Opinie o Nas Instagram
Producenci

MEDIA I NOWOCZESNOŚĆ. SPOŁECZNA TEORIA MEDIÓW Thompson John B.

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 15,80 zł 15.80
Cena w innych sklepach: 45,00 zł
ilość szt.
Zyskujesz 3 pkt [?]
dodaj do przechowalni

Opis

Jaką rolę pełnią środki masowego komunikowania w formowaniu współczesnych społeczeństw? Jak powinniśmy rozumieć społeczne oddziaływanie komunikowania i dyfuzji informacji, począwszy od wynalezienia druku w XV-wiecznej Europie, a na obecnej ekspansji globalnych sieci telekomunikacyjnych kończąc? W niniejszej książce John B. Thompson próbuje znaleźć odpowiedź na te i inne pytania. Stworzył on społeczną teorię komunikowania i mediów. Twierdzi, że rozwój mediów komunikowania wpływa na transformację przestrzenną i czasową uwarunkowań życia społecznego, kreuje nowe formy działania i współdziałania, które nie są już połączone z jednością miejsca i czasu Dane techniczne: Autor: Thompson John B. Stan: nowa, nieczytana Oprawa: miękka Rok wydania: 2006 ISBN: 83-7249-085-6 Stron: 256 Wymiary (mm): 190x225

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl