
MARKETING DLA STUDENTÓW KIERUNKÓW TECHNICZNYCH Curtis Tony
Opis
MARKETING DLA STUDENTÓW KIERUNKÓW TECHNICZNYCH Curtis Tony
W podręczniku przedstawiano wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.:- współczesne zagadnienia i konteksty marketingu,- elementy marketing-mix,- główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa oraz plany marketingowe.Dzięki tej książce czytelnik zrozumie istotę i cele marketingu, pozna różnice między marketingiem produktów a marketingiem usług oraz zdobędzie umiejętność sporządzania planów marketingowych.
Dane techniczne: Autor: Curtis Tony Oprawa miękka Rok wydania: 2015, Stron: 482, Wymiary (mm) : 175x250
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)

- ŁOWCA SKARBÓW Keri Smith
- POSŁUCHAM RODZICÓW, JAK SIĘ W KOŃCU ZAMKNĄ. CO MÓWIĆ, A CZEGO NIE MÓWIĆ DO NASZYCH NASTOLETNICH DZIECI Anthony E. Wolf
- 9 I PÓŁ TYGODNIA CZYLI SKUTECZNE ODCHUDZANIE Z DIETĄ GARSTKOWĄ Anna Lewitt
- ALEK TOPA. ALE WTOPA! Michael Gerard Bauer
- MAPA PRZYSZŁOŚCI Tomasz Minkiewicz
- WYMARZONA GWIAZDKA 4 UKŁADANKI
- OPOWIEŚĆ WIGILIJNA MAGIA KOLOROWANIA
- FANTASTYCZNY ŚWIAT Keri Smith
- JAK BŁĄDZIĆ SKUTECZNIE Prof. Zbigniew Mikołejko w rozmowie z Dorotą Kowalską
- MÓJ ŻÓŁW MÓJ MAŁY PRZYJACIEL Bruno Tenerezza
- GŁOSZĄCA KRES WOJNA LOTOSOWA III Kristoff Jay
- BŁĘKITNE PRZESTRZENIE Wyprawa śladami kapitana Cooka Tony Horwitz