Licealista Paweł Syrokomla przybywa do małej miejscowości, by zebrać materiały na temat szkolnej młodości swojego dziadka. Wiedząc o jego dawnej pasji, dociera do założyciela podwórkowej drużyny piłkarskiej a niegdyś świetnego sportowca, dziś zgorzkniałego samotnika, którego niełatwo namówić do zwierzeń. Nastolatkowi udaje się jednak nie tylko nawiązać porozumienie z byłym piłkarzem, ale też nakłonić go do opieki nad amatorską drużyną miejscowych gimnazjalistów. Kibicując młodym sportowcom, wciąż podąża tropem wskazanym przez dziadka... I nie spodziewa się nawet, jak wielki czeka go sukces! Dane techniczne: Autor: Zyman Edward Stan: nowa, nieczytana Oprawa: miękka Rok wydania: 2011 ISBN 9788362252114 Stron: 272 Wymiary (mm) : 125x195
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.