Opinie o Nas Instagram

OCENIAJ PRODUKTY I ODBIERZ NAWET 100, 200 i 500zł. ZOBACZ ILE MOŻESZ ZYSKAĆ W NASZYM PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM!!!

DOSTAWA OD 5,89zł - PACZKA W RUCHU. DOSTAWA UPS punkt (1-2 dni) 9,99zł - powyżej 100zł za darmo. - SPRAWDŹ!!!

PayU Płacę później - nowa metoda płatności elektronicznych. Kup teraz, zapłać później. Kup, sprawdź, zapłać później . Z Twisto PayU Płacę później możesz płacić po swojemu – nawet do 45 dni bez opłat i prowizji.

Szanowni Państwo, W związku z sytuacją w Polsce związaną z wirusem rekomendujemy wybór przesyłki do Paczkomatu Inpost 24/7 w celu ograniczenia kontaktu ludzkiego i tym samym zapewnienia wszystkim większego bezpieczeństwa.

Producenci
10,99 zł 10,77 zł
SERGIUSZ, CZESŁAW, JADWIGA Nurowska Maria
8,00 zł 7,84 zł

DALEKA DROGA DO MAŁEJ GNIEWNEJ PLANETY Chambers Becky

daleka droga do małej gniewnej planety.jpg
  • promocja
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 20,48 zł 21,00 zł 20.48
Cena w innych sklepach: 37,90 zł
ilość szt.
Zyskujesz 4 pkt [?]
dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

DALEKA DROGA DO MAŁEJ GNIEWNEJ PLANETY Chambers Becky

Pełna przygód kosmiczna wyprawa, w trakcie której zuchwała młoda podróżniczka wraz z barwną załogą stawiają czoło niezwykłym wydarzeniom w odległych zakątkach wszechświata.

Kiedy Rosemary Harper dołącza do załogi starzejącego się „Wędrowca”, nie spodziewa się wiele. Połatany statek, który okres świetności ma już za sobą, daje jej wszystko, czego mogłaby zapragnąć: małe, spokojne miejsce, które przez jakiś czas może nazywać domem, przygodę w odległych zakątkach galaktyki oraz możliwość ucieczki od niespokojnej przeszłości. Szybko okazuje się, że Rosemary nie jest jedyną osobą na pokładzie statku, która ma coś do ukrycia, a załoga wkrótce się przekona, że przestrzeń kosmiczna może i jest ogromna, lecz statki kosmiczne są bardzo małe…

„O ludziach i obcych, przygodowa i głęboka, pełna rozmachu i cudownie osobista pod względem tworzonych postaci. Lecz nade wszystko jest radośnie napisana. Czyta się tę powieść wręcz z rozkoszą!”. Claire North, autorka powieści Pierwszych piętnaście żywotów Harry'ego Augusta

Daleka droga do małej, gniewnej planety jest uznawana za arcydzieło współczesnej SF. Została umieszczona na liście najlepszych książek roku science fiction i fantasy magazynu „Library Journal” i blogu Barnes & Noble, wygrała plebiscyt czytelników na stronie Tor.com oraz została nominowana do ARTHUR C. CLARKE AWARD, THE KITSCHIES GOLDEN TENTACLE i BAILEY WOMEN'S PRIZE

Załoga „Wędrowca” to mieszanina ras i osobowości, poczynając od Sissix, przyjaznej gadziej pilotki, a kończąc na Kizzy i Jenksie, wciąż kłócących się inżynierach, dzięki którym statek jest na chodzie. Życie na pokładzie statku jest chaotyczne, lecz mniej więcej spokojne – dokładnie takie, jakiego pragnie Rosemary.

Do czasu, kiedy załoga otrzymuje wymarzoną pracę: okazję zbudowania tunelu czasoprzestrzennego prowadzącego do odległej planety. Jej członkowie zarobią dość pieniędzy, by przez kilka lat wygodnie żyć… jeśli przetrwają długą podróż przez rozdzieraną wojną przestrzeń międzygwiezdną, nie zagrażając przy okazji kruchym sojuszom, dzięki którym w galaktyce panuje spokój.

„Jedna z najprzyjemniejszych, najbardziej błyskotliwie napisanych powieści SF rozgrywających się w kosmosie, jakie czytałem”.

James Smythe, autor powieści The Echo i The Explorer