Opinie o Nas Instagram
Producenci
Promocje
TALKI W PODROŻY Leszek Talko
TALKI W PODROŻY Leszek Talko
15,90 zł 9,60 zł
szt.
PIESEK PRERIOWY Zarzyńska Joanna, Zarzyński Paweł
PIESEK PRERIOWY Zarzyńska Joanna, Zarzyński Paweł
7,70 zł 7,55 zł
szt.
DUCHY BIAŁEGO DOMU Joel Martin, W.J. Birnes
DUCHY BIAŁEGO DOMU Joel Martin, W.J. Birnes
9,95 zł 9,75 zł
szt.
JAK-27R MANGROVE MILITARIA 298
JAK-27R MANGROVE MILITARIA 298
15,00 zł 14,70 zł
szt.
DH. 98 MOSQUITO VOL. I MILITARIA 157
DH. 98 MOSQUITO VOL. I MILITARIA 157
14,50 zł 14,21 zł
szt.
CZOŁG CIĘŻKI NEUBAUFAHRZEUGE MILITARIA 3
CZOŁG CIĘŻKI NEUBAUFAHRZEUGE MILITARIA 3
9,50 zł 9,31 zł
szt.
SOWIECKIE SAMOCHODY PANCERNE VOL.III MILITARIA 279
SOWIECKIE SAMOCHODY PANCERNE VOL.III MILITARIA 279
9,50 zł 9,31 zł
szt.
LWY STALINA MILITARIA 272
LWY STALINA MILITARIA 272
14,50 zł 14,21 zł
szt.
T-27 MILITARIA 255
T-27 MILITARIA 255
13,50 zł 9,31 zł
szt.

Oferujemy tanie książki naukowe i akademickie. Ciekawe tanie tytuły z techniki, ekonomii, nauk technicznych i  nauk humanistycznych w atrakcyjnych cenach. W ofercie również tanie książki o tematyce medycyna, prawo, informatyka, biologia oraz rolnictwo i ekologia.

Uzupełnieniem tej kategorii są tanie książki popularnonaukowe.

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą!

1. Tanie książki naukowe i akademickie, 2. Outlet podręczników

Książki z kategorii książki naukowe i akademickie to pozycje specjalistyczne dedykowane uczniom, studentom oraz osobom o zainteresowaniach naukowych. Absolwenci i studenci uniwersytetów i politechnik mogą znaleźć tutaj interesujące ich pozycje, pasjonaci pogłębić swoje pasje przy okazji oszczędzając pieniądze.

W kategorii tej znajdziesz tanie książki dotyczące techniki, ekonomii, nauk technicznych, nauk humanistycznych, medycyny, prawa, informatyki, biologii oraz rolnictwa i ekologii oraz książki popularnonaukowe w atrakcyjnych cenach. 

Zobacz nasz outlet książki dotyczącej techniki, ekonomii, nauk technicznych, nauk humanistycznych, medycyny, prawa, informatyki, biologii, rolnictwa i ekologii oraz książki popularnonaukowej.

AUTOPSJA CZŁOWIEKA Z CAŁUNU. NAJNOWSZE ODKRYCIA TAJEMNIC CAŁUNU TURYŃSKIEGO

 AUTOPSJA CZŁOWIEKA Z CAŁUNU. NAJNOWSZE ODKRYCIA TAJEMNIC CAŁUNU TURYŃSKIEGO
AUTOPSJA CZŁOWIEKA Z CAŁUNU. NAJNOWSZE ODKRYCIA TAJEMNIC CAŁUNU TURYŃSKIEGO

AUTOPSJA CZŁOWIEKA Z CAŁUNU. NAJNOWSZE ODKRYCIA TAJEMNIC CAŁUNU TURYŃSKIEGO

 

Całun bez wątpienia jest jednym z najbardziej tajemniczych przedmiotów na świecie. Badania anatomii oraz analiza medyczno-sądowa od zawsze odgrywały determinującą rolę w próbach zrozumienia tego nieodgadnionego wizerunku.

 

Autorzy niniejszej książki sięgnęli po najnowsze metody i osiągnięcia naukowe, by ponownie zbadać zagadkowe płótno z Turynu. Jak się okazuje, nowoczesne metody śledcze potrafią odkryć nowe fakty i uchylają kolejne tajemnice Całunu.

 

Wnioski z zastosowania badania typowego dla analizy anatomicznej i medyczno-sądowej, której zamiast zwłok poddano wizerunek, podane zostały w fascynującej formie popularnonaukowego śledztwa. Daje ono odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania o człowieka z Całunu: kim był, jaki był, skąd pochodził, jaka była przyczyna jego śmierci.

 

Jedyna w swoim rodzaju publikacja jest więc doskonałą okazją, by zaprosić czytelnika do sali sekcyjnej w celu asysty przy autopsji człowieka z Całunu.

 

Autorzy: Bruno Barberis

Profesor fizyki matematycznej na Wydziale Matematyki Uniwersytetu w Turynie, dyrektor Międzynarodowego Centrum Syndonologii

Luigi Fabrizio Rodella

Profesor anatomii człowieka na Wydziale Nauk Klinicznych i Eksperymentalnych Uniwersytetu w Brescii

Giovanni Pierucci

Emerytowany profesor medycyny sądowej Uniwersytetu w Pawii

Mauro Labanca

Profesor kontraktowy anatomii człowieka na Wydziale Nauk Klinicznych i Eksperymentalnych Uniwersytetu w Brescii

Alessandra Majorana

Profesor zwyczajna patologii stomatologicznej specjalnej na Wydziale Specjalizacji Medyczno-Chirurgicznych, Nauk Radiologicznych i Zdrowia Publicznego Uniwersytetu w Brescii

 

Giampiero Farronato

Profesor zwyczajny ortodoncji Wydziału Nauk Biomedycznych, Chirurgicznych i Stomatologicznych Uniwersytetu w Mediolanie

Massimo Boccaletti

Dziennikarz, freelancer

 

Dane techniczne: Autor: zbiorowa, Oprawa: miękka Rok wydania: 2017 Stron:, 144, wymiary(mm): 135x200

 

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 11,00 zł
szt.

GODNOŚĆ JAK JĄ CHRONIĆ BEZ UPOKARZANIA INNYCH Krzysztof Jedliński

 GODNOŚĆ JAK JĄ CHRONIĆ BEZ UPOKARZANIA INNYCH Krzysztof Jedliński
GODNOŚĆ JAK JĄ CHRONIĆ BEZ UPOKARZANIA INNYCH Krzysztof Jedliński

 

GODNOŚĆ JAK JĄ CHRONIĆ BEZ UPOKARZANIA INNYCH Krzysztof Jedliński

 

Gdybyśmy zapytali ludzi na ulicy, czy mają poczucie swojej godności, zapewne większość odpowiedziałaby twierdząco. Ilu jednak potrafiłoby odpowiedzieć na pytanie, czym ta godność jest" Czym zatem ona jest" Czy ma jakieś szczególne cechy" A jeśli tak, to jakie" Dlaczego

w niektórych trudnych sytuacjach po prostu wiemy, że nic nie odbierze nam godności, a

w innych, znacznie prostszych, czujemy się poniżeni"

Książka Krzysztofa Jedlińskiego, wybitnego psychoterapeuty, odpowiada nie tylko na te pytania. Prosta, ale mądra i logiczna narracja powoduje, że spoglądamy na naszą godność z nowych perspektyw, których wcześniej nie dostrzegaliśmy. Zauważamy, jak kruche jest poczucie naszej godności, ale jednocześnie staje się dla nas jasne, jak wiele sami możemy zrobić, żeby je wzmocnić, odzyskać, zbudować"

 

Krzysztof Jedliński jest psychoterapeutą i trenerem psychologicznym. Przyjmuje pacjentów dorosłych cierpiących z powodu: zaburzeń typu lękowego, problemów w kontaktach z ludźmi, sytuacji kryzysowych. Prowadzi psychoterapię indywidualną, małżeńską i rodzinną. Pracuje

w podejściu integratywnym, łącząc terapię humanistyczną z elementami innych kierunków, głównie psychodynamicznego i poznawczo-behawioralnego. Nie prowadzi farmakoterapii.

W ramach pracy trenerskiej prowadzi treningi interpersonalne oraz warsztaty: komunikacji, organizacji czasu i radzenia sobie ze stresem, współpracy w zespole. Zajmuje się szkoleniem psychoterapeutów oraz trenerów grupowych. Jest absolwentem Wydziału Lekarskiego AM

w Warszawie, specjalistą II stopnia w psychiatrii, doktorem nauk medycznych.

Aby być panem swojego życia, aby nie znaleźć się w sytuacji upokarzającej zależności, trzeba umieć powiedzieć "nie". Słowo "nie" jest granicą obszaru, który do nas suwerennie przynależy

i do którego inni mogą mieć dostęp tylko za naszym wyraźnym przyzwoleniem.

Aby skutecznie powiedzieć "nie", trzeba być zwięzłym, nie należy szeroko argumentować, ale po prostu podać krótkie, zgodne z prawdą uzasadnienie. Na przykład jeśli zamierzamy odmówić komuś spotkania, powiedzmy raczej: "Nie wybiorę się z tobą do teatru, bo zaplanowałem sobie czas inaczej" niż: "No wiesz, chętnie bym się z tobą wybrał, ale po pierwsze, czuję się trochę przeziębiony, po drugie, mama prosiła mnie, abym dziś koniecznie pomógł jej w domu, młodsza siostra też chciała, żebym ją przepytał z fizyki i tak w ogóle, widzisz, że absolutnie nie mogę"". Jeśli naszemu rozmówcy naprawdę zależy, aby postawić na swoim, po kolei obali nasze argumenty i wymusi przychylną dla siebie decyzję. Jeśli natomiast będziemy w razie potrzeby spokojnie powtarzać (jak "zdarta płyta") nasze uzasadnienie, w dodatku opierając się na własnej decyzji ("), nasza odmowa będzie skuteczna.

(z rozdziału "Co dalej oraz parę istotnych reguł")

 

Dane techniczne: Autor: Praca zbiorowa, Oprawa: miękka, Rok wydania: 2017 Stron:160, wymiary(mm): 120x190

 

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 9,90 zł 10,00 zł
szt.
  • promocja

PEDAGOGIKA T.2 Pedagogika wobec edukacji, polityki oświatowej i badań naukowych Śliwerski Bogusław (red.)

 PEDAGOGIKA T.2 Pedagogika wobec edukacji, polityki oświatowej i badań naukowych Śliwerski Bogusław (red.)
PEDAGOGIKA T.2 Pedagogika wobec edukacji, polityki oświatowej i badań naukowych Śliwerski Bogusław (red.)

PEDAGOGIKA T.2 Pedagogika wobec edukacji, polityki oświatowej i badań naukowych Śliwerski Bogusław (red.)

 

Kompendium wiedzy z zakresu pedagogiki, efekt współpracy międzynarodowego grona Autorów z całej Europy. Obok siebie znajdują się tu teksty Autorów z Anglii, Czech, Finlandii, Niemiec, Polski, Włoch, Szwajcarii.

 

 

Dane techniczne: Autor: Śliwerski Bogusław (red.) Oprawa: twarda, Rok wydania: 2006 Stron:524, wymiary(mm): 205x255

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 39,90 zł
szt.

PEDAGOGIKA T.3 SUBDYSCYPLINY WIEDZY PEDAGOGICZNEJ Śliwerski Bogusław (red.)

 PEDAGOGIKA T.3 SUBDYSCYPLINY WIEDZY PEDAGOGICZNEJ Śliwerski Bogusław (red.)
PEDAGOGIKA T.3 SUBDYSCYPLINY WIEDZY PEDAGOGICZNEJ Śliwerski Bogusław (red.)

PEDAGOGIKA T.3 SUBDYSCYPLINY WIEDZY PEDAGOGICZNEJ Śliwerski Bogusław (red.)

 

Kompendium wiedzy z zakresu pedagogiki, efekt współpracy międzynarodowego grona Autorów z całej Europy. Obok siebie znajdują się tu teksty Autorów z Anglii, Czech, Finlandii, Niemiec, Polski, Włoch, Szwajcarii. W tomie trzecim zostały przedstawione wybrane subdyscypliny pedagogiki, tworzące współczesny zrąb zagadnień dla nich najistotniejszy. W syntetycznych ujęciach tom zawiera charakterystyki pedagogiki społecznej i andragogiki, pedagogiki specjalnej i resocjalizacyjnej, pedagogiki pracy, opiekuńczej, medialnej i zdrowia. Całość zamyka wgląd w nauki o wychowaniu z perspektywy ich uwarunkowań społeczno-kulturowych, zorientowanych na kształcenie i wychowywanie kolejnych pokoleń dzieci i młodzieży w duchu porozumienia, współpracy i otwartości narodów .

 

 

Dane techniczne: Autor: Śliwerski Bogusław (red.) Oprawa: twarda, Rok wydania: 2006 Stron:390, wymiary(mm): 205x255

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 39,90 zł
szt.

SPRAWOZDANIE FINANSOWE PRZEDSIĘBIORSTWA WEDŁUG POLSKIEGO PRAWA BILANSOWEGO Wędzki Dariusz

 SPRAWOZDANIE FINANSOWE PRZEDSIĘBIORSTWA WEDŁUG POLSKIEGO PRAWA BILANSOWEGO Wędzki Dariusz
SPRAWOZDANIE FINANSOWE PRZEDSIĘBIORSTWA WEDŁUG POLSKIEGO PRAWA BILANSOWEGO Wędzki Dariusz

SPRAWOZDANIE FINANSOWE PRZEDSIĘBIORSTWA WEDŁUG POLSKIEGO PRAWA BILANSOWEGO Wędzki Dariusz

 

 

W książce zaprezentowano przystępne wyjaśnienia dotyczące treści pozycji sprawozdania finansowego przedsiębiorstw sporządzanego na podstawie polskiego prawa bilansowego, a w szczególności Ustawy o rachunkowości, rozporządzeń wykonawczych i Krajowych Standardów Rachunkowości z wyłączeniem Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej. Obszerny opis zawartości pozycji jest osadzony zarówno w prawie bilansowym, jak i w praktyce sprawozdawczości finansowej w Polsce. Opracowanie zawiera:wskazanie, kto, dlaczego, w jakiej formie i gdzie sporządza i składa w celu upublicznienia różnego rodzaju sprawozdania finansowe zgodnie z zasadami rachunkowości,omówienie poszczególnych pozycji bilansu, rachunku zysków i strat, rachunku przepływów pieniężnych, zestawienia zmian w kapitale własnym oraz informacji dodatkowej,charakterystykę pozycji sprawozdań składanych w Głównym Urzędzie Statystycznym,wyjaśnienie pozycji raportów okresowych emitentów papierów wartościowych, śródrocznych i rocznych, niepodlegających Międzynarodowym Standardom Sprawozdawczości Finansowej. Adresaci: Publikacja jest przeznaczona dla głównych księgowych, biegłych rewidentów, dyrektorów finansowych, prezesów firm, doradców i kontrolerów finansowych, specjalistów w zakresie zarządzania finansami, a także studentów finansów i rachunkowości. …

 

Stan prawny na 30 czerwca 2014 roku

 

Dane techniczne: Autor: Wędzki Dariusz Oprawa miękka Rok wydania: 2014, Stron: 500, Wymiary (mm) : 175x250

 

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 9,00 zł 50,90 zł
szt.
  • promocja

ŚMIERĆ MÓZGU. Czy istnieją granice organodawstwa? Regina Breul

 ŚMIERĆ MÓZGU. Czy istnieją granice organodawstwa?  Regina Breul
ŚMIERĆ MÓZGU. Czy istnieją granice organodawstwa? Regina Breul

ŚMIERĆ MÓZGU. Czy istnieją granice organodawstwa? Regina Breul

 

Książka z gatunku tych, które idą pod prąd powszechnie obowiązującym poglądom. Autorka poddaje głębokiej krytyce kryterium śmierci mózgowej, będącej granicą, po przekroczeniu której pobiera się od dawców organy do przeszczepu. Doktor Regina Breul, mówiąc wprost, uważa, że organy te pobiera się od osób żywych! Wskazuje również na niebezpieczeństwa i nadużycia praktyk transplantologicznych. Swoje opinie odnosi przy tym do nauczania Kościoła w zakresie organodawstwa i konfrontuje z katolicką etyką.

 

Doktor Breul ze swoimi poglądami jest w środowisku medycznym i bioetycznym w mniejszości, ale nie jest odosobniona. Jej praca na pewno budzi kontrowersje, ale nie sposób przejść obok niej obojętnie. Czytelnik po lekturze zostanie z pytaniem: „A co, jeśli autorka ma rację”? Odpowiedź pilnie poszukiwana...

 

Dane techniczne: Autor: Regina Breul, Oprawa: miękka Rok wydania: 2018 Stron:, 216, wymiary(mm): 130x200

 

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 11,00 zł
szt.

9 I PÓŁ TYGODNIA CZYLI SKUTECZNE ODCHUDZANIE Z DIETĄ GARSTKOWĄ Anna Lewitt

9 I PÓŁ TYGODNIA CZYLI SKUTECZNE ODCHUDZANIE Z DIETĄ GARSTKOWĄ Anna Lewitt
9 I PÓŁ TYGODNIA CZYLI SKUTECZNE ODCHUDZANIE Z DIETĄ GARSTKOWĄ Anna Lewitt

9 I PÓŁ TYGODNIA CZYLI SKUTECZNE ODCHUDZANIE Z DIETĄ GARSTKOWĄ Anna Lewitt

Tym razem dr n. med. Anna Lewitt zachęca do poznania swojego autorskiego programu Skuteczne Odchudzanie, który w zaledwie kilka tygodni przynosi pożądane efekty. Jak sama pisze we wstępie do książki oddaje ją czytelnikom z trzech powodów: Po pierwsze - jest to koło ratunkowe przed pseudo dietami, których efekty są często nieprzewidywalne jeśli chodzi o długotrwały wpływ na organizm.Po drugie - autorka chce przekonać, że można odchudzić się skutecznie, trwale utrzymując efekt, ale przy tym zdrowo i bezpiecznie bez potrzeby rezygnowania z... jedzenia! Po trzecie - dr Lewitt zwraca uwagę jak istotny jest sam proces przygotowywania potraw, obróbki termicznej.W książce znajduje się szereg porad z tym związanych, porad często odwołujących się do doświadczeń naszych babć(tradycyjne metody pozwalały zachować wartości potraw, były proste i bezpieczne

Dane techniczne: Autor: Anna Lewitt Stan: nowa, nieczytana Oprawa: miękka Rok wydania: 2014 ISBN 9788363682057 Stron: 270 Wymiary (mm) : 140x200

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 16,90 zł 20,80 zł
szt.
  • promocja

ATLAS LUDZKIEGO CIAŁA. FASCYNUJĄCY ŚWIAT Richard Walker

ATLAS LUDZKIEGO CIAŁA. FASCYNUJĄCY ŚWIAT Richard Walker
ATLAS LUDZKIEGO CIAŁA. FASCYNUJĄCY ŚWIAT Richard Walker

Ciało ludzkie jest unikalną maszyną…, składa się z ponad 200 kości i milionów komórek. Dowiedz się, co czyni z nas ludzi, jak wyglądają nasze komórki i narządy, co to są odruchy, dlaczego potrzebujemy jedzenia, i jak bije nasze serce. Niesamowita przygoda opowiadająca o ciele człowieka od czubka nosa po koniuszki palców. Prawie wszystko o naszym ciele, od kości i układu oddychania po składniki krwi i pracę mózgu Unikalne zdjęcia Precyzyjne rysunki ze szczegółowymi opisami Niesamowite fakty Idealny dla wszystkich, którzy chcą poznać i zrozumieć swoje zdumiewające ciało

 

Dane techniczne: Autor: Richard Walker , Oprawa: twarda Rok wydania: 2016 Stron: 48 Wymiary (mm): 245x310

Dostępność: brak towaru

Cena: 16,00 zł

AŻ ŁEB URYWA 362 zaskakujące fakty o współczesnym świecie Matthew Santoro

AŻ ŁEB URYWA 362 zaskakujące fakty o współczesnym świecie Matthew Santoro
AŻ ŁEB URYWA 362 zaskakujące fakty o współczesnym świecie Matthew Santoro

AŻ ŁEB URYWA 362 zaskakujące fakty o współczesnym świecie Matthew Santoro

 

Czy wiesz, że śmierć w budynku Parlamentu Brytyjskiego jest nielegalna? Wiedziałeś, że masło orzechowe poddane ekstremalnemu ciśnieniu zmienia się w diamenty? Słyszałeś, że wzorcem bohaterów gier elektronicznych bywają prawdziwe, znane osoby?

 

To pierwsza tak ekscytująca i zabawna książka, pełna nieznanych i zdumiewających faktów o współczesnym, szalonym świecie. Obala mity, które większość ludzi uważa za prawdę.

 

Rozłóż na łopatki potencjalnego pracodawcę, zabłyśnij na imprezie, zadziw przyszłych teściów, wzbudź podziw wśród dzieci i odkryj nowe pokłady wiedzy!

 

W książce znajdziesz:

 

- najbardziej zwariowane prawa i przepisy na przestrzeni dziejów

 

- nieprawdopodobne historie o pieniądzach

 

- najzabawniejsze fakty z różnych stron świata

 

...i wiele innych zadziwiających informacji!

 

Od najbardziej spektakularnych ucieczek z więzień i kuriozalnych konkursów przez najdziwniejsze rzeczy znalezione w kosmosie, aż do najbardziej niesamowitych wynalazków - zebrane w książce zaskakujące fakty sprawiają, że łeb aż urywa!

 

Matthew Santoro, autor książki, to niekwestionowana gwiazda kanału YouTube. Jego filmy o niezwykłych i mało znanych faktach z dziedziny popularnonaukowej oraz oryginalność przekazu i humor przyciągają rzesze fanów i zostały obejrzane już ponad 500 milionów razy przez ludzi z całego świata!

 

Dane techniczne: Autor: Matthew Santoro, Oprawa: miękka, Rok wydania: 2017 Stron:256, wymiary(mm): 145x205

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 17,00 zł
szt.

BENCHMARKING PROCESOWY JAKO INSTRUMENT DOSKONALENIA ZARZĄDZANIA UCZELNIĄ Kuźmicz Katarzyna

BENCHMARKING PROCESOWY JAKO INSTRUMENT DOSKONALENIA ZARZĄDZANIA UCZELNIĄ Kuźmicz Katarzyna
BENCHMARKING PROCESOWY JAKO INSTRUMENT DOSKONALENIA ZARZĄDZANIA UCZELNIĄ Kuźmicz Katarzyna

BENCHMARKING PROCESOWY JAKO INSTRUMENT DOSKONALENIA ZARZĄDZANIA UCZELNIĄ Kuźmicz Katarzyna

 

 

Książka może być interesującą pozycją dla menedżerów zarówno sektora prywatnego, jak i publicznego, a zwłaszcza menedżerów szkolnictwa wyższego, oraz pracowników uczelni. Benchmarking jest z powodzeniem stosowany w szkołach wyższych na świecie. W Polsce do tej pory nie został wprowadzony do praktyki zarządczej. Podjęcie przez autorkę problematyki benchmarkingu jako narzędzia doskonalącego zarządzanie uczelnią stanowi zatem nowatorskie przedsięwzięcie. Celem publikacji jest usystematyzowanie wiedzy na temat inicjatyw benchmarkingowych w szkolnictwie wyższym na świecie. W książce szczegółowo omówiono między innymi: - pojęcia związane z zarządzaniem uczelnią, - rolę koncepcji organizacyjnego uczenia się oraz organizacji uczącej się w kontekście uczelni, - definicję oraz ewolucję pojęcia benchmarkingu, - cele benchmarkingu, jego bariery i korzyści z wdrożenia, - autorską klasyfikację benchmarkingu z uwzględnieniem kryterium przedmiotowego, podmiotowego, rodzaju danych i ochrony danych, wsparcia i relacji z partnerami, - przesłanki podejmowania benchmarkingu w szkołach wyższych, - referencyjną metodykę benchmarkingu procesowego w uczelni, opartą na koncepcji spirali benchmarkingowej A. Kelly'ego.

 

Dane techniczne: Autor: Kuźmicz Katarzyna, Oprawa twarda Rok wydania: 2015, Stron: 247, Wymiary (mm) : 170x240

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 35,00 zł
szt.

BIZNES W SIECI Colin Barrow

BIZNES W SIECI Colin Barrow
BIZNES W SIECI Colin Barrow

BIZNES W SIECI Colin Barrow

 

Książka jest też użytecznym elementarzem dla przyszłych e-biznesmenów. W cyfrowej rzeczywistości krzywa uczenia się jest stroma i tylko nieliczni osiągną na czas jej szczyt. Teraz zaś, kiedy w sieciowych inwestycjach chodzi nie tyle o lokowanie nadmiarów gotówki, ile o osiąganie zysków, zorientowanie się, dlaczego części przedsiębiorców ta sztuka się udała, a części nie, może pozwolić na szybsze wybranie właściwej drogi lub uniknięcie największych zagrożeń.Autor książki, Colin Barrow, jest kierownikiem Katedry Przedsiębiorczości w Cranfield School of Management i dyrektorem Programu Wzrostu i Rozwoju Działalności Gospodarczej, najbardziej znanego brytyjskiego programu dla przedsiębiorców. Jest również członkiem-założycielem zespołu, który założył działającą przy uczelni wylęgarnię sieciowej przedsiębiorczości CranfieldCreates.

 

Dane techniczne: Autor: Colin Barrow Stan: nowa, nieczytana Oprawa: miękka Rok wydania: 2007 Stron: 293 Wymiary (mm) : 130x210

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 9,99 zł
szt.

CO W DZICZY KWICZY. 35 NIEZWYKŁYCH OPOWIEŚCI O POLSKICH ZWIERZĘTACH Kłosowski Tomasz

CO W DZICZY KWICZY. 35 NIEZWYKŁYCH OPOWIEŚCI O POLSKICH ZWIERZĘTACH Kłosowski Tomasz
CO W DZICZY KWICZY. 35 NIEZWYKŁYCH OPOWIEŚCI O POLSKICH ZWIERZĘTACH Kłosowski Tomasz
Dane techniczne: Autor: Kłosowski Tomasz Stan: nowa, nieczytana Oprawa: twarda Rok wydania: 2010 ISBN 9788370738624 Stron: 120 Wymiary (mm) : 155x190

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 13,50 zł 15,00 zł
szt.
  • promocja

CZIPY, KLONY I PRZEKRACZANIE PROGU 100 LAT ŻYCIA Schoemaker Paul J.H, Schoemaker Joyce

CZIPY, KLONY I PRZEKRACZANIE PROGU 100 LAT ŻYCIA Schoemaker Paul J.H, Schoemaker Joyce
CZIPY, KLONY I PRZEKRACZANIE PROGU 100 LAT ŻYCIA Schoemaker Paul J.H, Schoemaker Joyce

W XXI wieku, źródłem kluczowych odkryć naukowych są bionauki.. Paul and Joyce Schoemaker omawiają najnowsze badania, których wyniki wpłyną na niemal wszystkie nauki i życia, począwszy od wydłużenia czasu naszego życia i poprawy stanu zdrowia, poprzez bioterroryzm aż po medycynę spersonalizowaną. Adresując niniejszą książkę do wszystkich zainteresowanych, zwykłych obywateli i konsumentów, Shoemakerowie omawiają najnowsze technologie oraz najbardziej kontrowersyjne kwestie związane z współczesną biotechnologią – komórki macierzyste, klonowanie, farmakogenetykę, chipy DNA, proteotomikę, terapię genową oraz wiele innych. Autorzy nakreślają wiele długoterminowych scenariuszy rozwoju bionauk oraz ujawniają, jaki wywrą one wpływ na nasze zdrowie, rodzinę, karierę zawodową oraz społeczeństwo, w którym żyjemy.

Dane techniczne: Autor: Schoemaker Paul J.H, Schoemaker Joyce Stan: nowa, nieczytana Oprawa: miękka Rok wydania: 2010 ISBN 9788375082692 Stron: 288 Wymiary (mm) : 145x205

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 12,14 zł 13,49 zł
szt.
  • promocja

DEMOKRACJA Michael Saward

DEMOKRACJA Michael Saward
DEMOKRACJA Michael Saward

Podręcznik ten proponuje czytelnikom zbadanie własnego stanowiska w kwestii toczących się na świecie dyskusji o znaczeniu demokracji. Dostarcza narzędzi do samodzielnych przemyśleń o demokracji jako praktyce, ideale i terenie spornym. Wolna od uprzedzeń i napisana nadzwyczaj klarownie, książka Sawarda unika łatwych odpowiedzi. zamiast tego przedstawia różnorodne podejścia do demokracji i jej problemów, pokazując, jak powstały i jakim przekształceniom podlegały podstawy współczesnego życia politycznego. Czytelnik znajdzie w niej zarówno szereg przykuwających uwagę, prawdziwych i hipotetycznych przypadków, jak też reprezentatywny zbiór dwudziestowiecznych narracji o demokracji i jej korzeniach oraz nowych wyzwaniach, takich jak globalizacja czy ruch na rzecz ochrony środowiska. Książkę zamyka fascynujący przegląd i ocena najnowszych, często kontrowersyjnych teorii demokracji i zachęta do spekulacji na temat kształtu demokracji w bliższej i dalszej przyszłości. Demokracja zawiera także obszerny słownik typów demokracji oraz przewodnik po dalszej lekturze.Michael Saward jest profesorem politologii na Open University.



Dane techniczne:

Autor: Michael Saward Stan: nowa, nieczytana Oprawa: miękka Rok wydania: 2008

ISBN: 9788360457535 , Stron: 208 Wymiary (mm): 135x205

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 7,90 zł
szt.

DOSKONAŁY HANDEL ELEKTRONICZNY Steve Morris

DOSKONAŁY HANDEL ELEKTRONICZNY Steve Morris
DOSKONAŁY HANDEL ELEKTRONICZNY Steve Morris
Książka wydana w serii Poradnik doskonały. Dotyczy handlu poprzez Internet. Autorzy wskazują jak najlepiej i najkorzystniej dokonywać transakcji, jak płacić, jak szukać towarów. Czyli jednym słowem jak robić zakupy w sieci. Dane techniczne: Autor: Steve Morris Stan: nowa, nieczytana Oprawa: miękka Rok wydania: 2001 ISBN 83-7301-141-2 Stron: 72 Wymiary (mm) : 110x190

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 2,24 zł 2,49 zł
szt.
  • promocja

DUCH ZEN, DUCH CHRZEŚCIJAŃSTWA Robert E. Kennedy

DUCH ZEN, DUCH CHRZEŚCIJAŃSTWA Robert E. Kennedy
DUCH ZEN, DUCH CHRZEŚCIJAŃSTWA Robert E. Kennedy

DUCH ZEN, DUCH CHRZEŚCIJAŃSTWA Miejsce Zen w życiu chrześcijańskim Robert E. Kennedy

 

„Duch zen, duch chrześcijaństwa jest godnym następcą dzieła D.T. Suzukiego Misticism: Christian and Buddhist [Mistycyzm chrześcijański i buddyjski] oraz innych istotnych dzieł powstałych w tradycji mistycznego ekumenizmu. Obfitująca we wspaniałe cytaty, przyjazna czytelnikowi książka ojca Kennedy'ego to szczególnie cenny wkład w tę tradycję”.

 

– Peter Matthiessen (Muryo Sensei)

 

„Oto pozycja traktująca o podstawowych kwestiach dotyczących zen: Co to jest zen? Jak go praktykować? Jak ma się on do chrześcijaństwa? […] Zaznajomiony zarówno z Mistrzem Hakuinem i Mistrzem Gasanem, jak i z Johnem Steinbeckiem oraz Edną O'Brien, ojciec Kennedy Sensei udostępnia nam dwie bogate tradycje medytacyjne, byśmy mogli delektować się ich mądrością”.

 

– America

 

„[…] Gruntownie zgłębił tradycję nauczania zen, nie schodząc z obranej przez siebie drogi jezuity, na którą wstąpił jako młody człowiek […]. Niniejsza książka powstała z myślą o tym, by czytelnikowi łatwiej było przeżyć proces swoistej duchowej alchemii, tak znakomicie opisany na jej kartach”.

 

– Bernard Tetsugen Glassman, Opat Zen Center w Nowym Jorku

 

Co zen wnosi do chrześcijańskiej modlitwy? Jak ksiądz i zakonnik może być równocześnie nauczycielem i mistrzem zen? Czy zen prowadzi do Boga, skoro buddyzm o Bogu milczy? – pyta Jacek Prusak we Wstępie do książki „Duch zen, duch chrześcijaństwa”. To tylko niektóre z pytań stawianych ojcu Robertowi Kennedy’emu zarówno przez sympatyków, jak i przeciwników „wchodzenia w zen” przez chrześcijan. On sam stara się na nie odpowiedzieć w pisanych przez siebie książkach. Wartość tych publikacji polega na tym, że są odpowiedzią „od środka”, od osoby, która nie zmieniając religii ani nie wybierając „podwójnej przynależności”, została przez buddystów upoważniona do nauczania zen. Kennedy całym sercem daje wyraz przekonaniu swego nauczyciela roshiego Maezumiego: „Ktoś mógłby sądzić, że życie chrześcijaninem może stanowić przeszkodę w praktyce, podobnie jak bycie kobietą, mnichem, człowiekiem świeckim, młodym, starym, bystrym czy tępym. (…) W ostatecznym rozrachunku nie ma znaczenia, czy ktoś jest Żydem, chrześcijaninem, Europejczykiem, Amerykaninem, białym, czarnym, czy żółtym”

 

Opat Zen Center w Nowym Jorku O autorze Robert Kennedy SJ jest jezuitą i mistrzem zen. Urodził się 20 czerwca 1933 r. w USA. W 1951 r. wstąpił do jezuitów, święcenia kapłańskie przyjął w 1965 r. Za namową o. Kakichi Kadowakiego SJ nawiązał kontakt z roshim Kounem Yamadą z Kamakury i rozpoczął regularną praktykę zazen. Po powrocie do USA kontynuował trening zen, a w 1991 r. otrzymał od roshiego Bernarda Glassmana przekaz na nauczyciela zen w Sandze Białej Śliwy, zaś sześć lat później ostateczne potwierdzenie na roshiego. Robert Kennedy założył własną szkołę zen Morning Star Zendo, którą do dziś prowadzi.

 

Dane techniczne: Autor: Robert E. Kennedy, Oprawa: miękka, Rok wydania: 2015 Stron:, 190, wymiary(mm): 140x205,

 

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 17,80 zł
szt.

E-BRANDS. KREOWANIE MARKI W INTERNECIE Phil Carpenter

E-BRANDS. KREOWANIE MARKI W INTERNECIE Phil Carpenter
E-BRANDS. KREOWANIE MARKI W INTERNECIE Phil Carpenter

Zbudowanie i utrzymanie marki jest jednym z najważniejszych elementów skutecznej strategii prowadzenia biznesu w sieci. Obszerne studia przypadków zebrane przez Carpentera w tej książce oraz wnioski, do jakich dochodzi, składają się na praktyczny przewodnik dla każdego, kto myśli o zyskaniu lojalności internetowych klientów jego firmy. Poradnik dla wszystkich, którzy prowadzą lub zamierzają prowadzić binzes w Internecie- wykorzystujący najlepsze praktyki na rynku.

Zbiór podstawowych zasad według autora:

Skup się na budowaniu znajomości marki
W gąszczu firm internetowych wyróżniły się te, które przywiązały wielką wagę do zbudowania znajomości marki na rynku. Działanie to wiąże się z efektywnym użyciem wielu rozmaitych narzędzi. Konieczna okazuje się na przykład reklama poza Internetem, która umożliwia dotarcie do szerszej rzeszy odbiorców (aby poinformować o swoim sklepie internetowym, Barnesandnoble.com wykorzystał radio oraz reklamę zewnętrzną). Partyzanckie strategie marketingowe również pozwalają skupić na sobie uwagę konsumentów, choć na mniejszą skalę (użytkownicy amerykańskich autostrad nie mogą nie zwrócić uwagi na fioletowo-żółte wehikuły Yahoo!). Dział public relations przyczynia się zarówno do zaistnienia marki w świadomości ogółu, jak i pracuje nad zwiększeniem jej wiarygodności. Zbudowanie znajomości marki w Internecie wymaga inwestycji zarówno czasowych, jak i finansowych. Do przeszłości należy już sytuacja z początku lat dziewięćdziesiątych, gdy samo posiadanie strony wiązało się ze napływem rzesz klientów. Internetowi liderzy to firmy zaciekle walczące o to, by ich nazwy były szeroko znane na rynkach, na których działają.

Umacniaj lojalność odbiorców
U początków Internetu uwaga działających w nim firm skupiała się głównie na przyciąganiu nowych klientów. Jednak największy sukces odniosły te przedsiębiorstwa, które równie mocno troszczą się o utrzymanie już zdobytych odbiorców. CDNOW może poszczycić się tym, że ponad połowa klientów dokonuje w jego sklepie powtórnych zakupów. Wysyłanie pocztą elektroniczną zawiadomień o aktualizacji strony pod kątem wybranego stylu muzyki, możliwość wprowadzenia indywidualnych ustawień dzięki opcji My CDNOW, nagradzanie wiernych klientów specjalnymi punktami promocyjnymi - wszystko to przyczynia się do zwiększania lojalności odbiorców. iVillage z kolei wzmacnia lojalność przez rozwijanie wspólnoty użytkowników - chce być miejscem, gdzie kobiety mogą znaleźć odpowiedzi na dręczące je pytania, wymienić poglądy i zawierać znajomości. Skupienie się na lojalności nie oznacza jedynie zachęcania do robienia kolejnych zakupów, a raczej przekształca klientów w wyznawców, gorących orędowników, którzy zaniosą znajomym i przyjaciołom "dobrą nowinę" na temat istnienia iVillage. Dążenie do utrzymania klientów - a nie tylko ich zdobycia - to działanie, które łączy wszystkich internetowych liderów.

Zawieraj układy w sprawach dystrybucji i zawartości strony
Firmy internetowe działają w środowisku pełnym wzajemnych powiązań. Zamiast samemu tworzyć wszystko od zera, sprytni uczestnicy rynku zawierają układy, szczególnie w zakresie zawartości witryny i dystrybucji. Na przykład zamiast samemu tworzyć strony na tematy związane z opieką nad dziećmi, iVillage zwróciła się do American Baby, co przyczyniło się do wzbogacenia jej treści. Zamiast koncentrować się jedynie na osobach zainteresowanych kupnem sprzętu sportowego, Fogdog Sports połączył siły z America Online (AOL), dzięki czemu jego towary zostały wyeksponowane w prowadzonym przez tę ostatnią internetowym sklepie Shop@AOL. Dostęp do licznych użytkowników AOL pozwolił Fogdog Sports znacznie zwiększyć liczbę klientów. Największy sukces w Internecie odniosły firmy zdające sobie sprawę z faktu, że w sieci nikt nie jest w stanie wszystkiego zrobić sam.

Działaj wcześnie i szybko
Rzeczywistość dobitnie świadczy o tym, że rozwijanie działalności w Internecie to proces przebiegający z ogromną prędkością. Wielu sieciowych liderów to firmy, które nie tylko wcześnie pojawiły się na rynku, ale zdołały utrzymać niewiarygodne tempo rozwoju. Yahoo! jako pierwszy wprowadził katalogowanie stron. Nie zwolnił jednak tempa, przekształcając się z prostej wyszukiwarki w rozbudowany portal, stale rozszerzając treść i dodając nowe elementy, aby użytkownicy spędzali na jego stronach więcej czasu. Fogdog Sports jako pierwszy poważnie zajął się sprzedażą sprzętu sportowego przez Internet. Od momentu uruchomienia, firma stale posuwa się naprzód: dodaje nowe kategorie towarów, podpisuje umowy z kolejnymi dostawcami, a nawet myśli o ekspansji na rynek europejski. Bycie w internetowej czołówce to nie tylko wczesne rozpoznanie możliwości, ale i późniejsze utrzymywanie tempa.

Rozwijaj wiedzę na temat rynku i użytkownika
Rozwijanie szczegółowej wiedzy na temat potrzeb użytkownika i rozwoju rynku stały się podstawą sukcesu czołowych firm internetowych - także opisanych w tej książce. Efektem analiz pracowników iVillage było wprowadzenie nowych grup dyskusyjnych i pogłębienie tematyki głównych działów. Badania prowadzone przez Barnesandnoble.com zaowocowały uproszczeniem procedury zamawiania, co spowodowało zwiększenie sprzedaży. Kolejną wspólną cechą internetowej czołówki jest zatem patrzenie na zewnątrz, nie zwracanie się do wewnątrz.

Dbaj o doskonałą opinię
Najpewniejszą gwarancją sukcesu w wirtualnej rzeczywistości jest słowo mówione. Mądrzy internetowi marketingowcy zdają sobie sprawę z tego, że by móc korzystać z efektów przekazywanych ustnie informacji, muszą skupić się na podtrzymywaniu doskonałej opinii. W jaki sposób powyższy cel przełożyć na konkretne działania? Onsale wypracował prosty - a nawet zabawny - sposób zamawiania. Przez opracowanie przewodnika, pomagającego nowym użytkownikom zrozumieć zasady uczestnictwa w aukcji po wysyłanie elektronicznych listów zawierających potwierdzenie dokonania transakcji, firma stara się, by odwiedziny na jej stronach stanowiły niezwykłe i przyjemne doświadczenie. Yahoo! nie tylko pragnie wyróżniać się funkcjonalnością, ale dba o to, by strony były przejrzyste, treściwe i szybko się wgrywały. Stałe zwracanie uwagi na jakość pozwala tym firmom cieszyć się doskonałą opinią, co z kolei przekłada się na liczbę odwiedzin i wysokość zawieranych transakcji.

Oferuj najlepszą wartość
Akademicy często definiują wartość jako stosunek jakości produktu (towaru lub usługi) do jego wartości (nosi on nazwę value equation). Oferta najlepszych firm internetowych - również opisanych w tej książce - charakteryzuje się najlepszą relacją jakości do ceny. W ofercie Barnesandnoble.com znajduje się ogromny wybór tytułów, łatwych do zamówienia i po konkurencyjnych cenach. Yahoo! udostępnia bogatą zawartość swoich stron oraz funkcjonalność, w ogóle nie pobierając za to opłat. W internetowej czołówce mogą utrzymać się firmy stale dbające o zachowywanie najkorzystniejszej relacji jakości do ceny.

Firmy działające na różnych rynkach
Niektóre firmy początkowo działały "realnym świecie", a następnie rozwinęły działalność, aby skorzystać z możliwości, jakie daje Internet. I choć większość firm przedstawionych w tej książce to przedsięwzięcia czysto internetowe, warto podkreślić wyjątek - Barnesandnoble.com, która ma swoje korzenie w "starej" rzeczywistości. Mimo że to właśnie temu przedsiębiorstwu zdecydowałem się poświęcić osobny rozdział, dla porównania przeanalizowałem działalność także innych podobnie rozwijających się firm (wzmianki o niektórych znajdują się w ramkach). Doszedłem do wniosku, że także w ich działaniach da się wyróżnić kilka wspólnych elementów.

Zachowaj najważniejsze elementy marki
Firmy, które odniosły największe sukcesy w przeniesieniu swojej marki ze świata realnego w wirtualny, doskonale zdawały sobie sprawę, co wyróżnia ją spośród innych, i cechy te przeniosły do Internetu. Witryna Barnesandnoble.com utrzymana jest w takiej samej tonacji zieleni, co ich prawdziwe sklepy firmowe. Do Internetu przeniesiono też (jako chat) regularne spotkania autorskie, w czasie których czytelnicy mogą na żywo porozmawiać z rozmaitymi pisarzami - od Toma Clancy'ego po Tony'ego Hillermana. To zaledwie niektóre elementy składające się na wysoką pozycję marki Barnes & Noble. Nie zapomniano o tym, przenosząc się w świat Internetu, a dzięki osiągniętej w ten sposób spójności odwiedzający witrynę nowi użytkownicy czują się na niej swobodnie, ponieważ pod wieloma względami przypomina im ona tradycyjną firmową księgarnię.

Wykorzystaj nowe możliwości
Choć dobre firmy starają się zachować spójność marki opisaną w poprzedniej części, zdają sobie sprawę, że aby osiągnąć sukces w Internecie, trzeba wykorzystać nowe możliwości kontaktu z odbiorcą, które to medium oferuje. Barnesandnoble.com udostępnia odwiedzającym jego stronę liczne recenzje - co jest świetną pomocą, kiedy na przykład wybiera się książkę na wakacje. W dziale Books części News znajdują się aktualne informacje - można tam znaleźć książki na "gorące" tematy, dowiedzieć się, jakie tytuły znajdują się w druku i przejrzeć najnowsze recenzje z takich pism, jak New York Times, Atlantic Monthly czy People. Tego typu elementy pozostają w spójności z ogólnym charakterem firmy, jednak daleko wykraczają poza ofertę tradycyjnych księgarni.

Wykorzystaj mocne strony działalności offline
W przypadku firm o ugruntowanej pozycji na tradycyjnym rynku, decydującą sprawą w procesie przenoszenia działalności do Internetu jest wykorzystanie mocnych stron działalności offline, co ułatwia oswojenie klienta z sieciową wersją marki znanej ze świata realnego. Barnesandnoble.com przeprowadził kilka promocji - jednocześnie w Internecie i w mediach tradycyjnych (wysiłki te zostały zniweczone przez kwestie prawne, co zostało szczegółowo omówione w rozdziale trzecim). Niektórym z badanych przeze mnie firm udało się wykorzystać swoje mocne strony ze znacznie lepszym skutkiem. Na przykład Gap wydrukował internetowy adres swojego sklepu internetowego na wykorzystywanych w jego "realnych" sklepach torbach na zakupy. Ponadto płacący za towary klient widział adres gap.com na specjalnym wyświetlaczu umieszczonym na kasie. (...)

"Czynnik impetu"

Najsilniejsze marki w Internecie przywodzą na myśl osuwanie się ziemi. Kiedy zaczynają nabierać tempa, zwiększają masę, potem dalej przyspieszają, stają się jeszcze cięższe, aż wreszcie zmiatają wszystko, co stanie im na drodze. Mądrzy internetowi marketingowcy znają moc "czynnika impetu" (mo factor, terminu często używanego w firmie Excite, twórcy znanego portalu). Budując znajomość marki na rynku, nie zapominają oni o przekazywaniu informacji na ten właśnie temat - zwykle za pośrednictwem służb informacyjnych. Jak tylko firma podpisze ważną umowę dystrybucyjną, specjaliści od PR natychmiast podają to do ogólnej wiadomości. Kiedy liczba odwiedzających stronę przekroczy ileś tam milionów, analitycy branży natychmiast się o tym dowiedzą (Onsale regularnie publikuje tego typu informacje; szczególną uwagę zwraca stałe kurczenie się odstępów pomiędzy kolejnymi "kamieniami milowymi"). Spece od marketingu dobrze wiedzą, że impet pozwoli usunąć przeszkody dzielące ich firmy od sukcesu: strategiczni partnerzy chętniej będą zawierać porozumienia, potencjalni konkurenci dobrze się zastanowią, zanim podejmą działalność w tej samej kategorii, a klienci zaczną postrzegać firmę jako lidera, co wzmocni pozycję marki w oczach odbiorców. Zatem sprytni marketingowcy robią wszystko, co w ich mocy, by przekazać światu wrażenie impetu, ponieważ zdają sobie sprawę ze znaczenia tego czynnika

Dane techniczne: Autor: Phil Carpenter Stan: nowa, nieczytana Oprawa: twarda Rok wydania: 2001 ISBN 838701463X Stron: 221 Wymiary (mm) : 175x250

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 14,99 zł 39,80 zł
szt.
  • promocja

EDUKACJA BAZALNA. NAUCZANIE I TERAPIA DZIECI Z GŁĘBOKĄ NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ Andreas D. Frolich

EDUKACJA BAZALNA. NAUCZANIE I TERAPIA DZIECI Z GŁĘBOKĄ NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ Andreas D. Frolich
EDUKACJA BAZALNA. NAUCZANIE I TERAPIA DZIECI Z GŁĘBOKĄ NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ Andreas D. Frolich

EDUKACJA BAZALNA. NAUCZANIE I TERAPIA DZIECI Z GŁĘBOKĄ NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ Andreas D. Frolich

 

Konfucjusz mawiał: „Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem”. Ta myśl przyświeca również twórcom i propagatorom edukacji bazalnej, której głównym założeniem jest właśnie towarzyszenie dziecku w rozwoju, wspieranie go w poznawaniu i doświadczaniu otaczającej rzeczywistości. Nie chodzi tu o bierne przekazywanie wiedzy od nauczyciela do ucznia, ale o jej wspólne szukanie, nabywanie i utrwalanie. Andreas D. Fröhlich i współautorzy nie tylko szczegółowo charakteryzują zasady stymulacji bazalnej, ale przede wszystkim dokładnie pokazują, jak prowadzić ją na co dzień. Tłumaczą, jak planować zajęcia, jak wyznaczać i osiągać realne cele oraz jak wychowywać i przekazywać wartości. Dzielą się również wieloma propozycjami zajęć edukacyjnych dla dzieci z głęboką niepełnosprawnością. Opisywana przez nich metoda zyskała już uznanie specjalistów zachodnich, w Polsce zaś z każdym dniem zdobywa nowych zwolenników, którzy w swojej codziennej pracy przekonują się o jej skuteczności. Niniejsza książka będzie dla nich nieocenionym wsparciem.

 

Dane techniczne: Autor: Andreas D. Frolich, Oprawa miękka Rok wydania: 2015, Stron: 216, Wymiary (mm) : 165x230

 

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 11,88 zł 12,00 zł
szt.
  • promocja
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl