Opinie o Nas Instagram

OCENIAJ PRODUKTY I ODBIERZ NAWET 100, 200 i 500zł. ZOBACZ ILE MOŻESZ ZYSKAĆ W NASZYM PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM!!!

DOSTAWA OD 6,50zł - PACZKA W RUCHU - SPRAWDŹ!!! ZAMÓWIENIA OD 1zł

Szanowni Państwo, W związku z sytuacją w Polsce związaną z wirusem rekomendujemy wybór przesyłki do Paczkomatu Inpost 24/7 w celu ograniczenia kontaktu ludzkiego i tym samym zapewnienia wszystkim większego bezpieczeństwa.

 

Producenci
Promocje
NIESAMOWICI BRACIA GOLDBERG Wojtek Biedroń
NIESAMOWICI BRACIA GOLDBERG Wojtek Biedroń
9,30 zł 9,00 zł
szt.
TALKI W PODROŻY Leszek Talko
TALKI W PODROŻY Leszek Talko
15,90 zł 9,60 zł
szt.
PIESEK PRERIOWY Zarzyńska Joanna, Zarzyński Paweł
PIESEK PRERIOWY Zarzyńska Joanna, Zarzyński Paweł
7,70 zł 7,55 zł
szt.
DUCHY BIAŁEGO DOMU Joel Martin, W.J. Birnes
DUCHY BIAŁEGO DOMU Joel Martin, W.J. Birnes
9,95 zł 9,75 zł
szt.
POLIKARPOW I-153 MILITARIA 222
POLIKARPOW I-153 MILITARIA 222
17,50 zł 17,15 zł
szt.
JAK-27R MANGROVE MILITARIA 298
JAK-27R MANGROVE MILITARIA 298
15,00 zł 14,70 zł
szt.
MARTIN B-26 VOL. II MILITARIA 270
MARTIN B-26 VOL. II MILITARIA 270
14,50 zł 14,21 zł
szt.
FLAMMPANZER MILITARIA 285
FLAMMPANZER MILITARIA 285
17,50 zł 17,15 zł
szt.
TYP 95 HA-GO MILITARIA 185
TYP 95 HA-GO MILITARIA 185
14,50 zł 14,21 zł
szt.

PUBLIC RELATIONS W PRAKTYCE Fraser P. Seitel

public-relations-w-praktyce.jpg
  • promocja
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 24,90 zł 34,90 zł 24.90
Cena w innych sklepach: 125,00 zł
ilość szt.
Zyskujesz 4 pkt [?]
dodaj do przechowalni

Opis

PUBLIC RELATIONS W PRAKTYCE Fraser P. Seitel

 

Polskie tłumaczenie książki Public relations w praktyce pod redakcją naukową profesor Krystyny Wojcik oparte zostało na ósmym już wydaniu oryginalnym. Mimo ciągłych uzupełnień i uaktualnień od chwili pierwszej edycji w 1980 roku cele tej książki pozostają niezmienione. Ma ona przygotować studentów i praktyków public relations do radzenia sobie z sytuacjami zarówno typowymi, jak i kryzysowymi w tej działalności.

 

Niniejsza edycja składa się z sześciu samodzielnych części. W części pierwszej autor przedstawia prekursorów i pionierów public relations oraz podstawy teoretyczne tej dyscypliny. Część druga ukazuje różnice pomiędzy omawianą dziedziną wiedzy a socjologią, prawem, etyką itp. W części trzeciej omówiono te obszary wiedzy, które muszą być znane praktykom public relations, tj. zagadnienia komunikacji społecznej i marketingowej oraz zarządzania ogólnego i kryzysowego. Część czwarta przeznaczona jest dla praktyków public relations. Dowiedzą się z niej m.in., jak tworzyć przekaz audiowizualny oraz na czym polega specyfika pracy w mediach on-line. W części piątej autor dokonuje przeglądu otoczenia public relations (pracownicy mediów, konsumenci, inwestorzy, przedstawiciele różnych społeczności). Część szósta traktuje o wyzwaniach i szansach, przed którymi staje public relations w nowym tysiącleciu.

 

Bardzo silny nacisk położył autor na znaczenie komunikacji on-line w działalności public relations. Studenci i praktycy public relations stają bowiem przed koniecznością zrozumienia zarówno potencjału, jak i pułapek, które niosą ze sobą Internet i sieć www. Znajomość sieci stała się jednym z głównych obowiązków związanych z public relations.

 

40 studiów przypadków zamieszczonych w tej książce przedstawia czytelnikowi najbardziej skomplikowane sprawy, z jakimi musieli sobie poradzić specjaliści z dziedziny public relations (m.in. romans prezydenta Clintona z Monicą Lewinsky, promocja niskobudżetowego filmu The Blair Witch Project, niezwykła wygrana Jesse Ventury w wyborach na gubernatora, koncern Exxon i katastrofa ekologiczna w Zatoce Valdez).

 

Artykuły zatytułowane Z praktyki uzupełniają tekst prowokującymi przykładami prawidłowych i błędnych działań oraz ukazują to, co nieprzewidywalne we współczesnej praktyce public relations. Uaktualniona bibliografia, bogate załączniki, a także recenzje publikacji Z najwyższej półki uzupełniają książkę najnowszą literaturą z omawianej dziedziny. Wywiady zatytułowane Najlepsi z najlepszych przedstawiają poglądy najznamienitszych specjalistów z dziedziny PR, m.in. Joe Lockharta i Harolda Bursona.

 

 

Dane techniczne: Autor: Fraser P. Seitel Stan: nowa, nieczytana Oprawa: twarda Rok wydania: 2003 Stron: 596 Wymiary (mm) : 210x260

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl