Opinie o Nas Instagram
Producenci

ESTHER THE WONDER PIG, CZYLI JAK DWÓCH FACETÓW POKOCHAŁO ŚWINIĘ Steve Jenkins, Derek Walter

 ESTHER THE WONDER PIG, CZYLI JAK DWÓCH FACETÓW POKOCHAŁO ŚWINIĘ Steve Jenkins, Derek Walter
ESTHER THE WONDER PIG, CZYLI JAK DWÓCH FACETÓW POKOCHAŁO ŚWINIĘ Steve Jenkins, Derek Walter

ESTHER THE WONDER PIG, CZYLI JAK DWÓCH FACETÓW POKOCHAŁO ŚWINIĘ Steve Jenkins, Derek Walter

 

Prawdziwa historia najsłynniejszej świnki na świecie! Steve i Derek zawsze kochali zwierzęta. Ich dom trzeszczał w szwach od przygarniętych psów i kotów. Kiedy więc Steve otrzymał propozycję zaopiekowania się jeszcze jedną biedną sierotką – świnką miniaturką – nie walczyli ze sobą zbyt długo. Wkrótce jednak odkryli, że ktoś wywinął im niezły numer i że ich mała chrumkająca córeczka zmienia się w pełnowymiarową, ważącą niemal trzysta kilogramów nastolatkę. A to oznaczało, że muszą poważnie przeorganizować swoje życie. Za sprawą Esther Steve i Derek nie tylko przestali jeść bekon (za którym przepadali). Obaj zostali wegetarianami, potem weganami, ale czuli, że coś jeszcze zostało im zrobienia. Kiedy więc Esther przestała się mieścić w wannie i na kanapie, kupili farmę, by ich świnka miała gdzie ryć i się tarzać – a następnie założyli schronisko dla zwierząt gospodarskich, znane dziś pod nazwą Happily Ever Esther (Długo i Szczęśliwie z Esther). Ta wzruszająca i zabawna historia pokazuje, jak dwóch zwykłych chłopaków z przerażonych rodziców zastępczych rezolutnej świni stało się obrońcami praw zwierząt. Steve Jenkins pracował jako agent nieruchomości i od dawna mieszkał ze swoim partnerem, Derekiem Walterem, zawodowym magikiem, kiedy ich życie wywróciła nagle do góry racicami prześliczna świnka o imieniu Esther. W krótkim czasie Esther the Wonder Pig stała się gwiazdą mediów społecznościowych (jej profil na Facebooku ma prawie 850 000 polubień), a Steve i Derek znaleźli się w gronie najbardziej znanych aktywistów broniących praw zwierząt. W 2014 roku założyli azyl Happily Ever Esther Farm Sanctuary w Campbellville w Ontario. Opiekują się tam uratowanymi zwierzętami gospodarskimi – sześcioma królikami, sześcioma kozami, dwiema owcami, jedenastoma świnkami, trzema krowami, trzema kurami, koniem, osłem i pawiem.

 

 

Dane techniczne: Autor: teve Jenkins, Derek Walter, Oprawa: miękka Rok wydania: 2017 Stron: 248, Wymiary (mm): 135x205

 

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 10,89 zł 11,00 zł
szt.
  • promocja

TEN JEDEN ROK Gayle Forman

 TEN JEDEN ROK Gayle Forman
TEN JEDEN ROK Gayle Forman

TEN JEDEN ROK Gayle Forman

 

Kolejna książka bestsellerowej autorki Zostań, jeśli kochasz i Wróć, jeśli pamiętasz.

 

Willem stracił kontrolę nad swoim życiem. Boleśnie zraniony śmiercią ojca obawia się kolejnej miłości i kolejnej (być może) straty. Nie potrafi jednak zapomnieć dnia spędzonego w Paryżu z pewną niezwykłą dziewczyną. Czuje, że musi ją odnaleźć, chociaż nie zna nawet jej prawdziwego imienia. Mimo to będzie próbował. W najbliższym roku czeka go kilka ważnych decyzji. Czy zaryzykuje? Czy otrzyma dar od losu i spotka ponownie Allyson?

 

Ten jeden rok to kontynuacja książki Ten jeden dzień. Romantyczna i wciągająca opowieść o miłości, podróży i zbiegach okoliczności, które zmieniają całe życie.

 

Gayle Forman to wielokrotnie nagradzana amerykańska autorka oraz dziennikarka, której artykuły ukazywały się w licznych gazetach, między innymi "Seventeen", "Cosmopolitan", "The Nation" i "Elle". W 2002 r. wyruszyła z mężem w roczną podróż dookoła świata. Wrażenia z tej wyprawy zawarła w swoim debiucie You Can't Get There From Here: A Year On the Fringes of a Shrinking World. W 2007 r. ukazała się jej powieść dla młodzieży Sisters In Sanity, a w 2009 bestsellerowa Zostań, jeśli kochasz. Od tamtej pory Gayle wydała cztery kolejne książki dla młodych czytelników.

 

Dane techniczne: Autor: Gayle Forman, Oprawa: miękka, Rok wydania: 2015 Stron:368, wymiary(mm): 135x205

 

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 13,27 zł 13,40 zł
szt.
  • promocja

ALEK TOPA. ALE WTOPA! Michael Gerard Bauer

 ALEK TOPA. ALE WTOPA! Michael Gerard Bauer
ALEK TOPA. ALE WTOPA! Michael Gerard Bauer

ALEK TOPA. ALE WTOPA! Michael Gerard Bauer

 

Miałeś kiedyś ksywkę? Nie taką fajną, typu Mroczny Rycerz czy Zamaskowany Mściciel. Chodzi mi o te obciachowe przezwiska, które normalnie przyrastają do człowieka i nie chcą się oderwać.

 

— E, mały, ale ty masz dziwną głowę! Od tej pory będę cię nazywać Krzywa Bania!

 

— Dzięki, stary! Jak to super brzmi! O wiele lepiej niż Grzesiek!

 

No, ogarniacie.

 

Alek Topa to zwyczajny chłopak. Nie licząc faktu, że zalicza wtopę za wtopą i ma denerwującego kumpla, który zawsze widzi jasną stronę życia. Nawet jeśli ta strona jest CZARNA.

 

Pierwszy tom rewelacyjnej serii. Lepiej rozłóż dywan, bo będziesz się turlać ze śmiechu!

 

Michael Gerard Bauer, do niedawna nauczyciel, teraz cały swój czas poświęca pisaniu książek dla dzieci i młodzieży. Jest niezwykle popularny w Australii, gdyż tam właśnie mieszka, ale cieszy się coraz większym uznaniem również w Europie i Ameryce.

 

Joe Bauer to utalentowany komiksiarz, ilustrator i filmowiec, a prywatnie – syn Michaela Gerarda Bauera. Obaj zgodnie twierdzą, że byli zachwyceni wspólną pracą nad „Alkiem Topą” i że w ogóle się nie kłócili...

 

 

Dane techniczne: Autor: Michael Gerard Bauer, Oprawa: miękka, Rok wydania: 2015 Stron:192

wymiary(mm): 150x190

 

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 13,86 zł 15,00 zł
szt.
  • promocja

ALEK TOPA. SUPERCHŁOPAK! Michael Gerard Bauer

ALEK TOPA. SUPERCHŁOPAK! Michael Gerard Bauer
ALEK TOPA. SUPERCHŁOPAK! Michael Gerard Bauer

ALEK TOPA. SUPERCHŁOPAK! Michael Gerard Bauer

 

W szkole Alka trwa Tydzień Superbohaterów, co oznacza SUPERNIESPODZIANKI: zieloną bestię straszniejszą od Ohydozaura, demonicznego złodzieja kapeluszy, zmutowanego orangutaniedźwiedzia oraz Pana Potwornego-Upiornego.

 

Właśnie na takie wyzwania czeka Alek Topa SUPERCHŁOPAK!

 

Czy jednak nie zaliczy SUPERWTOPY?

 

Drugi tom rewelacyjnej serii. Lepiej rozłóż dywan, bo będziesz się turlać ze śmiechu!

 

Michael Gerard Bauer do niedawna nauczyciel, teraz cały swój czas poświęca pisaniu książek dla dzieci i młodzieży. Jest niezwykle popularny w Australii, gdyż tam właśnie mieszka, ale cieszy się coraz większym uznaniem również w Europie i Ameryce.

 

Joe Bauer to utalentowany komiksiarz, ilustrator i filmowiec, a prywatnie syn Michaela Gerarda Bauera. Obaj zgodnie twierdzą, że byli zachwyceni wspólną pracą nad Alkiem Topą i że w ogóle się nie kłócili...

 

 

Dane techniczne: Autor: Michael Gerard Bauer, Oprawa: miękka Rok wydania: 2016 Stron: 208, Wymiary (mm): 150x190

 

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 13,86 zł 15,00 zł
szt.
  • promocja

WYZNANIA ZMYŚLONEGO PRZYJACIELA Michelle Cuevas

WYZNANIA ZMYŚLONEGO PRZYJACIELA Michelle Cuevas
WYZNANIA ZMYŚLONEGO PRZYJACIELA Michelle Cuevas

WYZNANIA ZMYŚLONEGO PRZYJACIELA Michelle Cuevas

 

Jacques podejrzewa, że nie jest przez nikogo lubiany. Nauczyciele ignorują go, kiedy zgłasza się do odpowiedzi, nikt nie wybiera go do drużyny i nawet jego własnym rodzicom trzeba przypominać, żeby zostawiali dla niego nakrycie przy stole! Na szczęście Fleur, siostra i wierna towarzyszka Jacques'a, zna jego myśli, jeszcze zanim przyjdą mu do głowy.

 

Pewnego dnia Jacques dokonuje przerażającego odkrycia: wcale nie jest bratem Fleur, tylko jej przyjacielem na niby! I tak oto rozpoczyna się zabawna i wzruszająca przygoda chłopca, który chce się dowiedzieć, kim naprawdę jest i co go czeka. Czy może zostać kimś prawdziwym, nawet jeśli z technicznego punktu widzenia nie istnieje?

 

Dane techniczne: Autor: Michelle Cuevas, Oprawa: miękka, Rok wydania: 2017 Stron:208 , wymiary(mm): 140x195

 

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 13,90 zł 14,00 zł
szt.
  • promocja

ZAGROŻENIOLOGIA JAK UNIKAĆ ZAGROŻEŃ David ODoherty

 ZAGROŻENIOLOGIA JAK UNIKAĆ ZAGROŻEŃ David ODoherty
ZAGROŻENIOLOGIA JAK UNIKAĆ ZAGROŻEŃ David ODoherty

ZAGROŻENIOLOGIA JAK UNIKAĆ ZAGROŻEŃ David ODoherty

 

Badania amerykańskich uczonych potwierdzają: „Zagrożeniologia” to najlepszy poradnik przetrwania w historii ludzkości!

Witaj, czytelniku. Czy wiesz, że ta książka może uratować ci życie? Oczywiście może ci je także odebrać, jeśli nie będziesz ostrożny (mówię o skorpionie na stronie dziewiątej – pod żadnym pozorem tam nie zaglądaj!). Zapytasz (z powątpiewaniem), w jakich sytuacjach przyda ci się „Zagrożeniologia”. Otóż na przykład w następujących:

– gdy twoja babcia jest robotem;

– gdy twój nauczyciel jest wampirem;

– gdy wiking przebrany za Świętego Mikołaja próbuje wtargnąć do twojego domu.

 

 

Dane techniczne: Autor: David ODoherty, Oprawa: miękka, Rok wydania: 2016 Stron:256

wymiary(mm): 150x190

 

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 14,85 zł 15,00 zł
szt.
  • promocja

ZAPISKI LUZAKA 7 ODLOT! Lincoln Peirce

 ZAPISKI LUZAKA 7 ODLOT! Lincoln Peirce
ZAPISKI LUZAKA 7 ODLOT! Lincoln Peirce

ZAPISKI LUZAKA 7 ODLOT! Lincoln Peirce

 

Natan nie ma nic przeciwko temu, że kazano mu się zakolegować z nowym uczniem – dopóki go nie pozna. Czyżby został skazany na towarzystwo totalnego nudziarza? A może nowy kumpel jednak okaże się równym gościem?

 

Uwaga, fani "Dzienniczka cwaniaczka"! Oto Natan, samozwańczy geniusz, który bez wątpienia NIE JEST ulubieńcem nauczycieli!

 

Lincoln Peirce – pisarz, autor komiksów. Studiował rysunek, malarstwo i rzeźbę, później sam uczył plastyki w Xavier High School w Nowym Jorku. Mieszka z żoną i dwójką dzieci w Portland. Jako wielbiciel muzyki country prowadzi własną audycję w lokalnej stacji radiowej.

 

Pierwszy komiks z Natanem powstał w 1991 roku i do tej pory pojawił się w 250 amerykańskich czasopismach. Codziennie jest prezentowany także na stronie www.comics.com. „Zapiski luzaka” to pierwsza książka Peirce’a, w której elementy komiksowe uzupełnia tradycyjna narracja. Seria zachwyci wielbicieli „Dziennika cwaniaczka”.

 

 

Dane techniczne: Autor: Lincoln Peirce Oprawa: miękka Rok wydania: 2016 Stron: 232, Wymiary (mm): 140x200

 

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 14,85 zł 16,00 zł
szt.
  • promocja

E-BRANDS. KREOWANIE MARKI W INTERNECIE Phil Carpenter

E-BRANDS. KREOWANIE MARKI W INTERNECIE Phil Carpenter
E-BRANDS. KREOWANIE MARKI W INTERNECIE Phil Carpenter

Zbudowanie i utrzymanie marki jest jednym z najważniejszych elementów skutecznej strategii prowadzenia biznesu w sieci. Obszerne studia przypadków zebrane przez Carpentera w tej książce oraz wnioski, do jakich dochodzi, składają się na praktyczny przewodnik dla każdego, kto myśli o zyskaniu lojalności internetowych klientów jego firmy. Poradnik dla wszystkich, którzy prowadzą lub zamierzają prowadzić binzes w Internecie- wykorzystujący najlepsze praktyki na rynku.

Zbiór podstawowych zasad według autora:

Skup się na budowaniu znajomości marki
W gąszczu firm internetowych wyróżniły się te, które przywiązały wielką wagę do zbudowania znajomości marki na rynku. Działanie to wiąże się z efektywnym użyciem wielu rozmaitych narzędzi. Konieczna okazuje się na przykład reklama poza Internetem, która umożliwia dotarcie do szerszej rzeszy odbiorców (aby poinformować o swoim sklepie internetowym, Barnesandnoble.com wykorzystał radio oraz reklamę zewnętrzną). Partyzanckie strategie marketingowe również pozwalają skupić na sobie uwagę konsumentów, choć na mniejszą skalę (użytkownicy amerykańskich autostrad nie mogą nie zwrócić uwagi na fioletowo-żółte wehikuły Yahoo!). Dział public relations przyczynia się zarówno do zaistnienia marki w świadomości ogółu, jak i pracuje nad zwiększeniem jej wiarygodności. Zbudowanie znajomości marki w Internecie wymaga inwestycji zarówno czasowych, jak i finansowych. Do przeszłości należy już sytuacja z początku lat dziewięćdziesiątych, gdy samo posiadanie strony wiązało się ze napływem rzesz klientów. Internetowi liderzy to firmy zaciekle walczące o to, by ich nazwy były szeroko znane na rynkach, na których działają.

Umacniaj lojalność odbiorców
U początków Internetu uwaga działających w nim firm skupiała się głównie na przyciąganiu nowych klientów. Jednak największy sukces odniosły te przedsiębiorstwa, które równie mocno troszczą się o utrzymanie już zdobytych odbiorców. CDNOW może poszczycić się tym, że ponad połowa klientów dokonuje w jego sklepie powtórnych zakupów. Wysyłanie pocztą elektroniczną zawiadomień o aktualizacji strony pod kątem wybranego stylu muzyki, możliwość wprowadzenia indywidualnych ustawień dzięki opcji My CDNOW, nagradzanie wiernych klientów specjalnymi punktami promocyjnymi - wszystko to przyczynia się do zwiększania lojalności odbiorców. iVillage z kolei wzmacnia lojalność przez rozwijanie wspólnoty użytkowników - chce być miejscem, gdzie kobiety mogą znaleźć odpowiedzi na dręczące je pytania, wymienić poglądy i zawierać znajomości. Skupienie się na lojalności nie oznacza jedynie zachęcania do robienia kolejnych zakupów, a raczej przekształca klientów w wyznawców, gorących orędowników, którzy zaniosą znajomym i przyjaciołom "dobrą nowinę" na temat istnienia iVillage. Dążenie do utrzymania klientów - a nie tylko ich zdobycia - to działanie, które łączy wszystkich internetowych liderów.

Zawieraj układy w sprawach dystrybucji i zawartości strony
Firmy internetowe działają w środowisku pełnym wzajemnych powiązań. Zamiast samemu tworzyć wszystko od zera, sprytni uczestnicy rynku zawierają układy, szczególnie w zakresie zawartości witryny i dystrybucji. Na przykład zamiast samemu tworzyć strony na tematy związane z opieką nad dziećmi, iVillage zwróciła się do American Baby, co przyczyniło się do wzbogacenia jej treści. Zamiast koncentrować się jedynie na osobach zainteresowanych kupnem sprzętu sportowego, Fogdog Sports połączył siły z America Online (AOL), dzięki czemu jego towary zostały wyeksponowane w prowadzonym przez tę ostatnią internetowym sklepie Shop@AOL. Dostęp do licznych użytkowników AOL pozwolił Fogdog Sports znacznie zwiększyć liczbę klientów. Największy sukces w Internecie odniosły firmy zdające sobie sprawę z faktu, że w sieci nikt nie jest w stanie wszystkiego zrobić sam.

Działaj wcześnie i szybko
Rzeczywistość dobitnie świadczy o tym, że rozwijanie działalności w Internecie to proces przebiegający z ogromną prędkością. Wielu sieciowych liderów to firmy, które nie tylko wcześnie pojawiły się na rynku, ale zdołały utrzymać niewiarygodne tempo rozwoju. Yahoo! jako pierwszy wprowadził katalogowanie stron. Nie zwolnił jednak tempa, przekształcając się z prostej wyszukiwarki w rozbudowany portal, stale rozszerzając treść i dodając nowe elementy, aby użytkownicy spędzali na jego stronach więcej czasu. Fogdog Sports jako pierwszy poważnie zajął się sprzedażą sprzętu sportowego przez Internet. Od momentu uruchomienia, firma stale posuwa się naprzód: dodaje nowe kategorie towarów, podpisuje umowy z kolejnymi dostawcami, a nawet myśli o ekspansji na rynek europejski. Bycie w internetowej czołówce to nie tylko wczesne rozpoznanie możliwości, ale i późniejsze utrzymywanie tempa.

Rozwijaj wiedzę na temat rynku i użytkownika
Rozwijanie szczegółowej wiedzy na temat potrzeb użytkownika i rozwoju rynku stały się podstawą sukcesu czołowych firm internetowych - także opisanych w tej książce. Efektem analiz pracowników iVillage było wprowadzenie nowych grup dyskusyjnych i pogłębienie tematyki głównych działów. Badania prowadzone przez Barnesandnoble.com zaowocowały uproszczeniem procedury zamawiania, co spowodowało zwiększenie sprzedaży. Kolejną wspólną cechą internetowej czołówki jest zatem patrzenie na zewnątrz, nie zwracanie się do wewnątrz.

Dbaj o doskonałą opinię
Najpewniejszą gwarancją sukcesu w wirtualnej rzeczywistości jest słowo mówione. Mądrzy internetowi marketingowcy zdają sobie sprawę z tego, że by móc korzystać z efektów przekazywanych ustnie informacji, muszą skupić się na podtrzymywaniu doskonałej opinii. W jaki sposób powyższy cel przełożyć na konkretne działania? Onsale wypracował prosty - a nawet zabawny - sposób zamawiania. Przez opracowanie przewodnika, pomagającego nowym użytkownikom zrozumieć zasady uczestnictwa w aukcji po wysyłanie elektronicznych listów zawierających potwierdzenie dokonania transakcji, firma stara się, by odwiedziny na jej stronach stanowiły niezwykłe i przyjemne doświadczenie. Yahoo! nie tylko pragnie wyróżniać się funkcjonalnością, ale dba o to, by strony były przejrzyste, treściwe i szybko się wgrywały. Stałe zwracanie uwagi na jakość pozwala tym firmom cieszyć się doskonałą opinią, co z kolei przekłada się na liczbę odwiedzin i wysokość zawieranych transakcji.

Oferuj najlepszą wartość
Akademicy często definiują wartość jako stosunek jakości produktu (towaru lub usługi) do jego wartości (nosi on nazwę value equation). Oferta najlepszych firm internetowych - również opisanych w tej książce - charakteryzuje się najlepszą relacją jakości do ceny. W ofercie Barnesandnoble.com znajduje się ogromny wybór tytułów, łatwych do zamówienia i po konkurencyjnych cenach. Yahoo! udostępnia bogatą zawartość swoich stron oraz funkcjonalność, w ogóle nie pobierając za to opłat. W internetowej czołówce mogą utrzymać się firmy stale dbające o zachowywanie najkorzystniejszej relacji jakości do ceny.

Firmy działające na różnych rynkach
Niektóre firmy początkowo działały "realnym świecie", a następnie rozwinęły działalność, aby skorzystać z możliwości, jakie daje Internet. I choć większość firm przedstawionych w tej książce to przedsięwzięcia czysto internetowe, warto podkreślić wyjątek - Barnesandnoble.com, która ma swoje korzenie w "starej" rzeczywistości. Mimo że to właśnie temu przedsiębiorstwu zdecydowałem się poświęcić osobny rozdział, dla porównania przeanalizowałem działalność także innych podobnie rozwijających się firm (wzmianki o niektórych znajdują się w ramkach). Doszedłem do wniosku, że także w ich działaniach da się wyróżnić kilka wspólnych elementów.

Zachowaj najważniejsze elementy marki
Firmy, które odniosły największe sukcesy w przeniesieniu swojej marki ze świata realnego w wirtualny, doskonale zdawały sobie sprawę, co wyróżnia ją spośród innych, i cechy te przeniosły do Internetu. Witryna Barnesandnoble.com utrzymana jest w takiej samej tonacji zieleni, co ich prawdziwe sklepy firmowe. Do Internetu przeniesiono też (jako chat) regularne spotkania autorskie, w czasie których czytelnicy mogą na żywo porozmawiać z rozmaitymi pisarzami - od Toma Clancy'ego po Tony'ego Hillermana. To zaledwie niektóre elementy składające się na wysoką pozycję marki Barnes & Noble. Nie zapomniano o tym, przenosząc się w świat Internetu, a dzięki osiągniętej w ten sposób spójności odwiedzający witrynę nowi użytkownicy czują się na niej swobodnie, ponieważ pod wieloma względami przypomina im ona tradycyjną firmową księgarnię.

Wykorzystaj nowe możliwości
Choć dobre firmy starają się zachować spójność marki opisaną w poprzedniej części, zdają sobie sprawę, że aby osiągnąć sukces w Internecie, trzeba wykorzystać nowe możliwości kontaktu z odbiorcą, które to medium oferuje. Barnesandnoble.com udostępnia odwiedzającym jego stronę liczne recenzje - co jest świetną pomocą, kiedy na przykład wybiera się książkę na wakacje. W dziale Books części News znajdują się aktualne informacje - można tam znaleźć książki na "gorące" tematy, dowiedzieć się, jakie tytuły znajdują się w druku i przejrzeć najnowsze recenzje z takich pism, jak New York Times, Atlantic Monthly czy People. Tego typu elementy pozostają w spójności z ogólnym charakterem firmy, jednak daleko wykraczają poza ofertę tradycyjnych księgarni.

Wykorzystaj mocne strony działalności offline
W przypadku firm o ugruntowanej pozycji na tradycyjnym rynku, decydującą sprawą w procesie przenoszenia działalności do Internetu jest wykorzystanie mocnych stron działalności offline, co ułatwia oswojenie klienta z sieciową wersją marki znanej ze świata realnego. Barnesandnoble.com przeprowadził kilka promocji - jednocześnie w Internecie i w mediach tradycyjnych (wysiłki te zostały zniweczone przez kwestie prawne, co zostało szczegółowo omówione w rozdziale trzecim). Niektórym z badanych przeze mnie firm udało się wykorzystać swoje mocne strony ze znacznie lepszym skutkiem. Na przykład Gap wydrukował internetowy adres swojego sklepu internetowego na wykorzystywanych w jego "realnych" sklepach torbach na zakupy. Ponadto płacący za towary klient widział adres gap.com na specjalnym wyświetlaczu umieszczonym na kasie. (...)

"Czynnik impetu"

Najsilniejsze marki w Internecie przywodzą na myśl osuwanie się ziemi. Kiedy zaczynają nabierać tempa, zwiększają masę, potem dalej przyspieszają, stają się jeszcze cięższe, aż wreszcie zmiatają wszystko, co stanie im na drodze. Mądrzy internetowi marketingowcy znają moc "czynnika impetu" (mo factor, terminu często używanego w firmie Excite, twórcy znanego portalu). Budując znajomość marki na rynku, nie zapominają oni o przekazywaniu informacji na ten właśnie temat - zwykle za pośrednictwem służb informacyjnych. Jak tylko firma podpisze ważną umowę dystrybucyjną, specjaliści od PR natychmiast podają to do ogólnej wiadomości. Kiedy liczba odwiedzających stronę przekroczy ileś tam milionów, analitycy branży natychmiast się o tym dowiedzą (Onsale regularnie publikuje tego typu informacje; szczególną uwagę zwraca stałe kurczenie się odstępów pomiędzy kolejnymi "kamieniami milowymi"). Spece od marketingu dobrze wiedzą, że impet pozwoli usunąć przeszkody dzielące ich firmy od sukcesu: strategiczni partnerzy chętniej będą zawierać porozumienia, potencjalni konkurenci dobrze się zastanowią, zanim podejmą działalność w tej samej kategorii, a klienci zaczną postrzegać firmę jako lidera, co wzmocni pozycję marki w oczach odbiorców. Zatem sprytni marketingowcy robią wszystko, co w ich mocy, by przekazać światu wrażenie impetu, ponieważ zdają sobie sprawę ze znaczenia tego czynnika

Dane techniczne: Autor: Phil Carpenter Stan: nowa, nieczytana Oprawa: twarda Rok wydania: 2001 ISBN 838701463X Stron: 221 Wymiary (mm) : 175x250

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 14,99 zł 39,80 zł
szt.
  • promocja

KOŁYSANKA DLA ROSALIE Renata Kosin

KOŁYSANKA DLA ROSALIE Renata Kosin
KOŁYSANKA DLA ROSALIE Renata Kosin

KOŁYSANKA DLA ROSALIE Renata Kosin

 

Do wartemborskiego pałacu, obecnie funkcjonującego jako hotel, przyjeżdżają goście: pisarz zainteresowany historią drugiej wojny światowej, emerytowany architekt o nienagannych manierach, roztargniona, samotna dziewczyna, sympatyczne starsze małżeństwo, wścibska pani Róża z mężem pantoflarzem i tajemniczy wędkarze, którzy znikają na całe dnie. Czy ktoś z nich stoi za uprowadzeniem małej Rosalie oraz jej niani? I jaki związek z tym incydentem ma wygrywana przez zabytkową pozytywkę stara kołysanka?

 

Tę zagadkę spróbuje rozwikłać Klara, znana czytelnikom z powieści „Tajemnice Luizy Bein”, jednocześnie usiłując nie zepsuć swojego obfitującego w burzliwe momenty związku z Kubą.

 

Renata Kosin – z wykształcenia humanistka, z zamiłowania niespokojny duch imający się zajęć wszelakich, zbyt wielu, by dało się je wymienić, nikogo nie zanudzając. Roztargniona marzycielka, która nade wszystko ceni ład i dobrą organizację. Prowincjuszka z urodzenia i wyboru (kiedyś podlaska, teraz warmińska). Nie przepada za wielkomiejskim zgiełkiem, choć uwielbia być wśród ludzi. Ceni sobie spokój, lecz nie znosi nudy i bezczynności. Energię i pogodę ducha czerpie z zewnątrz, dlatego lgnie do miejsc, gdzie dużo się dzieje i osób umiejących cieszyć się nawet z błahostek. Idealistka i optymistka. W okiełznaniu tak sprzecznej natury pomaga jej to, co czasem też wpędza w kłopoty – wyobraźnia pozwalająca zmienić każdą dysharmonię w dobrze nastrojone historie. Autorka scenariuszy teatralnych oraz powieści: „Mimo wszystko Wiktoria”, „Bluszcz prowincjonalny” oraz „Tajemnice Luizy Bein”.

 

 

Dane techniczne: Autor: Renata Kosin, Oprawa: miękka Rok wydania: 2015 Stron: 464, Wymiary (mm): 135x205

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 16,83 zł 17,00 zł
szt.
  • promocja

WAKACJE NAD MORZEM. HISTORIA MIŁOSNA JANE AUSTEN Carolyn V. Murray

 WAKACJE NAD MORZEM. HISTORIA MIŁOSNA JANE AUSTEN Carolyn V. Murray
WAKACJE NAD MORZEM. HISTORIA MIŁOSNA JANE AUSTEN Carolyn V. Murray

WAKACJE NAD MORZEM. HISTORIA MIŁOSNA JANE AUSTEN Carolyn V. Murray

 

Niewiele wiadomo o młodym mężczyźnie, którego Jane Austen poznała podczas wakacji nad morzem w 1800 roku. Jej siostra mówiła później, że ów mężczyzna zakochał się w Jane i niewątpliwie na nią zasługiwał. Co wydarzyło się tamtego lata? Być może było tak…

 

Pierwsze zauroczenie Jane przeżyła bardzo boleśnie. Pewien młody Irlandczyk rozkochał ją w sobie, a potem zniknął z jej życia, więc postanowiła, że już nigdy nie ulegnie romantycznym uniesieniom. Zamierzała za wszelką cenę chronić swoje serce.

 

Wszystko się zmieniło, kiedy nad morze przybył Frederick Barnes. Porucznik z Marynarki Królewskiej stracił głowę dla Jane. Czy i tym razem dziewczyna posłucha głosu serca?

 

Carolyn V. Murray – była nauczycielka socjologii oraz zaprzysięgła wielbicielka Jane Austen. Przygodę z pisaniem zaczęła od scenariuszy filmowych – została nawet zaproszona do współpracy z wytwórnią Walta Disneya i sprzedała prawa do kilku własnych scenariuszy. „Wakacje nad morzem. Historia miłosna Jane Austen” to jej pierwsza powieść.

 

 

Dane techniczne: Autor: Carolyn V. Murray Oprawa: miękka, Rok wydania: 2016 Stron:256

wymiary(mm): 130x200

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 17,82 zł 18,00 zł
szt.
  • promocja

ASYSTENT CZARODZIEJKI KRONIKI ROZDARTEGO ŚWIATA T.1 Aleksandra Janusz

ASYSTENT CZARODZIEJKI KRONIKI ROZDARTEGO ŚWIATA T.1 Aleksandra Janusz
ASYSTENT CZARODZIEJKI KRONIKI ROZDARTEGO ŚWIATA T.1 Aleksandra Janusz

ASYSTENT CZARODZIEJKI KRONIKI ROZDARTEGO ŚWIATA T.1 Aleksandra Janusz

 

Przez ostatnie ćwierć wieku Vincent Thorpe służył jako pomocnik magiczny czarodziejce Margueritte de Breville, znanej w Arborii jako Szalona Meg. Razem zgłębiali tajemnice Wojny Rozdarcia – konfliktu, który siedemset lat wcześniej niemal zniszczył świat. Po latach niebezpiecznej pracy Vincent wyczekuje zakończenia kontraktu i marzy o spokojnym życiu w domku na przedmieściach u boku ukochanej Amandine.

 

Gdy kolejna, pozornie zwykła misja dla Gildii Magów przybiera nieoczekiwany obrót, Vincent przekonuje się, że musi zrewidować plany na przyszłość, a jego los jest nieodłącznie spleciony z historią Arborii.

 

Dane techniczne: Autor: Aleksandra Janusz, Oprawa: miękka, Rok wydania: 2016 Stron:368, wymiary(mm): 135x205

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 18,22 zł 18,40 zł
szt.
  • promocja

HATE LIST NIENAWIŚĆ Jennifer Brown

 HATE LIST NIENAWIŚĆ Jennifer Brown
HATE LIST NIENAWIŚĆ Jennifer Brown

HATE LIST NIENAWIŚĆ Jennifer Brown

 

Wyobraź sobie, że życzysz komuś śmierci i twoje pragnienie się spełnia. W dodatku zabójcą jest człowiek, którego kochasz.

 

Nick, chłopak Valerie, zaczął strzelać do uczniów w szkolnej stołówce. Dziewczyna, chcąc go powstrzymać, uratowała życie koleżance. A jednak oskarżono ją o współudział, ponieważ to ona wpadła na pomysł stworzenia listy ludzi, których oboje nienawidzili. Listy, według której Nick przeprowadził egzekucję.

 

Teraz Valerie musi stawić czoło kolegom i wrócić do szkoły. Czy osoby przeznaczone do „odstrzału” kiedykolwiek jej wybaczą? I czy ona sama pogodzi się z rolą, jaką odegrała w masakrze?

 

Dane techniczne: Autor: Jennifer Brown, Oprawa: miękka, Rok wydania: 2017 Stron:392 , wymiary(mm): 130x200

 

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 18,99 zł 19,99 zł
szt.
  • promocja

NIEZWYKŁY TALENT IRIS GRACE Opowieść o małej dziewczynce i jej wyjątkowej kotce Arabella Carter-Johnson

 NIEZWYKŁY TALENT IRIS GRACE Opowieść o małej dziewczynce i jej wyjątkowej kotce Arabella Carter-Johnson
NIEZWYKŁY TALENT IRIS GRACE Opowieść o małej dziewczynce i jej wyjątkowej kotce Arabella Carter-Johnson

NIEZWYKŁY TALENT IRIS GRACE Opowieść o małej dziewczynce i jej wyjątkowej kotce Arabella Carter-Johnson

 

Iris ma sześć lat i cierpi na autyzm głęboki – przez pierwszych pięć lat niemal nie nawiązywała kontaktów z otoczeniem, rzadko śmiała się i mówiła. Jej matka była w rozpaczy – wszystko wskazywało na to, że dziewczynka nigdy nie opuści świata ciszy.

Cudem, który odmienił życie Iris, był jej odkryty przypadkiem talent malarski. Niezwykłymi obrazami dziecka, porównywanego do Renoira i Moneta, zachwycają się dziś kolekcjonerzy, właściciele największych domów aukcyjnych i krytycy sztuki.

A jednak najważniejszy wyłom w milczącym świecie Iris uczyniła Thula – kotka, z którą dziewczynkę połączyła jedyna w swoim rodzaju więź. Rodzice patrzyli ze zdumieniem, jak Iris "rozmawia" z ufną i cierpliwą Thulą, jak zaczyna śmiać się, wychodzić do ogrodu, otwierać się na innych ludzi, a także – w jej towarzystwie – malować.

Ta niezwykła, bardzo intymna książka, pełna poruszających zdjęć dziewczynki i jej kotki, została napisana przez matkę Iris, Arabellę. To opowieść o wspólnym życiu Iris i Thuli, a także o tym, że za sprawą przyjaźni i sztuki można zburzyć nawet najgrubszy mur.

 

 

Dane techniczne: Autor: Arabella Carter-Johnson, Oprawa: twarda, Rok wydania: 2016 Stron:320

wymiary(mm): 165x215

 

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 19,81 zł 20,01 zł
szt.
  • promocja
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl