Opinie o Nas Instagram

OCENIAJ PRODUKTY I ODBIERZ NAWET 100, 200 i 500zł. ZOBACZ ILE MOŻESZ ZYSKAĆ W NASZYM PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM!!!

DOSTAWA OD 6,50zł - PACZKA W RUCHU - SPRAWDŹ!!! ZAMÓWIENIA OD 1zł

Szanowni Państwo, W związku z sytuacją w Polsce związaną z wirusem rekomendujemy wybór przesyłki do Paczkomatu Inpost 24/7 w celu ograniczenia kontaktu ludzkiego i tym samym zapewnienia wszystkim większego bezpieczeństwa.

 

Producenci
Promocje
NIESAMOWICI BRACIA GOLDBERG Wojtek Biedroń
NIESAMOWICI BRACIA GOLDBERG Wojtek Biedroń
9,30 zł 9,00 zł
szt.
TALKI W PODROŻY Leszek Talko
TALKI W PODROŻY Leszek Talko
15,90 zł 9,60 zł
szt.
PIESEK PRERIOWY Zarzyńska Joanna, Zarzyński Paweł
PIESEK PRERIOWY Zarzyńska Joanna, Zarzyński Paweł
7,70 zł 7,55 zł
szt.
DUCHY BIAŁEGO DOMU Joel Martin, W.J. Birnes
DUCHY BIAŁEGO DOMU Joel Martin, W.J. Birnes
9,95 zł 9,75 zł
szt.
POLIKARPOW I-153 MILITARIA 222
POLIKARPOW I-153 MILITARIA 222
17,50 zł 17,15 zł
szt.
JAK-27R MANGROVE MILITARIA 298
JAK-27R MANGROVE MILITARIA 298
15,00 zł 14,70 zł
szt.
MARTIN B-26 VOL. II MILITARIA 270
MARTIN B-26 VOL. II MILITARIA 270
14,50 zł 14,21 zł
szt.
FLAMMPANZER MILITARIA 285
FLAMMPANZER MILITARIA 285
17,50 zł 17,15 zł
szt.
TYP 95 HA-GO MILITARIA 185
TYP 95 HA-GO MILITARIA 185
14,50 zł 14,21 zł
szt.

KOBIETA W ZARZĄDZANIU Susan Vinnicombe

KOBIETA W ZARZĄDZANIU Susan Vinnicombe
KOBIETA W ZARZĄDZANIU Susan Vinnicombe

Kobieta w zarządzaniu

Firmy potrzebują utalentowanych kobiet na eksponowanych stanowiskach, nie tylko z uwagi na sprawiedliwość społeczną, ale również dlatego, że wnoszą one inne spojrzenie na pewne postawy i umiejętności, takie jak: poczucie współpracy, współuczestnictwa, zaangażowania, zdolność słuchania i przekazywania informacji, umiejętność porozumiewania się, które instynktownie łączą z pracą zawodową. W sprawozdaniu Management in the Millenium (Zarządzanie w XXI wieku) opracowanym przez dziesięć największych firm brytyjskich stwierdzono, iż umiejętności reprezentowane przez kobiety predysponują je na czołowe menedżerskie stanowiska w nadchodzącej epoce przyszłego wieku. Książka Kobieta w zarządzaniu analizuje możliwości zwiększenia szans zawodowego rozwoju kobiet. Bada ich status na stanowiskach kierowniczych w świecie, przygląda się ich roli w organizacjach, śledzi walkę o zachowanie równowagi między życiem rodzinnym a pracą, a także zgłębia problematykę różnic między płciami. Niniejsza edycja proponuje kilka sposobów likwidacji tradycyjnego szklanego sufitu, czyli niewidocznej, lecz skutecznej przeszkody uniemożliwiającej awans kobiet na bardziej eksponowane stanowiska.

Spis treści:
- Podziękowania 11
- Wstęp 13
- Źródła i przypisy 19
Rozdział 1.
- Europejki w zarządzaniu 21
- Praca na niepełnym etacie 23
- Kobiety w zarządzaniu 24
- Równa płaca 26
- Kwalifikacje i wiek 27
- Małżeństwo i dzieci 28
- Świadczenia rodzinne 30
- Opieka nad dziećmi 32
- Równouprawnienie a prawo 33
- Inicjatywy w celu zwiększenia liczby kobiet menedżerów 34
- Szansa 2000 35
- Kobiety z Europy Wschodniej w zarządzaniu 37
- Źródła i przypisy 40
Rozdział 2.
- Różnice płci 43
- Problemy i zagadnienia badawcze 43
- Zdolności fizyczne 47
- Zdolności umysłowe 48
- Style zarządzania 57
- Wnioski 58
- Źródła i przypisy 59
Rozdział 3.
- Praca i rodzina 61
- Praca w domu, role i satysfakcja 62
- Stosunki praca-rodzina 64
- Pomoc ze źródeł zewnętrznych 69
- Wnioski 71
- Źródła i przypisy 72
Rozdział 4.
- Kobiety w zarządzaniu: władza i bezsilność 75
- Definicja władzy 76
- Władza jednostkowa 77
- Władza interpersonalna 79
- Władza instytucjonalna 82
- Kobiety w zarządzaniu 83
- Wnioski 85
- Źródła i przypisy 86
Rozdział 5.
- Dyrektorzy i sekretarki 89
- Wzrost liczby pracowników biurowych 90
- Praca sekretarek dziś 93
- Problemy związane z pracą sekretarek 96
- Rola sekretarek w przyszłości 99
- Wnioski 102
- Źródła i przypisy 102
Rozdział 6.
- Szkolenie, mentorstwo i grupy środowiskowe 105
- Szkolenie i rozwój 105
- Powody przemawiające za oddzielnym szkoleniem kobiet 107
- Projekt programów ,,Kobiety w zarządzaniu 111
- Mentorzy i podopieczni 114
- Kto dla kogo powinien być mentorem? 119
- Grupy środowiskowe 120
- Źródła i przypisy 124
Rozdział 7.
- Kierownictwo i ocena pracowników 125
- Przeszkody w osiągnięciu równości 125
- Dlaczego ocena jest tak ważna 126
- Proces oceny 126
- Orzeczenie oceniających 136
- Płeć a ocena 138
- Płeć i rozwój kariery 139
- Wnioski 140
- Źródła i przypisy 141
Rozdział 8.
- Strategie zmian - przypadki przedsiębiorstw 143
- Rank Xerox - przezwyciężanie stereotypów 144
- Barclays Bank - ruchomy czas pracy dla większości personelu posiadającego dzieci 146
- BT - rozwój kobiet na stanowiskach kierowniczych 149
- Co-operative Bank - wyrównywanie szans 152
- Źródła 154
Rozdział 9.
- Strategie zmian: kobiety w zarządzaniu w Zjednoczonych Emiratach Arabskich 155
- Czynniki przyspieszające zmiany 156
- Czynniki hamujące zmiany 168

Dane techniczne: Autor: Susan Vinnicombe Stan: nowa, nieczytana Oprawa: miękka Rok wydania: 1999 ISBN: 83-87197-82-3 Stron: 176 Wymiary (mm): 190x230

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 15,80 zł
szt.

MARKETING POD PRESJĄ GLOBALIZACJI Wacław Smid

MARKETING POD PRESJĄ GLOBALIZACJI Wacław Smid
MARKETING POD PRESJĄ GLOBALIZACJI Wacław Smid
Filozofią biznesu będzie globalizacja, ale z zachowaniem specyfiki regionalnej. W regionach trzeba szukać źródeł inwencji, które powinny stanowić główny materiał do przemyśleń w procesie projektowania produktów i usług oraz nowych potrzeb przez np. zespoły zadaniowe, czy też inne, specjalnie powoływane do tego celu zespoły twórców, kreatorów i ekspertów. Bowiem szeroko pojęta kultura jest dla metamarketingu wręcz niewyczerpalną kopalnią pomysłów, inwencji, skojarzeń i wszelkich tych działań twórczych w marketingu, które prowadzą prostą drogą do sukcesu. Dane techniczne: Autor: Wacław Smid Stan: nowa, nieczytana Oprawa: twarda Rok wydania: 2002 ISBN: 83-85428-75-5 Stron: 240 Wymiary (mm): 150x210

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 8,99 zł
szt.

MOTYWAKCJA. JAK TO ROBIĆ W TWOJEJ FIRMIE. Klaus Kobjoll

MOTYWAKCJA. JAK TO ROBIĆ W TWOJEJ FIRMIE. Klaus Kobjoll
MOTYWAKCJA. JAK TO ROBIĆ W TWOJEJ FIRMIE. Klaus Kobjoll
Publikacja jest wynikiem wykładów i seminariów na kursach dotyczących zagadnień marketingu i rozwijania motywacji w organizacjach na przykładzie konkretnej firmy. Praktyczne wskazówki Klausa Kobjolla z zakresu zarządzania znajdują duże zastosowanie w drobnych i średnich zakładach wszystkich branż. Są one szczególnie przydatne właścicielom i dyrektorom firm oraz wszystkim tym, którzy sprawują funkcje kierownicze i zarządzają zespołami pracowniczymi, stosując różne formy motywacji. Dane techniczne: Autor: Klaus Kobjoll Stan: nowa, nieczytana Oprawa: miękka Rok wydania: 2000 ISBN 83-7277-004-2 Stron: 174 Wymiary (mm) : 135x205

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 7,25 zł
szt.

STRATEGIA PLANOWANIA KARIERY. Jak świadomie kształtować własną drogę zawodową.Samokształcenie w biznesie Stella U. Molitor

STRATEGIA PLANOWANIA KARIERY. Jak świadomie kształtować własną drogę zawodową.Samokształcenie w biznesie Stella U. Molitor
STRATEGIA PLANOWANIA KARIERY. Jak świadomie kształtować własną drogę zawodową.Samokształcenie w biznesie Stella U. Molitor
Książka ta jest skierowana do wszystkich, którzy chcieliby skutecznie stawić czoła niepewności panującej na współczesnym rynku pracy. Jest niezbędna przy tworzeniu indywidualnej strategii rozwoju zawodowego lub przy zmianie jego kierunku. Dzięki niej można się nauczyć systematycznego planowania i pokonywania kolejnych etapów na drodze do osiągnięcia celu. Listy kontrolne, które odpowiadają kolejnym częściom cyklu zmian, ułatwią odnalezienie indywidualnej ścieżki kariery.


Samokształcenie w biznesie to seria małych poradników przeznaczona dla osób, które chcą szybko zdobyć niezbędne informacje z różnych dziedzin zawodowych i zaktualizować lub skonfrontować własne doświadczenia z opinią fachowców. Temu celowi podporządkowana została formuła serii - kieszonkowych, podręcznych, przystępnie napisanych książeczek. Informacje podane są w zwięzłej i zsyntetyzowanej formie. Autorzy często wizualizują treści teoretycznych w formie schematów, tabel i wykresów. Najważniejsze zagadnienia są systematycznie podsumowywane. Dobór tematów odpowiada aktualnym trendom i potrzebom czytelników aktywnych zawodowo, prowadzących własny biznes, planujących karierę lub zajmujących się zarządzaniem. Ze względu na zwięzłą formę i zakres tematyczny - od psychologii do makretingu - jest to idealny materiał na wszelkiego rodzaju kursy wspierające i doszkalające pracowników.

Dane techniczne: Autor: Stella U. Molitor Stan: nowa, nieczytana Oprawa: miękka Rok wydania: 2008 ISBN 978-83-61059-38-7 Stron: 136 Wymiary (mm) : 110x150

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 7,80 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl