Opinie o Nas Instagram

DOSTAWA OD 4,88zł - PACZKA W RUCHU - SPRAWDŹ!!! ZAMÓWIENIA OD 1zł

Producenci

POMIAR UNIWERSALNY ODKRYWANIE W BIZNESIE WARTOŚCI NIEMATERIALNYCH TW Douglas W. Hubbard

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 31,90 zł 31.90
Cena w innych sklepach: 64,90 zł
ilość szt.
Zyskujesz 6 pkt [?]
dodaj do przechowalni

Opis

POMIAR UNIWERSALNY ODKRYWANIE W BIZNESIE WARTOŚCI NIEMATERIALNYCH TW Douglas W. Hubbard

 

Wszystko można zmierzyć. To śmiałe zapewnienie stanowi klucz do rozwiązania wielu problemów w biznesie i w ogóle w życiu. Mit, że pewne rzeczy są niewymierne, jest przyczyną znaczącego odpływu środków finansowych z krajowej gospodarki, publicznej opieki społecznej, ochrony środowiska, a nawet z obrony narodowej. Jest wielce prawdopodobne, że jakaś część twojego życia lub obowiązków zawodowych ponosi ogromne straty z powodu nieprzeprowadzenia pomiaru przez ciebie, twoją firmę, a nawet twój rząd.

 

Książka Pomiar uniwersalny odkrywa przed czytelnikiem moc dokonywania pomiaru, aby pomóc nam zrozumieć biznes i świat w ogóle. Autor sięga do prostych koncepcji, aby zilustrować praktyczne, a przy tym intuicyjnie łatwe zastosowanie zaawansowanych technik statystycznych. z tej wnikliwej i zajmującej pracy dowiesz się, jak mierzyć te aspekty twojego biznesu, które do tej pory uważałeś za „niewymierne”, takie jak zwrot z inwestycji technologicznych, elastyczność organizacyjna, satysfakcja klienta, ryzyko związane z technologią. Dzięki przykładom, które skłonią cię do przeprowadzenia pomiarów, nawet jeśli początkowo wydaje się to niemożliwe, książka zapozna cię z zasadniczymi etapami mierzenia wszystkiego, a zwłaszcza niepewności i ryzyka.

 

Nie czekaj, zajrzyj do środka i poznaj:

 

• Trzy powody, dla których rzeczy wydają się niewymierne, a wcale takie nie są

• Inspirujące przykłady, kiedy pozornie niemożliwych pomiarów dokonano zaskakująco prostymi metodami

• Sposób obliczania wartości informacji, który wykaże, że prawdopodobnie mierzyłeś dotychczas niewłaściwe rzeczy

 

Dowiedz się:

• Jak nie mierzyć ryzyka

• Jak dokonać pomiaru „miękkich” kwestii, takich jak szczęście, satysfakcja, jakość i wiele innych

• Jak udoskonalić osądy ekspertów, aby stały się skutecznymi, wystandaryzowanymi narzędziami pomiaru

• Jak korzystać z internetu, by służył ci jako narzędzie pomiaru

Hubbard zrobił furorę tym, że odkrył sposoby, jak zmierzyć rzeczy, które inni uważali za niewymierne. Jakość Wartość pracy zdalnej Korzyści z większych zabezpieczeń IT Publiczny wizerunek firmy Mówi, że tego można dokonać – i to bez rozbijania banku (...) Jeśli chcecie, by wasze projekty przyjmowano z otwartymi ramionami, koniecznie zajrzyjcie do tej książki.

magazyn „Computer World”

 

Dane techniczne: Autor: Douglas W. Hubbard Oprawa: twarda Rok wydania: 2011 Stron: 400 Wymiary (mm) : 165x240

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl