Opinie o Nas Instagram
Producenci

SPRAWOZDANIE FINANSOWE PRZEDSIĘBIORSTWA WEDŁUG POLSKIEGO PRAWA BILANSOWEGO Wędzki Dariusz

 SPRAWOZDANIE FINANSOWE PRZEDSIĘBIORSTWA WEDŁUG POLSKIEGO PRAWA BILANSOWEGO Wędzki Dariusz
SPRAWOZDANIE FINANSOWE PRZEDSIĘBIORSTWA WEDŁUG POLSKIEGO PRAWA BILANSOWEGO Wędzki Dariusz

SPRAWOZDANIE FINANSOWE PRZEDSIĘBIORSTWA WEDŁUG POLSKIEGO PRAWA BILANSOWEGO Wędzki Dariusz

 

 

W książce zaprezentowano przystępne wyjaśnienia dotyczące treści pozycji sprawozdania finansowego przedsiębiorstw sporządzanego na podstawie polskiego prawa bilansowego, a w szczególności Ustawy o rachunkowości, rozporządzeń wykonawczych i Krajowych Standardów Rachunkowości z wyłączeniem Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej. Obszerny opis zawartości pozycji jest osadzony zarówno w prawie bilansowym, jak i w praktyce sprawozdawczości finansowej w Polsce. Opracowanie zawiera:wskazanie, kto, dlaczego, w jakiej formie i gdzie sporządza i składa w celu upublicznienia różnego rodzaju sprawozdania finansowe zgodnie z zasadami rachunkowości,omówienie poszczególnych pozycji bilansu, rachunku zysków i strat, rachunku przepływów pieniężnych, zestawienia zmian w kapitale własnym oraz informacji dodatkowej,charakterystykę pozycji sprawozdań składanych w Głównym Urzędzie Statystycznym,wyjaśnienie pozycji raportów okresowych emitentów papierów wartościowych, śródrocznych i rocznych, niepodlegających Międzynarodowym Standardom Sprawozdawczości Finansowej. Adresaci: Publikacja jest przeznaczona dla głównych księgowych, biegłych rewidentów, dyrektorów finansowych, prezesów firm, doradców i kontrolerów finansowych, specjalistów w zakresie zarządzania finansami, a także studentów finansów i rachunkowości. …

 

Stan prawny na 30 czerwca 2014 roku

 

Dane techniczne: Autor: Wędzki Dariusz Oprawa miękka Rok wydania: 2014, Stron: 500, Wymiary (mm) : 175x250

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 16,90 zł 50,90 zł
szt.
  • promocja

BELGRAD 1944 MILITARIA 257 Domański, Lwow, Moszczański

BELGRAD 1944 MILITARIA 257 Domański, Lwow, Moszczański
BELGRAD 1944 MILITARIA 257 Domański, Lwow, Moszczański
Działania wojenne w Jugosławii, zdobycie Belgradu jesienią 1944.Monografia.Liczne zdjęcia oraz plany. Angielskie podsumowanie Dane techniczne: Autor: Domański, Lwow, Moszczański Stan: nowa, nieczytana Oprawa: miękka Rok wydania: 2006 ISBN 83-7219-257-X Stron: 86 Wymiary (mm) : 205x295

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 9,31 zł 12,50 zł
szt.
  • promocja

DATA WAŻNOŚCI Powell William Campbell

DATA WAŻNOŚCI Powell William Campbell
DATA WAŻNOŚCI Powell William Campbell

DATA WAŻNOŚCI Powell William Campbell

 

Najlepsza książka o ludziach i ich kopiach od czasów Lema i Dicka! Pełna ciepła opowieść o rodzinie i dojrzewaniu w świecie, w którym być może nie będzie jutra. Gdy ludzie zaczynają wymierać, nawet dzieci zostają zastąpione przez androidy. Teknoid Tanya to nastolatka bardzo ludzka. Musi jednak wrócić do Oxted, miejsca swego stworzenia. Czy istnieje sposób, by Tanya mogła zostać w ludzkim świecie, w którym przeżyła tak wiele...

 

Dane techniczne: Autor: Powell William Campbell, Oprawa miękka Rok wydania: 2014 Stron: 448 Wymiary (mm) : 135x205

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 12,49 zł 13,50 zł
szt.
  • promocja

DWÓR CIERNI I RÓŻ T.1 Sarah J. Maas

DWÓR CIERNI I RÓŻ T.1 Sarah J. Maas
DWÓR CIERNI I RÓŻ T.1 Sarah J. Maas

DWÓR CIERNI I RÓŻ T.1 Sarah J. Maas

 

Autorka bestsellerowej serii „Szklany Tron” powraca z porywającą opowieścią o miłości, która jest w stanie pokonać nienawiść i uprzedzenia!

 

Co może powstać z połączenia baśni o Pięknej i Bestii oraz legend o czarodziejskich istotach? Sarah J. Maas stworzyła opowieść, od której nie można się oderwać!

 

Dziewiętnastoletnia Feyre jest łowczynią – musi polować, by wykarmić i utrzymać rodzinę. Podczas srogiej zimy zapuszcza się w poszukiwaniu zwierzyny coraz dalej, w pobliże muru, oddzielającego ludzkie ziemie od Prythian – krainy zamieszkanej przez czarodziejskie istoty. To rasa obdarzonych magią i śmiertelnie niebezpiecznych stworzeń, która przed wiekami panowała nad światem. Kiedy podczas polowania Feyre zabija ogromnego wilka, nie wie, że tak naprawdę strzela do faerie. Wkrótce w drzwiach jej chaty staje pochodzący z Wysokiego Rodu Tamlin, w postaci złowrogiej bestii, żądając zadośćuczynienia za ten czyn. Feyre musi wybrać – albo zginie w nierównej walce, albo uda się razem z Tamlinem do Prythian i spędzi tam resztę swoich dni.

 

Pozornie dzieli ich wszystko – wiek, pochodzenie, ale przede wszystkim nienawiść, która przez wieki narosła między ich rasami. Jednak tak naprawdę są do siebie podobni o wiele bardziej, niż im się wydaje. Czy Feyre będzie w stanie pokonać swój strach i uprzedzenia?

 

Pełna namiętności i pasji, romantyczna, brutalna i okrutna. Jedno jest pewne: Dwór cierni i róż to z pewnością nie cukierkowa baśń w stylu Disneya!

 

Oczarowująca, urzekająca, pomysłowa... Konstrukcja świata jest doskonała, tak jak tylko Maas mogła ją wymyślić. – „USA Today”

 

Sarah J. Maas (1986) – amerykańska pisarka fantasy. Autorka bestsellerowej serii „Szklany Tron” wraz z prequelami z cyklu „Zabójczyni”. Jej kolejna książka Dwór cierni i róż to reinterpretacja klasycznej baśni o Pięknej i Bestii oraz pierwszy tom cyklu pod tym samym tytułem.

 

Dane techniczne: Autor: Sarah J. Maas, oprawa miękka, Rok wydania: 2016, Stron: 524, wymiary(mm): 135x205,

 

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 19,00 zł 20,00 zł
szt.
  • promocja

EURO WSPÓLNA WALUTA Paul Temperton (red.)

EURO WSPÓLNA WALUTA Paul Temperton (red.)
EURO WSPÓLNA WALUTA Paul Temperton (red.)

EURO WSPÓLNA WALUTA Paul Temperton (red.)

Prezentowana książka stanowi próbę całościowego przedstawienia konsekwencji UGW. Zawiera ona rozważania o charakterze makroekonomicznym, co stanowi standard w literaturze przedmiotu. Obok tego autorzy jednak piszą o konsekwencjach euro dla rynków finansowych, banków i przedsiębiorstw.

 

Dane techniczne: Autor: Paul Temperton (red.) Oprawa: twarda Rok wydania: 2005 Stron: 294 Wymiary (mm) : 175x250

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 6,90 zł 9,99 zł
szt.
  • promocja

FLAMMPANZER MILITARIA 285

FLAMMPANZER MILITARIA 285
FLAMMPANZER MILITARIA 285
Niemieckie czołgi uzbrojone w miotacze ognia.Monografia czołgu.Liczne zdjęcia oraz plany. Angielskie podsumowanie. Dane techniczne: Autor: Janusz Ledwoch Stan: nowa, nieczytana Oprawa: miękka Rok wydania: 2007 ISBN: 978-837-219-285-1 Stron: 92 Wymiary (mm): 205x295

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 17,15 zł 17,50 zł
szt.
  • promocja

HISTORIA 5. PUŁKU STRZELCÓW KONNYCH 1807-1939 Edmund Juśko Maciej Małozięć

HISTORIA 5. PUŁKU STRZELCÓW KONNYCH 1807-1939 Edmund Juśko Maciej Małozięć
HISTORIA 5. PUŁKU STRZELCÓW KONNYCH 1807-1939 Edmund Juśko Maciej Małozięć

HISTORIA 5. PUŁKU STRZELCÓW KONNYCH 1807-1939 Edmund Juśko Maciej Małozięć

 

Publikacja stanowi próbę udokumentowania dziejów 5. Pułku Strzelców Konnych. W pierwszym rozdziale przedstawione zostały losy pułku, począwszy od jego powstania u boku Napoleona I, aż po walki armii Księstwa Warszawskiego. Strzelcy wzięli udział w walkach 1807 roku, które toczono z wojskami pruskimi i rosyjskimi. W 1809 roku 5. Pułk Strzelców Konnych brał udział w wojnie z Austrią. W trakcie tych kampanii pułk wykazał się doskonałym wyszkoleniem i wysoką odwagą osobistą żołnierzy. Chwile chwały przysporzyła 5. Pułkowi Strzelców Konnych wojna z Rosją w 1812 roku. Upadek Napoleona I to również koniec istnienia pułku.

Odtworzenie Pułku nastąpiło w Królestwie Polskim powstałym w 1815 roku. Jednak dopiero 19 stycznia 1831 roku Pułk powrócił do swojej historycznej nazwy „5. Pułk Strzelców Konnych”. W okresie wojny polsko-rosyjskiej 1830-31 Pułk walczył z wojskami rosyjskimi pod Wyszkowem, Wawrem, Nową Wsią, Raciążem, Grochowem, Ostrołęką. W październiku 1831 roku 5. Pułk Strzelców Konnych opuścił tereny Królestwa Polskiego przekraczając granicę zaboru pruskiego i austriackiego. Klęska Wojsk Polskich ponownie oznaczała rozwiązanie Pułku. W trakcie walk w okresie 1918-1921 5. Pułk Strzelców Konnych został sformowany z mniejszych pododdziałów i ponownie wkroczył na drogę chwały. Okres międzywojenny to dla Pułku przede wszystkim ciągłe szkolenia i czas podnoszenia umiejętności wojskowych.

W wojnie polsko-niemieckiej w 1939 roku 5. PSK działając w ramach Krakowskiej Brygady Kawalerii odznaczył się między innymi w walkach pod Woźnikami, Tarnawatką oraz Tomaszowem Lubelskim. W okresie okupacji żołnierze 5. Pułku Strzelców Konnych brali udział w konspiracji w szeregach armii krajowej część znalazła się także w jednostkach liniowych Polskich Sił Zbrojnych walczących z Niemcami na froncie zachodnim

 

Dane techniczne: Autor: Praca zbiorowa Oprawa miękka Rok wydania: 2014, Stron: 238, Wymiary (mm) : 185x230

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 24,00 zł 25,00 zł
szt.
  • promocja

KONIEC DEFILADY. CZAS ZMIAN Ford Madox Ford

KONIEC DEFILADY. CZAS ZMIAN Ford Madox Ford
KONIEC DEFILADY. CZAS ZMIAN Ford Madox Ford

KONIEC DEFILADY. CZAS ZMIAN Ford Madox Ford

 

Saga o dżentelmenie w najlepszym angielskim stylu

Uporządkowane i spokojne życie Christophera Tietjensa, brytyjskiego arystokraty z zasadami, dobiegło końca. Zdrada, jakiej dopuściła się żona dżentelmena, Sylvia, oraz wybuch I wojny światowej stawiają Christophera w obliczu ważnych decyzji.

Bohater wraca na front Wielkiej Wojny, by walczyć o lepszy świat. Czy na wojennych zgliszczach można odbudować rzeczywistość opartą na takich wartościach jak honor, przyjaźń i wierność?

Koniec defilady to mistrzowsko nakreślone postacie oraz frapująco przedstawione mechanizmy wojny. Dzieło Forda Madoxa Forda zaliczane jest do najważniejszych tytułów literatury brytyjskiej.

Na podstawie całego cyklu Koniec defilady powstał pięciokrotnie nominowany do nagrody Emmy, popularny serial telewizyjny produkcji BBC z Benedictem Cumberbatchem w roli Christophera Tietjensa.

 

Dane techniczne: Autor: Ford Madox Ford Oprawa miękka Rok wydania: 2015, Stron: 304, Wymiary (mm) : 145x205

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 14,25 zł 15,00 zł
szt.
  • promocja

KONIEC DEFILADY. OSTATNIA WIADOMOŚĆ Ford Madox Ford

KONIEC DEFILADY. OSTATNIA WIADOMOŚĆ Ford Madox Ford
KONIEC DEFILADY. OSTATNIA WIADOMOŚĆ Ford Madox Ford

KONIEC DEFILADY. OSTATNIA WIADOMOŚĆ Ford Madox Ford

 

Saga o dżentelmenie w najlepszym angielskim stylu.

 

I wojna światowa dobiega końca. Valentine Wannop i Christopher Tietjens, wraz z bratem i siostrzenicą Tietjensa, mieszkają w domku w Sussex. Każde z nich, boleśnie doświadczone przez wojnę, niepewne przyszłości, zarówno swojej, jak i całej Anglii, ma inne spojrzenie na otaczający świat. Gdy rodzinny dom Tietjensów zostaje wynajęty przypadkowemu Amerykaninowi, a rosnące w posiadłości wielkie drzewo ścięte, okazuje się, że dla ludzi takich jak Tietjensowie, z oddaniem służących swojej ojczyźnie, nie ma miejsca w zdeprawowanym, cywilnym społeczeństwie. Radość z Dnia Zwycięstwa ustępuje miejsca poczuciu niepewności, które przynosi czas pokoju.

 

Ostatnia wiadomość to czwarty i ostatni tom cyklu Koniec defilady, ukazujący niepokojący obraz powojennego świata – zdegradowanego, pozbawionego wszelkich tradycji.

 

Na podstawie całego cyklu Koniec defilady powstał pięciokrotnie nominowany do nagrody Emmy, popularny serial telewizyjny produkcji BBC z Benedictem Cumberbatchem w roli Christophera Tietjensa.

 

Dane techniczne: Autor: Ford Madox Ford Oprawa miękka Rok wydania: 2016, Stron: 304, Wymiary (mm) : 145x205

 

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 14,25 zł 15,00 zł
szt.
  • promocja

KRABAT Otfried Preussler

KRABAT Otfried Preussler
KRABAT Otfried Preussler

KRABAT Otfried Preussler

 

Czternastoletni Krabat miewa dziwne sny: nieznany głos uporczywie namawia go do wizyty w młynie na Koźlim Brodzie. Miejsce to okazuje się niezwykłe: młynarz po zapadnięciu zmroku zamienia się w jednookiego czarnoksiężnika, który paktuje z ciemnymi mocami, a swych czeladników zaznajamia z tajnikami czarnej magii. Za opanowanie nadludzkich mocy płaci się jednak bardzo wysoką cenę...

 

Autor Krabata oparł fabułę na popularnej łużyckiej legendzie; mroczna atmosfera, niesamowite przygody i ciężar tajemnicy - to cechy, które swoimi korzeniami sięgają ludowych baśni z terenów polsko-niemieckiego pogranicza. Ta niesamowita historia trzyma czytelnika w napięciu aż do ostatniej strony. Warto dodać, iż jest to jedna z najczęściej nagradzanych pozycji w dorobku Otfrieda Preusslera, tym razem skierowana do nieco starszych czytelników niż Mały Duszek czy Malutka Czarownica. Potencjał książki wykorzystał Marco Kreuzpaintner, który zekranizował powieść Preusslera w 2008 roku, nadając filmowi tytuł Uczeń Czarnoksiężnika.

 

Dane techniczne: Autor: Otfried Preussler, Oprawa miękka Rok wydania: 2011, Stron: 350, Wymiary (mm) : 150x210

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 12,51 zł 12,90 zł
szt.
  • promocja

KRONIKA ODDZIAŁÓW ZAOPATRYWANIA 1 DYWIZJI PANCERNEJ

KRONIKA ODDZIAŁÓW ZAOPATRYWANIA 1 DYWIZJI PANCERNEJ
KRONIKA ODDZIAŁÓW ZAOPATRYWANIA 1 DYWIZJI PANCERNEJ

KRONIKA ODDZIAŁÓW ZAOPATRYWANIA 1 DYWIZJI PANCERNEJ

 

Książka, którą prezentujemy jest praktycznie reprintem wydanej przez londyński Instytut Polski i Muzeum im. Gen. Sikorskiego jako odtworzenie zniszczonej kroniki Oddziałów. Jest to niezwykle cenny materiał historyczny powstały w bardzo bliskim do wydarzeń czasie. Jako sucha kronika zawiera chronologię działań, struktury organizacyjne, listy osobowe, wykazy eksploatowanego sprzętu. Nie ma w niej komentarzy czy prób interpretacji zdarzeń, to zostało pozostawione Czytelnikowi. Myślę, że powinna znaleźć się w księgozbiorze wszystkich, którzy interesują się polskim wkładem w zwycięstwo nad Niemcami w roku 1945.

 

Dane techniczne: Autor: Praca zbiorowa Oprawa miękka Rok wydania: 2009, Stron: 84, Wymiary (mm) : 185x230

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 8,64 zł 9,00 zł
szt.
  • promocja

KRWAWY TROP MALAZAŃSKA KSIĘGA POLEGŁYCH Steven Erikson

KRWAWY TROP MALAZAŃSKA KSIĘGA POLEGŁYCH Steven Erikson
KRWAWY TROP MALAZAŃSKA KSIĘGA POLEGŁYCH Steven Erikson
Steven Erikson to autor bestsellerowej serii Malazańska Ksiega Poległych, w skład której wchodzą: Ogrody księżyca,Bramy domu umarłych, Wspomnienie lodu, Dom łańcuchów i Przypływy nocy. Uważany jest za największą gwiazdę gatunku, odnowiciela epickiej odmia Dane techniczne: Autor: Steven Erikson Stan: nowa, nieczytana Oprawa: miękka Rok wydania: 2004 ISBN 8389004674 Stron: 120 Wymiary (mm) : 115x185

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 7,64 zł 9,90 zł
szt.
  • promocja

LEGENDA BARNEYA THOMPSONA Douglas Lindsay

LEGENDA BARNEYA THOMPSONA Douglas Lindsay
LEGENDA BARNEYA THOMPSONA Douglas Lindsay

LEGENDA BARNEYA THOMPSONA Douglas Lindsay

 

Nieśmiały fryzjer Barney Thomson przeżywa swoje życie w nastroju rozpaczliwej przeciętności. Rutyna ostatnich dwudziestu lat, spędzonych w fachu golibrody, zaczyna dawać mu się we znaki. Jednak nawet najnudniejsze życie można doprawić szczyptą… nieumyślnego zabójstwa. W jednej chwili monotonne życie Barneya Thomsona zmienia się w istną groteskę, a sam bohater wkracza do komicznego i absurdalnego świata seryjnego mordercy…

Na podstawie książki powstał film z Emmą Thompson, Robertem Carlylem i Rayem Winstone’m.

 

Dane techniczne: Autor: Douglas Lindsay Oprawa miękka Rok wydania: 2015, Stron: 304, Wymiary (mm) : 130x200

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 14,25 zł 15,00 zł
szt.
  • promocja

MACIUŚ I DZIADEK Roberto Piumini

MACIUŚ I DZIADEK Roberto Piumini
MACIUŚ I DZIADEK Roberto Piumini

MACIUŚ I DZIADEK Roberto Piumini

 

 

Druga (po Migotniku) książka dla dzieci autorstwa Roberta Piuminiego. Refleksyjna, ale pełna radości, kolorów i humoru opowieść o nieuchronnym żegnaniu się z bliskimi. Maciusiowi umiera dziadek. Chłopiec, nie chcąc pogodzić się z nagłą stratą, odbywa z nim w wyobraźni długi spacer.

 

Dane techniczne: Autor: Roberto Piumini Oprawa: twarda Rok wydania: 2013 Stron: 93 Wymiary (mm) : 145x205

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 9,20 zł 11,20 zł
szt.
  • promocja

MARKETING STRATEGICZNA REORIENTACJA FIRMY Piercy Nigel

MARKETING STRATEGICZNA REORIENTACJA FIRMY Piercy Nigel
MARKETING STRATEGICZNA REORIENTACJA FIRMY Piercy Nigel

MARKETING STRATEGICZNA REORIENTACJA FIRMY Piercy Nigel

 

 

Marketing towarów i usług dowolnego rodzaju jest prostym zadaniem co do samej koncepcji, jednak wprowadzenie owej koncepcji w życie i osiągniecie przy tym wyznaczonych celów jest niezwykle trudne. O prawdziwości tego stwierdzenia przekonało się zapewne wielu specjalistów w dziedzinie marketingu. Książka ta ma w swoim zamyśle wyposażyć menedżerów w nowe narzędzia pozwalające ocenić sprawność marketingową ich organizacji oraz - w wyniku tej oceny - określić najlepsze sposoby poprawy tej sprawności. Autor książki wychodzi z założenia, iż jedyną rzeczą, która się naprawdę liczy dla każdej organizacji, nie jest polityka wewnętrzna firmy, wdrożone systemy komputerowe czy też programy doskonalenia pracowniczego, lecz satysfakcja klientów. Jest to jedyny powód istnienia każdej organizacji i jedyna strategia jej przetrwania - bez względu na to, czy przetrwanie to wymaga osiągnięcia odpowiedniego obrotu i zysku w działalności o charakterze komercyjnym, czy efektów innego rodzaju w przypadku organizacji nie nastawionych na zysk. Najczęstszym powodem, dla którego marketing zawodzi w praktyce, nie jest brak wyrafinowanych modeli i technik analitycznych (jest ich bowiem całe mnóstwo), lecz niejasne i chaotyczne decyzje kierownicze dotyczące marketingu strategicznego oraz brak faktycznego zaangażowania personelu firmy w sukces marketingowy. Autor postuluje w swej pracy pilną potrzebę powrotu do źródeł marketingu. Wyjaśnia, jak pracownicy organizacji powinni rozumieć klienta oraz w jaki sposób postrzegać rolę marketingu strategicznego. Najważniejsze zadania marketingowe o charakterze strategicznym powinny być - zdaniem Nigela Piercy'ego - realizowane przez dyrekcję, kierownictwo produkcji, inżynierów zajmujących się serwisem, kierownictwo zarządzające zasobami ludzkimi oraz personel z "pierwszej linii", a nie tylko przez specjalistów od marketingu. Książka ta jest bogatym źródłem praktycznych przykładów pochodzących z doświadczenia samego autora oraz przeprowadzonych badań. Zawiera ponadto 12 nowych i do tej pory niepublikowanych studiów przypadków, przygotowanych przez specjalistów z różnych firm. Redaktorem polskiej edycji książki jest profesor Grażyna Gierszewska, pracownik naukowy Instytutu Nauk Ekonomicznych PAN.

 

SPIS TREŚCI:

Przedmowa do wydania polskiego

O Autorze

Przedmowa do drugiego wydania

Zmiany wprowadzone w drugim wydaniu

Podziękowania

Co sądzą czytelnicy o książce Marketing. Strategiczna reorientacja firmy

Klient jako imperatyw

Cóż się stało z marketingiem? A siedzi sobie w kącie nadąsany

Wprowadzenie

Co menedżerowie wiedzieć powinni?

Czego menedżerowie wiedzieć nie muszą?

Strategiczna reorientacja rynkowa?

Ale dlaczego wszystko wywracać do góry nogami?

Nowe wyzwania w zdobywaniu rynku

Nowe wyzwania w zarządzaniu

A zatem co to wszystko znaczy?

Bibliografia

Zarządzanie ukierunkowane na zadowolenie klienta:

Czy naprawdę zależy nam na uzyskaniu zadowolenia klienta w długim okresie?

Wprowadzenie

Pamiętajmy, klient jest zawsze praworęczny

Zadowolenie i lojalność klientów

Na czym zatem polega problem?

Gdzie jesteśmy w chwili obecnej, jeśli idzie o zadowolenia klienta?

Czego się do tej pory dowiedzieliśmy?

Bibliografia

Budowanie orientacji na klienta: Co robimy, kiedy nam zależy

Wprowadzenie

Czym jest wartość dla nszych klientów?

Słuchać klientów i uczyć się

Obsesja na punkcie klienta

Mierzenie zadowolenia klienta

Budowanie organizacji zorientowanej na klienta

Gdzie dotarliśmy?

Bibliografia

Studium przypadku nr 1: Avis Europę Ltd. Synergia pomiędzy klientami i pracownikami jako fundament przewagi konkurencyjnej

Opowieść o tym, jak: "My się bardziej staramy"

Słuchać klienta

Badania bazowe firmy Avis

Przyszłość

Dowody sukcesu

Problemy do rozważenia

Studium przypadku nr 2: CIGNA Employee Benefits. Budowanie organizacji zorientowanej na klienta

Punkt wyjścia do nowej strategii zorientowanej na klienta

Punkt zwrotny

Problemy do rozważenia

Studium przypadku nr 3: Ford Cellular Systems

Problemy z wdrażaniem strategii

Efekty?

Problemy do rozważenia

Na czym polega działanie firmy na rynku: wytyczanie ścieżki strategicznej

Strategia rynkowa: Rynek - definicja, segmentacja i wybory

Wprowadzenie

Jak to wreszcie jest ze strategią rynkową i programami marketingowymi?

Strategia rynkowa

Wybory rynkowe

Definicja rynku

Segmentacja rynku

Atrakcyjność rynkowa i pozycja rynkowa

Gdzie dotarliśmy?

Bibliografia

Strategia rynkowa: Oferta wartości - misja rynkowa, różnicowanie konkurencyjne oraz aktywa marketingowe i marki

Wprowadzenie

Analiza misji

Różnicowanie konkurencyjne i pozycjonowanie

Aktywa marketingowe i marki

Marka i budowanie marki

Czy mamy ofertę wartości?

Bibliografia

Strategia rynkowa: Zasadnicze relacje - klienci, konkurenci, kooperanci i pracownicy

O co chodzi w tym marketingu bezpośrednim?

Relacje z klientami

Relacje z konkurentami

Relacje z kooperantami

Relacje z pracownikami

Zasadnicze relacje

No to mamy w końcu strategię rynkową czy nie?

Bibliografia

Planowanie marketingowe: Co należy zrobić, aby od strategii przejść do planu

Wprowadzenie

Konwencjonalne spojrzenie na planowanie marketingowe

Jak zapewnić największą efektywność analizy SWOT

Gdzie dotarliśmy?

Bibliografia

Studium przypadku nr 4: Allied Dunbar. Reorientacja rynkowa i strategia marki

Strategiczne niepokoje lat 90.

Opracowanie nowej strategii rynkowej

Problemy do rozważenia

Studium przypadku nr 5: IBM

Dylemat IBM

Riposta na zmiany rynkowe

Zmiana struktury a zmiana zachowań

Problemy do rozważenia

Studium przypadku nr 6: Virgin. Piosenkarz czy piosenka

Richard Branson - cesarz Virgin

Podstawowe rodzaje działalności Virgin

Czy w tym szaleństwie jest metoda?

Problemy do rozważenia

Rzeczywiste problemy związane z działaniem na rynku

Programy i działania marketingowe: Czy kiedykolwiek nasz marketing jest przemyślany?

Wprowadzenie

Programy marketingowe

Informacje marketingowe

Intencje marketingowe a rzeczywistość rynkowa

Nasz dotychczasowy postęp w dążeniu do strategicznej reorientacji rynkowej

Bibliografia

Organizacja marketingu: Czy organizujemy w celu realizacji, czy nie, i co będzie dalej?

Wprowadzenie

O co ta cała kłótnia na temat organizacji marketingu?

Czy organizowanie marketingu naprawdę ma znaczenie?

Mityczna organizacja marketingu przedsiębiorstwa

Rzeczywistość organizacji marketingu w przedsiębiorstwie

Problemy w naszych organizacjach marketingowych

Marketing bez organizacji lub o "złej" organizacji

Rodzaj organizacji marketingowej?

Co gorsza - jeśli sądzimy, że jest to skomplikowane, to jeszcze niewiele wiemy!

Zmieniające się zadania kierownictwa

Czy wymiar organizacyjny marketingu ma znaczenie?

Bibliografia

Informacje i wywiad dla marketingu: Od badań rynkowych do wyczuwania rynku

Wprowadzenie

Od badań rynkowych do wyczuwania rynku

Słoń na rynku

Różnica pomiędzy badaniami rynku a wyczuwaniem rynku

Mity narosłe wokół informacji marketingowych

Niewidoczne oblicze informacji marketingowych

Wyczuwanie rynku

Wywiad rynkowy

Gdzie dotarliśmy?

Bibliografia

Proces planowania marketingowego: Tworzenie skutecznych planów, z którymi pracownicy się identyfikują

Wprowadzenie

Co złego dzieje się w planowaniu?

Zarządzanie wszystkimi wymiarami planowania

Co możemy tak naprawdę zrobić?

Jaki mamy rodzaj planowania?

Gdzie dotarliśmy?

Bibliografia

Budżetowanie dla marketingu:

W jaki sposób zapewniamy zasoby działań marketingowych?

Wprowadzenie

Planowanie i budżetowanie

Budżetowanie nie jest nudne

Jak zatem zabrać się do budżetowania marketingowego?

Tradycyjne podejście do budżetowania marketingowego

Realia procesu budżetowania

Kto w rzeczywistości ustala budżety marketingowe?

Rzeczywista lista zadań w zarządzaniu

Nasze dotychczasowe postępy

Bibliografia

Zarządzanie organizacją sprzedaży: Przekładanie strategii rynkowej na organizację sprzedaży

Wprowadzenie

Powiązanie strategii rynkowej z organizacją sprzedaży

Nowe wyzwania stojące przed organizacją sprzedaży

Benchmarking na podstawie najlepszych światowych wzorów sprzedaży

Sekrety skuteczności organizacji sprzedaży

Analizowanie skuteczności naszej organizacji sprzedaży

Jaka jest obecna sytuacja organizacji sprzedaży?

Bibliografia

Studium przypadku nr 7: Samochody DAEWOO. Zmienianie zasad konkurencji

Rynek

Strategia rynkowa Daewoo

Reakcje branży

Przyszłość?

Problemy do rozważenia

Studium przypadku nr 8: Wojny supermarketów. Rywalizacja konkurencyjna i pozycjonowanie strategiczne w brytyjskim sektorze supermarketów

Walka o czołową pozycję na rynku

Konkurenci

Widoki na przyszłość

Problemy do rozważenia

Studium przypadku nr 9: British Airways. Jak rysuje się przyszłość "ulubionych linii lotniczych świata"?

Dziesiąta rocznica działalności BA w sektorze prywatnym

Od trudnych czasów do sukcesu

Oznaki nadchodzących trudności

Reakcja British Airways na nowe warunki na rynku

Problemy do rozważenia

Realizacja strategii rynkowej

Wdrażanie strategii rynkowych i rola strategicznego marketingu wewnętrznego: Przeobrażanie strategii i planów rynkowych w skutecznie działania marketingowe

Nasze postępy w kierunku strategicznej reorientacji rynkowej

Działania wdrożeniowe a strategia

Dlaczego działania wdrożeniowe stanowią problem?

Ależ nie mamy żadnych problemów (dlatego prosimy, zabieraj swoje błyskotliwe pomysły i daj nam spokój!)

Zatem dlaczego się to nie udaje?

Strategia a umiejętności wdrożeniowe

Budowanie strategii wdrożeniowych

Strategiczny marketing wewnętrzny

Czym jest marketing wewnętrzny?

Czy to jednak działa?

W jaki sposób planuje się marketing wewnętrzny?

Gdzie dotarliśmy?

Bibliografia

Lista zadań w strategicznej reorientacji rynkowej: Jakie są nasze prawdziwe problemy związane z działaniami na rynku?

Wprowadzenie

Jakie są prawdziwe problemy?

Rzeczywista lista zadań w zarządzaniu strategiczną reorientacją rynkową

Gdzie mamy zacząć?

Bibliografia

Studium przypadku nr 10: Lion Machines Ltd

Tworzenie marketingowej strategii wdrożeniowej i strategii zmian

Problemy do rozważenia

Studium przypadku nr 11: Opus Partnership. Otis plc i Nokia Mobile Phones

Nokia Mobile Phones

Problemy do rozważenia

Studium przypadku nr 12: Swallows Stores Ltd. Bariery orientacji rynkowej

Potrzeba reorientacji rynkowej

Tradycyjne założenia i przekonania organizacji

Przyszłość Swallows?

Problemy do rozważenia

Indeks

 

Dane techniczne: Autor: Piercy Nigel Stan: nowa, nieczytana Oprawa: twarda Rok wydania: 2003 Stron: 544 Wymiary (mm) : 170x250

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 19,90 zł 39,90 zł
szt.
  • promocja

MARTIN B-26 VOL. II MILITARIA 270

MARTIN B-26 VOL. II MILITARIA 270
MARTIN B-26 VOL. II MILITARIA 270
II część monografii słynnego amerykańskiego średniego bombowca.Monografia samolotu.Liczne zdjęcia oraz plany. Angielskie podsumowanie Dane techniczne: Autor: J. Nowicki, A. Zbiegniewski Stan: nowa, nieczytana Oprawa: miękka Rok wydania: 2007 ISBN: 83-7219-270-7 Stron: 80 Wymiary (mm): 205x295

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 14,21 zł 14,50 zł
szt.
  • promocja

MIĘDZYPRÓG Adam Węsek

MIĘDZYPRÓG Adam Węsek
MIĘDZYPRÓG Adam Węsek

MIĘDZYPRÓG Adam Węsek

 

Zołza ma trzynaście lat i strasznie skomplikowane życie. Jego mama umarła, tata odszedł bez słowa pożegnania, a dziewczyna w której się zakochał, w ogóle nie zwraca na niego uwagi. Przypadkowo odkrywa tajemniczy pokój w mieszkaniu dziadka. I od tej właśnie chwili jego życia zupełnie się zmienia. Jakie tajemnice skrywa Międzypróg, rzeczywistość zawieszona między życiem a śmiercią? Otwórz tę książkę a zrozumiesz, że niektóre ścieżki można znależć tylko wtedy, kiedy się ich w ogóle nie szuka...

 

Dla miłośników Neila Gaimana i Michaela Ende.

 

Dane techniczne: Autor: Adam Węsek, Oprawa miękka Rok wydania: 2010, Stron: 238, Wymiary (mm) : 145x205

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 9,70 zł 10,00 zł
szt.
  • promocja

OSTATNI SAMOCHÓD MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO CADILLAC 355D Jan Tarczyński, Maksymilian Sokół-Potocki

OSTATNI SAMOCHÓD MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO CADILLAC 355D Jan Tarczyński, Maksymilian Sokół-Potocki
OSTATNI SAMOCHÓD MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO CADILLAC 355D Jan Tarczyński, Maksymilian Sokół-Potocki

OSTATNI SAMOCHÓD MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO CADILLAC 355D Jan Tarczyński, Maksymilian Sokół-Potocki

 

Książka jest próbą przybliżenia losów najciekawszego pojazdu Kolumny Samochodowej Generalnego Inspektora Sił Zbrojnych, który przetrwał dziejową zawieruchę i jest dzisiaj eksponatem stołecznego Muzeum Techniki i Przemysłu Naczelnej Organizacji Technicznej &ndash Federacji Stowarzyszeń Naukowo-Technicznych. Ten unikatowy samochód to amerykański Cadillac 355D Series 30 Fleetwood 7 Passengers Limousine, zamówiony w końcu 1934 roku dla Marszałka Józefa Piłsudskiego, Generalnego Inspektora Sił Zbrojnych i Ministra Spraw Wojskowych, a sprowadzony do kraju w początku następnego roku. Wykonany jednostkowo (edycja specjalna) dla Józefa Piłsudskiego, jako rozwinięcie seryjnego pojazdu tej marki, miał szereg zmian i udogodnień, podnoszących bezpieczeństwo i wygodę użytkownika.

 

Dane techniczne: Autor: Jan Tarczyński, Maksymilian Sokół-Potocki Oprawa: miękka Rok wydania: 2014 Stron: 64 Wymiary (mm) : 185x230

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 10,18 zł 10,50 zł
szt.
  • promocja
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl