Opinie o Nas Instagram

DOSTAWA OD 4,88zł - PACZKA W RUCHU - SPRAWDŹ!!! ZAMÓWIENIA OD 1zł

Producenci

KSZTAŁTOWANIE DOBRYCH RELACJI Z KLIENTAMI. Jak przekonać i zatrzymać klientów firmy. Samokształcenie w biznesie Kenzelmann P.

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 7,80 zł 7.80
Cena w innych sklepach: 12,90 zł
ilość szt.
Zyskujesz 1 pkt [?]
dodaj do przechowalni

Opis

Na naszym rynku coraz częściej wymieniamy się produktami i usługami. Pozycja klientów się umacnia, dlatego najważniejszym celem przedsiębiorstw staje się rozpoznanie potrzeb klientów...


Samokształcenie w biznesie to seria małych poradników przeznaczona dla osób, które chcą szybko zdobyć niezbędne informacje z różnych dziedzin zawodowych i zaktualizować lub skonfrontować własne doświadczenia z opinią fachowców. Temu celowi podporządkowana została formuła serii - kieszonkowych, podręcznych, przystępnie napisanych książeczek. Informacje podane są w zwięzłej i zsyntetyzowanej formie. Autorzy często wizualizują treści teoretycznych w formie schematów, tabel i wykresów. Najważniejsze zagadnienia są systematycznie podsumowywane. Dobór tematów odpowiada aktualnym trendom i potrzebom czytelników aktywnych zawodowo, prowadzących własny biznes, planujących karierę lub zajmujących się zarządzaniem. Ze względu na zwięzłą formę i zakres tematyczny - od psychologii do makretingu - jest to idealny materiał na wszelkiego rodzaju kursy wspierające i doszkalające pracowników.

Dane techniczne: Autor: Kenzelmann P. Stan: nowa, nieczytana Oprawa: miękka Rok wydania: 2008 ISBN 978-83-61059-29-5 Stron: 132 Wymiary (mm) : 110x150

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl