Opinie o Nas Instagram

OCENIAJ PRODUKTY I ODBIERZ NAWET 100, 200 i 500zł. ZOBACZ ILE MOŻESZ ZYSKAĆ W NASZYM PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM!!!

DOSTAWA OD 6,50zł - PACZKA W RUCHU - SPRAWDŹ!!! ZAMÓWIENIA OD 1zł

Szanowni Państwo, W związku z sytuacją w Polsce związaną z wirusem rekomendujemy wybór przesyłki do Paczkomatu Inpost 24/7 w celu ograniczenia kontaktu ludzkiego i tym samym zapewnienia wszystkim większego bezpieczeństwa.

 

Producenci
Promocje
ZAMKNIĘTE DRZWI Szabó Magda
ZAMKNIĘTE DRZWI Szabó Magda
10,90 zł 10,57 zł
szt.
SAMOLOTY SPORTOWE RWD-6 I RWD-9 Glass Andrzej
SAMOLOTY SPORTOWE RWD-6 I RWD-9 Glass Andrzej
9,00 zł 8,73 zł
szt.
ŻYCIE DELUXE Jens Lapidus
ŻYCIE DELUXE Jens Lapidus
22,90 zł 21,90 zł
szt.
DATA WAŻNOŚCI Powell William Campbell
DATA WAŻNOŚCI Powell William Campbell
13,50 zł 12,49 zł
szt.
KONIEC DEFILADY. CZAS ZMIAN Ford Madox Ford
KONIEC DEFILADY. CZAS ZMIAN Ford Madox Ford
15,00 zł 14,25 zł
szt.
MIĘDZYPRÓG Adam Węsek
MIĘDZYPRÓG Adam Węsek
10,00 zł 9,70 zł
szt.
KRABAT Otfried Preussler
KRABAT Otfried Preussler
12,90 zł 12,51 zł
szt.

PODEJMOWANIE DECYZJI. Jak unikać ryzyka, jak efektownie działać.Samokształcenie w biznesie Hartmut Laufer

PODEJMOWANIE DECYZJI. Jak unikać ryzyka, jak efektownie działać.Samokształcenie w biznesie Hartmut Laufer
PODEJMOWANIE DECYZJI. Jak unikać ryzyka, jak efektownie działać.Samokształcenie w biznesie Hartmut Laufer
Tematyką tej publikacji jest proces podejmowania decyzji w sprawach zawodowych i nie tylko. W książce prezentowane są metody i techniki, które w porę zastosowane pomogą działać bezpiecznie i zmniejszyć ryzyko towarzyszące każdej decyzji. Między innymi można z niej dowiedzieć się, jak podporządkować decyzję wyznaczony celom, jak przewidzieć konsekwencje podejmowanych decyzji, oszacować wielkość ryzyka i prawdopodobieństwo błędu oraz wybrać w sposób uzasadniony najlepszą z możliwych opcji działania.


Samokształcenie w biznesie to seria małych poradników przeznaczona dla osób, które chcą szybko zdobyć niezbędne informacje z różnych dziedzin zawodowych i zaktualizować lub skonfrontować własne doświadczenia z opinią fachowców. Temu celowi podporządkowana została formuła serii - kieszonkowych, podręcznych, przystępnie napisanych książeczek. Informacje podane są w zwięzłej i zsyntetyzowanej formie. Autorzy często wizualizują treści teoretycznych w formie schematów, tabel i wykresów. Najważniejsze zagadnienia są systematycznie podsumowywane. Dobór tematów odpowiada aktualnym trendom i potrzebom czytelników aktywnych zawodowo, prowadzących własny biznes, planujących karierę lub zajmujących się zarządzaniem. Ze względu na zwięzłą formę i zakres tematyczny - od psychologii do makretingu - jest to idealny materiał na wszelkiego rodzaju kursy wspierające i doszkalające pracowników.

Dane techniczne: Autor: Hartmut Laufer Stan: nowa, nieczytana Oprawa: miękka Rok wydania: 2008 ISBN 978-83-61059-09-7 Stron: 128 Wymiary (mm) : 110x150

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 7,80 zł
szt.

PUBLIC RELATIONS W INTERNECIE Tymon Smektała

PUBLIC RELATIONS W INTERNECIE Tymon Smektała
PUBLIC RELATIONS W INTERNECIE Tymon Smektała
Dane techniczne: Autor: Tymon Smektała Stan: nowa, nieczytana Oprawa: miękka Rok wydania: 2006 ISBN 8372772231 Stron: 200 Wymiary (mm) : 145x205

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 13,50 zł
szt.

PUBLIC RELATIONS W PRAKTYCE Fraser P. Seitel

PUBLIC RELATIONS W PRAKTYCE Fraser P. Seitel
PUBLIC RELATIONS W PRAKTYCE Fraser P. Seitel

PUBLIC RELATIONS W PRAKTYCE Fraser P. Seitel

 

Polskie tłumaczenie książki Public relations w praktyce pod redakcją naukową profesor Krystyny Wojcik oparte zostało na ósmym już wydaniu oryginalnym. Mimo ciągłych uzupełnień i uaktualnień od chwili pierwszej edycji w 1980 roku cele tej książki pozostają niezmienione. Ma ona przygotować studentów i praktyków public relations do radzenia sobie z sytuacjami zarówno typowymi, jak i kryzysowymi w tej działalności.

 

Niniejsza edycja składa się z sześciu samodzielnych części. W części pierwszej autor przedstawia prekursorów i pionierów public relations oraz podstawy teoretyczne tej dyscypliny. Część druga ukazuje różnice pomiędzy omawianą dziedziną wiedzy a socjologią, prawem, etyką itp. W części trzeciej omówiono te obszary wiedzy, które muszą być znane praktykom public relations, tj. zagadnienia komunikacji społecznej i marketingowej oraz zarządzania ogólnego i kryzysowego. Część czwarta przeznaczona jest dla praktyków public relations. Dowiedzą się z niej m.in., jak tworzyć przekaz audiowizualny oraz na czym polega specyfika pracy w mediach on-line. W części piątej autor dokonuje przeglądu otoczenia public relations (pracownicy mediów, konsumenci, inwestorzy, przedstawiciele różnych społeczności). Część szósta traktuje o wyzwaniach i szansach, przed którymi staje public relations w nowym tysiącleciu.

 

Bardzo silny nacisk położył autor na znaczenie komunikacji on-line w działalności public relations. Studenci i praktycy public relations stają bowiem przed koniecznością zrozumienia zarówno potencjału, jak i pułapek, które niosą ze sobą Internet i sieć www. Znajomość sieci stała się jednym z głównych obowiązków związanych z public relations.

 

40 studiów przypadków zamieszczonych w tej książce przedstawia czytelnikowi najbardziej skomplikowane sprawy, z jakimi musieli sobie poradzić specjaliści z dziedziny public relations (m.in. romans prezydenta Clintona z Monicą Lewinsky, promocja niskobudżetowego filmu The Blair Witch Project, niezwykła wygrana Jesse Ventury w wyborach na gubernatora, koncern Exxon i katastrofa ekologiczna w Zatoce Valdez).

 

Artykuły zatytułowane Z praktyki uzupełniają tekst prowokującymi przykładami prawidłowych i błędnych działań oraz ukazują to, co nieprzewidywalne we współczesnej praktyce public relations. Uaktualniona bibliografia, bogate załączniki, a także recenzje publikacji Z najwyższej półki uzupełniają książkę najnowszą literaturą z omawianej dziedziny. Wywiady zatytułowane Najlepsi z najlepszych przedstawiają poglądy najznamienitszych specjalistów z dziedziny PR, m.in. Joe Lockharta i Harolda Bursona.

 

 

Dane techniczne: Autor: Fraser P. Seitel Stan: nowa, nieczytana Oprawa: twarda Rok wydania: 2003 Stron: 596 Wymiary (mm) : 210x260

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 24,90 zł 34,90 zł
szt.
  • promocja

RACHUNKOWOŚĆ ZAAWANSOWANA Czubakowska Ksenia, Gos Waldemar, Sawicki Kazimi,

RACHUNKOWOŚĆ ZAAWANSOWANA Czubakowska Ksenia, Gos Waldemar, Sawicki Kazimi,
RACHUNKOWOŚĆ ZAAWANSOWANA Czubakowska Ksenia, Gos Waldemar, Sawicki Kazimi,

RACHUNKOWOŚĆ ZAAWANSOWANA Czubakowska Ksenia, Gos Waldemar, Sawicki Kazimi,

 

Globalizacja gospodarki powoduje, że w praktyce pojawiają się nowe procesy, które wymagają regulacji prawnych. Wytyczne w zakresie księgowego ujęcia tych procesów można odnaleźć w dyrektywach unijnych i standardach międzynarodowych. W książce zostały wyjaśnione te zagadnienia z ustawy o rachunkowości, które sprawiają najwięcej problemów. Uzupełniając interpretacją teoretyczną przykładami, autorzy szczegółowo omówili:- przepływy pieniężne,- odroczony podatek dochodowy,- instrumenty zabezpieczające,- łączenie spółek,- kontrakty długoterminowe,- sprawozdanie skonsolidowane,- likwidacją i upadłość firm.

 

Dane techniczne: Autor: Czubakowska Ksenia, Gos Waldemar, Sawicki Kazimi, Oprawa miękka Rok wydania: 2013, Stron: 320, Wymiary (mm) : 175x250

 

 

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 27,90 zł
szt.

REWOLUCJA 80/20. NOWA DROGA DO SUKCESU FINANSOWEGO JEDNOSTKI I FIRMY Richard Koch

REWOLUCJA 80/20. NOWA DROGA DO SUKCESU FINANSOWEGO JEDNOSTKI I FIRMY Richard Koch
REWOLUCJA 80/20. NOWA DROGA DO SUKCESU FINANSOWEGO JEDNOSTKI I FIRMY Richard Koch
Rewolucja 80/20 - jak twierdzi autor - dokonuje się obecnie w świecie gospodarki i ekonomii, polega na tym, ze prawdziwymi twórcami bogactwa nie są juz ogromne korporacje, lecz kreatywne jednostki. Największe zyski płyna nie z potęgi kapitału, ale z potęgi niezwyk łych pomysłów i twórczego działania owych jednostek. Autor szczegółowo, krok po kroku, wskazuje, jak każdy z nas może włączyć się w ten nowy nurt. Dane techniczne: Autor: Richard Koch Stan: nowa, nieczytana Oprawa: miękka Rok wydania: 2005 ISBN 9798387025372 Stron: 326 Wymiary (mm) : 145x205

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 8,90 zł
szt.

ROZMOWY KWALIFIKACYJNE Lucas Manfred, Rahden Putti Von

ROZMOWY KWALIFIKACYJNE Lucas Manfred, Rahden Putti Von
ROZMOWY KWALIFIKACYJNE Lucas Manfred, Rahden Putti Von

Chcesz zdobyć pracę, o jakiej marzysz? Wiesz, o czym masz pamiętać, zanim przystąpisz do rozmowy kwalifi kacyjnej? Dobre przygotowanie do walki o atrakcyjne stanowisko to połowa sukcesu. Warto skorzystać z poradnika, który podpowie, jak zrobić dobre wrażenie na przyszłym pracodawcy, jak zaprezentować swoje mocne strony oraz jak wystrzegać się ewentualnych pułapek. Manfred Lucas i Putti von Rahden zawarli w swej książce mnóstwo informacji oraz praktycznych rad dla wszystkich, którzy wybierają się na te swoiste, trudne pertraktacje, czy to do małej rodzinnej fi rmy, czy do wielkiego, międzynarodowego koncernu. Sztuka autoprezentacji jest nieoceniona i stwarza przed Tobą wielkie szanse. Wykorzystaj je!

CZĘŚC I.ROZMOWY KWALIFIKACYJNE - JAK PROWADZIĆ JE WŁAŚCIWIE

Rozdział 1. Przed rozmową
Cel i funkcje rozmów kwalifikacyjnych
Dlaczego właśnie Ty otrzymałeś zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną?
Mentalne przygotowanie to dziewięćdziesiąt procent sukcesu
Podstawa udanej rozmowy kwalifikacyjnej
Uzasadnione poczucie własnej wartości to duże ułatwienie
"Jak Cię widzą..." Sprawdź swój wygląd!
Panuj nad swoimi uczuciami!

Rozdział 2. W trakcie rozmowy
Czego należy oczekiwać?
Smali talk na początek
Pytania dotyczące Twoich zainteresowań oraz sprawdzenie, w jakim stopniu nadajesz się na konkretne stanowisko
Pytania dotyczące osobowości i motywacji zawodowej
Pytania o szkołę, studia i wykształcenie
Pytania o doświadczenie zawodowe
Pytania dotyczące celów zawodowych i kariery
Pytania dotyczące kooperacji i pracy zespołowej
Szczere pytania
Niedozwolone, mimo to stawiane
Umiejętne odpowiedzi przynoszą punkty
Jeszcze lepiej jest umiejętnie pytać
"Wygraj" rozmowę! Pytania końcowe

Rozdział 3. Po rozmowie kwalifikacyjnej
Twoja osobista ocena
Co teraz nastąpi?

CZĘŚĆ II.JAK DOBRZE ZDAWAĆ TESTY

Rozdział 4. Przed testem
Strach przed egzaminem i trema? Dlaczego?
Wskazówki na starcie, a potem zaczynamy!

Rozdział 5. Różne rodzaje testów
Testy przydatności
Testy osiągnięć
Testy osobowości
Testy inteligencji
Assessmentcenter (Testy grupowe)

CZĘŚĆ III.SKUTECZNA POMOC W PODEJMOWANIU DECYZJI

Rozdział 6. Twoja osobowość
Określenie własnego profilu osiągnięć
Cele życiowe i zawodowe

Rozdział 7. Twoja sytuacja zawodowa
Analiza Twojej obecnej pracy
"Za i przeciw" nowej pracy

Rozdział 8. Listy kontrolne - wokół rozmowy kwalifikacyjnej
12 kroków do uwieńczonej sukcesem rozmowy kwalifikacyjnej
Sprawy organizacyjne przed rozmową kwalifikacyjną
Lista kontrolna na zakończenie przygotowań
Tak uzyskasz dodatkowe punkty
Lista kontrolna: Płaca
Lista kontrolna: Umowa o pracę
Zakończenie

Dane techniczne: Autor: Lucas Manfred, Rahden Putti Von Stan: nowa, nieczytana Oprawa: miękka Rok wydania: 2008 ISBN: 9788372491664 Stron: 254 Wymiary (mm): 150x205

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 15,50 zł
szt.

SAVOIR VIVRE W ŻYCIU ZAWODOWYM Gisela Tautz-Wiessner

SAVOIR VIVRE W ŻYCIU ZAWODOWYM Gisela Tautz-Wiessner
SAVOIR VIVRE W ŻYCIU ZAWODOWYM Gisela Tautz-Wiessner

Gdy mimo najlepszych kwalifikacji nasza kariera stanęła w miejscu, należy się zastanowić, dlaczego tak się stało. Przyczyną, o której głośno się nie mówi, jest najczęściej brak dobrego wychowania. Książka niniejsz jest adresowana do osób, które dążą do sukcesu i wiedzą, że zależy on przede wszystkim od nas samych. Co włożyć na ważną rozmowę kwalifikacyjną, a co na wesele? Czym różni się dystans intymny od osobistego czy towarzyskiego? Jakimi cechami powinien się wyróżniać dobry szef? Kiedy nie należy wręczać kwiatów? Co to jest "kodeks gościa"? W jaki sposób konsumować homara i z czym podawać kawior? Niejednemu z nas zapewne niełatwo bez zastanowienia odpowiedzieć na powyższe pytania. Najwyższy czas więc to zmienić, ponieważ "sztuka życia", czyli opanowanie zasad poprawnego postępowania, taktu oraz urok osobisty są ważnym kluczem do sukcesu! O czym doskonale wie Gisela Tautz-Wiessner. W swoim poradniku omówiła ona nader istotne kwestie dotyczące wyglądu zewnętrznego, obyczajów w miejscu pracy, pielęgnowania wzajemnych stosunków, poprawnego i efektywnego komunikowania się, organizowania spotkań i uroczystości, a nawet zachowania się przy stole, podsuwając jednocześnie różne ciekawe, proste i praktyczne pomysły. Jej Savoir-vivre w życiu zawodowym to książka adresowana do osób, które dążą do sukcesu i wiedzą, że zależy on w dużej mierze od nas samych, oraz do wszystkich zainteresowanych po prostu poznaniem dobrych manier w miejscu pracy i nie tylko. Słowem, warto do niej zajrzeć!

Dane techniczne: Autor: Gisela Tautz-Wiessner Stan: nowa, nieczytana Oprawa: miękka Rok wydania: 1998 ISBN: 8372491216 Stron: 135 Wymiary (mm): 140x200

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 8,32 zł 8,49 zł
szt.
  • promocja

SŁOWNIK HISTORII MYŚLI EKONOMICZNEJ Kundera Jarosław, Kowalczyk Edyta, Przesławska Gabriela

SŁOWNIK HISTORII MYŚLI EKONOMICZNEJ Kundera Jarosław, Kowalczyk Edyta, Przesławska Gabriela
SŁOWNIK HISTORII MYŚLI EKONOMICZNEJ Kundera Jarosław, Kowalczyk Edyta, Przesławska Gabriela

SŁOWNIK HISTORII MYŚLI EKONOMICZNEJ Kundera Jarosław, Kowalczyk Edyta, Przesławska Gabriela

 

Słownik historii myśli ekonomicznej - nowe, uaktualnione i rozszerzone wydanie - został pomyślany jako pomoc dydaktyczna dla studentów ekonomii oraz kierunków ekonomicznych, na których jest wykładana historia myśli ekonomicznej. Może być użytecznym źródłem wiedzy dla studentów prawa, administracji, politologii, filozofii, socjologii i historii oraz wszystkich, którzy interesują się ekonomią, rozwojem jej idei i pragną poznać dorobek wybitnych ekonomistów. Słownik zawiera 350 haseł osobowych i przedmiotowych. Biogramy są tak dobrane, by ukazać zasadnicze poglądy wybitnych ekonomistów i myślicieli od starożytności do czasów współczesnych. Na treść każdego hasta osobowego składają się informacje o największych osiągnięciach, przynależności do określonego kierunku, podstawowe dane biograficzne, zwięzłe przedstawienie dorobku i spis najważniejszych publikacji. Hasła przedmiotowe z jednej strony uzupełniają biogramy, z drugiej zaś opisują bardziej ogólne zjawiska, np. nurty i szkoły ekonomiczne.

 

Dane techniczne: Autor: Kundera Jarosław, Kowalczyk Edyta, Przesławska Gabriela, Oprawa miękka Rok wydania: 2014, Stron: 291, Wymiary (mm) : 170x240

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 21,01 zł
szt.

SPRAWOZDAWCZOŚĆ OSTROŻNOŚCIOWA I FINANSOWA FIRM INWESTYCYJNYCH Staszkiewicz Piotr

SPRAWOZDAWCZOŚĆ OSTROŻNOŚCIOWA I FINANSOWA FIRM INWESTYCYJNYCH Staszkiewicz Piotr
SPRAWOZDAWCZOŚĆ OSTROŻNOŚCIOWA I FINANSOWA FIRM INWESTYCYJNYCH Staszkiewicz Piotr

 

SPRAWOZDAWCZOŚĆ OSTROŻNOŚCIOWA I FINANSOWA FIRM INWESTYCYJNYCH Staszkiewicz Piotr

 

 

Celem książki jest wskazanie granic i różnic oraz wzajemnych relacji między sprawozdawczością finansową a sprawozdawczością ostrożnościowy, wykorzystywaną na potrzeby nadzoru finansowego. Przybliżono w niej niektóre wspólne cechy ryzyka w rozumieniu przyjętym w obu kanałach sprawozdawczych. Tematyka dotyczy głównie polskiego systemu rachunkowości, zwłaszcza w zakresie sporządzania sprawozdań finansowych, choć w wielu wypadkach zawiera odniesienia do Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej (MSSF). Większość przykładów ograniczona do rynku firm inwestycyjnych, a w szczególności do polskich domów maklerskich. W publikacji wnikliwie omówiono: cechy i zakres sprawozdań finansowych, ryzyko, sprawozdawczość ostrożnościową, elementy analizy i weryfikacji oraz relacje między sprawozdawczością finansową a ostrożnościową. Na podstawie przykładów zaczerpniętych z praktyki zweryfikowano postawione hipotezy oraz opisano empiryczne badanie identyfikacji obszarów ryzyka. Opracowanie przeznaczone jest dla biegłych rewidentów, dyrektorów finansowych, głównych księgowych, jak również dla studentów i pracowników naukowych....

 

Dane techniczne: Autor: Staszkiewicz Piotr Oprawa miękka Rok wydania: 2014, Stron: 256, Wymiary (mm) : 170x240

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 50,00 zł
szt.

SPRZEDAŻ SZYBKA DROGA DO SUKCESU John Mactear

SPRZEDAŻ SZYBKA DROGA DO SUKCESU John Mactear
SPRZEDAŻ SZYBKA DROGA DO SUKCESU John Mactear

SPRZEDAŻ SZYBKA DROGA DO SUKCESU John Mactear

 

Jak szybko osiągnąć oczekiwane wyniki sprzedaży

 

Głównym czynnikiem wyróżniającym twoją firmę oraz jej produkty i usługi jest zachowanie sprzedawców podczas interakcji z klientami. Potrzebne są wyjątkowe umiejętności biznesowe, doskonała zdolność komunikacji oraz umiejętność nawiązywania dobrych stosunków. Nie możesz się ograniczać do zrozumienia potrzeb klienta powinieneś dogłębnie zrozumieć jego sytuację i zaproponować mu rozwiązanie skrojone na miarę.

 

Z książki Sprzedaż. Szybka droga do sukcesu dowiesz się, jakie umiejętności powinieneś doskonalić, aby osiągać znakomite wyniki w sprzedaży i przyspieszyć rozwój własnej kariery. Zawiera ona:

Sprzedaż w pigułce zbiór odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, umożliwiający szybkie zapoznanie się z tematem

Dziesięć najważniejszych narzędzi i technik służących rozwijaniu własnego stylu sprzedaży

Porady dotyczące kierowania zespołem dzięki którym określisz własny styl przywództwa i stworzysz dobry zespół

Proste listy kontrolne ułatwiające wskazanie mocnych i słabych stron oraz możliwości twoich i twojego zespołu

Wskazówki dotyczące przyspieszenia rozwoju twojej kariery bez względu na to, czy dopiero debiutujesz na nowym stanowisku, czy starasz się wejść na szczyt

 

Jeśli nie chcesz zostać z tyłu, już dziś wkrocz na ścieżkę szybkiego rozwoju. Dodatkowe zasoby znajdziesz na stronie internetowej serii, pod adresem www.Fast-Track-Me.com.

 

WSZYSTKO CZEGO POTRZEBUJESZ, BY PRZYSPIESZYĆ SWOJĄ KARIERĘ

 

Książki z serii Szybka droga do sukcesu to wyczerpujące poradniki umożliwiające przyspieszenie rozwoju kariery menedżera. Zostały zaprojektowane w taki sposób, aby ułatwić rozwijanie umiejętności niezbędnych do osiągnięcia tego celu. Każda książka jest podzielona na cztery główne części:

Świadomość diagnoza obecnego stanu rzeczy oraz wskazanie działań niezbędnych dla jego poprawy

Sprawność biznesowa narzędzia i techniki wykorzystywane przez najskuteczniejsze zespoły

Rozwój kariery działania, które należy podjąć już teraz, aby nie dać się nikomu wyprzedzić

Przybornik dyrektora wskazówki ułatwiające dostanie się na szczyt i utrzymanie się na nim

 

Dane techniczne: Autor: John Mactear Oprawa: miękka Rok wydania: 2012 Stron: 254 Wymiary (mm) : 160x230

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 11,90 zł
szt.

STRATEGIE FINANSOWANIA DZIAŁALNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW Chojnacka Ewa, Kołosowska Bożena, Tokarski Andrzej, Tokarski Maciej

STRATEGIE FINANSOWANIA DZIAŁALNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW Chojnacka Ewa, Kołosowska Bożena, Tokarski Andrzej, Tokarski Maciej
STRATEGIE FINANSOWANIA DZIAŁALNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW Chojnacka Ewa, Kołosowska Bożena, Tokarski Andrzej, Tokarski Maciej

STRATEGIE FINANSOWANIA DZIAŁALNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW Chojnacka Ewa, Kołosowska Bożena, Tokarski Andrzej, Tokarski Maciej

 

Każde przedsiębiorstwo funkcjonujące na rynku powinno mieć świadomie sformułowaną strategię finansowania działalności. Jej opracowanie nie jest łatwe, gdyż wymaga od kadry zarządzającej dużych umiejętności analitycznych i wiedzy z zakresu zarządzania. Efektem procesu formułowania strategii finansowej jest średnio- i długookresowy plan finansowy przedsiębiorstwa. Planowanie strategii finansowania umożliwia określenie potrzeb kapitałowych, źródeł pokrycia tych potrzeb i struktury kapitałowej w powiązaniu ze strukturą majątkową przedsiębiorstwa.

 

Książka składa się z części teoretycznej, w której zaprezentowano wiedzę z zakresu finansów przedsiębiorstw związaną z formułowaniem strategii finansowania działalności, oraz praktycznej, zawierającej studia przypadków. Omówiono między innymi:

 

podstawowe elementy strategii finansowania: cele, zasady, metody i determinanty,

główne kryteria, które należy brać pod uwagę przy ustalaniu rodzaju strategii finansowania działalności,

charakterystyczne cechy najważniejszych rodzajów strategii finansowania: agresywnej, umiarkowanej i konserwatywnej,

trudności związane z planowaniem strategii finansowania działalności przedsiębiorstw,

sposób tworzenia strategii finansowania działalności na podstawie modeli wzrostu,

metody sporządzania sprawozdań finansowych pro forma.

 

O autorach:Mgr Ewa Chojnacka jest asystentką w Instytucie Nauk Humanistycznych i Ekonomicznych w Akademii Techniczno - Rolniczej w Bydgoszczy. Przygotowuje doktorat z zakresu finansów przedsiębiorstwa. Dr Andrzej Tokarski jest adiunktem Katedry Rachunkowości Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu. Jego zainteresowania badawcze koncentrują się na zagadnieniach związanych z analizą finansową oraz procesem pozyskiwania źródeł finansowania przez przedsiębiorstwa w gospodarce rynkowej. Maciej Tokarski - doktor nauk ekonomicznych, absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Adiunkt Katedry Rachunkowości Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu. Przedmiotem jego zainteresowań jest rachunkowość zarządcza i sposoby finansowania małych i średnich przedsiębiorstw....

 

Dane techniczne: Autor: Chojnacka Ewa, Kołosowska Bożena, Tokarski Andrzej, Tokarski Maciej, Oprawa miękka Rok wydania: 2014, Stron: 188, Wymiary (mm) : 170x250

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 30,00 zł
szt.

SUN TZU DLA KOBIET. 16 sprawdzonych strategii biznesowych Sheetz-Runkle Becky

SUN TZU DLA KOBIET. 16 sprawdzonych strategii biznesowych Sheetz-Runkle Becky
SUN TZU DLA KOBIET. 16 sprawdzonych strategii biznesowych Sheetz-Runkle Becky

SUN TZU DLA KOBIET. 16 sprawdzonych strategii biznesowych Sheetz-Runkle Becky

 

Obowiązkowa pozycja dla nowoczesnej kobiety biznesu!!! Autorka przekonuje, że kobiety nie powinny powielać męskich mechanizmów działania, lecz wypracować własną drogę. Zachęca, by po kobiecemu osiągać szczyty w życiu zawodowym. Proponowane przez nią strategie pomagają nam uwierzyć w swoje możliwości, poradzić sobie z niepotrzebnymi lękami i obawami, a przede wszystkim uczą, jak osiągać realne cele i wygrywać bez zbędnej walki. I to niezależnie od tego, czy chodzi o prowadzenie własnej firmy, awans czy skuteczne zarządzanie ludźmi. Becky Sheetz-Runkle proponuje, by zasady ponadczasowej chińskiej sztuki wojny przełożyć na język biznesu i wykorzystać do osiągania sukcesów zawodowych. Przekonuje, że techniki Sun Tzu opierają się na głębokim zrozumieniu natury ludzkiej, dlatego można je z powodzeniem zastosować do budowania relacji zawodowych i kreowania własnej kariery. Książka uczy dyplomacji, empatii, wyczuwania przeciwnika, sztuki dialogu i rozwiązywania problemów na drodze kompromisu. Dodatkowo autorka wspiera się przykładami i historiami wpływowych, popularnych kobiet ze świata biznesu, kultury i polityki, co czyni książkę ciekawą i niezwykle praktyczną. Dzięki lekturze: • zostaniesz mistrzynią strategii i planowania; • nauczysz się wygrywać bez walki; • dowiesz się, jak osiągnąć sukces bez konfliktów; • pozbędziesz się hamujących cię ograniczeń; • zaczniesz w pełni wykorzystywać swój potencjał.

 

Dane techniczne: Autor: Sheetz-Runkle Becky, Oprawa: miękka, Rok wydania: 2014 Stron:272 , wymiary(mm): 135x205

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 18,50 zł
szt.

TRWAŁE WYNIKI. PROGRAMOWANIE ZACHOWAŃ, KTÓRE WYNIOSĄ FIRMĘ NA SZCZYT Quint Studer

TRWAŁE WYNIKI. PROGRAMOWANIE ZACHOWAŃ, KTÓRE WYNIOSĄ FIRMĘ NA SZCZYT Quint Studer
TRWAŁE WYNIKI. PROGRAMOWANIE ZACHOWAŃ, KTÓRE WYNIOSĄ FIRMĘ NA SZCZYT Quint Studer
Źródłem wyników firmy nie są produkty, usługi ani konkretni pracownicy i liderzy, niezależnie od tego, jak dobrzy by oni byli. Produkty zmieniają się i ewoluują, ludzie przychodzą i odchodzą. Tym, co naprawdę umożliwia przedsiębiorstwu osiągnięcie trwałych wyników działalności w długim okresie jest wysokiej jakości przywództwo - nie przywódcy, ale właśnie przywództwo. Niezmienna doskonałość przywództwa jest kluczem do długookresowego sukcesu i rentowności. Ale jak ją osiągnąć? W książce Trwałe wyniki "Mistrz Biznesu" Quint Studer pokazuje, w jaki sposób zbudować kulturę organizacyjną promującą rozwój świetnych liderów w krótkim okresie i sprzyjającą tworzeniu mechanizmów i sposobów myślenia będących źródłem doskonałego przywództwa w długim okresie. Studer prezentuje najskuteczniejsze praktyki przywódcze i pokazuje, jak je stosować, by osiągnąć wyższy poziom przywództwa i zwiększyć wydajność poszczególnych osób, grup i jednostek organizacyjnych przedsiębiorstwa. Dane techniczne: Autor: Quint Studer Stan: nowa, nieczytana Oprawa: miękka Rok wydania: 2010 ISBN 978-83-62195-70-1 Stron: 332 Wymiary (mm) : 155x225

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 19,80 zł
szt.

WIZERUNEK W BIZNESIE Agata Maroń

WIZERUNEK W BIZNESIE Agata Maroń
WIZERUNEK W BIZNESIE Agata Maroń
Dane techniczne: Autor: Agata Maroń Stan: nowa, nieczytana Oprawa: miękka Rok wydania: 2006 ISBN 8311104050 Stron: 206 Wymiary (mm) : 150x210

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 12,80 zł
szt.

ZA KULISAMI SZKICE O WŁADZY, INTERESACH I BEZPIECZEŃSTWIE Pietrowicz Krzysztof, Stankiewicz Piotr

ZA KULISAMI SZKICE O WŁADZY, INTERESACH I BEZPIECZEŃSTWIE Pietrowicz Krzysztof, Stankiewicz Piotr
ZA KULISAMI SZKICE O WŁADZY, INTERESACH I BEZPIECZEŃSTWIE Pietrowicz Krzysztof, Stankiewicz Piotr

ZA KULISAMI SZKICE O WŁADZY, INTERESACH I BEZPIECZEŃSTWIE Pietrowicz Krzysztof, Stankiewicz Piotr

 

Kulisy życia społecznego, działania tajne, intencjonalnie ukrywane, stanowią integralną część świata społecznego. Bez uwzględnienia tego wymiaru nie da się wiele powiedzieć o władzy, interesach i bezpieczeństwie. Tymczasem, kiedy przyjrzymy się znacznej części badań dotyczących któregokolwiek z tych zagadnień, bez trudu dostrzeżemy, że w praktyce obszary zakulisowe znajdują się na marginesie dominujących nurtów badawczych.

 

Książka ta ma dwa cele: empiryczny i teoretyczny. Celem empirycznym jest pokazanie realnie występujących zjawisk skrywających się za szeroko pojętymi kulisami życia społecznego. Autorzy poszczególnych tekstów koncentrują się przede wszystkim na tych obszarach, które do tej pory były pomijane w analizach socjologicznych głównego nurtu. Podejmowanym w tej pracy analizom przyświecało założenie, że o charakterze rzeczywistości społecznej nie przesądzają formalne (postulowane, deklarowane) cechy systemów społecznych, ale faktyczne działania rozmaitych podmiotów. Cel teoretyczny pracy odnosi się natomiast do kategorii analitycznych (pojęć, wyjaśnień, teorii, paradygmatów), które można wykorzystać w badaniu zjawisk zakulisowych. W sytuacji, gdy klasyczne narzędzia socjologiczne okazują się niewystarczające, pojawia się potrzeba wyjścia poza dyscyplinę. Stąd, między innymi, próby wykorzystywania teorii wyboru publicznego czy ekonomicznej teorii grup interesu.

 

Autorzy: Stanisław Burdziej, Krzysztof Pietrowicz , Radosław Sojak, Wojciech Sokołowicz, Piotr Stankiewicz, Joanna Szalacha , Mateusz Trawiński, Jan Waszewski, Jakub Zieliński, Andrzej Zybertowicz

 

Dane techniczne: Autor: Pietrowicz Krzysztof, Stankiewicz Piotr, Oprawa miękka Rok wydania: 2013, Stron:344, wymiary(mm): 165x235

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 11,00 zł
szt.

ZARZĄDZANIE W CZASACH BURZLIWYCH Peter Drucker

ZARZĄDZANIE W CZASACH BURZLIWYCH Peter Drucker
ZARZĄDZANIE W CZASACH BURZLIWYCH Peter Drucker

Czytelnik polski nie miał do tej pory okazji zetknąć się z takim obrazem gospodarki światowej, jaki przedstawia tu Peter Drucker. Ta książka otwiera nam bramy do nowej wyobraźni na temat gospodarki i na temat zarządzania. Tak, jak otworzyła je kilkanaście lat temu przywódcom gospodarki krajów rozwiniętych. Rzadko której książce w naszej epoce dane było zdziałać tak wiele w tak krótkim czasie.

Główne punkty:

1.Zarządzanie przyszłościa: Zarządzanie wzrostem, Zarządzanie innowacjami i zmianami, Strategie biznesu na jutro

2. ZARZĄDZANIE W MORZU ZMIAN: NOWA STRUKTURA LUDNOŚCI, NOWA DYNAMIKA DEMOGRAFICZNA

3. ZARZĄDZANIE W BURZLIWYCH ŚRODOWISKACH : Zintegrowana gospodarka światowa, Ponadnarodowy pieniądz światowy

Dane techniczne: Autor: Peter Drucker Stan: nowa, nieczytana Oprawa: miękka Rok wydania: 1995 ISBN: 83-901815-2-5 Stron: 246 Wymiary (mm): 140x205

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 15,40 zł
szt.

ZYSKOWNE ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI Brad Angus

ZYSKOWNE ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI Brad Angus
ZYSKOWNE ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI Brad Angus

ZYSKOWNE ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI Brad Angus

 

 

NARESZCIE ROZWIĄZANIE WIECZNYCH PROBLEMÓW ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI.

Najbardziej poszukiwanym skarbem w zarządzaniu projektami jest wiedza, w jakim miejscu znajdujemy się pod względem realizacji harmonogramu i wykorzystania budżetu, Tego celu nie osiąga prawie żaden z systemów zarządzania projektami. Joe Knight (współautor bestsellera Inteligencja finansowa), Roger Thomas i Brad Angus mają rozwiązanie: łatwy do wdrożenia system rozwijany i sprawdzany w praktyce przez prawie dwadzieścia lat, który pokaże ci, jak:

- Co tydzień śledzić postępy pod kątem budżetu i terminów

- Motywować zespół do naprawianie tego, co idzie w złą stronę

- Rozpoznawać rzeczywisty wpływ finansowy, jaki mają składane przez klientów wnioski o wprowadzenie zmian oraz dokładnie uwzględniać każdą zmianę w ogólnych kosztach projektu

- Tworzyć szczegółową bazę danych projektów archiwalnych, aby do przyszłych budżetów jak najprecyzyjniej kalkulować koszty i czas.

Jeśli zawodowo zajmujesz się zarządzaniem projektami, jesteś przedsiębiorcą albo menedżerem dowolnego szczebla, to nie możesz sobie pozwolić, aby o nieosiągnięciu zamierzonego celu dowiadywać się po fakcie. zyskowne zarządzanie projektami wprowadza system Setpoint, który pomaga osiągać to, co powinieneś.

Jeśli twoja praca wymaga realizacji projektów, to ta książka jest przeznaczona dla ciebie. Każdemu właścicielowi firmy i każdemu menedżerowi projektów niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa pokazuje nowy sposób realizacji projektów.

Jeśli kiedykolwiek:

- przekroczyłeś budżet przeznaczony na realizację projektu

- przekroczyłeś termin realizacji projektu

- straciłeś pieniądze na stuprocentowo pewnym projekcie i nie wiesz, dlaczego

- widziałeś, jak realizacja projektu zajmuje trzy razy więcej czasu niż planowano

- czułeś się nieswojo, robiąc przegląd swoich sukcesów i porażek

- zastanawiasz się, dlaczego twój projekt w ogóle przynosi jakieś pieniądze

Po lekturze tej książki będziesz mógł w swojej firmie wdrażać zyskowne zarządzanie Projektami - przygotować się na realizowanie projektów zgodnie z planem i bez przekraczania budżetu.

 

Dane techniczne: Autor: Brad Angus Oprawa: twarda Rok wydania: 2012 Stron: 167 Wymiary (mm) : 160x230

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 15,90 zł
szt.

EKONOMIA MIKROFINANSÓW Armendariz Aghion Beatriz, Morduch Jonathan

EKONOMIA MIKROFINANSÓW Armendariz Aghion Beatriz, Morduch Jonathan
EKONOMIA MIKROFINANSÓW Armendariz Aghion Beatriz, Morduch Jonathan
Mikrofinansowa rewolucja wybuchła wraz z ruchami niepodległościowymi w Ameryce Łacińskiej i Południowej Azji na początku lat 70-tych. Rozwój idei mikrofinansów umożliwił ponad 65 milionom biednych ludzi na całym świecie otrzymać małe pożyczki bez dodatkowych zabezpieczeń, bez wkładu własnego oraz konieczności jej ubezpieczania.

Zamysłem autorów było napisanie podręcznika, który łączy wiedzę akademicką z opisem doświadczeń praktyków, którzy rozwijają ideę mikrofinansów na całym świecie. Ten obszerny przegląd tematu ma za zadanie zapełnić niszę w literaturze naukowej poświęconej finansom w ogólne, a zagadnieniu mikrofinansów w szczególności.

Oboje autorów zna omawiane zagadnienie nie tylko z perspektywy naukowców, ale i z praktyki: Beatriz Armendariz de Aghion utworzyła bank specjalizujący się w udzielaniu mikrokredytów w Chiapas w Meksyku, natomiast Jonathan Morduch prowadził prace badawcze na ten temat w Bangladeszu, Chinach i Indonezji. Dane techniczne: Autor: Armendariz Aghion Beatriz, Morduch Jonathan Stan: nowa, nieczytana Oprawa: twarda Rok wydania: 2010 ISBN 9788392611448 Stron: 384 Wymiary (mm) : 170x240

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 13,49 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl