MARKETING DLA STUDENTÓW KIERUNKÓW TECHNICZNYCH Curtis Tony
Opis
MARKETING DLA STUDENTÓW KIERUNKÓW TECHNICZNYCH Curtis Tony
W podręczniku przedstawiano wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.:- współczesne zagadnienia i konteksty marketingu,- elementy marketing-mix,- główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa oraz plany marketingowe.Dzięki tej książce czytelnik zrozumie istotę i cele marketingu, pozna różnice między marketingiem produktów a marketingiem usług oraz zdobędzie umiejętność sporządzania planów marketingowych.
Dane techniczne: Autor: Curtis Tony Oprawa miękka Rok wydania: 2015, Stron: 482, Wymiary (mm) : 175x250
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
- POSŁUCHAM RODZICÓW, JAK SIĘ W KOŃCU ZAMKNĄ. CO MÓWIĆ, A CZEGO NIE MÓWIĆ DO NASZYCH NASTOLETNICH DZIECI Anthony E. Wolf
- MAPA PRZYSZŁOŚCI Tomasz Minkiewicz
- MÓJ ŻÓŁW MÓJ MAŁY PRZYJACIEL Bruno Tenerezza
- BRATOBÓJCA WOJNA LOTOSOWA 2 Kristoff Jay
- FANTASTYCZNY ŚWIAT Keri Smith
- DIAMENTY SĄ WIECZNE. JAMES BOND 007 Ian Fleming
- ŚWIĘTO TRĄBEK Marta Masada
- WIELKIE KŁAMSTEWKA Liane Moriarty
- ŻYJ I POZWÓL UMRZEĆ. JAMES BOND 007 Ian Fleming
- HIAWATHA DISNEY ZŁOTA KOLEKCJA BAJEK
- SZTUKA LICZENIA DO TRZECH. JAK ROZMAWIAĆ Z DZIEĆMI O PIENIĄDZACH Ron Lieber
- TŁUMACZ RZECZY ZŁOŻONE SPRAWY W PROSTYCH SŁOWACH Randall Munroe