rozważania o charakterze makroekonomicznym, co stanowi standard w literaturze przedmiotu. Obok tego autorzy jednak piszą o konsekwencjach euro dla rynków finansowych, banków i przedsiębiorstw.

 

Dane techniczne: Autor: Paul Temperton (red.) Oprawa: twarda Rok wydania: 2005 Stron: 294 Wymiary (mm) : 175x250

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 9,99 zł
szt.

JAK INWESTOWAĆ W PRODUKTY STRUKTURYZOWANE Blumke Andreas

JAK INWESTOWAĆ W PRODUKTY STRUKTURYZOWANE Blumke Andreas
JAK INWESTOWAĆ W PRODUKTY STRUKTURYZOWANE Blumke Andreas

JAK INWESTOWAĆ W PRODUKTY STRUKTURYZOWANE Blumke Andreas

 

Jak inwestować w produkty strukturyzowane stanowi przewodnik inwestowania i zarządzania ryzykiem w odniesieniu do produktów strukturyzowanych przeznaczony dla inwestorów i osób zarządzających aktywami. Autor przedstawia wykresy dochodowości i warunki inwestycyjne, dokonuje oceny formuły wypłaty oraz opisuje najważniejsze klasy aktywów. Porusza także bardziej zaawansowane tematy, takie jak budowanie produktów strukturyzowanych oraz sposoby unikania pułapek kryjących się w produktach wszystkich klas aktywów. Wyczerpująco omawia zagadnienia związane z ryzykiem kontrahenta, upadkiem banku Lehman Brothers oraz inne kluczowe aspekty kryzysu finansowego odnoszące się do produktów struktu ryzowanych. Publikacja zawiera między innymi:kompleksowy wykaz czynników, jakie inwestor powinien wziąć pod uwagę przed przystą pieniem do inwestowania,porady w zakresie inwestycji w produkty z różnych klas aktywów: akcji, instrumentów o stałym dochodzie, walut i towarów,wskazówki na temat wdrażania produktów strukturyzowanych w kontekście portfela inwestycyjnego,kwestionariusz pomagający inwestorom określić własne preferencje inwestycyjne oraz uzyskać większą precyzję w obliczu decyzji inwestycyjnych. Książka zapewnia cenną pomoc każdemu nabywcy produktów strukturyzowanych, ułatwiając zrozumienie zastosowania tych produktów w bankowości, a także umożliwiając dokonanie analizy produktów i oceny ich dopasowania do preferencji poszczególnych klientów. ...

 

Dane techniczne: Autor: Blumke Andreas, Oprawa miękka Rok wydania: 2013, Stron: 472, Wymiary (mm) : 170x250

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 30,00 zł
szt.

JESTEŚ BEZ GROSZA NA WŁASNE ŻYCZENIE Larry Winget

JESTEŚ BEZ GROSZA NA WŁASNE ŻYCZENIE Larry Winget
JESTEŚ BEZ GROSZA NA WŁASNE ŻYCZENIE Larry Winget

JESTEŚ BEZ GROSZA NA WŁASNE ŻYCZENIE Czyli jak przestać klepać biedę i zacząć lepiej żyć Larry Winget

 

Wszyscy mówimy, że potrzebujemy stabilizacji, oszczędności i wolności finansowej, ale to, co robimy, często przeczy naszym słowom. Krok po kroku, Larry pomaga nam określić błędy w naszym postępowaniu, podpowiada jak je skorygować i w konsekwencji pozbyć się długów. Bez względu na to, czy twoim celem jest wyjście z długów, zaoszczędzenie pieniędzy na dom, czy odłożenie środków na studia dla dziecka, książka ta, poprzez bezpośrednie i bezpardonowe, aczkolwiek mądre rady Larry’ego z pewnością pomoże ci je zrealizować. Przesłanie Larry’ego brzmi następująco: Jeśli chcesz, możesz stać się bogaty. Ale najpierw musisz przestać być bez grosza i zacząć iść do przodu. Pokaże ci nie tylko, jak zmienić nastawienie do życia, ale wskaże również praktyczne działania, które doprowadzą cię do celu.

 

Dane techniczne: Autor: Larry Winget, Oprawa miękka, Rok wydania: 2014, Stron: 248, wymiary(mm): 150x230

 

 

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 15,00 zł
szt.

MANIPULACJA INFORMACJĄ. PUBLIC RELATION W ORGANIZACJACH SZCZEGÓLNEGO RYZYKA Weronika Madryas-Kowalska

MANIPULACJA INFORMACJĄ. PUBLIC RELATION W ORGANIZACJACH SZCZEGÓLNEGO RYZYKA Weronika Madryas-Kowalska
MANIPULACJA INFORMACJĄ. PUBLIC RELATION W ORGANIZACJACH SZCZEGÓLNEGO RYZYKA Weronika Madryas-Kowalska
We współczesnych przedsiębiorstwach ukierunkowanych na rozwój, przewagę i wysoką rentowność, istnieje silne poparcie dla wszelkich innowacji, mogących polepszyć rezultaty realizowanych w firmie przedsięwzięć. Ważnym narzędziem budowania przewagi konkurencyjnej jest działalność public relations (PR). Profesjonalny PR przyczynia się bowiem do sukcesów firm, poprzez tworzenie wiarygodnego wizerunku i zyskiwanie zaufania określonych publiczności, np.: dziennikarzy czy klientów. Okazuje się jednak, że nie wszyscy przedsiębiorcy rozumieją istotę PR i sposób działania PR-owców. Niektórzy z nich zarządzanie informacją wypaczają tak bardzo, że dla osiągnięcia własnych celów reklamowych, marketingowych i handlowych, czynią z niego groźne narzędzie służące do manipulacji otoczeniem. Weronika Madryas Kowalska autorka książki pt. Manipulacja informacją, będącej Jej pracą doktorską, podstawowym celem swoich rozważań czyni organizacje szczególnego ryzyka. Termin organizacje szczególnego ryzyka został stworzony na potrzeby pracy i służy przede wszystkim odseparowaniu omawianych instytucji od tych, w których działalność public relations przebiega zgodnie z jej pierwotnymi założeniami i przyjętymi standardami rzetelnego PR. Lektura tej książki zapozna Czytelnika z podstawowymi definicjami public relations oraz dwoma modelami organizacji szczególnego ryzyka. Najistotniejszą cechą organizacji szczególnego ryzyka pierwszego typu jest naruszenie norm etycznych w obszarze public relations. Natomiast do organizacji szczególnego ryzyka drugiego typu zaliczyć można przede wszystkim te instytucje, które poprzez swoją działalność budzą kontrowersje bądź też poruszają problematykę tabu, wobec czego specjalista PR staje przed trudnym zadaniem. Wprowadzona klasyfikacja jest ważna, ponieważ wskazane typy różnią się zasadniczo od siebie. Oznacza to, że o ile przedstawiciele pierwszego rodzaju organizacji świadomie łamią normy etyczne, o tyle przedstawiciele drugiego nie poszukują łatwych rozwiązań, ale pomimo tego często rozważać muszą istotne dylematy etyczne. Książkę tę powinien poznać każdy szanujący się przedsiębiorca, jak i pracownicy działów public relations nastawieni na uczciwy i długoterminowy sukces Dane techniczne: Autor: Weronika Madryas-Kowalska Stan: nowa, nieczytana Oprawa: miękka Rok wydania: 2008 ISBN 9788372772923 Stron: 176 Wymiary (mm) : 190x230

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 19,80 zł
szt.

MIKROEKONOMICZNE PODSTAWY WZROSTU DOCHODÓW PRODUCENTÓW ROLNYCH Rembisz Włodzimierz

MIKROEKONOMICZNE PODSTAWY WZROSTU DOCHODÓW PRODUCENTÓW ROLNYCH Rembisz Włodzimierz
MIKROEKONOMICZNE PODSTAWY WZROSTU DOCHODÓW PRODUCENTÓW ROLNYCH Rembisz Włodzimierz
Praca objaśnia podstawowe zależnosci i związki mające wpływ na zmiany dochodów producentów rolnych. Dane techniczne: Autor: Rembisz Włodzimierz Stan: nowa, nieczytana Oprawa: miękka Rok wydania: 2007 ISBN 9788360283585 Stron: 186 Wymiary (mm) : 165x235

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 9,99 zł
szt.

MIX NEGOCJACYJNY Wiesław Gomulski

MIX NEGOCJACYJNY Wiesław Gomulski
MIX NEGOCJACYJNY Wiesław Gomulski

Negocjacje są coraz bardziej powszechną metodą porozumiewania się ludzi, językiem komunikowania się. Kształtują relacje biznesowe i społeczne, są też narzędziem pracy w tych dziedzinach. Współczesny menedżer, ekspert kierujący projektem czy handlowiec powinni być dobrze obeznani z tematyką negocjacji ? o ile chcą dobrze wykonywać swoje zadania. Kultura negocjacji przenika również do naszego życia prywatnego ? swoje relacje społeczne coraz częściej ujmujemy w myśl zasad negocjacyjnych. W tej sytuacji istnieje potrzeba opracowania modelu mixu negocjacyjnego ? narzędzia porządkującego warsztat pracy negocjatorów i ułatwiającego prowadzenie negocjacji w sposób efektywny i satysfakcjonujący. Taki właśnie model przedstawia jego twórca ? Wiesław Gomulski. W swym nowatorskim opracowaniu dotyczącym zarówno negocjacji biznesowych, jak i społecznych, prezentuje ujęcie negocjacji jako dziedziny wiedzy naukowej i jako praktyki biznesowej i społecznej przydatnej dla każdego,kto się negocjacjami zajmuje zawodowo lub zajmować będzie. Tę nowoczesną koncepcję warsztatu efektywnego negocjatora autor poleca tym wszystkim, którzy chcą twórczo rozwijać teorię i praktykę negocjacji.

 

Dane techniczne: Autor: Wiesław Gomulski Oprawa: miękka Rok wydania: 2007 Stron: 140 Wymiary (mm): 150x210

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 15,50 zł
szt.

NEGOCJACJE FAIR PLAY. BUDOWANIE ZDROWEGO PARTNERSTWA ZAMIAST WYMUSZANIA "TAK". CZYSTE PRAKTYKI NAJLEPSZYCH NEGOCJATORÓW Danny Ertel, Mark Gordon

NEGOCJACJE FAIR PLAY. BUDOWANIE ZDROWEGO PARTNERSTWA ZAMIAST WYMUSZANIA "TAK". CZYSTE PRAKTYKI NAJLEPSZYCH NEGOCJATORÓW Danny Ertel, Mark Gordon
NEGOCJACJE FAIR PLAY. BUDOWANIE ZDROWEGO PARTNERSTWA ZAMIAST WYMUSZANIA "TAK". CZYSTE PRAKTYKI NAJLEPSZYCH NEGOCJATORÓW Danny Ertel, Mark Gordon
Dlaczego tak wiele transakcji, które świetnie wyglądają na papierze, w rzeczywistości kończy się porażką? Osoby, które zawierają umowy, często uważają, że uścisk dłoni lub podpisany kontrakt - dojście do "tak" - jest ostatecznym celem targów, a nie początkiem wspólnego przedsięwzięcia. W Negocjacjach fair play Danny Ertel i Mark Gordon tłumaczą, jak przestawić się z filozofii podpisywania umów (koncentracji na osiągnięciu porozumienia) na filozofię ich wykonywania (dopilnowanie, żeby przynosiły firmie zysk, kiedy atrament na papierze już wyschnie). Dane techniczne: Autor: Danny Ertel, Mark Gordon Stan: nowa, nieczytana Oprawa: twarda Rok wydania: 2008 ISBN 9788361040224 Stron: 240 Wymiary (mm) : 165x240

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 16,94 zł
szt.

PODEJMOWANIE DECYZJI. Jak unikać ryzyka, jak efektownie działać.Samokształcenie w biznesie Hartmut Laufer

PODEJMOWANIE DECYZJI. Jak unikać ryzyka, jak efektownie działać.Samokształcenie w biznesie Hartmut Laufer
PODEJMOWANIE DECYZJI. Jak unikać ryzyka, jak efektownie działać.Samokształcenie w biznesie Hartmut Laufer
Tematyką tej publikacji jest proces podejmowania decyzji w sprawach zawodowych i nie tylko. W książce prezentowane są metody i techniki, które w porę zastosowane pomogą działać bezpiecznie i zmniejszyć ryzyko towarzyszące każdej decyzji. Między innymi można z niej dowiedzieć się, jak podporządkować decyzję wyznaczony celom, jak przewidzieć konsekwencje podejmowanych decyzji, oszacować wielkość ryzyka i prawdopodobieństwo błędu oraz wybrać w sposób uzasadniony najlepszą z możliwych opcji działania.


Samokształcenie w biznesie to seria małych poradników przeznaczona dla osób, które chcą szybko zdobyć niezbędne informacje z różnych dziedzin zawodowych i zaktualizować lub skonfrontować własne doświadczenia z opinią fachowców. Temu celowi podporządkowana została formuła serii - kieszonkowych, podręcznych, przystępnie napisanych książeczek. Informacje podane są w zwięzłej i zsyntetyzowanej formie. Autorzy często wizualizują treści teoretycznych w formie schematów, tabel i wykresów. Najważniejsze zagadnienia są systematycznie podsumowywane. Dobór tematów odpowiada aktualnym trendom i potrzebom czytelników aktywnych zawodowo, prowadzących własny biznes, planujących karierę lub zajmujących się zarządzaniem. Ze względu na zwięzłą formę i zakres tematyczny - od psychologii do makretingu - jest to idealny materiał na wszelkiego rodzaju kursy wspierające i doszkalające pracowników.

Dane techniczne: Autor: Hartmut Laufer Stan: nowa, nieczytana Oprawa: miękka Rok wydania: 2008 ISBN 978-83-61059-09-7 Stron: 128 Wymiary (mm) : 110x150

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 7,80 zł
szt.

PUBLIC RELATIONS W INTERNECIE Tymon Smektała

PUBLIC RELATIONS W INTERNECIE Tymon Smektała
PUBLIC RELATIONS W INTERNECIE Tymon Smektała
Dane techniczne: Autor: Tymon Smektała Stan: nowa, nieczytana Oprawa: miękka Rok wydania: 2006 ISBN 8372772231 Stron: 200 Wymiary (mm) : 145x205

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 13,50 zł
szt.

PUBLIC RELATIONS W PRAKTYCE Fraser P. Seitel

PUBLIC RELATIONS W PRAKTYCE Fraser P. Seitel
PUBLIC RELATIONS W PRAKTYCE Fraser P. Seitel

PUBLIC RELATIONS W PRAKTYCE Fraser P. Seitel

 

Polskie tłumaczenie książki Public relations w praktyce pod redakcją naukową profesor Krystyny Wojcik oparte zostało na ósmym już wydaniu oryginalnym. Mimo ciągłych uzupełnień i uaktualnień od chwili pierwszej edycji w 1980 roku cele tej książki pozostają niezmienione. Ma ona przygotować studentów i praktyków public relations do radzenia sobie z sytuacjami zarówno typowymi, jak i kryzysowymi w tej działalności.

 

Niniejsza edycja składa się z sześciu samodzielnych części. W części pierwszej autor przedstawia prekursorów i pionierów public relations oraz podstawy teoretyczne tej dyscypliny. Część druga ukazuje różnice pomiędzy omawianą dziedziną wiedzy a socjologią, prawem, etyką itp. W części trzeciej omówiono te obszary wiedzy, które muszą być znane praktykom public relations, tj. zagadnienia komunikacji społecznej i marketingowej oraz zarządzania ogólnego i kryzysowego. Część czwarta przeznaczona jest dla praktyków public relations. Dowiedzą się z niej m.in., jak tworzyć przekaz audiowizualny oraz na czym polega specyfika pracy w mediach on-line. W części piątej autor dokonuje przeglądu otoczenia public relations (pracownicy mediów, konsumenci, inwestorzy, przedstawiciele różnych społeczności). Część szósta traktuje o wyzwaniach i szansach, przed którymi staje public relations w nowym tysiącleciu.

 

Bardzo silny nacisk położył autor na znaczenie komunikacji on-line w działalności public relations. Studenci i praktycy public relations stają bowiem przed koniecznością zrozumienia zarówno potencjału, jak i pułapek, które niosą ze sobą Internet i sieć www. Znajomość sieci stała się jednym z głównych obowiązków związanych z public relations.

 

40 studiów przypadków zamieszczonych w tej książce przedstawia czytelnikowi najbardziej skomplikowane sprawy, z jakimi musieli sobie poradzić specjaliści z dziedziny public relations (m.in. romans prezydenta Clintona z Monicą Lewinsky, promocja niskobudżetowego filmu The Blair Witch Project, niezwykła wygrana Jesse Ventury w wyborach na gubernatora, koncern Exxon i katastrofa ekologiczna w Zatoce Valdez).

 

Artykuły zatytułowane Z praktyki uzupełniają tekst prowokującymi przykładami prawidłowych i błędnych działań oraz ukazują to, co nieprzewidywalne we współczesnej praktyce public relations. Uaktualniona bibliografia, bogate załączniki, a także recenzje publikacji Z najwyższej półki uzupełniają książkę najnowszą literaturą z omawianej dziedziny. Wywiady zatytułowane Najlepsi z najlepszych przedstawiają poglądy najznamienitszych specjalistów z dziedziny PR, m.in. Joe Lockharta i Harolda Bursona.

 

 

Dane techniczne: Autor: Fraser P. Seitel Stan: nowa, nieczytana Oprawa: twarda Rok wydania: 2003 Stron: 596 Wymiary (mm) : 210x260

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 34,90 zł
szt.

REWOLUCJA 80/20. NOWA DROGA DO SUKCESU FINANSOWEGO JEDNOSTKI I FIRMY Richard Koch

REWOLUCJA 80/20. NOWA DROGA DO SUKCESU FINANSOWEGO JEDNOSTKI I FIRMY Richard Koch
REWOLUCJA 80/20. NOWA DROGA DO SUKCESU FINANSOWEGO JEDNOSTKI I FIRMY Richard Koch
Rewolucja 80/20 - jak twierdzi autor - dokonuje się obecnie w świecie gospodarki i ekonomii, polega na tym, ze prawdziwymi twórcami bogactwa nie są juz ogromne korporacje, lecz kreatywne jednostki. Największe zyski płyna nie z potęgi kapitału, ale z potęgi niezwyk łych pomysłów i twórczego działania owych jednostek. Autor szczegółowo, krok po kroku, wskazuje, jak każdy z nas może włączyć się w ten nowy nurt. Dane techniczne: Autor: Richard Koch Stan: nowa, nieczytana Oprawa: miękka Rok wydania: 2005 ISBN 9798387025372 Stron: 326 Wymiary (mm) : 145x205

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 8,90 zł
szt.

ROZMOWY KWALIFIKACYJNE Lucas Manfred, Rahden Putti Von

ROZMOWY KWALIFIKACYJNE Lucas Manfred, Rahden Putti Von
ROZMOWY KWALIFIKACYJNE Lucas Manfred, Rahden Putti Von

Chcesz zdobyć pracę, o jakiej marzysz? Wiesz, o czym masz pamiętać, zanim przystąpisz do rozmowy kwalifi kacyjnej? Dobre przygotowanie do walki o atrakcyjne stanowisko to połowa sukcesu. Warto skorzystać z poradnika, który podpowie, jak zrobić dobre wrażenie na przyszłym pracodawcy, jak zaprezentować swoje mocne strony oraz jak wystrzegać się ewentualnych pułapek. Manfred Lucas i Putti von Rahden zawarli w swej książce mnóstwo informacji oraz praktycznych rad dla wszystkich, którzy wybierają się na te swoiste, trudne pertraktacje, czy to do małej rodzinnej fi rmy, czy do wielkiego, międzynarodowego koncernu. Sztuka autoprezentacji jest nieoceniona i stwarza przed Tobą wielkie szanse. Wykorzystaj je!

CZĘŚC I.ROZMOWY KWALIFIKACYJNE - JAK PROWADZIĆ JE WŁAŚCIWIE

Rozdział 1. Przed rozmową
Cel i funkcje rozmów kwalifikacyjnych
Dlaczego właśnie Ty otrzymałeś zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną?
Mentalne przygotowanie to dziewięćdziesiąt procent sukcesu
Podstawa udanej rozmowy kwalifikacyjnej
Uzasadnione poczucie własnej wartości to duże ułatwienie
"Jak Cię widzą..." Sprawdź swój wygląd!
Panuj nad swoimi uczuciami!

Rozdział 2. W trakcie rozmowy
Czego należy oczekiwać?
Smali talk na początek
Pytania dotyczące Twoich zainteresowań oraz sprawdzenie, w jakim stopniu nadajesz się na konkretne stanowisko
Pytania dotyczące osobowości i motywacji zawodowej
Pytania o szkołę, studia i wykształcenie
Pytania o doświadczenie zawodowe
Pytania dotyczące celów zawodowych i kariery
Pytania dotyczące kooperacji i pracy zespołowej
Szczere pytania
Niedozwolone, mimo to stawiane
Umiejętne odpowiedzi przynoszą punkty
Jeszcze lepiej jest umiejętnie pytać
"Wygraj" rozmowę! Pytania końcowe

Rozdział 3. Po rozmowie kwalifikacyjnej
Twoja osobista ocena
Co teraz nastąpi?

CZĘŚĆ II.JAK DOBRZE ZDAWAĆ TESTY

Rozdział 4. Przed testem
Strach przed egzaminem i trema? Dlaczego?
Wskazówki na starcie, a potem zaczynamy!

Rozdział 5. Różne rodzaje testów
Testy przydatności
Testy osiągnięć
Testy osobowości
Testy inteligencji
Assessmentcenter (Testy grupowe)

CZĘŚĆ III.SKUTECZNA POMOC W PODEJMOWANIU DECYZJI

Rozdział 6. Twoja osobowość
Określenie własnego profilu osiągnięć
Cele życiowe i zawodowe

Rozdział 7. Twoja sytuacja zawodowa
Analiza Twojej obecnej pracy
"Za i przeciw" nowej pracy

Rozdział 8. Listy kontrolne - wokół rozmowy kwalifikacyjnej
12 kroków do uwieńczonej sukcesem rozmowy kwalifikacyjnej
Sprawy organizacyjne przed rozmową kwalifikacyjną
Lista kontrolna na zakończenie przygotowań
Tak uzyskasz dodatkowe punkty
Lista kontrolna: Płaca
Lista kontrolna: Umowa o pracę
Zakończenie

Dane techniczne: Autor: Lucas Manfred, Rahden Putti Von Stan: nowa, nieczytana Oprawa: miękka Rok wydania: 2008 ISBN: 9788372491664 Stron: 254 Wymiary (mm): 150x205

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 15,50 zł
szt.

SAVOIR VIVRE W ŻYCIU ZAWODOWYM Gisela Tautz-Wiessner

SAVOIR VIVRE W ŻYCIU ZAWODOWYM Gisela Tautz-Wiessner
SAVOIR VIVRE W ŻYCIU ZAWODOWYM Gisela Tautz-Wiessner

Gdy mimo najlepszych kwalifikacji nasza kariera stanęła w miejscu, należy się zastanowić, dlaczego tak się stało. Przyczyną, o której głośno się nie mówi, jest najczęściej brak dobrego wychowania. Książka niniejsz jest adresowana do osób, które dążą do sukcesu i wiedzą, że zależy on przede wszystkim od nas samych. Co włożyć na ważną rozmowę kwalifikacyjną, a co na wesele? Czym różni się dystans intymny od osobistego czy towarzyskiego? Jakimi cechami powinien się wyróżniać dobry szef? Kiedy nie należy wręczać kwiatów? Co to jest "kodeks gościa"? W jaki sposób konsumować homara i z czym podawać kawior? Niejednemu z nas zapewne niełatwo bez zastanowienia odpowiedzieć na powyższe pytania. Najwyższy czas więc to zmienić, ponieważ "sztuka życia", czyli opanowanie zasad poprawnego postępowania, taktu oraz urok osobisty są ważnym kluczem do sukcesu! O czym doskonale wie Gisela Tautz-Wiessner. W swoim poradniku omówiła ona nader istotne kwestie dotyczące wyglądu zewnętrznego, obyczajów w miejscu pracy, pielęgnowania wzajemnych stosunków, poprawnego i efektywnego komunikowania się, organizowania spotkań i uroczystości, a nawet zachowania się przy stole, podsuwając jednocześnie różne ciekawe, proste i praktyczne pomysły. Jej Savoir-vivre w życiu zawodowym to książka adresowana do osób, które dążą do sukcesu i wiedzą, że zależy on w dużej mierze od nas samych, oraz do wszystkich zainteresowanych po prostu poznaniem dobrych manier w miejscu pracy i nie tylko. Słowem, warto do niej zajrzeć!

Dane techniczne: Autor: Gisela Tautz-Wiessner Stan: nowa, nieczytana Oprawa: miękka Rok wydania: 1998 ISBN: 8372491216 Stron: 135 Wymiary (mm): 140x200

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 8,49 zł
szt.

SPRAWOZDAWCZOŚĆ OSTROŻNOŚCIOWA I FINANSOWA FIRM INWESTYCYJNYCH Staszkiewicz Piotr

SPRAWOZDAWCZOŚĆ OSTROŻNOŚCIOWA I FINANSOWA FIRM INWESTYCYJNYCH Staszkiewicz Piotr
SPRAWOZDAWCZOŚĆ OSTROŻNOŚCIOWA I FINANSOWA FIRM INWESTYCYJNYCH Staszkiewicz Piotr

 

SPRAWOZDAWCZOŚĆ OSTROŻNOŚCIOWA I FINANSOWA FIRM INWESTYCYJNYCH Staszkiewicz Piotr

 

 

Celem książki jest wskazanie granic i różnic oraz wzajemnych relacji między sprawozdawczością finansową a sprawozdawczością ostrożnościowy, wykorzystywaną na potrzeby nadzoru finansowego. Przybliżono w niej niektóre wspólne cechy ryzyka w rozumieniu przyjętym w obu kanałach sprawozdawczych. Tematyka dotyczy głównie polskiego systemu rachunkowości, zwłaszcza w zakresie sporządzania sprawozdań finansowych, choć w wielu wypadkach zawiera odniesienia do Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej (MSSF). Większość przykładów ograniczona do rynku firm inwestycyjnych, a w szczególności do polskich domów maklerskich. W publikacji wnikliwie omówiono: cechy i zakres sprawozdań finansowych, ryzyko, sprawozdawczość ostrożnościową, elementy analizy i weryfikacji oraz relacje między sprawozdawczością finansową a ostrożnościową. Na podstawie przykładów zaczerpniętych z praktyki zweryfikowano postawione hipotezy oraz opisano empiryczne badanie identyfikacji obszarów ryzyka. Opracowanie przeznaczone jest dla biegłych rewidentów, dyrektorów finansowych, głównych księgowych, jak również dla studentów i pracowników naukowych....

 

Dane techniczne: Autor: Staszkiewicz Piotr Oprawa miękka Rok wydania: 2014, Stron: 256, Wymiary (mm) : 170x240

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 50,00 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl