Instagram

 

Producenci
Promocje
MAREK DYJAK POLIZANY PRZEZ BOGA Arkadiusz Bartosiak, Łukasz Klinke
MAREK DYJAK POLIZANY PRZEZ BOGA Arkadiusz Bartosiak, Łukasz Klinke

15,89 zł

Cena regularna: 15,99 zł

Najniższa cena: 8,99 zł
szt.
ŁAŃCUCH Adrian McKinty
ŁAŃCUCH Adrian McKinty

8,89 zł

Cena regularna: 8,99 zł

Najniższa cena: 8,99 zł
szt.
NOTES ZRÓB SOBIE NIEDZIELĘ Agnieszka Osiecka
NOTES ZRÓB SOBIE NIEDZIELĘ Agnieszka Osiecka

16,89 zł

Cena regularna: 16,99 zł

Najniższa cena: 16,99 zł
szt.
JAK ZAPOBIEC KOLEJNEJ PANDEMII  Bill Gates, Michał Rogalski
JAK ZAPOBIEC KOLEJNEJ PANDEMII Bill Gates, Michał Rogalski

16,89 zł

Cena regularna: 16,99 zł

Najniższa cena: 15,99 zł
szt.
ZAGINIONE MIASTO BOGA MAŁP Douglas Preston
ZAGINIONE MIASTO BOGA MAŁP Douglas Preston

15,89 zł

Cena regularna: 15,99 zł

Najniższa cena: 14,00 zł
szt.
ZBYT WIELE I NIGDY DOŚĆ Mary L. Trump
ZBYT WIELE I NIGDY DOŚĆ Mary L. Trump

13,90 zł

Cena regularna: 14,00 zł

Najniższa cena: 14,00 zł
szt.
HISTORIA WARSZAWSKICH KIN Jerzy S. Majewski
HISTORIA WARSZAWSKICH KIN Jerzy S. Majewski

15,89 zł

Cena regularna: 15,99 zł

Najniższa cena: 15,99 zł
szt.
KAMA HISTORIA KAMILI SKOLIMOWSKIEJ  Beata Żurek, Tomasz Czoik
KAMA HISTORIA KAMILI SKOLIMOWSKIEJ Beata Żurek, Tomasz Czoik

14,80 zł

Cena regularna: 14,90 zł

Najniższa cena: 14,90 zł
szt.
WYBÓR Anne Applebaum, Donald Tusk
WYBÓR Anne Applebaum, Donald Tusk

17,99 zł

Cena regularna: 21,90 zł

Najniższa cena: 21,80 zł
szt.
JUTRO BĘDZIE ZEMSTA DZIENNIKI 1984-2005 Andrzej Łapicki
JUTRO BĘDZIE ZEMSTA DZIENNIKI 1984-2005 Andrzej Łapicki

17,50 zł

Cena regularna: 23,50 zł

Najniższa cena: 23,40 zł
szt.
BECOMING MOJA HISTORIA DLA MŁODYCH CZYTELNICZEK I CZYTELNIKÓW Michelle Obama
BECOMING MOJA HISTORIA DLA MŁODYCH CZYTELNICZEK I CZYTELNIKÓW Michelle Obama

15,89 zł

Cena regularna: 15,99 zł

Najniższa cena: 15,99 zł
szt.
POWSTANIE WARSZAWSKIE ROZPOZNANI PRAWDZIWE HISTORIE LUDZI Z POWSTAŃCZYCH KRONIK Z 1944
POWSTANIE WARSZAWSKIE ROZPOZNANI PRAWDZIWE HISTORIE LUDZI Z POWSTAŃCZYCH KRONIK Z 1944

15,89 zł

Cena regularna: 15,99 zł

Najniższa cena: 15,99 zł
szt.

PUBLIC RELATIONS W PRAKTYCE Fraser P. Seitel

public-relations-w-praktyce.jpg
  • promocja
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 34,20 zł

Cena regularna: 34,90 zł

34.20
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 34,90 zł

Promocja trwa do 31 marca 2024

Cena w innych sklepach: 125,00 zł
ilość szt.
Zyskujesz 6 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

PUBLIC RELATIONS W PRAKTYCE Fraser P. Seitel

 

Polskie tłumaczenie książki Public relations w praktyce pod redakcją naukową profesor Krystyny Wojcik oparte zostało na ósmym już wydaniu oryginalnym. Mimo ciągłych uzupełnień i uaktualnień od chwili pierwszej edycji w 1980 roku cele tej książki pozostają niezmienione. Ma ona przygotować studentów i praktyków public relations do radzenia sobie z sytuacjami zarówno typowymi, jak i kryzysowymi w tej działalności.

 

Niniejsza edycja składa się z sześciu samodzielnych części. W części pierwszej autor przedstawia prekursorów i pionierów public relations oraz podstawy teoretyczne tej dyscypliny. Część druga ukazuje różnice pomiędzy omawianą dziedziną wiedzy a socjologią, prawem, etyką itp. W części trzeciej omówiono te obszary wiedzy, które muszą być znane praktykom public relations, tj. zagadnienia komunikacji społecznej i marketingowej oraz zarządzania ogólnego i kryzysowego. Część czwarta przeznaczona jest dla praktyków public relations. Dowiedzą się z niej m.in., jak tworzyć przekaz audiowizualny oraz na czym polega specyfika pracy w mediach on-line. W części piątej autor dokonuje przeglądu otoczenia public relations (pracownicy mediów, konsumenci, inwestorzy, przedstawiciele różnych społeczności). Część szósta traktuje o wyzwaniach i szansach, przed którymi staje public relations w nowym tysiącleciu.

 

Bardzo silny nacisk położył autor na znaczenie komunikacji on-line w działalności public relations. Studenci i praktycy public relations stają bowiem przed koniecznością zrozumienia zarówno potencjału, jak i pułapek, które niosą ze sobą Internet i sieć www. Znajomość sieci stała się jednym z głównych obowiązków związanych z public relations.

 

40 studiów przypadków zamieszczonych w tej książce przedstawia czytelnikowi najbardziej skomplikowane sprawy, z jakimi musieli sobie poradzić specjaliści z dziedziny public relations (m.in. romans prezydenta Clintona z Monicą Lewinsky, promocja niskobudżetowego filmu The Blair Witch Project, niezwykła wygrana Jesse Ventury w wyborach na gubernatora, koncern Exxon i katastrofa ekologiczna w Zatoce Valdez).

 

Artykuły zatytułowane Z praktyki uzupełniają tekst prowokującymi przykładami prawidłowych i błędnych działań oraz ukazują to, co nieprzewidywalne we współczesnej praktyce public relations. Uaktualniona bibliografia, bogate załączniki, a także recenzje publikacji Z najwyższej półki uzupełniają książkę najnowszą literaturą z omawianej dziedziny. Wywiady zatytułowane Najlepsi z najlepszych przedstawiają poglądy najznamienitszych specjalistów z dziedziny PR, m.in. Joe Lockharta i Harolda Bursona.

 

 

Dane techniczne: Autor: Fraser P. Seitel Stan: nowa, nieczytana Oprawa: twarda Rok wydania: 2003 Stron: 596 Wymiary (mm) : 210x260

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

Klienci kupili również inne tanie książki
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl