Opinie o Nas Instagram

Zgarnij 20 zł i darmową dostawę od Aurelus.pl i ciesz się tańszymi zakupami - Zobacz zakładkę kody rabatowe.

DOSTAWA OD 4,88zł - PACZKA W RUCHU - SPRAWDŹ!!! ZAMÓWIENIA OD 1zł

W dniach 28.09-7.10.2019 Księgarnia będzie nieczynna. Zamówienia złożone w tym czasie zostaną wysłane po zakończeniu przerwy urlopowej. 

Ostatnia wysyłka przed urlopem nastąpi 27.09.2019, kolejne wysyłki będą po zakończeniu urlopu.  W trakcie urlopu kontakt z nami będzie ograniczony.

Producenci
Promocje
MARA DYER. ZEMSTA Michelle Hodkin
MARA DYER. ZEMSTA Michelle Hodkin
18,80 zł 13,00 zł
szt.
 HATE LIST NIENAWIŚĆ Jennifer Brown
HATE LIST NIENAWIŚĆ Jennifer Brown
19,99 zł 18,99 zł
szt.
 NIEZAUWAŻALNA Marcus Sedgwick
NIEZAUWAŻALNA Marcus Sedgwick
16,00 zł 15,30 zł
szt.
MAM DOŚĆ. Książka dla mocno wkur... sfrustrowanych
MAM DOŚĆ. Książka dla mocno wkur... sfrustrowanych
19,99 zł 14,80 zł
szt.
ZNIEWOLONY. 12 YEARS A SLAVE Northup Solomon
ZNIEWOLONY. 12 YEARS A SLAVE Northup Solomon
20,90 zł 18,00 zł
szt.
 COLETTE. BIOGRAFIA Francis Claude, Fernande Gontier
COLETTE. BIOGRAFIA Francis Claude, Fernande Gontier
26,00 zł 18,00 zł
szt.
JAK ZACZĄĆ BIEGAĆ Sara Kirkham
JAK ZACZĄĆ BIEGAĆ Sara Kirkham
11,90 zł 9,50 zł
szt.
ROBERT SMITH. THE CURE Richard Carman
ROBERT SMITH. THE CURE Richard Carman
20,01 zł 13,99 zł
szt.
 ALEK TOPA. ALE WTOPA! Michael Gerard Bauer
ALEK TOPA. ALE WTOPA! Michael Gerard Bauer
14,00 zł 13,86 zł
szt.
WYZNANIE CROSSA t.3 DOTYK CROSSA Sylvia June Day
WYZNANIE CROSSA t.3 DOTYK CROSSA Sylvia June Day
15,50 zł 12,90 zł
szt.

ALBUM POLSKA WERSJA ARABSKA

 ALBUM POLSKA WERSJA ARABSKA
ALBUM POLSKA WERSJA ARABSKA

ALBUM POLSKA WERSJA ARABSKA

 

Polska jest pięknym krajem o bardzo urozmaiconym krajobrazie. Od Bałtyku do Tatr pełna jest niezwykłych miejsc. Od wspaniałych szerokich i piaszczystych plaż, przez krainy jezior, malownicze pola i łąki, łagodne pagórki, strzeliste skalne turnie, wijace się dzikie rzeki, bogate różnorodne lasy, aż po ostatni las pierwotny w Europie. Burzliwa historia pozostawiła po sobie barwne wielokulturowe dziedzictwo, klimatyczne miasteczka, unikatowe zabytki, w tym skarby z Listy Światowego dziedzictwa UNESCO. Zapraszamy w podróż po najciekawszych zakątkach Polski.

 

"POLSKA. Najpiękniejsze miejsca od Bałtyku do Tatr" to seria albumów promujących Polskę dostępnych w wielu językach świata. Piękne zdjęcia i krótka opowieść pozwalają przedstawić Polskę w pigułce. Album doskonale sprawdza się jako zaproszenie do odwiedzenia Polski. Może być doskonałym prezentem dla przyjaciół, współpracowników z zagranicy, którym chcemy z dumą pokazać nasz kraj. Album ma wygodny format, zmieści się w każdej walizce.

 

 

Dane techniczne: Autor: Zbiorowy, Oprawa: twarda Rok wydania: 2015 Stron:96, wymiary(mm): 200x200

 

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 24,65 zł 24,90 zł
szt.
  • promocja

ALBUM POLSKA WERSJA CHIŃSKA

 ALBUM POLSKA WERSJA CHIŃSKA
ALBUM POLSKA WERSJA CHIŃSKA

ALBUM POLSKA WERSJA CHIŃSKA

 

Polska jest pięknym krajem o bardzo urozmaiconym krajobrazie. Od Bałtyku do Tatr pełna jest niezwykłych miejsc. Od wspaniałych szerokich i piaszczystych plaż, przez krainy jezior, malownicze pola i łąki, łagodne pagórki, strzeliste skalne turnie, wijace się dzikie rzeki, bogate różnorodne lasy, aż po ostatni las pierwotny w Europie. Burzliwa historia pozostawiła po sobie barwne wielokulturowe dziedzictwo, klimatyczne miasteczka, unikatowe zabytki, w tym skarby z Listy Światowego dziedzictwa UNESCO. Zapraszamy w podróż po najciekawszych zakątkach Polski.

 

"POLSKA. Najpiękniejsze miejsca od Bałtyku do Tatr" to seria albumów promujących Polskę dostępnych w wielu językach świata. Piękne zdjęcia i krótka opowieść pozwalają przedstawić Polskę w pigułce. Album doskonale sprawdza się jako zaproszenie do odwiedzenia Polski. Może być doskonałym prezentem dla przyjaciół, współpracowników z zagranicy, którym chcemy z dumą pokazać nasz kraj. Album ma wygodny format, zmieści się w każdej walizce.

 

 

Dane techniczne: Autor: Zbiorowy, Oprawa: twarda Rok wydania: 2015 Stron:96, wymiary(mm): 200x200

 

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 24,65 zł 24,90 zł
szt.
  • promocja

ALBUM POLSKA WERSJA HEBRAJSKA

 ALBUM POLSKA WERSJA HEBRAJSKA
ALBUM POLSKA WERSJA HEBRAJSKA

ALBUM POLSKA WERSJA HEBRAJSKA

 

Polska jest pięknym krajem o bardzo urozmaiconym krajobrazie. Od Bałtyku do Tatr pełna jest niezwykłych miejsc. Od wspaniałych szerokich i piaszczystych plaż, przez krainy jezior, malownicze pola i łąki, łagodne pagórki, strzeliste skalne turnie, wijace się dzikie rzeki, bogate różnorodne lasy, aż po ostatni las pierwotny w Europie. Burzliwa historia pozostawiła po sobie barwne wielokulturowe dziedzictwo, klimatyczne miasteczka, unikatowe zabytki, w tym skarby z Listy Światowego dziedzictwa UNESCO. Zapraszamy w podróż po najciekawszych zakątkach Polski.

 

"POLSKA. Najpiękniejsze miejsca od Bałtyku do Tatr" to seria albumów promujących Polskę dostępnych w wielu językach świata. Piękne zdjęcia i krótka opowieść pozwalają przedstawić Polskę w pigułce. Album doskonale sprawdza się jako zaproszenie do odwiedzenia Polski. Może być doskonałym prezentem dla przyjaciół, współpracowników z zagranicy, którym chcemy z dumą pokazać nasz kraj. Album ma wygodny format, zmieści się w każdej walizce.

 

 

Dane techniczne: Autor: Zbiorowy, Oprawa: twarda Rok wydania: 2015 Stron:96, wymiary(mm): 200x200

 

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 24,65 zł 24,90 zł
szt.
  • promocja

ALBUM POLSKA WERSJA TURECKA

 ALBUM POLSKA WERSJA TURECKA
ALBUM POLSKA WERSJA TURECKA

ALBUM POLSKA WERSJA TURECKA

 

Polska jest pięknym krajem o bardzo urozmaiconym krajobrazie. Od Bałtyku do Tatr pełna jest niezwykłych miejsc. Od wspaniałych szerokich i piaszczystych plaż, przez krainy jezior, malownicze pola i łąki, łagodne pagórki, strzeliste skalne turnie, wijace się dzikie rzeki, bogate różnorodne lasy, aż po ostatni las pierwotny w Europie. Burzliwa historia pozostawiła po sobie barwne wielokulturowe dziedzictwo, klimatyczne miasteczka, unikatowe zabytki, w tym skarby z Listy Światowego dziedzictwa UNESCO. Zapraszamy w podróż po najciekawszych zakątkach Polski.

 

"POLSKA. Najpiękniejsze miejsca od Bałtyku do Tatr" to seria albumów promujących Polskę dostępnych w wielu językach świata. Piękne zdjęcia i krótka opowieść pozwalają przedstawić Polskę w pigułce. Album doskonale sprawdza się jako zaproszenie do odwiedzenia Polski. Może być doskonałym prezentem dla przyjaciół, współpracowników z zagranicy, którym chcemy z dumą pokazać nasz kraj. Album ma wygodny format, zmieści się w każdej walizce.

 

 

Dane techniczne: Autor: Zbiorowy, Oprawa: twarda Rok wydania: 2015 Stron:96, wymiary(mm): 200x200

 

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 24,65 zł 24,90 zł
szt.
  • promocja

ALEK TOPA. ALE WTOPA! Michael Gerard Bauer

 ALEK TOPA. ALE WTOPA! Michael Gerard Bauer
ALEK TOPA. ALE WTOPA! Michael Gerard Bauer

ALEK TOPA. ALE WTOPA! Michael Gerard Bauer

 

Miałeś kiedyś ksywkę? Nie taką fajną, typu Mroczny Rycerz czy Zamaskowany Mściciel. Chodzi mi o te obciachowe przezwiska, które normalnie przyrastają do człowieka i nie chcą się oderwać.

 

— E, mały, ale ty masz dziwną głowę! Od tej pory będę cię nazywać Krzywa Bania!

 

— Dzięki, stary! Jak to super brzmi! O wiele lepiej niż Grzesiek!

 

No, ogarniacie.

 

Alek Topa to zwyczajny chłopak. Nie licząc faktu, że zalicza wtopę za wtopą i ma denerwującego kumpla, który zawsze widzi jasną stronę życia. Nawet jeśli ta strona jest CZARNA.

 

Pierwszy tom rewelacyjnej serii. Lepiej rozłóż dywan, bo będziesz się turlać ze śmiechu!

 

Michael Gerard Bauer, do niedawna nauczyciel, teraz cały swój czas poświęca pisaniu książek dla dzieci i młodzieży. Jest niezwykle popularny w Australii, gdyż tam właśnie mieszka, ale cieszy się coraz większym uznaniem również w Europie i Ameryce.

 

Joe Bauer to utalentowany komiksiarz, ilustrator i filmowiec, a prywatnie – syn Michaela Gerarda Bauera. Obaj zgodnie twierdzą, że byli zachwyceni wspólną pracą nad „Alkiem Topą” i że w ogóle się nie kłócili...

 

 

Dane techniczne: Autor: Michael Gerard Bauer, Oprawa: miękka, Rok wydania: 2015 Stron:192

wymiary(mm): 150x190

 

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 13,86 zł 14,00 zł
szt.
  • promocja

COLETTE. BIOGRAFIA Francis Claude, Fernande Gontier

 COLETTE. BIOGRAFIA Francis Claude, Fernande Gontier
COLETTE. BIOGRAFIA Francis Claude, Fernande Gontier

COLETTE. BIOGRAFIA Francis Claude, Fernande Gontier

 

„Postrzegają mnie w sposób iście szablonowy” – mówiła o sobie.

Gdyby Sidonie-Gabrielle Colette urodziła się sto lat później, niż to rzeczywiście miało miejsce, bez wątpienia przyćmiłaby wszystkie bohaterki kronik towarzyskich i kolorowej prasy. Skandal wydawał się jej sposobem na życie, odsuwał w cień jej literaturę. Starała się wychodzić poza reguły, przekraczać utarte wzorce zachowań. Liczne „przyjaźnie” homo- i heteroseksualne oraz na poły kazirodczy związek z pasierbem wydobyły Colette z uwierającego ją gorsetu stereotypów. Próbowała spełniać się w najróżniejszych rolach: pisarki, aktorki, tancerki, mima, dziennikarki i krytyka teatralnego, ale też żony i matki.

 

Claude Francis i Fernande Gontier podjęły próbę wskazania tego, co w jej życiu należy do legendy i tego, co naprawdę się wydarzyło. Z ich książki wyłania się postać dużo bardziej dwuznaczna, bardziej złożona, bardziej amoralna i z pewnością bardziej utalentowana niż ta, która stała się bohaterką legendy. Nie bez przyczyny nazywana „Proustem w spódnicy”.

 

Claude Francis i Fernande Gontier – wykładały literaturę francuską na amerykańskich uniwersytetach. Za pierwszą wspólnie napisaną książkę – studium biograficzne Simone de Beauvoir (1985) – otrzymały Grand Prix czytelniczek miesięcznika „Elle”. Colette. Biografia to ich drugie wspólne dzieło, po raz pierwszy opublikowane w 1986 r.

 

Dane techniczne: Autor: Claude Francis i Fernande Gontier, Oprawa: twarda Rok wydania: 2014 Stron: 544, Wymiary (mm): 160x240

 

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 18,00 zł 26,00 zł
szt.
  • promocja

HATE LIST NIENAWIŚĆ Jennifer Brown

 HATE LIST NIENAWIŚĆ Jennifer Brown
HATE LIST NIENAWIŚĆ Jennifer Brown

HATE LIST NIENAWIŚĆ Jennifer Brown

 

Wyobraź sobie, że życzysz komuś śmierci i twoje pragnienie się spełnia. W dodatku zabójcą jest człowiek, którego kochasz.

 

Nick, chłopak Valerie, zaczął strzelać do uczniów w szkolnej stołówce. Dziewczyna, chcąc go powstrzymać, uratowała życie koleżance. A jednak oskarżono ją o współudział, ponieważ to ona wpadła na pomysł stworzenia listy ludzi, których oboje nienawidzili. Listy, według której Nick przeprowadził egzekucję.

 

Teraz Valerie musi stawić czoło kolegom i wrócić do szkoły. Czy osoby przeznaczone do „odstrzału” kiedykolwiek jej wybaczą? I czy ona sama pogodzi się z rolą, jaką odegrała w masakrze?

 

Dane techniczne: Autor: Jennifer Brown, Oprawa: miękka, Rok wydania: 2017 Stron:392 , wymiary(mm): 130x200

 

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 18,99 zł 19,99 zł
szt.
  • promocja

NIEZAUWAŻALNA Marcus Sedgwick

 NIEZAUWAŻALNA Marcus Sedgwick
NIEZAUWAŻALNA Marcus Sedgwick

 

NIEZAUWAŻALNA Marcus Sedgwick

 

Niewidoma nastolatka próbuje odnaleźć tatę, który zaginął, a jego notes wpadł w niepowołane ręce.

 

Czy życiem naprawdę rządzą tajemnicze zbiegi okoliczności? Na to pytanie odpowiedzi szuka 16-letnia Laureth, która udaje się w podróż z Wielkiej Brytanii do Stanów Zjednoczonych, by odnaleźć ojca. Wyprawa bez przygotowania i bez udziału dorosłych nosi znamiona szaleństwa – tym bardziej że niewidoma Laureth angażuje w tę eskapadę 7-letniego brata Benjamina, który ma być jej przewodnikiem. Kim jest tajemniczy Mr. Walker, w ręce którego wpadł notes jej ojca? I jaką rolę w tej szalonej układance odgrywa powtarzająca się liczba 354? Nastolatka zobaczy więcej, niż zdołałby dostrzec niejeden widzący.

 

 

Dane techniczne: Autor: Marcus Sedgwick , Oprawa: miękka, Rok wydania: 2013 Stron:352, wymiary(mm): 125x195

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 15,30 zł 16,00 zł
szt.
  • promocja

NIEZWYKŁY TALENT IRIS GRACE Opowieść o małej dziewczynce i jej wyjątkowej kotce Arabella Carter-Johnson

 NIEZWYKŁY TALENT IRIS GRACE Opowieść o małej dziewczynce i jej wyjątkowej kotce Arabella Carter-Johnson
NIEZWYKŁY TALENT IRIS GRACE Opowieść o małej dziewczynce i jej wyjątkowej kotce Arabella Carter-Johnson

NIEZWYKŁY TALENT IRIS GRACE Opowieść o małej dziewczynce i jej wyjątkowej kotce Arabella Carter-Johnson

 

Iris ma sześć lat i cierpi na autyzm głęboki – przez pierwszych pięć lat niemal nie nawiązywała kontaktów z otoczeniem, rzadko śmiała się i mówiła. Jej matka była w rozpaczy – wszystko wskazywało na to, że dziewczynka nigdy nie opuści świata ciszy.

Cudem, który odmienił życie Iris, był jej odkryty przypadkiem talent malarski. Niezwykłymi obrazami dziecka, porównywanego do Renoira i Moneta, zachwycają się dziś kolekcjonerzy, właściciele największych domów aukcyjnych i krytycy sztuki.

A jednak najważniejszy wyłom w milczącym świecie Iris uczyniła Thula – kotka, z którą dziewczynkę połączyła jedyna w swoim rodzaju więź. Rodzice patrzyli ze zdumieniem, jak Iris "rozmawia" z ufną i cierpliwą Thulą, jak zaczyna śmiać się, wychodzić do ogrodu, otwierać się na innych ludzi, a także – w jej towarzystwie – malować.

Ta niezwykła, bardzo intymna książka, pełna poruszających zdjęć dziewczynki i jej kotki, została napisana przez matkę Iris, Arabellę. To opowieść o wspólnym życiu Iris i Thuli, a także o tym, że za sprawą przyjaźni i sztuki można zburzyć nawet najgrubszy mur.

 

 

Dane techniczne: Autor: Arabella Carter-Johnson, Oprawa: twarda, Rok wydania: 2016 Stron:320

wymiary(mm): 165x215

 

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 19,81 zł 20,01 zł
szt.
  • promocja

SPRAWOZDANIE FINANSOWE PRZEDSIĘBIORSTWA WEDŁUG POLSKIEGO PRAWA BILANSOWEGO Wędzki Dariusz

 SPRAWOZDANIE FINANSOWE PRZEDSIĘBIORSTWA WEDŁUG POLSKIEGO PRAWA BILANSOWEGO Wędzki Dariusz
SPRAWOZDANIE FINANSOWE PRZEDSIĘBIORSTWA WEDŁUG POLSKIEGO PRAWA BILANSOWEGO Wędzki Dariusz

SPRAWOZDANIE FINANSOWE PRZEDSIĘBIORSTWA WEDŁUG POLSKIEGO PRAWA BILANSOWEGO Wędzki Dariusz

 

 

W książce zaprezentowano przystępne wyjaśnienia dotyczące treści pozycji sprawozdania finansowego przedsiębiorstw sporządzanego na podstawie polskiego prawa bilansowego, a w szczególności Ustawy o rachunkowości, rozporządzeń wykonawczych i Krajowych Standardów Rachunkowości z wyłączeniem Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej. Obszerny opis zawartości pozycji jest osadzony zarówno w prawie bilansowym, jak i w praktyce sprawozdawczości finansowej w Polsce. Opracowanie zawiera:wskazanie, kto, dlaczego, w jakiej formie i gdzie sporządza i składa w celu upublicznienia różnego rodzaju sprawozdania finansowe zgodnie z zasadami rachunkowości,omówienie poszczególnych pozycji bilansu, rachunku zysków i strat, rachunku przepływów pieniężnych, zestawienia zmian w kapitale własnym oraz informacji dodatkowej,charakterystykę pozycji sprawozdań składanych w Głównym Urzędzie Statystycznym,wyjaśnienie pozycji raportów okresowych emitentów papierów wartościowych, śródrocznych i rocznych, niepodlegających Międzynarodowym Standardom Sprawozdawczości Finansowej. Adresaci: Publikacja jest przeznaczona dla głównych księgowych, biegłych rewidentów, dyrektorów finansowych, prezesów firm, doradców i kontrolerów finansowych, specjalistów w zakresie zarządzania finansami, a także studentów finansów i rachunkowości. …

 

Stan prawny na 30 czerwca 2014 roku

 

Dane techniczne: Autor: Wędzki Dariusz Oprawa miękka Rok wydania: 2014, Stron: 500, Wymiary (mm) : 175x250

 

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 28,90 zł 50,90 zł
szt.
  • promocja

WAKACJE NAD MORZEM. HISTORIA MIŁOSNA JANE AUSTEN Carolyn V. Murray

 WAKACJE NAD MORZEM. HISTORIA MIŁOSNA JANE AUSTEN Carolyn V. Murray
WAKACJE NAD MORZEM. HISTORIA MIŁOSNA JANE AUSTEN Carolyn V. Murray

WAKACJE NAD MORZEM. HISTORIA MIŁOSNA JANE AUSTEN Carolyn V. Murray

 

Niewiele wiadomo o młodym mężczyźnie, którego Jane Austen poznała podczas wakacji nad morzem w 1800 roku. Jej siostra mówiła później, że ów mężczyzna zakochał się w Jane i niewątpliwie na nią zasługiwał. Co wydarzyło się tamtego lata? Być może było tak…

 

Pierwsze zauroczenie Jane przeżyła bardzo boleśnie. Pewien młody Irlandczyk rozkochał ją w sobie, a potem zniknął z jej życia, więc postanowiła, że już nigdy nie ulegnie romantycznym uniesieniom. Zamierzała za wszelką cenę chronić swoje serce.

 

Wszystko się zmieniło, kiedy nad morze przybył Frederick Barnes. Porucznik z Marynarki Królewskiej stracił głowę dla Jane. Czy i tym razem dziewczyna posłucha głosu serca?

 

Carolyn V. Murray – była nauczycielka socjologii oraz zaprzysięgła wielbicielka Jane Austen. Przygodę z pisaniem zaczęła od scenariuszy filmowych – została nawet zaproszona do współpracy z wytwórnią Walta Disneya i sprzedała prawa do kilku własnych scenariuszy. „Wakacje nad morzem. Historia miłosna Jane Austen” to jej pierwsza powieść.

 

 

Dane techniczne: Autor: Carolyn V. Murray Oprawa: miękka, Rok wydania: 2016 Stron:256

wymiary(mm): 130x200

 

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 17,82 zł 18,00 zł
szt.
  • promocja

ZAGROŻENIOLOGIA JAK UNIKAĆ ZAGROŻEŃ David ODoherty

 ZAGROŻENIOLOGIA JAK UNIKAĆ ZAGROŻEŃ David ODoherty
ZAGROŻENIOLOGIA JAK UNIKAĆ ZAGROŻEŃ David ODoherty

ZAGROŻENIOLOGIA JAK UNIKAĆ ZAGROŻEŃ David ODoherty

 

Badania amerykańskich uczonych potwierdzają: „Zagrożeniologia” to najlepszy poradnik przetrwania w historii ludzkości!

Witaj, czytelniku. Czy wiesz, że ta książka może uratować ci życie? Oczywiście może ci je także odebrać, jeśli nie będziesz ostrożny (mówię o skorpionie na stronie dziewiątej – pod żadnym pozorem tam nie zaglądaj!). Zapytasz (z powątpiewaniem), w jakich sytuacjach przyda ci się „Zagrożeniologia”. Otóż na przykład w następujących:

– gdy twoja babcia jest robotem;

– gdy twój nauczyciel jest wampirem;

– gdy wiking przebrany za Świętego Mikołaja próbuje wtargnąć do twojego domu.

 

 

Dane techniczne: Autor: David ODoherty, Oprawa: miękka, Rok wydania: 2016 Stron:256

wymiary(mm): 150x190

 

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 14,85 zł 15,00 zł
szt.
  • promocja

160 KARTEK Z DZIENNIKA ŻOŁNIERZA Mansur Abdulin

160 KARTEK Z DZIENNIKA ŻOŁNIERZA Mansur Abdulin
160 KARTEK Z DZIENNIKA ŻOŁNIERZA Mansur Abdulin

160 KARTEK Z DZIENNIKA ŻOŁNIERZA Mansur Abdulin

 

Brutalna statystyka Wielkiej Wojny Ojczyźnianej dowiodła, iż średni okres życia szeregowego radzieckiego żołnierza na froncie wschodnim wynosiła od dwóch tygodni podczas operacji ofensywnych do miesiąca podczas działań obronnych. W tej sytuacji wspomnienia prostego żołnierza frontowego są niezmierną rzadkością.

 

Szczęśliwym zrządzeniem losu autorowi udało się oszukać bezlitosną statystykę i przeżyć tam, gdzie los zwykle nie był łaskawy dla tysięcy prostych żołnierzy - pod Stalingradem, na Łuku Kurskim, na „Wyspie Śmierci” na Dnieprze, na krwawych stepach Ukrainy.

 

Frontowe wspomnienia Mansura Abdulina to literatura ciekawa i wzruszająca - swoisty dokument epoki, wobec którego trudno jest przejść obojętnie.

 

Dane techniczne: Autor: Mansur Abdulin Oprawa twarda Rok wydania: 2016, Stron: 228, Wymiary (mm) : 150x210

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 20,00 zł 20,01 zł
szt.
  • promocja

9 I PÓŁ TYGODNIA CZYLI SKUTECZNE ODCHUDZANIE Z DIETĄ GARSTKOWĄ Anna Lewitt

9 I PÓŁ TYGODNIA CZYLI SKUTECZNE ODCHUDZANIE Z DIETĄ GARSTKOWĄ Anna Lewitt
9 I PÓŁ TYGODNIA CZYLI SKUTECZNE ODCHUDZANIE Z DIETĄ GARSTKOWĄ Anna Lewitt

9 I PÓŁ TYGODNIA CZYLI SKUTECZNE ODCHUDZANIE Z DIETĄ GARSTKOWĄ Anna Lewitt

Tym razem dr n. med. Anna Lewitt zachęca do poznania swojego autorskiego programu Skuteczne Odchudzanie, który w zaledwie kilka tygodni przynosi pożądane efekty. Jak sama pisze we wstępie do książki oddaje ją czytelnikom z trzech powodów: Po pierwsze - jest to koło ratunkowe przed pseudo dietami, których efekty są często nieprzewidywalne jeśli chodzi o długotrwały wpływ na organizm.Po drugie - autorka chce przekonać, że można odchudzić się skutecznie, trwale utrzymując efekt, ale przy tym zdrowo i bezpiecznie bez potrzeby rezygnowania z... jedzenia! Po trzecie - dr Lewitt zwraca uwagę jak istotny jest sam proces przygotowywania potraw, obróbki termicznej.W książce znajduje się szereg porad z tym związanych, porad często odwołujących się do doświadczeń naszych babć(tradycyjne metody pozwalały zachować wartości potraw, były proste i bezpieczne

Dane techniczne: Autor: Anna Lewitt Stan: nowa, nieczytana Oprawa: miękka Rok wydania: 2014 ISBN 9788363682057 Stron: 270 Wymiary (mm) : 140x200

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 16,90 zł 20,80 zł
szt.
  • promocja

BAŁAGAN Keri Smith

BAŁAGAN Keri Smith
BAŁAGAN Keri Smith

BAŁAGAN Keri Smith

 

„BAŁAGAN” to po „Zniszcz Ten Dziennik” i „To nie książce” kolejne wyjątkowe dzieło autorstwa KERI SMITH.

 

W tej książce będziesz przekraczać kolejne granice. Jak to jest świadomie i celowo wytrącić się ze stanu stagnacji i bezpiecznej równowagi i postąpić wbrew zasadom, których uczono cię od wczesnego dzieciństwa? Przez całe życie mówiono ci, aby unikać bałaganu: trzymaj wszystko pod kontrolą, nie wychodź za linię, zrób to idealnie i w żadnym wypadku nie możesz się poplamić.

 

Ta książka wymaga od ciebie przeciwieństwa tego, czego cię uczono. Traktuj ją jak swoją osobistą strefę nieładu. Zadania w książce pozwolą Ci odnaleźć swoje prawdziwe JA. Porzucając utarte schematy i wpojone zasady nauczysz się improwizować, rozwiniesz swoją kreatywność i osobowość.

 

Tu możesz się zatracić, śmiecić, wyżyć i robić wszystkie te rzeczy, które są zabronione w prawdziwym świecie. Wejdź na nieznane terytorium poza wszelką kontrolą.

 

Spróbuj czegoś, czego dotąd nie robiłeś. Zaryzykuj!

 

Czas na BAŁAGAN.

 

Dane techniczne: Autor: Keri Smith Oprawa: miękka Rok wydania: 2015 Stron: 224, Wymiary (mm) : 145x205

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 9,80 zł 10,10 zł
szt.
  • promocja

DAMA Z KOTEM Iwona Czarkowska

DAMA Z KOTEM Iwona Czarkowska
DAMA Z KOTEM Iwona Czarkowska

DAMA Z KOTEM Iwona Czarkowska

 

Roztrzepana i lekkomyślna Zuzanna Roszkowska tym razem spróbuje swoich sił jako... prywatny detektyw.

 

Zu - najlepsza z żon, a także kobieta zdolna do wszystkiego - daje się namówić mężowi na roczny wyjazd na wieś. Na miejscu słynne "cisza i spokój", zwykle wiązane z życiem na wsi, będą musiały ustąpić przed niezwykłą skłonnością Zu do wpadania w tarapaty.

 

Kiedy gospodyni pensjonatu, w którym zamieszkali Roszkowscy z dziećmi, znika nagle bez słowa, zaledwie dzień po przyjeździe swoich nowych lokatorów, Zuzanna od razu przeczuwa zbliżające się kłopoty. Jednak wszyscy wokół zdają się lekceważyć jej obawy o los zaginionej.

 

Tym razem Zu będzie musiała zmierzyć się z przedstawicielami tajemniczej fundacji, niegrzecznym Panem Małpką, pojawiającymi się i znikającymi rondlami, a także... koniem, świnią, kozą, królikiem, gąsiorem oraz kotem - za jedyną pomoc mając podręcznik dla początkujących detektywów.

 

Co tym razem wymyśli "najlepsza z żon?" Jedno jest pewnie - będzie barwnie, zabawnie i... wybuchowo! Napisać dobrą komedię to nie lada sztuka, a Iwonie Czarkowskiej z całą pewnością się to udało.

 

Magdalena Majcher, autorka i recenzentka

 

 

Dane techniczne: Autor: Iwona Czarkowska ,Oprawa: miękka, Rok wydania: 2017 Stron:320 , wymiary(mm): 130x200

 

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 13,90 zł 14,50 zł
szt.
  • promocja

DOM ZŁUDZEŃ. IGA Iwona J. Walczak

DOM ZŁUDZEŃ. IGA Iwona J. Walczak
DOM ZŁUDZEŃ. IGA Iwona J. Walczak

DOM ZŁUDZEŃ. IGA Iwona J. Walczak

 

Powieść o sile ducha, jaką dają zasady i odpowiedzialność, nie tylko za siebie.

 

Iga, poprzez kolejne zamążpójście, wchodzi w posiadanie olbrzymiego majątku. Nie musi pracować, firmą zarządza mąż, a nad maleńkim synkiem czuwa sztab opiekunek i rodzina. Kobieta może zająć się poszukiwaniem substytutów szczęścia w postaci zabiegów w SPA, spotkań z koleżankami w drogich knajpkach oraz nabywaniem ekskluzywnych ubrań. Kilka razy w roku wyjeżdża na wakacje do dalekich miejsc.

Ale nie zawsze tak było… I nie zawsze tak będzie. Nad firmą wisi widmo bankructwa. Iga musi podjąć walkę o zachowanie części majątku i uratowanie kilkudziesięciu hektarów rodzinnej ziemi, w tym pełnego wspomnień z dzieciństwa domu złudzeń.

Ratując rodzinną schedę, Iga pobiera lekcję skromności. Nie jest już zapatrzona w siebie, a bolesne doświadczenia są dla niej etapem na drodze do budowania szczęścia.

 

Dane techniczne: Autor: Iwona J. Walczak Oprawa miękka Rok wydania: 2014, Stron: 408, Wymiary (mm) : 130x200

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 14,25 zł 15,00 zł
szt.
  • promocja

E-BRANDS. KREOWANIE MARKI W INTERNECIE Phil Carpenter

E-BRANDS. KREOWANIE MARKI W INTERNECIE Phil Carpenter
E-BRANDS. KREOWANIE MARKI W INTERNECIE Phil Carpenter

Zbudowanie i utrzymanie marki jest jednym z najważniejszych elementów skutecznej strategii prowadzenia biznesu w sieci. Obszerne studia przypadków zebrane przez Carpentera w tej książce oraz wnioski, do jakich dochodzi, składają się na praktyczny przewodnik dla każdego, kto myśli o zyskaniu lojalności internetowych klientów jego firmy. Poradnik dla wszystkich, którzy prowadzą lub zamierzają prowadzić binzes w Internecie- wykorzystujący najlepsze praktyki na rynku.

Zbiór podstawowych zasad według autora:

Skup się na budowaniu znajomości marki
W gąszczu firm internetowych wyróżniły się te, które przywiązały wielką wagę do zbudowania znajomości marki na rynku. Działanie to wiąże się z efektywnym użyciem wielu rozmaitych narzędzi. Konieczna okazuje się na przykład reklama poza Internetem, która umożliwia dotarcie do szerszej rzeszy odbiorców (aby poinformować o swoim sklepie internetowym, Barnesandnoble.com wykorzystał radio oraz reklamę zewnętrzną). Partyzanckie strategie marketingowe również pozwalają skupić na sobie uwagę konsumentów, choć na mniejszą skalę (użytkownicy amerykańskich autostrad nie mogą nie zwrócić uwagi na fioletowo-żółte wehikuły Yahoo!). Dział public relations przyczynia się zarówno do zaistnienia marki w świadomości ogółu, jak i pracuje nad zwiększeniem jej wiarygodności. Zbudowanie znajomości marki w Internecie wymaga inwestycji zarówno czasowych, jak i finansowych. Do przeszłości należy już sytuacja z początku lat dziewięćdziesiątych, gdy samo posiadanie strony wiązało się ze napływem rzesz klientów. Internetowi liderzy to firmy zaciekle walczące o to, by ich nazwy były szeroko znane na rynkach, na których działają.

Umacniaj lojalność odbiorców
U początków Internetu uwaga działających w nim firm skupiała się głównie na przyciąganiu nowych klientów. Jednak największy sukces odniosły te przedsiębiorstwa, które równie mocno troszczą się o utrzymanie już zdobytych odbiorców. CDNOW może poszczycić się tym, że ponad połowa klientów dokonuje w jego sklepie powtórnych zakupów. Wysyłanie pocztą elektroniczną zawiadomień o aktualizacji strony pod kątem wybranego stylu muzyki, możliwość wprowadzenia indywidualnych ustawień dzięki opcji My CDNOW, nagradzanie wiernych klientów specjalnymi punktami promocyjnymi - wszystko to przyczynia się do zwiększania lojalności odbiorców. iVillage z kolei wzmacnia lojalność przez rozwijanie wspólnoty użytkowników - chce być miejscem, gdzie kobiety mogą znaleźć odpowiedzi na dręczące je pytania, wymienić poglądy i zawierać znajomości. Skupienie się na lojalności nie oznacza jedynie zachęcania do robienia kolejnych zakupów, a raczej przekształca klientów w wyznawców, gorących orędowników, którzy zaniosą znajomym i przyjaciołom "dobrą nowinę" na temat istnienia iVillage. Dążenie do utrzymania klientów - a nie tylko ich zdobycia - to działanie, które łączy wszystkich internetowych liderów.

Zawieraj układy w sprawach dystrybucji i zawartości strony
Firmy internetowe działają w środowisku pełnym wzajemnych powiązań. Zamiast samemu tworzyć wszystko od zera, sprytni uczestnicy rynku zawierają układy, szczególnie w zakresie zawartości witryny i dystrybucji. Na przykład zamiast samemu tworzyć strony na tematy związane z opieką nad dziećmi, iVillage zwróciła się do American Baby, co przyczyniło się do wzbogacenia jej treści. Zamiast koncentrować się jedynie na osobach zainteresowanych kupnem sprzętu sportowego, Fogdog Sports połączył siły z America Online (AOL), dzięki czemu jego towary zostały wyeksponowane w prowadzonym przez tę ostatnią internetowym sklepie Shop@AOL. Dostęp do licznych użytkowników AOL pozwolił Fogdog Sports znacznie zwiększyć liczbę klientów. Największy sukces w Internecie odniosły firmy zdające sobie sprawę z faktu, że w sieci nikt nie jest w stanie wszystkiego zrobić sam.

Działaj wcześnie i szybko
Rzeczywistość dobitnie świadczy o tym, że rozwijanie działalności w Internecie to proces przebiegający z ogromną prędkością. Wielu sieciowych liderów to firmy, które nie tylko wcześnie pojawiły się na rynku, ale zdołały utrzymać niewiarygodne tempo rozwoju. Yahoo! jako pierwszy wprowadził katalogowanie stron. Nie zwolnił jednak tempa, przekształcając się z prostej wyszukiwarki w rozbudowany portal, stale rozszerzając treść i dodając nowe elementy, aby użytkownicy spędzali na jego stronach więcej czasu. Fogdog Sports jako pierwszy poważnie zajął się sprzedażą sprzętu sportowego przez Internet. Od momentu uruchomienia, firma stale posuwa się naprzód: dodaje nowe kategorie towarów, podpisuje umowy z kolejnymi dostawcami, a nawet myśli o ekspansji na rynek europejski. Bycie w internetowej czołówce to nie tylko wczesne rozpoznanie możliwości, ale i późniejsze utrzymywanie tempa.

Rozwijaj wiedzę na temat rynku i użytkownika
Rozwijanie szczegółowej wiedzy na temat potrzeb użytkownika i rozwoju rynku stały się podstawą sukcesu czołowych firm internetowych - także opisanych w tej książce. Efektem analiz pracowników iVillage było wprowadzenie nowych grup dyskusyjnych i pogłębienie tematyki głównych działów. Badania prowadzone przez Barnesandnoble.com zaowocowały uproszczeniem procedury zamawiania, co spowodowało zwiększenie sprzedaży. Kolejną wspólną cechą internetowej czołówki jest zatem patrzenie na zewnątrz, nie zwracanie się do wewnątrz.

Dbaj o doskonałą opinię
Najpewniejszą gwarancją sukcesu w wirtualnej rzeczywistości jest słowo mówione. Mądrzy internetowi marketingowcy zdają sobie sprawę z tego, że by móc korzystać z efektów przekazywanych ustnie informacji, muszą skupić się na podtrzymywaniu doskonałej opinii. W jaki sposób powyższy cel przełożyć na konkretne działania? Onsale wypracował prosty - a nawet zabawny - sposób zamawiania. Przez opracowanie przewodnika, pomagającego nowym użytkownikom zrozumieć zasady uczestnictwa w aukcji po wysyłanie elektronicznych listów zawierających potwierdzenie dokonania transakcji, firma stara się, by odwiedziny na jej stronach stanowiły niezwykłe i przyjemne doświadczenie. Yahoo! nie tylko pragnie wyróżniać się funkcjonalnością, ale dba o to, by strony były przejrzyste, treściwe i szybko się wgrywały. Stałe zwracanie uwagi na jakość pozwala tym firmom cieszyć się doskonałą opinią, co z kolei przekłada się na liczbę odwiedzin i wysokość zawieranych transakcji.

Oferuj najlepszą wartość
Akademicy często definiują wartość jako stosunek jakości produktu (towaru lub usługi) do jego wartości (nosi on nazwę value equation). Oferta najlepszych firm internetowych - również opisanych w tej książce - charakteryzuje się najlepszą relacją jakości do ceny. W ofercie Barnesandnoble.com znajduje się ogromny wybór tytułów, łatwych do zamówienia i po konkurencyjnych cenach. Yahoo! udostępnia bogatą zawartość swoich stron oraz funkcjonalność, w ogóle nie pobierając za to opłat. W internetowej czołówce mogą utrzymać się firmy stale dbające o zachowywanie najkorzystniejszej relacji jakości do ceny.

Firmy działające na różnych rynkach
Niektóre firmy początkowo działały "realnym świecie", a następnie rozwinęły działalność, aby skorzystać z możliwości, jakie daje Internet. I choć większość firm przedstawionych w tej książce to przedsięwzięcia czysto internetowe, warto podkreślić wyjątek - Barnesandnoble.com, która ma swoje korzenie w "starej" rzeczywistości. Mimo że to właśnie temu przedsiębiorstwu zdecydowałem się poświęcić osobny rozdział, dla porównania przeanalizowałem działalność także innych podobnie rozwijających się firm (wzmianki o niektórych znajdują się w ramkach). Doszedłem do wniosku, że także w ich działaniach da się wyróżnić kilka wspólnych elementów.

Zachowaj najważniejsze elementy marki
Firmy, które odniosły największe sukcesy w przeniesieniu swojej marki ze świata realnego w wirtualny, doskonale zdawały sobie sprawę, co wyróżnia ją spośród innych, i cechy te przeniosły do Internetu. Witryna Barnesandnoble.com utrzymana jest w takiej samej tonacji zieleni, co ich prawdziwe sklepy firmowe. Do Internetu przeniesiono też (jako chat) regularne spotkania autorskie, w czasie których czytelnicy mogą na żywo porozmawiać z rozmaitymi pisarzami - od Toma Clancy'ego po Tony'ego Hillermana. To zaledwie niektóre elementy składające się na wysoką pozycję marki Barnes & Noble. Nie zapomniano o tym, przenosząc się w świat Internetu, a dzięki osiągniętej w ten sposób spójności odwiedzający witrynę nowi użytkownicy czują się na niej swobodnie, ponieważ pod wieloma względami przypomina im ona tradycyjną firmową księgarnię.

Wykorzystaj nowe możliwości
Choć dobre firmy starają się zachować spójność marki opisaną w poprzedniej części, zdają sobie sprawę, że aby osiągnąć sukces w Internecie, trzeba wykorzystać nowe możliwości kontaktu z odbiorcą, które to medium oferuje. Barnesandnoble.com udostępnia odwiedzającym jego stronę liczne recenzje - co jest świetną pomocą, kiedy na przykład wybiera się książkę na wakacje. W dziale Books części News znajdują się aktualne informacje - można tam znaleźć książki na "gorące" tematy, dowiedzieć się, jakie tytuły znajdują się w druku i przejrzeć najnowsze recenzje z takich pism, jak New York Times, Atlantic Monthly czy People. Tego typu elementy pozostają w spójności z ogólnym charakterem firmy, jednak daleko wykraczają poza ofertę tradycyjnych księgarni.

Wykorzystaj mocne strony działalności offline
W przypadku firm o ugruntowanej pozycji na tradycyjnym rynku, decydującą sprawą w procesie przenoszenia działalności do Internetu jest wykorzystanie mocnych stron działalności offline, co ułatwia oswojenie klienta z sieciową wersją marki znanej ze świata realnego. Barnesandnoble.com przeprowadził kilka promocji - jednocześnie w Internecie i w mediach tradycyjnych (wysiłki te zostały zniweczone przez kwestie prawne, co zostało szczegółowo omówione w rozdziale trzecim). Niektórym z badanych przeze mnie firm udało się wykorzystać swoje mocne strony ze znacznie lepszym skutkiem. Na przykład Gap wydrukował internetowy adres swojego sklepu internetowego na wykorzystywanych w jego "realnych" sklepach torbach na zakupy. Ponadto płacący za towary klient widział adres gap.com na specjalnym wyświetlaczu umieszczonym na kasie. (...)

"Czynnik impetu"

Najsilniejsze marki w Internecie przywodzą na myśl osuwanie się ziemi. Kiedy zaczynają nabierać tempa, zwiększają masę, potem dalej przyspieszają, stają się jeszcze cięższe, aż wreszcie zmiatają wszystko, co stanie im na drodze. Mądrzy internetowi marketingowcy znają moc "czynnika impetu" (mo factor, terminu często używanego w firmie Excite, twórcy znanego portalu). Budując znajomość marki na rynku, nie zapominają oni o przekazywaniu informacji na ten właśnie temat - zwykle za pośrednictwem służb informacyjnych. Jak tylko firma podpisze ważną umowę dystrybucyjną, specjaliści od PR natychmiast podają to do ogólnej wiadomości. Kiedy liczba odwiedzających stronę przekroczy ileś tam milionów, analitycy branży natychmiast się o tym dowiedzą (Onsale regularnie publikuje tego typu informacje; szczególną uwagę zwraca stałe kurczenie się odstępów pomiędzy kolejnymi "kamieniami milowymi"). Spece od marketingu dobrze wiedzą, że impet pozwoli usunąć przeszkody dzielące ich firmy od sukcesu: strategiczni partnerzy chętniej będą zawierać porozumienia, potencjalni konkurenci dobrze się zastanowią, zanim podejmą działalność w tej samej kategorii, a klienci zaczną postrzegać firmę jako lidera, co wzmocni pozycję marki w oczach odbiorców. Zatem sprytni marketingowcy robią wszystko, co w ich mocy, by przekazać światu wrażenie impetu, ponieważ zdają sobie sprawę ze znaczenia tego czynnika

Dane techniczne: Autor: Phil Carpenter Stan: nowa, nieczytana Oprawa: twarda Rok wydania: 2001 ISBN 838701463X Stron: 221 Wymiary (mm) : 175x250

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 14,99 zł 39,80 zł
szt.
  • promocja
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl