Opinie o Nas Instagram
Producenci
Promocje
MARA DYER. ZEMSTA Michelle Hodkin
MARA DYER. ZEMSTA Michelle Hodkin
18,80 zł 11,00 zł
szt.
PUSTKI Andrew Michael Hurley
PUSTKI Andrew Michael Hurley
14,49 zł 12,00 zł
szt.
E-BRANDS. KREOWANIE MARKI W INTERNECIE Phil Carpenter
E-BRANDS. KREOWANIE MARKI W INTERNECIE Phil Carpenter
39,80 zł 14,99 zł
szt.
BAŁAGAN Keri Smith
BAŁAGAN Keri Smith
10,10 zł 9,80 zł
szt.
PERFEKCYJNE MANIERY Małgorzata Rozenek-Majdan (Twarda)
PERFEKCYJNE MANIERY Małgorzata Rozenek-Majdan (Twarda)
22,00 zł 19,99 zł
szt.
DAMA Z KOTEM Iwona Czarkowska
DAMA Z KOTEM Iwona Czarkowska
14,50 zł 13,90 zł
szt.
JAK ZACZĄĆ BIEGAĆ Sara Kirkham
JAK ZACZĄĆ BIEGAĆ Sara Kirkham
11,90 zł 9,50 zł
szt.
ROZMÓWKI AMERYKAŃSKIE ZE SŁOWNIKIEM I GRAMATYKĄ
ROZMÓWKI AMERYKAŃSKIE ZE SŁOWNIKIEM I GRAMATYKĄ
11,99 zł 11,95 zł
szt.
PERSKIE NARZECZONE Dorit Rabinyan
PERSKIE NARZECZONE Dorit Rabinyan
20,00 zł 13,90 zł
szt.

MANIPULACJA INFORMACJĄ. PUBLIC RELATION W ORGANIZACJACH SZCZEGÓLNEGO RYZYKA Weronika Madryas-Kowalska

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 19,80 zł 19.80
Cena w innych sklepach: 45,00 zł
ilość szt.
Zyskujesz 3 pkt [?]
dodaj do przechowalni

Opis

We współczesnych przedsiębiorstwach ukierunkowanych na rozwój, przewagę i wysoką rentowność, istnieje silne poparcie dla wszelkich innowacji, mogących polepszyć rezultaty realizowanych w firmie przedsięwzięć. Ważnym narzędziem budowania przewagi konkurencyjnej jest działalność public relations (PR). Profesjonalny PR przyczynia się bowiem do sukcesów firm, poprzez tworzenie wiarygodnego wizerunku i zyskiwanie zaufania określonych publiczności, np.: dziennikarzy czy klientów. Okazuje się jednak, że nie wszyscy przedsiębiorcy rozumieją istotę PR i sposób działania PR-owców. Niektórzy z nich zarządzanie informacją wypaczają tak bardzo, że dla osiągnięcia własnych celów reklamowych, marketingowych i handlowych, czynią z niego groźne narzędzie służące do manipulacji otoczeniem. Weronika Madryas Kowalska autorka książki pt. Manipulacja informacją, będącej Jej pracą doktorską, podstawowym celem swoich rozważań czyni organizacje szczególnego ryzyka. Termin organizacje szczególnego ryzyka został stworzony na potrzeby pracy i służy przede wszystkim odseparowaniu omawianych instytucji od tych, w których działalność public relations przebiega zgodnie z jej pierwotnymi założeniami i przyjętymi standardami rzetelnego PR. Lektura tej książki zapozna Czytelnika z podstawowymi definicjami public relations oraz dwoma modelami organizacji szczególnego ryzyka. Najistotniejszą cechą organizacji szczególnego ryzyka pierwszego typu jest naruszenie norm etycznych w obszarze public relations. Natomiast do organizacji szczególnego ryzyka drugiego typu zaliczyć można przede wszystkim te instytucje, które poprzez swoją działalność budzą kontrowersje bądź też poruszają problematykę tabu, wobec czego specjalista PR staje przed trudnym zadaniem. Wprowadzona klasyfikacja jest ważna, ponieważ wskazane typy różnią się zasadniczo od siebie. Oznacza to, że o ile przedstawiciele pierwszego rodzaju organizacji świadomie łamią normy etyczne, o tyle przedstawiciele drugiego nie poszukują łatwych rozwiązań, ale pomimo tego często rozważać muszą istotne dylematy etyczne. Książkę tę powinien poznać każdy szanujący się przedsiębiorca, jak i pracownicy działów public relations nastawieni na uczciwy i długoterminowy sukces Dane techniczne: Autor: Weronika Madryas-Kowalska Stan: nowa, nieczytana Oprawa: miękka Rok wydania: 2008 ISBN 9788372772923 Stron: 176 Wymiary (mm) : 190x230

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl