Opinie o Nas Instagram
Producenci

MARKETING POD PRESJĄ GLOBALIZACJI Wacław Smid

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 8,99 zł 8.99
Cena w innych sklepach: 50,00 zł
ilość szt.
Zyskujesz 1 pkt [?]
dodaj do przechowalni

Opis

Filozofią biznesu będzie globalizacja, ale z zachowaniem specyfiki regionalnej. W regionach trzeba szukać źródeł inwencji, które powinny stanowić główny materiał do przemyśleń w procesie projektowania produktów i usług oraz nowych potrzeb przez np. zespoły zadaniowe, czy też inne, specjalnie powoływane do tego celu zespoły twórców, kreatorów i ekspertów. Bowiem szeroko pojęta kultura jest dla metamarketingu wręcz niewyczerpalną kopalnią pomysłów, inwencji, skojarzeń i wszelkich tych działań twórczych w marketingu, które prowadzą prostą drogą do sukcesu. Dane techniczne: Autor: Wacław Smid Stan: nowa, nieczytana Oprawa: twarda Rok wydania: 2002 ISBN: 83-85428-75-5 Stron: 240 Wymiary (mm): 150x210

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl