Opinie o Nas Instagram

DOSTAWA OD 3,98zł - PACZKA W RUCHU - SPRAWDŹ!!! ZAMÓWIENIA OD 20zł 

Producenci
Promocje
O PEWNEJ DZIEWCZYNCE TOM 1-3 Catherynne M. Valente
O PEWNEJ DZIEWCZYNCE TOM 1-3 Catherynne M. Valente
40,01 zł 37,00 zł
szt.
SISSY SAWYER PRZEPOWIEDNIA Graham Masterton
SISSY SAWYER PRZEPOWIEDNIA Graham Masterton
17,70 zł 17,17 zł
szt.
PURGATORIUM WYSPA TAJEMNIC Eva Pohler
PURGATORIUM WYSPA TAJEMNIC Eva Pohler
17,00 zł 16,15 zł
szt.
GRA Z ROSJĄ DO JEDNEJ BRAMKI Wojciech Grzelak
GRA Z ROSJĄ DO JEDNEJ BRAMKI Wojciech Grzelak
16,00 zł 15,20 zł
szt.
ZAMACH NA ROZUM Al Gore
ZAMACH NA ROZUM Al Gore
8,55 zł 0,99 zł
szt.
ŻYCIE DELUXE Jens Lapidus
ŻYCIE DELUXE Jens Lapidus
22,90 zł 21,90 zł
szt.
HARRY ANGEL William Hjortsberg
HARRY ANGEL William Hjortsberg
17,90 zł 17,36 zł
szt.
KOŚCI NIEZGODY. AURORA TEAGARDEN Charlaine Harris
KOŚCI NIEZGODY. AURORA TEAGARDEN Charlaine Harris
15,00 zł 14,55 zł
szt.
SALADYN I KRUCJATY Piotr Solecki
SALADYN I KRUCJATY Piotr Solecki
17,50 zł 16,80 zł
szt.
BURAK Włodzimierz Kruszona
BURAK Włodzimierz Kruszona
8,00 zł 7,68 zł
szt.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost

PUBLIC RELATIONS W PRAKTYCE Fraser P. Seitel

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 34,90 zł 34.90
Cena w innych sklepach: 125,00 zł
ilość szt.
Zyskujesz 6 pkt [?]
dodaj do przechowalni
Ocena: 5
Producent: Felberg
Kod produktu: 9872

Opis

PUBLIC RELATIONS W PRAKTYCE Fraser P. Seitel

 

Polskie tłumaczenie książki Public relations w praktyce pod redakcją naukową profesor Krystyny Wojcik oparte zostało na ósmym już wydaniu oryginalnym. Mimo ciągłych uzupełnień i uaktualnień od chwili pierwszej edycji w 1980 roku cele tej książki pozostają niezmienione. Ma ona przygotować studentów i praktyków public relations do radzenia sobie z sytuacjami zarówno typowymi, jak i kryzysowymi w tej działalności.

 

Niniejsza edycja składa się z sześciu samodzielnych części. W części pierwszej autor przedstawia prekursorów i pionierów public relations oraz podstawy teoretyczne tej dyscypliny. Część druga ukazuje różnice pomiędzy omawianą dziedziną wiedzy a socjologią, prawem, etyką itp. W części trzeciej omówiono te obszary wiedzy, które muszą być znane praktykom public relations, tj. zagadnienia komunikacji społecznej i marketingowej oraz zarządzania ogólnego i kryzysowego. Część czwarta przeznaczona jest dla praktyków public relations. Dowiedzą się z niej m.in., jak tworzyć przekaz audiowizualny oraz na czym polega specyfika pracy w mediach on-line. W części piątej autor dokonuje przeglądu otoczenia public relations (pracownicy mediów, konsumenci, inwestorzy, przedstawiciele różnych społeczności). Część szósta traktuje o wyzwaniach i szansach, przed którymi staje public relations w nowym tysiącleciu.

 

Bardzo silny nacisk położył autor na znaczenie komunikacji on-line w działalności public relations. Studenci i praktycy public relations stają bowiem przed koniecznością zrozumienia zarówno potencjału, jak i pułapek, które niosą ze sobą Internet i sieć www. Znajomość sieci stała się jednym z głównych obowiązków związanych z public relations.

 

40 studiów przypadków zamieszczonych w tej książce przedstawia czytelnikowi najbardziej skomplikowane sprawy, z jakimi musieli sobie poradzić specjaliści z dziedziny public relations (m.in. romans prezydenta Clintona z Monicą Lewinsky, promocja niskobudżetowego filmu The Blair Witch Project, niezwykła wygrana Jesse Ventury w wyborach na gubernatora, koncern Exxon i katastrofa ekologiczna w Zatoce Valdez).

 

Artykuły zatytułowane Z praktyki uzupełniają tekst prowokującymi przykładami prawidłowych i błędnych działań oraz ukazują to, co nieprzewidywalne we współczesnej praktyce public relations. Uaktualniona bibliografia, bogate załączniki, a także recenzje publikacji Z najwyższej półki uzupełniają książkę najnowszą literaturą z omawianej dziedziny. Wywiady zatytułowane Najlepsi z najlepszych przedstawiają poglądy najznamienitszych specjalistów z dziedziny PR, m.in. Joe Lockharta i Harolda Bursona.

 

 

Dane techniczne: Autor: Fraser P. Seitel Stan: nowa, nieczytana Oprawa: twarda Rok wydania: 2003 Stron: 596 Wymiary (mm) : 210x260

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl