Instagram

 

Producenci
Promocje
POD DRZEWEM POD ZIELONYM Thomas Hardy
POD DRZEWEM POD ZIELONYM Thomas Hardy

13,90 zł

Cena regularna: 15,90 zł

Najniższa cena: 15,90 zł
szt.
TOMEK ŁEBSKI 5 WYMIATA PRAWIE ZAWSZE Liz Pichon
TOMEK ŁEBSKI 5 WYMIATA PRAWIE ZAWSZE Liz Pichon

16,99 zł

Cena regularna: 18,90 zł

Najniższa cena: 9,99 zł
szt.
BRATOBÓJCA WOJNA LOTOSOWA 2 Kristoff Jay
BRATOBÓJCA WOJNA LOTOSOWA 2 Kristoff Jay

10,99 zł

Cena regularna: 44,90 zł

Najniższa cena: 10,99 zł
szt.
TA DZIEWCZYNA Colleen Hoover
TA DZIEWCZYNA Colleen Hoover

7,90 zł

Cena regularna: 34,99 zł

Najniższa cena: 14,99 zł
szt.
LATARNIA ZŁEGO LOSU Nicki Thornton
LATARNIA ZŁEGO LOSU Nicki Thornton

14,99 zł

Cena regularna: 22,90 zł

Najniższa cena: 22,90 zł
szt.
KRÓLESTWO ZWIERZĄT 50 NIESAMOWITYCH DŹWIĘKÓW
KRÓLESTWO ZWIERZĄT 50 NIESAMOWITYCH DŹWIĘKÓW

29,99 zł

Cena regularna: 39,99 zł

Najniższa cena: 27,99 zł
szt.
DINOZAURY I PRADAWNY ŚWIAT 50 NIESAMOWITYCH DŹWIĘKÓW
DINOZAURY I PRADAWNY ŚWIAT 50 NIESAMOWITYCH DŹWIĘKÓW

29,99 zł

Cena regularna: 39,99 zł

Najniższa cena: 14,99 zł
szt.

MARKETING DRAKULI JAK ZARABIAĆ NA LUDZKICH STRACHACH Nikolas Koro, Igor Kozula, Siergiej Pawłow

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 19,90 zł 19.90
Cena w innych sklepach: 39,90 zł
ilość szt.
Zyskujesz 3 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

MARKETING DRAKULI JAK ZARABIAĆ NA LUDZKICH STRACHACH Nikolas Koro, Igor Kozula, Siergiej Pawłow

Jeśli w trakcie lektury tej książki nagle sami poczujecie strach – przeczytajcie tekst danego rozdziału raz jeszcze i wynotujcie zaproponowane przez autorów wyjaśnienia, dlaczego w ogóle nie warto się bać.Nauka zna ponad 40 000 rodzajów fobii. Boimy się starości, samotności, ciemności, bibliotek, deszczu... Marketolodzy wiedzą o tych strachach i z powodzeniem sprzedają nam nadzwyczajne kremy przeciw zmarszczkom, nowe plany taryfowe, żeby zawsze mieć zasięg, żarówki diodowe, które służą do 15 lat, książki elektroniczne i e-booki, spraye do impregnacji obuwia i ubrań od wilgoci.Znani rosyjscy marketolodzy przeanalizowali najbardziej rozpowszechnione i niezwykłe ludzkie strachy i zaproponowali obszerny zestaw niedoścignionych pomysłów, przez nikogo jak dotąd niezrealizowanych. Pozwalają one wykorzystać te lęki i obawy w celach biznesowych. Do kogo skierowana jest ta książka? Do ambitnych marketologów, wszędobylskich specjalistów sprzedaży, szefów spółek innowacyjnych i wszystkich, którzy kiedykolwiek czegoś się bali. Napisana jest z dużą erudycją i humorem, co w znacznym stopniu równoważy wielość (nieraz niełatwych) zaadaptowanych przeważnie z greki nazw prezentowanych fobii.

Dane techniczne: Autor: Nikolas Koro, Igor Kozula, Siergiej Pawłow Oprawa: miekka  Rok wydania: 2019 Stron: 208, Wymiary (mm) : 145x210,

Dane techniczne

Wysyłaj do EmpikPlace Tak

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl