Instagram

 

Producenci
Promocje
TUNELE FINAŁ Roderick Gordon, Brian Williams
TUNELE FINAŁ Roderick Gordon, Brian Williams

13,50 zł

Cena regularna: 15,00 zł

Najniższa cena: 15,00 zł
szt.
ZABAWNE CZAPECZKI Lynne Rowne
ZABAWNE CZAPECZKI Lynne Rowne

12,59 zł

Cena regularna: 14,90 zł

Najniższa cena: 14,90 zł
szt.
STRESOODPORNE. JAK WYCHOWAĆ DZIECI ODPORNE NA STRES Shelley Davidow
STRESOODPORNE. JAK WYCHOWAĆ DZIECI ODPORNE NA STRES Shelley Davidow

14,37 zł

Cena regularna: 17,00 zł

Najniższa cena: 17,00 zł
szt.
KOMPOSTOWANIE Jerzy Woźniak
KOMPOSTOWANIE Jerzy Woźniak

11,75 zł

Cena regularna: 13,90 zł

Najniższa cena: 13,90 zł
szt.
NA RATUNEK ITALII Robert Edsel
NA RATUNEK ITALII Robert Edsel

10,06 zł

Cena regularna: 11,90 zł

Najniższa cena: 11,90 zł
szt.
BIEGACZKA Cathie Snyder
BIEGACZKA Cathie Snyder

9,30 zł

Cena regularna: 11,00 zł

Najniższa cena: 11,00 zł
szt.
NAUCZYCIELKA Judith W. Taschler
NAUCZYCIELKA Judith W. Taschler

12,65 zł

Cena regularna: 14,97 zł

Najniższa cena: 14,97 zł
szt.
PŁYTKIE GROBY Jennifer Donnelly
PŁYTKIE GROBY Jennifer Donnelly

9,29 zł

Cena regularna: 10,99 zł

Najniższa cena: 10,99 zł
szt.
KTO JEST GÓRĄ? LEW CZY MYSZ? NOBLISTKA DZIECIOM Toni i Slade Morrison
KTO JEST GÓRĄ? LEW CZY MYSZ? NOBLISTKA DZIECIOM Toni i Slade Morrison

9,20 zł

Cena regularna: 10,90 zł

Najniższa cena: 10,90 zł
szt.
LIROY. AUTOBIOGRAPIA VOL. 1 Piotr Marzec
LIROY. AUTOBIOGRAPIA VOL. 1 Piotr Marzec

12,73 zł

Cena regularna: 13,99 zł

Najniższa cena: 13,99 zł
szt.
W LABIRYNCIE SMOKÓW PAMIĘTNIK LADY TRENT TOM 4 Marie Brennan
W LABIRYNCIE SMOKÓW PAMIĘTNIK LADY TRENT TOM 4 Marie Brennan

14,00 zł

Cena regularna: 19,99 zł

Najniższa cena: 19,99 zł
szt.
MISTERIOSO Arne Dahl
MISTERIOSO Arne Dahl

13,50 zł

Cena regularna: 20,00 zł

Najniższa cena: 20,00 zł
szt.

PUBLIC RELATIONS W PRAKTYCE Fraser P. Seitel

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 34,90 zł

Cena regularna:

34.90
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
Cena w innych sklepach: 125,00 zł
ilość szt.
Zyskujesz 6 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

PUBLIC RELATIONS W PRAKTYCE Fraser P. Seitel

 

Polskie tłumaczenie książki Public relations w praktyce pod redakcją naukową profesor Krystyny Wojcik oparte zostało na ósmym już wydaniu oryginalnym. Mimo ciągłych uzupełnień i uaktualnień od chwili pierwszej edycji w 1980 roku cele tej książki pozostają niezmienione. Ma ona przygotować studentów i praktyków public relations do radzenia sobie z sytuacjami zarówno typowymi, jak i kryzysowymi w tej działalności.

 

Niniejsza edycja składa się z sześciu samodzielnych części. W części pierwszej autor przedstawia prekursorów i pionierów public relations oraz podstawy teoretyczne tej dyscypliny. Część druga ukazuje różnice pomiędzy omawianą dziedziną wiedzy a socjologią, prawem, etyką itp. W części trzeciej omówiono te obszary wiedzy, które muszą być znane praktykom public relations, tj. zagadnienia komunikacji społecznej i marketingowej oraz zarządzania ogólnego i kryzysowego. Część czwarta przeznaczona jest dla praktyków public relations. Dowiedzą się z niej m.in., jak tworzyć przekaz audiowizualny oraz na czym polega specyfika pracy w mediach on-line. W części piątej autor dokonuje przeglądu otoczenia public relations (pracownicy mediów, konsumenci, inwestorzy, przedstawiciele różnych społeczności). Część szósta traktuje o wyzwaniach i szansach, przed którymi staje public relations w nowym tysiącleciu.

 

Bardzo silny nacisk położył autor na znaczenie komunikacji on-line w działalności public relations. Studenci i praktycy public relations stają bowiem przed koniecznością zrozumienia zarówno potencjału, jak i pułapek, które niosą ze sobą Internet i sieć www. Znajomość sieci stała się jednym z głównych obowiązków związanych z public relations.

 

40 studiów przypadków zamieszczonych w tej książce przedstawia czytelnikowi najbardziej skomplikowane sprawy, z jakimi musieli sobie poradzić specjaliści z dziedziny public relations (m.in. romans prezydenta Clintona z Monicą Lewinsky, promocja niskobudżetowego filmu The Blair Witch Project, niezwykła wygrana Jesse Ventury w wyborach na gubernatora, koncern Exxon i katastrofa ekologiczna w Zatoce Valdez).

 

Artykuły zatytułowane Z praktyki uzupełniają tekst prowokującymi przykładami prawidłowych i błędnych działań oraz ukazują to, co nieprzewidywalne we współczesnej praktyce public relations. Uaktualniona bibliografia, bogate załączniki, a także recenzje publikacji Z najwyższej półki uzupełniają książkę najnowszą literaturą z omawianej dziedziny. Wywiady zatytułowane Najlepsi z najlepszych przedstawiają poglądy najznamienitszych specjalistów z dziedziny PR, m.in. Joe Lockharta i Harolda Bursona.

 

 

Dane techniczne: Autor: Fraser P. Seitel Stan: nowa, nieczytana Oprawa: twarda Rok wydania: 2003 Stron: 596 Wymiary (mm) : 210x260

Dane techniczne

Wysyłaj do EmpikPlace Tak

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl