Opinie o Nas Instagram
Producenci
Promocje
MARA DYER. ZEMSTA Michelle Hodkin
MARA DYER. ZEMSTA Michelle Hodkin
18,80 zł 11,00 zł
szt.
PUSTKI Andrew Michael Hurley
PUSTKI Andrew Michael Hurley
14,49 zł 12,00 zł
szt.
E-BRANDS. KREOWANIE MARKI W INTERNECIE Phil Carpenter
E-BRANDS. KREOWANIE MARKI W INTERNECIE Phil Carpenter
39,80 zł 14,99 zł
szt.
BAŁAGAN Keri Smith
BAŁAGAN Keri Smith
10,10 zł 9,80 zł
szt.
PERFEKCYJNE MANIERY Małgorzata Rozenek-Majdan (Twarda)
PERFEKCYJNE MANIERY Małgorzata Rozenek-Majdan (Twarda)
22,00 zł 19,99 zł
szt.
DAMA Z KOTEM Iwona Czarkowska
DAMA Z KOTEM Iwona Czarkowska
14,50 zł 13,90 zł
szt.
JAK ZACZĄĆ BIEGAĆ Sara Kirkham
JAK ZACZĄĆ BIEGAĆ Sara Kirkham
11,90 zł 9,50 zł
szt.
ROZMÓWKI AMERYKAŃSKIE ZE SŁOWNIKIEM I GRAMATYKĄ
ROZMÓWKI AMERYKAŃSKIE ZE SŁOWNIKIEM I GRAMATYKĄ
11,99 zł 11,95 zł
szt.
PERSKIE NARZECZONE Dorit Rabinyan
PERSKIE NARZECZONE Dorit Rabinyan
20,00 zł 13,90 zł
szt.

SPRAWOZDANIE FINANSOWE PRZEDSIĘBIORSTWA WEDŁUG POLSKIEGO PRAWA BILANSOWEGO Wędzki Dariusz

 SPRAWOZDANIE FINANSOWE PRZEDSIĘBIORSTWA WEDŁUG POLSKIEGO PRAWA BILANSOWEGO Wędzki Dariusz
SPRAWOZDANIE FINANSOWE PRZEDSIĘBIORSTWA WEDŁUG POLSKIEGO PRAWA BILANSOWEGO Wędzki Dariusz

SPRAWOZDANIE FINANSOWE PRZEDSIĘBIORSTWA WEDŁUG POLSKIEGO PRAWA BILANSOWEGO Wędzki Dariusz

 

 

W książce zaprezentowano przystępne wyjaśnienia dotyczące treści pozycji sprawozdania finansowego przedsiębiorstw sporządzanego na podstawie polskiego prawa bilansowego, a w szczególności Ustawy o rachunkowości, rozporządzeń wykonawczych i Krajowych Standardów Rachunkowości z wyłączeniem Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej. Obszerny opis zawartości pozycji jest osadzony zarówno w prawie bilansowym, jak i w praktyce sprawozdawczości finansowej w Polsce. Opracowanie zawiera:wskazanie, kto, dlaczego, w jakiej formie i gdzie sporządza i składa w celu upublicznienia różnego rodzaju sprawozdania finansowe zgodnie z zasadami rachunkowości,omówienie poszczególnych pozycji bilansu, rachunku zysków i strat, rachunku przepływów pieniężnych, zestawienia zmian w kapitale własnym oraz informacji dodatkowej,charakterystykę pozycji sprawozdań składanych w Głównym Urzędzie Statystycznym,wyjaśnienie pozycji raportów okresowych emitentów papierów wartościowych, śródrocznych i rocznych, niepodlegających Międzynarodowym Standardom Sprawozdawczości Finansowej. Adresaci: Publikacja jest przeznaczona dla głównych księgowych, biegłych rewidentów, dyrektorów finansowych, prezesów firm, doradców i kontrolerów finansowych, specjalistów w zakresie zarządzania finansami, a także studentów finansów i rachunkowości. …

 

Stan prawny na 30 czerwca 2014 roku

 

Dane techniczne: Autor: Wędzki Dariusz Oprawa miękka Rok wydania: 2014, Stron: 500, Wymiary (mm) : 175x250

 

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 28,90 zł 50,90 zł
szt.
  • promocja

BENCHMARKING PROCESOWY JAKO INSTRUMENT DOSKONALENIA ZARZĄDZANIA UCZELNIĄ Kuźmicz Katarzyna

BENCHMARKING PROCESOWY JAKO INSTRUMENT DOSKONALENIA ZARZĄDZANIA UCZELNIĄ Kuźmicz Katarzyna
BENCHMARKING PROCESOWY JAKO INSTRUMENT DOSKONALENIA ZARZĄDZANIA UCZELNIĄ Kuźmicz Katarzyna

BENCHMARKING PROCESOWY JAKO INSTRUMENT DOSKONALENIA ZARZĄDZANIA UCZELNIĄ Kuźmicz Katarzyna

 

 

Książka może być interesującą pozycją dla menedżerów zarówno sektora prywatnego, jak i publicznego, a zwłaszcza menedżerów szkolnictwa wyższego, oraz pracowników uczelni. Benchmarking jest z powodzeniem stosowany w szkołach wyższych na świecie. W Polsce do tej pory nie został wprowadzony do praktyki zarządczej. Podjęcie przez autorkę problematyki benchmarkingu jako narzędzia doskonalącego zarządzanie uczelnią stanowi zatem nowatorskie przedsięwzięcie. Celem publikacji jest usystematyzowanie wiedzy na temat inicjatyw benchmarkingowych w szkolnictwie wyższym na świecie. W książce szczegółowo omówiono między innymi: - pojęcia związane z zarządzaniem uczelnią, - rolę koncepcji organizacyjnego uczenia się oraz organizacji uczącej się w kontekście uczelni, - definicję oraz ewolucję pojęcia benchmarkingu, - cele benchmarkingu, jego bariery i korzyści z wdrożenia, - autorską klasyfikację benchmarkingu z uwzględnieniem kryterium przedmiotowego, podmiotowego, rodzaju danych i ochrony danych, wsparcia i relacji z partnerami, - przesłanki podejmowania benchmarkingu w szkołach wyższych, - referencyjną metodykę benchmarkingu procesowego w uczelni, opartą na koncepcji spirali benchmarkingowej A. Kelly'ego.

 

Dane techniczne: Autor: Kuźmicz Katarzyna, Oprawa twarda Rok wydania: 2015, Stron: 247, Wymiary (mm) : 170x240

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 35,00 zł
szt.

BIZNES W SIECI Colin Barrow

BIZNES W SIECI Colin Barrow
BIZNES W SIECI Colin Barrow

BIZNES W SIECI Colin Barrow

 

Książka jest też użytecznym elementarzem dla przyszłych e-biznesmenów. W cyfrowej rzeczywistości krzywa uczenia się jest stroma i tylko nieliczni osiągną na czas jej szczyt. Teraz zaś, kiedy w sieciowych inwestycjach chodzi nie tyle o lokowanie nadmiarów gotówki, ile o osiąganie zysków, zorientowanie się, dlaczego części przedsiębiorców ta sztuka się udała, a części nie, może pozwolić na szybsze wybranie właściwej drogi lub uniknięcie największych zagrożeń.Autor książki, Colin Barrow, jest kierownikiem Katedry Przedsiębiorczości w Cranfield School of Management i dyrektorem Programu Wzrostu i Rozwoju Działalności Gospodarczej, najbardziej znanego brytyjskiego programu dla przedsiębiorców. Jest również członkiem-założycielem zespołu, który założył działającą przy uczelni wylęgarnię sieciowej przedsiębiorczości CranfieldCreates.

 

Dane techniczne: Autor: Colin Barrow Stan: nowa, nieczytana Oprawa: miękka Rok wydania: 2007 Stron: 293 Wymiary (mm) : 130x210

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 9,99 zł
szt.

DOSKONAŁY HANDEL ELEKTRONICZNY Steve Morris

DOSKONAŁY HANDEL ELEKTRONICZNY Steve Morris
DOSKONAŁY HANDEL ELEKTRONICZNY Steve Morris
Książka wydana w serii Poradnik doskonały. Dotyczy handlu poprzez Internet. Autorzy wskazują jak najlepiej i najkorzystniej dokonywać transakcji, jak płacić, jak szukać towarów. Czyli jednym słowem jak robić zakupy w sieci. Dane techniczne: Autor: Steve Morris Stan: nowa, nieczytana Oprawa: miękka Rok wydania: 2001 ISBN 83-7301-141-2 Stron: 72 Wymiary (mm) : 110x190

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 2,49 zł
szt.

E-BRANDS. KREOWANIE MARKI W INTERNECIE Phil Carpenter

E-BRANDS. KREOWANIE MARKI W INTERNECIE Phil Carpenter
E-BRANDS. KREOWANIE MARKI W INTERNECIE Phil Carpenter

Zbudowanie i utrzymanie marki jest jednym z najważniejszych elementów skutecznej strategii prowadzenia biznesu w sieci. Obszerne studia przypadków zebrane przez Carpentera w tej książce oraz wnioski, do jakich dochodzi, składają się na praktyczny przewodnik dla każdego, kto myśli o zyskaniu lojalności internetowych klientów jego firmy. Poradnik dla wszystkich, którzy prowadzą lub zamierzają prowadzić binzes w Internecie- wykorzystujący najlepsze praktyki na rynku.

Zbiór podstawowych zasad według autora:

Skup się na budowaniu znajomości marki
W gąszczu firm internetowych wyróżniły się te, które przywiązały wielką wagę do zbudowania znajomości marki na rynku. Działanie to wiąże się z efektywnym użyciem wielu rozmaitych narzędzi. Konieczna okazuje się na przykład reklama poza Internetem, która umożliwia dotarcie do szerszej rzeszy odbiorców (aby poinformować o swoim sklepie internetowym, Barnesandnoble.com wykorzystał radio oraz reklamę zewnętrzną). Partyzanckie strategie marketingowe również pozwalają skupić na sobie uwagę konsumentów, choć na mniejszą skalę (użytkownicy amerykańskich autostrad nie mogą nie zwrócić uwagi na fioletowo-żółte wehikuły Yahoo!). Dział public relations przyczynia się zarówno do zaistnienia marki w świadomości ogółu, jak i pracuje nad zwiększeniem jej wiarygodności. Zbudowanie znajomości marki w Internecie wymaga inwestycji zarówno czasowych, jak i finansowych. Do przeszłości należy już sytuacja z początku lat dziewięćdziesiątych, gdy samo posiadanie strony wiązało się ze napływem rzesz klientów. Internetowi liderzy to firmy zaciekle walczące o to, by ich nazwy były szeroko znane na rynkach, na których działają.

Umacniaj lojalność odbiorców
U początków Internetu uwaga działających w nim firm skupiała się głównie na przyciąganiu nowych klientów. Jednak największy sukces odniosły te przedsiębiorstwa, które równie mocno troszczą się o utrzymanie już zdobytych odbiorców. CDNOW może poszczycić się tym, że ponad połowa klientów dokonuje w jego sklepie powtórnych zakupów. Wysyłanie pocztą elektroniczną zawiadomień o aktualizacji strony pod kątem wybranego stylu muzyki, możliwość wprowadzenia indywidualnych ustawień dzięki opcji My CDNOW, nagradzanie wiernych klientów specjalnymi punktami promocyjnymi - wszystko to przyczynia się do zwiększania lojalności odbiorców. iVillage z kolei wzmacnia lojalność przez rozwijanie wspólnoty użytkowników - chce być miejscem, gdzie kobiety mogą znaleźć odpowiedzi na dręczące je pytania, wymienić poglądy i zawierać znajomości. Skupienie się na lojalności nie oznacza jedynie zachęcania do robienia kolejnych zakupów, a raczej przekształca klientów w wyznawców, gorących orędowników, którzy zaniosą znajomym i przyjaciołom "dobrą nowinę" na temat istnienia iVillage. Dążenie do utrzymania klientów - a nie tylko ich zdobycia - to działanie, które łączy wszystkich internetowych liderów.

Zawieraj układy w sprawach dystrybucji i zawartości strony
Firmy internetowe działają w środowisku pełnym wzajemnych powiązań. Zamiast samemu tworzyć wszystko od zera, sprytni uczestnicy rynku zawierają układy, szczególnie w zakresie zawartości witryny i dystrybucji. Na przykład zamiast samemu tworzyć strony na tematy związane z opieką nad dziećmi, iVillage zwróciła się do American Baby, co przyczyniło się do wzbogacenia jej treści. Zamiast koncentrować się jedynie na osobach zainteresowanych kupnem sprzętu sportowego, Fogdog Sports połączył siły z America Online (AOL), dzięki czemu jego towary zostały wyeksponowane w prowadzonym przez tę ostatnią internetowym sklepie Shop@AOL. Dostęp do licznych użytkowników AOL pozwolił Fogdog Sports znacznie zwiększyć liczbę klientów. Największy sukces w Internecie odniosły firmy zdające sobie sprawę z faktu, że w sieci nikt nie jest w stanie wszystkiego zrobić sam.

Działaj wcześnie i szybko
Rzeczywistość dobitnie świadczy o tym, że rozwijanie działalności w Internecie to proces przebiegający z ogromną prędkością. Wielu sieciowych liderów to firmy, które nie tylko wcześnie pojawiły się na rynku, ale zdołały utrzymać niewiarygodne tempo rozwoju. Yahoo! jako pierwszy wprowadził katalogowanie stron. Nie zwolnił jednak tempa, przekształcając się z prostej wyszukiwarki w rozbudowany portal, stale rozszerzając treść i dodając nowe elementy, aby użytkownicy spędzali na jego stronach więcej czasu. Fogdog Sports jako pierwszy poważnie zajął się sprzedażą sprzętu sportowego przez Internet. Od momentu uruchomienia, firma stale posuwa się naprzód: dodaje nowe kategorie towarów, podpisuje umowy z kolejnymi dostawcami, a nawet myśli o ekspansji na rynek europejski. Bycie w internetowej czołówce to nie tylko wczesne rozpoznanie możliwości, ale i późniejsze utrzymywanie tempa.

Rozwijaj wiedzę na temat rynku i użytkownika
Rozwijanie szczegółowej wiedzy na temat potrzeb użytkownika i rozwoju rynku stały się podstawą sukcesu czołowych firm internetowych - także opisanych w tej książce. Efektem analiz pracowników iVillage było wprowadzenie nowych grup dyskusyjnych i pogłębienie tematyki głównych działów. Badania prowadzone przez Barnesandnoble.com zaowocowały uproszczeniem procedury zamawiania, co spowodowało zwiększenie sprzedaży. Kolejną wspólną cechą internetowej czołówki jest zatem patrzenie na zewnątrz, nie zwracanie się do wewnątrz.

Dbaj o doskonałą opinię
Najpewniejszą gwarancją sukcesu w wirtualnej rzeczywistości jest słowo mówione. Mądrzy internetowi marketingowcy zdają sobie sprawę z tego, że by móc korzystać z efektów przekazywanych ustnie informacji, muszą skupić się na podtrzymywaniu doskonałej opinii. W jaki sposób powyższy cel przełożyć na konkretne działania? Onsale wypracował prosty - a nawet zabawny - sposób zamawiania. Przez opracowanie przewodnika, pomagającego nowym użytkownikom zrozumieć zasady uczestnictwa w aukcji po wysyłanie elektronicznych listów zawierających potwierdzenie dokonania transakcji, firma stara się, by odwiedziny na jej stronach stanowiły niezwykłe i przyjemne doświadczenie. Yahoo! nie tylko pragnie wyróżniać się funkcjonalnością, ale dba o to, by strony były przejrzyste, treściwe i szybko się wgrywały. Stałe zwracanie uwagi na jakość pozwala tym firmom cieszyć się doskonałą opinią, co z kolei przekłada się na liczbę odwiedzin i wysokość zawieranych transakcji.

Oferuj najlepszą wartość
Akademicy często definiują wartość jako stosunek jakości produktu (towaru lub usługi) do jego wartości (nosi on nazwę value equation). Oferta najlepszych firm internetowych - również opisanych w tej książce - charakteryzuje się najlepszą relacją jakości do ceny. W ofercie Barnesandnoble.com znajduje się ogromny wybór tytułów, łatwych do zamówienia i po konkurencyjnych cenach. Yahoo! udostępnia bogatą zawartość swoich stron oraz funkcjonalność, w ogóle nie pobierając za to opłat. W internetowej czołówce mogą utrzymać się firmy stale dbające o zachowywanie najkorzystniejszej relacji jakości do ceny.

Firmy działające na różnych rynkach
Niektóre firmy początkowo działały "realnym świecie", a następnie rozwinęły działalność, aby skorzystać z możliwości, jakie daje Internet. I choć większość firm przedstawionych w tej książce to przedsięwzięcia czysto internetowe, warto podkreślić wyjątek - Barnesandnoble.com, która ma swoje korzenie w "starej" rzeczywistości. Mimo że to właśnie temu przedsiębiorstwu zdecydowałem się poświęcić osobny rozdział, dla porównania przeanalizowałem działalność także innych podobnie rozwijających się firm (wzmianki o niektórych znajdują się w ramkach). Doszedłem do wniosku, że także w ich działaniach da się wyróżnić kilka wspólnych elementów.

Zachowaj najważniejsze elementy marki
Firmy, które odniosły największe sukcesy w przeniesieniu swojej marki ze świata realnego w wirtualny, doskonale zdawały sobie sprawę, co wyróżnia ją spośród innych, i cechy te przeniosły do Internetu. Witryna Barnesandnoble.com utrzymana jest w takiej samej tonacji zieleni, co ich prawdziwe sklepy firmowe. Do Internetu przeniesiono też (jako chat) regularne spotkania autorskie, w czasie których czytelnicy mogą na żywo porozmawiać z rozmaitymi pisarzami - od Toma Clancy'ego po Tony'ego Hillermana. To zaledwie niektóre elementy składające się na wysoką pozycję marki Barnes & Noble. Nie zapomniano o tym, przenosząc się w świat Internetu, a dzięki osiągniętej w ten sposób spójności odwiedzający witrynę nowi użytkownicy czują się na niej swobodnie, ponieważ pod wieloma względami przypomina im ona tradycyjną firmową księgarnię.

Wykorzystaj nowe możliwości
Choć dobre firmy starają się zachować spójność marki opisaną w poprzedniej części, zdają sobie sprawę, że aby osiągnąć sukces w Internecie, trzeba wykorzystać nowe możliwości kontaktu z odbiorcą, które to medium oferuje. Barnesandnoble.com udostępnia odwiedzającym jego stronę liczne recenzje - co jest świetną pomocą, kiedy na przykład wybiera się książkę na wakacje. W dziale Books części News znajdują się aktualne informacje - można tam znaleźć książki na "gorące" tematy, dowiedzieć się, jakie tytuły znajdują się w druku i przejrzeć najnowsze recenzje z takich pism, jak New York Times, Atlantic Monthly czy People. Tego typu elementy pozostają w spójności z ogólnym charakterem firmy, jednak daleko wykraczają poza ofertę tradycyjnych księgarni.

Wykorzystaj mocne strony działalności offline
W przypadku firm o ugruntowanej pozycji na tradycyjnym rynku, decydującą sprawą w procesie przenoszenia działalności do Internetu jest wykorzystanie mocnych stron działalności offline, co ułatwia oswojenie klienta z sieciową wersją marki znanej ze świata realnego. Barnesandnoble.com przeprowadził kilka promocji - jednocześnie w Internecie i w mediach tradycyjnych (wysiłki te zostały zniweczone przez kwestie prawne, co zostało szczegółowo omówione w rozdziale trzecim). Niektórym z badanych przeze mnie firm udało się wykorzystać swoje mocne strony ze znacznie lepszym skutkiem. Na przykład Gap wydrukował internetowy adres swojego sklepu internetowego na wykorzystywanych w jego "realnych" sklepach torbach na zakupy. Ponadto płacący za towary klient widział adres gap.com na specjalnym wyświetlaczu umieszczonym na kasie. (...)

"Czynnik impetu"

Najsilniejsze marki w Internecie przywodzą na myśl osuwanie się ziemi. Kiedy zaczynają nabierać tempa, zwiększają masę, potem dalej przyspieszają, stają się jeszcze cięższe, aż wreszcie zmiatają wszystko, co stanie im na drodze. Mądrzy internetowi marketingowcy znają moc "czynnika impetu" (mo factor, terminu często używanego w firmie Excite, twórcy znanego portalu). Budując znajomość marki na rynku, nie zapominają oni o przekazywaniu informacji na ten właśnie temat - zwykle za pośrednictwem służb informacyjnych. Jak tylko firma podpisze ważną umowę dystrybucyjną, specjaliści od PR natychmiast podają to do ogólnej wiadomości. Kiedy liczba odwiedzających stronę przekroczy ileś tam milionów, analitycy branży natychmiast się o tym dowiedzą (Onsale regularnie publikuje tego typu informacje; szczególną uwagę zwraca stałe kurczenie się odstępów pomiędzy kolejnymi "kamieniami milowymi"). Spece od marketingu dobrze wiedzą, że impet pozwoli usunąć przeszkody dzielące ich firmy od sukcesu: strategiczni partnerzy chętniej będą zawierać porozumienia, potencjalni konkurenci dobrze się zastanowią, zanim podejmą działalność w tej samej kategorii, a klienci zaczną postrzegać firmę jako lidera, co wzmocni pozycję marki w oczach odbiorców. Zatem sprytni marketingowcy robią wszystko, co w ich mocy, by przekazać światu wrażenie impetu, ponieważ zdają sobie sprawę ze znaczenia tego czynnika

Dane techniczne: Autor: Phil Carpenter Stan: nowa, nieczytana Oprawa: twarda Rok wydania: 2001 ISBN 838701463X Stron: 221 Wymiary (mm) : 175x250

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 14,99 zł 39,80 zł
szt.
  • promocja

EURO WSPÓLNA WALUTA Paul Temperton (red.)

EURO WSPÓLNA WALUTA Paul Temperton (red.)
EURO WSPÓLNA WALUTA Paul Temperton (red.)

EURO WSPÓLNA WALUTA Paul Temperton (red.)

Prezentowana książka stanowi próbę całościowego przedstawienia konsekwencji UGW. Zawiera ona rozważania o charakterze makroekonomicznym, co stanowi standard w literaturze przedmiotu. Obok tego autorzy jednak piszą o konsekwencjach euro dla rynków finansowych, banków i przedsiębiorstw.

 

Dane techniczne: Autor: Paul Temperton (red.) Oprawa: twarda Rok wydania: 2005 Stron: 294 Wymiary (mm) : 175x250

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 9,99 zł
szt.

JAK INWESTOWAĆ W PRODUKTY STRUKTURYZOWANE Blumke Andreas

JAK INWESTOWAĆ W PRODUKTY STRUKTURYZOWANE Blumke Andreas
JAK INWESTOWAĆ W PRODUKTY STRUKTURYZOWANE Blumke Andreas

JAK INWESTOWAĆ W PRODUKTY STRUKTURYZOWANE Blumke Andreas

 

Jak inwestować w produkty strukturyzowane stanowi przewodnik inwestowania i zarządzania ryzykiem w odniesieniu do produktów strukturyzowanych przeznaczony dla inwestorów i osób zarządzających aktywami. Autor przedstawia wykresy dochodowości i warunki inwestycyjne, dokonuje oceny formuły wypłaty oraz opisuje najważniejsze klasy aktywów. Porusza także bardziej zaawansowane tematy, takie jak budowanie produktów strukturyzowanych oraz sposoby unikania pułapek kryjących się w produktach wszystkich klas aktywów. Wyczerpująco omawia zagadnienia związane z ryzykiem kontrahenta, upadkiem banku Lehman Brothers oraz inne kluczowe aspekty kryzysu finansowego odnoszące się do produktów struktu ryzowanych. Publikacja zawiera między innymi:kompleksowy wykaz czynników, jakie inwestor powinien wziąć pod uwagę przed przystą pieniem do inwestowania,porady w zakresie inwestycji w produkty z różnych klas aktywów: akcji, instrumentów o stałym dochodzie, walut i towarów,wskazówki na temat wdrażania produktów strukturyzowanych w kontekście portfela inwestycyjnego,kwestionariusz pomagający inwestorom określić własne preferencje inwestycyjne oraz uzyskać większą precyzję w obliczu decyzji inwestycyjnych. Książka zapewnia cenną pomoc każdemu nabywcy produktów strukturyzowanych, ułatwiając zrozumienie zastosowania tych produktów w bankowości, a także umożliwiając dokonanie analizy produktów i oceny ich dopasowania do preferencji poszczególnych klientów. ...

 

Dane techniczne: Autor: Blumke Andreas, Oprawa miękka Rok wydania: 2013, Stron: 472, Wymiary (mm) : 170x250

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 30,00 zł
szt.

JAK ZWYKŁY JACK WELCH STAŁ SIĘ WIELKIM JACKIEM WELCHEM Dave Conti, Stephen H Baum

JAK ZWYKŁY JACK WELCH STAŁ SIĘ WIELKIM JACKIEM WELCHEM Dave Conti, Stephen H Baum
JAK ZWYKŁY JACK WELCH STAŁ SIĘ WIELKIM JACKIEM WELCHEM Dave Conti, Stephen H Baum

 

JAK ZWYKŁY JACK WELCH STAŁ SIĘ WIELKIM JACKIEM WELCHEM Dave Conti, Stephen H Baum

 

Jack Welch to jeden z najbardziej podziwianych menedżerów dwudziestego wieku.Jest bardzo inteligentny i utalentowany, odnosi niebywałe sukcesy. Ale takich są tysiące. Co sprawiło, że Jack Welch, zwykły facet ze zwykłym wykształceniem, stał się JACKIEM WELCHEM a wielkim liderem i biznesmenema Co spowodowało, że on i inni na pozór zwykli ludzie stali się wspaniałymi przywódcami dużych firm i pracujących tam ludzia Czego inni mogą się od nich nauczyćaNa podstawie wielu prywatnych rozmów z czołowymi amerykańskimi liderami autor dokonuje głębokiej analizy stylu skutecznego przywództwa i wprowadza nas za kulisy różnych firm, dzięki czemu możemy się tego wszystkiego dowiedzieć. Pokazuje, w jaki sposób pewne doświadczenia życiowe przekształcają zwyczajnych ludzi w nadzwyczajnych liderów.Wskazówki i sugestie zawarte w tej książce pozwolą nam rozpoznać takie kształtujące doświadczenia we własnym życiu i wykorzystać je w podróży do niezwykłego przywództwa.

 

Dane techniczne: Autor: Dave Conti, Stephen H Baum Oprawa miękka Rok wydania: 2007, Stron: 336, Wymiary (mm) : 145x205

 

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 11,00 zł
szt.

JESTEŚ BEZ GROSZA NA WŁASNE ŻYCZENIE Larry Winget

JESTEŚ BEZ GROSZA NA WŁASNE ŻYCZENIE Larry Winget
JESTEŚ BEZ GROSZA NA WŁASNE ŻYCZENIE Larry Winget

JESTEŚ BEZ GROSZA NA WŁASNE ŻYCZENIE Czyli jak przestać klepać biedę i zacząć lepiej żyć Larry Winget

 

Wszyscy mówimy, że potrzebujemy stabilizacji, oszczędności i wolności finansowej, ale to, co robimy, często przeczy naszym słowom. Krok po kroku, Larry pomaga nam określić błędy w naszym postępowaniu, podpowiada jak je skorygować i w konsekwencji pozbyć się długów. Bez względu na to, czy twoim celem jest wyjście z długów, zaoszczędzenie pieniędzy na dom, czy odłożenie środków na studia dla dziecka, książka ta, poprzez bezpośrednie i bezpardonowe, aczkolwiek mądre rady Larry’ego z pewnością pomoże ci je zrealizować. Przesłanie Larry’ego brzmi następująco: Jeśli chcesz, możesz stać się bogaty. Ale najpierw musisz przestać być bez grosza i zacząć iść do przodu. Pokaże ci nie tylko, jak zmienić nastawienie do życia, ale wskaże również praktyczne działania, które doprowadzą cię do celu.

 

Dane techniczne: Autor: Larry Winget, Oprawa miękka, Rok wydania: 2014, Stron: 248, wymiary(mm): 150x230

 

 

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 15,00 zł
szt.

KIEDY FIRMY ŁĄCZĄ SIĘ LUB SĄ PRZEJMOWANE Sue Cartwright, Cary L. Cooper

KIEDY FIRMY ŁĄCZĄ SIĘ LUB SĄ PRZEJMOWANE Sue Cartwright, Cary L. Cooper
KIEDY FIRMY ŁĄCZĄ SIĘ LUB SĄ PRZEJMOWANE Sue Cartwright, Cary L. Cooper

"Seria: Dobrakomunikacja Gwałtownie rosnąca liczba połączeń i przejęć firmto nieunikniony skutek trudnego rynku, jednocześnie powszechnysposób obrony przed konkurencją. Jednak spośród ogłaszanychwciąż nowych fuzji tylko co druga kończy się udanym związkiem.Wszystkim towarzyszą zmiany w funkcjonowaniu przedsiębiorstw,liczne problemy, konflikty, stresy, często ludzkie dramaty.Taksiążka przedstawia skuteczne programy przygotowywania fuzji iprzejęć: - identyfikacji właściwego obiektu - podejmowaniaostatecznej decyzji - prowadzenia badań due diligence -przedstawiania oferty i rozgrywania negocjacji. Omawia czynnikidecydujące o powodzeniu przedsięwzięcia: - przygotowanieorganizacyjne - dopasowanie kultur przedsiębiorstw - właściwąkomunikację z partnerem fuzji i wewnątrz firmy - programyrozwiązywania konfliktów Proponuje strategie zarządzania ludźmi wprocesie przekształceń: - pokonywania oporu wobec zmian - walki zestresem i uczuciem niepewności - podtrzymywania morale pracownikówi motywacji do pracy - szkoleń, przekwalifikowań, renegocjacjiwarunków zatrudnienia - programów pomocy dla zwalnianych z pracyZnalazły się tu również przykłady połączeń przedsiębiorstwbrytyjskich, amerykańskich i niemieckich, a także fuzjimiędzynarodowych.

Sue Cartwright jest wykładowcą psychologiiorganizacji w Wyższej Szkole Zarządzania w Manchesterze. Głównymprzedmiotem jej zainteresowań zawodowych jest psychologia pracy.Tematyką fuzji i przejęć przedsiębiorstw zajmuje się odkilkunastu lat. Jest autorką kilku książek na ten temat, stałychpublikacji w The Financial Times i The New York Times oraz doradcąwielu przedsiębiorstw brytyjskich. Cary L. Cooper jest profesorempsychologii organizacji w Wyższej Szkole Zarządzana w Manchesterze.W swoim dorobku ma ponad 300 publikacji naukowych oraz 80 ks"

Dane techniczne: Autor: Sue Cartwright, Cary L. Cooper Stan: nowa, nieczytana Oprawa: miękka Rok wydania: 2001 ISBN 8385292403 Stron: 152 Wymiary (mm) : 145x210

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 6,45 zł
szt.

KSZTAŁTOWANIE DOBRYCH RELACJI Z KLIENTAMI. Jak przekonać i zatrzymać klientów firmy. Samokształcenie w biznesie Kenzelmann P.

KSZTAŁTOWANIE DOBRYCH RELACJI Z KLIENTAMI. Jak przekonać i zatrzymać klientów firmy. Samokształcenie w biznesie Kenzelmann P.
KSZTAŁTOWANIE DOBRYCH RELACJI Z KLIENTAMI. Jak przekonać i zatrzymać klientów firmy. Samokształcenie w biznesie Kenzelmann P.
Na naszym rynku coraz częściej wymieniamy się produktami i usługami. Pozycja klientów się umacnia, dlatego najważniejszym celem przedsiębiorstw staje się rozpoznanie potrzeb klientów...


Samokształcenie w biznesie to seria małych poradników przeznaczona dla osób, które chcą szybko zdobyć niezbędne informacje z różnych dziedzin zawodowych i zaktualizować lub skonfrontować własne doświadczenia z opinią fachowców. Temu celowi podporządkowana została formuła serii - kieszonkowych, podręcznych, przystępnie napisanych książeczek. Informacje podane są w zwięzłej i zsyntetyzowanej formie. Autorzy często wizualizują treści teoretycznych w formie schematów, tabel i wykresów. Najważniejsze zagadnienia są systematycznie podsumowywane. Dobór tematów odpowiada aktualnym trendom i potrzebom czytelników aktywnych zawodowo, prowadzących własny biznes, planujących karierę lub zajmujących się zarządzaniem. Ze względu na zwięzłą formę i zakres tematyczny - od psychologii do makretingu - jest to idealny materiał na wszelkiego rodzaju kursy wspierające i doszkalające pracowników.

Dane techniczne: Autor: Kenzelmann P. Stan: nowa, nieczytana Oprawa: miękka Rok wydania: 2008 ISBN 978-83-61059-29-5 Stron: 132 Wymiary (mm) : 110x150

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 7,80 zł
szt.

LOBBING I JEGO SEKRETY Michel Clamen

LOBBING I JEGO SEKRETY Michel Clamen
LOBBING I JEGO SEKRETY Michel Clamen

LOBBING I JEGO SEKRETY Michel Clamen

 

 

Profesor Michel Clamen przedstawia lobbing jako grę toczącą się pomiędzy decydentami (administracja publiczna, instytucje europejskie) a różnorodnymi grupami (zawodowymi, społecznymi, gospodarczymi), które działają samodzielnie bądź wynajmują do tego celu lobbystów. Stawką w tym pojedynku jest decyzja: jej ostateczny kształt, uwzględniający, bądź nie, propozycje grup czy lobbystów. Metafora gry pozwala na podkreślenie faktu, że w lobbingu obowiązują reguły i zasady, których przestrzeganie wpływa na wiarygodność, a nawet może często zadecydować o skuteczności i ostatecznej wygranej aktorów.

 

Dane techniczne: Autor: Michel Clamen Oprawa: twarda Rok wydania: 2007 Stron: 298 Wymiary (mm) : 145x215

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 9,99 zł
szt.

MANIPULACJA INFORMACJĄ. PUBLIC RELATION W ORGANIZACJACH SZCZEGÓLNEGO RYZYKA Weronika Madryas-Kowalska

MANIPULACJA INFORMACJĄ. PUBLIC RELATION W ORGANIZACJACH SZCZEGÓLNEGO RYZYKA Weronika Madryas-Kowalska
MANIPULACJA INFORMACJĄ. PUBLIC RELATION W ORGANIZACJACH SZCZEGÓLNEGO RYZYKA Weronika Madryas-Kowalska
We współczesnych przedsiębiorstwach ukierunkowanych na rozwój, przewagę i wysoką rentowność, istnieje silne poparcie dla wszelkich innowacji, mogących polepszyć rezultaty realizowanych w firmie przedsięwzięć. Ważnym narzędziem budowania przewagi konkurencyjnej jest działalność public relations (PR). Profesjonalny PR przyczynia się bowiem do sukcesów firm, poprzez tworzenie wiarygodnego wizerunku i zyskiwanie zaufania określonych publiczności, np.: dziennikarzy czy klientów. Okazuje się jednak, że nie wszyscy przedsiębiorcy rozumieją istotę PR i sposób działania PR-owców. Niektórzy z nich zarządzanie informacją wypaczają tak bardzo, że dla osiągnięcia własnych celów reklamowych, marketingowych i handlowych, czynią z niego groźne narzędzie służące do manipulacji otoczeniem. Weronika Madryas Kowalska autorka książki pt. Manipulacja informacją, będącej Jej pracą doktorską, podstawowym celem swoich rozważań czyni organizacje szczególnego ryzyka. Termin organizacje szczególnego ryzyka został stworzony na potrzeby pracy i służy przede wszystkim odseparowaniu omawianych instytucji od tych, w których działalność public relations przebiega zgodnie z jej pierwotnymi założeniami i przyjętymi standardami rzetelnego PR. Lektura tej książki zapozna Czytelnika z podstawowymi definicjami public relations oraz dwoma modelami organizacji szczególnego ryzyka. Najistotniejszą cechą organizacji szczególnego ryzyka pierwszego typu jest naruszenie norm etycznych w obszarze public relations. Natomiast do organizacji szczególnego ryzyka drugiego typu zaliczyć można przede wszystkim te instytucje, które poprzez swoją działalność budzą kontrowersje bądź też poruszają problematykę tabu, wobec czego specjalista PR staje przed trudnym zadaniem. Wprowadzona klasyfikacja jest ważna, ponieważ wskazane typy różnią się zasadniczo od siebie. Oznacza to, że o ile przedstawiciele pierwszego rodzaju organizacji świadomie łamią normy etyczne, o tyle przedstawiciele drugiego nie poszukują łatwych rozwiązań, ale pomimo tego często rozważać muszą istotne dylematy etyczne. Książkę tę powinien poznać każdy szanujący się przedsiębiorca, jak i pracownicy działów public relations nastawieni na uczciwy i długoterminowy sukces Dane techniczne: Autor: Weronika Madryas-Kowalska Stan: nowa, nieczytana Oprawa: miękka Rok wydania: 2008 ISBN 9788372772923 Stron: 176 Wymiary (mm) : 190x230

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 19,80 zł
szt.

MARKETING DLA STUDENTÓW KIERUNKÓW TECHNICZNYCH Curtis Tony

MARKETING DLA STUDENTÓW KIERUNKÓW TECHNICZNYCH Curtis Tony
MARKETING DLA STUDENTÓW KIERUNKÓW TECHNICZNYCH Curtis Tony

 

MARKETING DLA STUDENTÓW KIERUNKÓW TECHNICZNYCH Curtis Tony

 

 

W podręczniku przedstawiano wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.:- współczesne zagadnienia i konteksty marketingu,- elementy marketing-mix,- główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa oraz plany marketingowe.Dzięki tej książce czytelnik zrozumie istotę i cele marketingu, pozna różnice między marketingiem produktów a marketingiem usług oraz zdobędzie umiejętność sporządzania planów marketingowych.

 

Dane techniczne: Autor: Curtis Tony Oprawa miękka Rok wydania: 2015, Stron: 482, Wymiary (mm) : 175x250

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 20,01 zł
szt.

MARKETING STRATEGICZNA REORIENTACJA FIRMY Piercy Nigel

MARKETING STRATEGICZNA REORIENTACJA FIRMY Piercy Nigel
MARKETING STRATEGICZNA REORIENTACJA FIRMY Piercy Nigel

MARKETING STRATEGICZNA REORIENTACJA FIRMY Piercy Nigel

 

 

Marketing towarów i usług dowolnego rodzaju jest prostym zadaniem co do samej koncepcji, jednak wprowadzenie owej koncepcji w życie i osiągniecie przy tym wyznaczonych celów jest niezwykle trudne. O prawdziwości tego stwierdzenia przekonało się zapewne wielu specjalistów w dziedzinie marketingu. Książka ta ma w swoim zamyśle wyposażyć menedżerów w nowe narzędzia pozwalające ocenić sprawność marketingową ich organizacji oraz - w wyniku tej oceny - określić najlepsze sposoby poprawy tej sprawności. Autor książki wychodzi z założenia, iż jedyną rzeczą, która się naprawdę liczy dla każdej organizacji, nie jest polityka wewnętrzna firmy, wdrożone systemy komputerowe czy też programy doskonalenia pracowniczego, lecz satysfakcja klientów. Jest to jedyny powód istnienia każdej organizacji i jedyna strategia jej przetrwania - bez względu na to, czy przetrwanie to wymaga osiągnięcia odpowiedniego obrotu i zysku w działalności o charakterze komercyjnym, czy efektów innego rodzaju w przypadku organizacji nie nastawionych na zysk. Najczęstszym powodem, dla którego marketing zawodzi w praktyce, nie jest brak wyrafinowanych modeli i technik analitycznych (jest ich bowiem całe mnóstwo), lecz niejasne i chaotyczne decyzje kierownicze dotyczące marketingu strategicznego oraz brak faktycznego zaangażowania personelu firmy w sukces marketingowy. Autor postuluje w swej pracy pilną potrzebę powrotu do źródeł marketingu. Wyjaśnia, jak pracownicy organizacji powinni rozumieć klienta oraz w jaki sposób postrzegać rolę marketingu strategicznego. Najważniejsze zadania marketingowe o charakterze strategicznym powinny być - zdaniem Nigela Piercy'ego - realizowane przez dyrekcję, kierownictwo produkcji, inżynierów zajmujących się serwisem, kierownictwo zarządzające zasobami ludzkimi oraz personel z "pierwszej linii", a nie tylko przez specjalistów od marketingu. Książka ta jest bogatym źródłem praktycznych przykładów pochodzących z doświadczenia samego autora oraz przeprowadzonych badań. Zawiera ponadto 12 nowych i do tej pory niepublikowanych studiów przypadków, przygotowanych przez specjalistów z różnych firm. Redaktorem polskiej edycji książki jest profesor Grażyna Gierszewska, pracownik naukowy Instytutu Nauk Ekonomicznych PAN.

 

SPIS TREŚCI:

Przedmowa do wydania polskiego

O Autorze

Przedmowa do drugiego wydania

Zmiany wprowadzone w drugim wydaniu

Podziękowania

Co sądzą czytelnicy o książce Marketing. Strategiczna reorientacja firmy

Klient jako imperatyw

Cóż się stało z marketingiem? A siedzi sobie w kącie nadąsany

Wprowadzenie

Co menedżerowie wiedzieć powinni?

Czego menedżerowie wiedzieć nie muszą?

Strategiczna reorientacja rynkowa?

Ale dlaczego wszystko wywracać do góry nogami?

Nowe wyzwania w zdobywaniu rynku

Nowe wyzwania w zarządzaniu

A zatem co to wszystko znaczy?

Bibliografia

Zarządzanie ukierunkowane na zadowolenie klienta:

Czy naprawdę zależy nam na uzyskaniu zadowolenia klienta w długim okresie?

Wprowadzenie

Pamiętajmy, klient jest zawsze praworęczny

Zadowolenie i lojalność klientów

Na czym zatem polega problem?

Gdzie jesteśmy w chwili obecnej, jeśli idzie o zadowolenia klienta?

Czego się do tej pory dowiedzieliśmy?

Bibliografia

Budowanie orientacji na klienta: Co robimy, kiedy nam zależy

Wprowadzenie

Czym jest wartość dla nszych klientów?

Słuchać klientów i uczyć się

Obsesja na punkcie klienta

Mierzenie zadowolenia klienta

Budowanie organizacji zorientowanej na klienta

Gdzie dotarliśmy?

Bibliografia

Studium przypadku nr 1: Avis Europę Ltd. Synergia pomiędzy klientami i pracownikami jako fundament przewagi konkurencyjnej

Opowieść o tym, jak: "My się bardziej staramy"

Słuchać klienta

Badania bazowe firmy Avis

Przyszłość

Dowody sukcesu

Problemy do rozważenia

Studium przypadku nr 2: CIGNA Employee Benefits. Budowanie organizacji zorientowanej na klienta

Punkt wyjścia do nowej strategii zorientowanej na klienta

Punkt zwrotny

Problemy do rozważenia

Studium przypadku nr 3: Ford Cellular Systems

Problemy z wdrażaniem strategii

Efekty?

Problemy do rozważenia

Na czym polega działanie firmy na rynku: wytyczanie ścieżki strategicznej

Strategia rynkowa: Rynek - definicja, segmentacja i wybory

Wprowadzenie

Jak to wreszcie jest ze strategią rynkową i programami marketingowymi?

Strategia rynkowa

Wybory rynkowe

Definicja rynku

Segmentacja rynku

Atrakcyjność rynkowa i pozycja rynkowa

Gdzie dotarliśmy?

Bibliografia

Strategia rynkowa: Oferta wartości - misja rynkowa, różnicowanie konkurencyjne oraz aktywa marketingowe i marki

Wprowadzenie

Analiza misji

Różnicowanie konkurencyjne i pozycjonowanie

Aktywa marketingowe i marki

Marka i budowanie marki

Czy mamy ofertę wartości?

Bibliografia

Strategia rynkowa: Zasadnicze relacje - klienci, konkurenci, kooperanci i pracownicy

O co chodzi w tym marketingu bezpośrednim?

Relacje z klientami

Relacje z konkurentami

Relacje z kooperantami

Relacje z pracownikami

Zasadnicze relacje

No to mamy w końcu strategię rynkową czy nie?

Bibliografia

Planowanie marketingowe: Co należy zrobić, aby od strategii przejść do planu

Wprowadzenie

Konwencjonalne spojrzenie na planowanie marketingowe

Jak zapewnić największą efektywność analizy SWOT

Gdzie dotarliśmy?

Bibliografia

Studium przypadku nr 4: Allied Dunbar. Reorientacja rynkowa i strategia marki

Strategiczne niepokoje lat 90.

Opracowanie nowej strategii rynkowej

Problemy do rozważenia

Studium przypadku nr 5: IBM

Dylemat IBM

Riposta na zmiany rynkowe

Zmiana struktury a zmiana zachowań

Problemy do rozważenia

Studium przypadku nr 6: Virgin. Piosenkarz czy piosenka

Richard Branson - cesarz Virgin

Podstawowe rodzaje działalności Virgin

Czy w tym szaleństwie jest metoda?

Problemy do rozważenia

Rzeczywiste problemy związane z działaniem na rynku

Programy i działania marketingowe: Czy kiedykolwiek nasz marketing jest przemyślany?

Wprowadzenie

Programy marketingowe

Informacje marketingowe

Intencje marketingowe a rzeczywistość rynkowa

Nasz dotychczasowy postęp w dążeniu do strategicznej reorientacji rynkowej

Bibliografia

Organizacja marketingu: Czy organizujemy w celu realizacji, czy nie, i co będzie dalej?

Wprowadzenie

O co ta cała kłótnia na temat organizacji marketingu?

Czy organizowanie marketingu naprawdę ma znaczenie?

Mityczna organizacja marketingu przedsiębiorstwa

Rzeczywistość organizacji marketingu w przedsiębiorstwie

Problemy w naszych organizacjach marketingowych

Marketing bez organizacji lub o "złej" organizacji

Rodzaj organizacji marketingowej?

Co gorsza - jeśli sądzimy, że jest to skomplikowane, to jeszcze niewiele wiemy!

Zmieniające się zadania kierownictwa

Czy wymiar organizacyjny marketingu ma znaczenie?

Bibliografia

Informacje i wywiad dla marketingu: Od badań rynkowych do wyczuwania rynku

Wprowadzenie

Od badań rynkowych do wyczuwania rynku

Słoń na rynku

Różnica pomiędzy badaniami rynku a wyczuwaniem rynku

Mity narosłe wokół informacji marketingowych

Niewidoczne oblicze informacji marketingowych

Wyczuwanie rynku

Wywiad rynkowy

Gdzie dotarliśmy?

Bibliografia

Proces planowania marketingowego: Tworzenie skutecznych planów, z którymi pracownicy się identyfikują

Wprowadzenie

Co złego dzieje się w planowaniu?

Zarządzanie wszystkimi wymiarami planowania

Co możemy tak naprawdę zrobić?

Jaki mamy rodzaj planowania?

Gdzie dotarliśmy?

Bibliografia

Budżetowanie dla marketingu:

W jaki sposób zapewniamy zasoby działań marketingowych?

Wprowadzenie

Planowanie i budżetowanie

Budżetowanie nie jest nudne

Jak zatem zabrać się do budżetowania marketingowego?

Tradycyjne podejście do budżetowania marketingowego

Realia procesu budżetowania

Kto w rzeczywistości ustala budżety marketingowe?

Rzeczywista lista zadań w zarządzaniu

Nasze dotychczasowe postępy

Bibliografia

Zarządzanie organizacją sprzedaży: Przekładanie strategii rynkowej na organizację sprzedaży

Wprowadzenie

Powiązanie strategii rynkowej z organizacją sprzedaży

Nowe wyzwania stojące przed organizacją sprzedaży

Benchmarking na podstawie najlepszych światowych wzorów sprzedaży

Sekrety skuteczności organizacji sprzedaży

Analizowanie skuteczności naszej organizacji sprzedaży

Jaka jest obecna sytuacja organizacji sprzedaży?

Bibliografia

Studium przypadku nr 7: Samochody DAEWOO. Zmienianie zasad konkurencji

Rynek

Strategia rynkowa Daewoo

Reakcje branży

Przyszłość?

Problemy do rozważenia

Studium przypadku nr 8: Wojny supermarketów. Rywalizacja konkurencyjna i pozycjonowanie strategiczne w brytyjskim sektorze supermarketów

Walka o czołową pozycję na rynku

Konkurenci

Widoki na przyszłość

Problemy do rozważenia

Studium przypadku nr 9: British Airways. Jak rysuje się przyszłość "ulubionych linii lotniczych świata"?

Dziesiąta rocznica działalności BA w sektorze prywatnym

Od trudnych czasów do sukcesu

Oznaki nadchodzących trudności

Reakcja British Airways na nowe warunki na rynku

Problemy do rozważenia

Realizacja strategii rynkowej

Wdrażanie strategii rynkowych i rola strategicznego marketingu wewnętrznego: Przeobrażanie strategii i planów rynkowych w skutecznie działania marketingowe

Nasze postępy w kierunku strategicznej reorientacji rynkowej

Działania wdrożeniowe a strategia

Dlaczego działania wdrożeniowe stanowią problem?

Ależ nie mamy żadnych problemów (dlatego prosimy, zabieraj swoje błyskotliwe pomysły i daj nam spokój!)

Zatem dlaczego się to nie udaje?

Strategia a umiejętności wdrożeniowe

Budowanie strategii wdrożeniowych

Strategiczny marketing wewnętrzny

Czym jest marketing wewnętrzny?

Czy to jednak działa?

W jaki sposób planuje się marketing wewnętrzny?

Gdzie dotarliśmy?

Bibliografia

Lista zadań w strategicznej reorientacji rynkowej: Jakie są nasze prawdziwe problemy związane z działaniami na rynku?

Wprowadzenie

Jakie są prawdziwe problemy?

Rzeczywista lista zadań w zarządzaniu strategiczną reorientacją rynkową

Gdzie mamy zacząć?

Bibliografia

Studium przypadku nr 10: Lion Machines Ltd

Tworzenie marketingowej strategii wdrożeniowej i strategii zmian

Problemy do rozważenia

Studium przypadku nr 11: Opus Partnership. Otis plc i Nokia Mobile Phones

Nokia Mobile Phones

Problemy do rozważenia

Studium przypadku nr 12: Swallows Stores Ltd. Bariery orientacji rynkowej

Potrzeba reorientacji rynkowej

Tradycyjne założenia i przekonania organizacji

Przyszłość Swallows?

Problemy do rozważenia

Indeks

 

Dane techniczne: Autor: Piercy Nigel Stan: nowa, nieczytana Oprawa: twarda Rok wydania: 2003 Stron: 544 Wymiary (mm) : 170x250

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 39,90 zł
szt.

MARKETING WARTOŚCI Peter Doyle

MARKETING WARTOŚCI Peter Doyle
MARKETING WARTOŚCI Peter Doyle

MARKETING WARTOŚCI Peter Doyle

 

Guru marketingu Philip Kotler uznał, że: "...jej przeznaczeniem jest wywołanie rewolucji zarówno w marketingu, jak i kręgach finansowych".

 

Marketing wartości nie jest kolejną błyskotliwą nazwą ani nową pseudoteorią, jakich wiele pojawiło się w ostatnich latach, ale próbą spojrzenia na rzeczywistą i oczekiwaną pozycję marketingu we współczesnych przedsiębiorstwach. Autor nie neguje dotychczasowego dorobku marketingu, ale dowodzi konieczności nowego spojrzenia na jego cel. Przekonuje, że wszelkie marketingowe przedsięwzięcia należy oceniać w kontekście tworzenia wartości dla inwestorów. Tradycyjnie formułowane cele marketingu, jak wzrost świadomości i lojalności konsumentów, udziały w rynku i inne, nie znajdują jasnego przełożenia na wyniki finansowe. Za cel marketingu należy więc uznać uczestniczenie w maksymalizacji wartości dla udziałowców, a w związku z tym marketingowe strategie trzeba oceniać za pomocą kryteriów i metod realizacji tego celu. Dokonując daleko idącego uściślenia tak pojmowanej roli marketingu, Peter Doyle sformułował wiele reguł jego skuteczności, budując koncepcję systemowego marketingowego zarządzania, bez którego współczesne przedsiębiorstwo nie może egzystować. Dokumentując wpływ marketingu na stopę zwrotu kapitału i przyszłą wartość firmy, Autor eksponuje i umacnia jego znaczenie w zarządzaniu i strukturach organizacyjnych.

 

Książka zapełnia w naszej marketingowej wiedzy istotną lukę. Jej zaletą jest przede wszystkim podejście narzędziowe. Kierującym korporacjami wyjaśnia, dlaczego marketing generuje wartości dla właścicieli. Zatrudnionym w organizacjach (jednostkach) marketingu oferuje narzędzia kreowania strategii, które wartości te mają tworzyć. Pragmatyzm publikacji podkreślają liczne przykłady zastosowań w różnych dziedzinach biznesu. Tekst jest znakomicie osadzony w realiach współczesnego świata: uwzględnia uwarunkowania rynku globalnego, zmienność struktur gospodarki, konsekwencje rewolucji informacyjnej i coraz silniejszą presję udziałowców na decyzje menedżerów.

 

Do lektury książki zachęcają także: syntetyczna podręcznikowa forma, trafne ułożenie zagadnień i duża komunikatywność. Pozwala to wyrazić przekonanie, że książka będzie odbierana z dużym zaciekawieniem, a wielu czytelników znajdzie w niej inspirację dla własnych pomysłów i decyzji.

 

Spis treści:

Przedmowa do wydania polskiego

Przedmowa

 

I. PODSTAWY TWORZENIA WARTOŚCI

 

1. Marketing a wartość dla udziałowców

Wprowadzenie i cele

Zarządzanie w XXI wieku

Miara sukcesu: wartość dla udziałowców

Utracona pozycja marketingu

Nowe możliwości marketingu Zasada wartości dla udziałowców

Wyzwania stojące przed ideą wartości dla udziałowców

Miary wydajności oparte na metodach rachunkowych

Zmieniająca się rola marketingu

Podsumowanie

Pytania i polecenia

2. Kierunek: wartość dla udziałowców

Wprowadzenie i cele

Podstawy szacowania

Wartość dla udziałowców

Dodana wartość ekonomiczna (finansowa) Finansowe czynniki tworzenia wartości

Marketingowe czynniki tworzenia wartości

Organizacyjne czynniki tworzenia wartości Marketingowe zastosowania wartości dla udziałowców

Ograniczenia analizy wartości dla udziałowców

Podsumowanie

Pytania i polecenia

3. Marketingowy czynnik tworzenia wartości

Wprowadzenie i cele

Nowa definicja marketingu

Tworzenie wartości dla klienta

Budowanie przewagi różnicującej

Budowanie relacji z klientami

Wdrażanie marketingu opartego na relacjach

Wymagania organizacyjne

Organizacja zorientowana na klienta

Podsumowanie

Pytania i polecenia

4. Teraz rozwój

Wprowadzenie i cele

Marketing, wzrost i wartość dla udziałowców

Drogi wzrostu

Opracowywanie strategii rozwoju

Podsumowanie

Pytania i polecenia

 

II. ROZWÓJ STRATEGII WYSOKIEJ WARTOŚCI

 

5. Ocena pozycji strategicznej

Wprowadzenie i cele Wstęp

Ocena bieżącej kondycji firmy

Wyjaśnienie bieżącej sytuacji

Prognozowanie rozwoju firmy

Następstwa oceny pozycji strategicznej

Plan działania oparty na wartości

Cele strategiczne

Podsumowanie

Pytania i polecenia

6. Strategia marketingowa oparta na wartości

Wprowadzenie i cele

Czemu służą strategiczne plany marketingowe

Planowanie na poziomie spółki

Planowanie na poziomie jednostki organizacyjnej

Proces planowania

Podsumowanie Pytania i polecenia

 

III. REALIZACJA STRATEGII WYSOKIEJ WARTOŚCI

 

7. Budowanie kapitału marki

Wprowadzenie i cele

Znaczenie aktywów niematerialnych

Znaczenie marki

Marki i wartość dla udziałowców

Jak budować markę

Zagadnienia związane z zarządzaniem marką

Tworzenie portfela produktów markowych

Wycena marki

Podsumowanie Pytania i polecenia

8. Ustalanie cen ze względu na wartość

Wprowadzenie i cele

Cena i wartość dla udziałowców

Zasady ustalania cen

Ustalanie ceny

Dostosowanie cen do produktów i możliwości klientów

Zmiana cen

Zarządzanie ceną

Podsumowanie Pytania i polecenia

9. System komunikacji oparty na wartości

Wprowadzenie i cele

Komunikacja a wartość dla udziałowców

Komunikacja a konsumenci

Budowanie skutecznej strategii komunikacji

Podział środków na poszczególne kanały komunikacji

Ocena wartości strategii komunikacji

Podsumowanie

Pytania i polecenia

10. Marketing wartości dodanej prowadzony przez Internet

Wprowadzenie i cele

Rozwój Internetu

Siły napędowe zmian w nowej gospodarce

Tworzenie wartości za pośrednictwem Sieci

Implikacje dla strategii marketingowej

Budowanie wartości marki w Sieci

Wycena strategii marketingowych w Sieci

Perspektywy na przyszłość

Podsumowanie Pytania i polecenia

Słowniczek

Indeks

 

Dane techniczne: Autor: Peter Doyle Stan: nowa, nieczytana Oprawa: twarda Rok wydania: 2003 Stron: 420 Wymiary (mm) : 170x250

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 39,90 zł
szt.

MIĘDZYORGANIZACYJNA RACHUNKOWOŚĆ ZARZĄDCZA Łada Monika

MIĘDZYORGANIZACYJNA RACHUNKOWOŚĆ ZARZĄDCZA Łada Monika
MIĘDZYORGANIZACYJNA RACHUNKOWOŚĆ ZARZĄDCZA Łada Monika

MIĘDZYORGANIZACYJNA RACHUNKOWOŚĆ ZARZĄDCZA Zastosowania metod rachunkowości w zarządzaniu sieciami biznesowymi Łada Monika

 

Rozwój wymiany informacji zarządczej na poziomie międzyorganizacyjnym ma dla współczesnej rachunkowości zarządczej przełomowe znaczenie, przede wszystkim dlatego, że zmieniają się tradycyjnie postrzegane ramy wykorzystania tego systemu w praktyce. Powstawanie różnego rodzaju formacji rynkowych składających się z niezależnych kapitałowo, ale ściśle współpracujących z sobą podmiotów stwarza zapotrzebowanie na nowy rodzaj metod rachunkowości wykorzystywanych jako wsparcie informacyjne kadry zarządzającej. Wskazane metody międzyorganizacyjnej rachunkowości zarządczej zostały omówione w niniejszej publikacji. W każdym z rozdziałów, które dotyczą wykorzystania informacji zarządczej w poszczególnych formach współpracy: łańcuchach dostaw, grupach zakupowych, sieciach franczyzowych, konsorcjach, partnerstwie publiczno-prywatnym oraz sieciach agentów, zaprezentowano:cechy relacji międzyorganizacyjnych charakterystyczne dla omawianej formy współpracy, o wybrane metody rachunkowości przydatne w zarządzaniu współpracy,przykłady obliczeniowe oraz studia przypadków zastosowania prezentowanych koncepcji,główne wątki podejmowane w dotychczasowych badaniach empirycznych lub potencjalnie interesujące tematy przyszłych dociekań naukowych. Osobny rozdział został poświęcony nowej formie realizacji systemu informacyjnego rachunkowości, polegającej na outsourcingu przetwarzania danych - rachunkowości zarządczej w chmurze. Adresaci: Opracowanie przeznaczone jest w szczególności dla praktyków projektujących i wykorzystujących systemy rachunkowości zarządczej, nauczycieli akademickich prowadzących zaawansowane przedmioty dotyczące współpracy międzyorganizacyjnej, studentów kierunków ekonomicznych II stopnia, uczestników specjalistycznych studiów podyplomowych, doktorantów z zakresu zarządzania i finansów oraz naukowców prowadzących badania nad zastosowaniami rachunkowości zarządczej w sieciach biznesowych. ...

 

Dane techniczne: Autor: Łada Monika, Oprawa miękka Rok wydania: 2014, Stron: 242, Wymiary (mm) : 170x240

 

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 29,01 zł
szt.

MIKROEKONOMICZNE PODSTAWY WZROSTU DOCHODÓW PRODUCENTÓW ROLNYCH Rembisz Włodzimierz

MIKROEKONOMICZNE PODSTAWY WZROSTU DOCHODÓW PRODUCENTÓW ROLNYCH Rembisz Włodzimierz
MIKROEKONOMICZNE PODSTAWY WZROSTU DOCHODÓW PRODUCENTÓW ROLNYCH Rembisz Włodzimierz
Praca objaśnia podstawowe zależnosci i związki mające wpływ na zmiany dochodów producentów rolnych. Dane techniczne: Autor: Rembisz Włodzimierz Stan: nowa, nieczytana Oprawa: miękka Rok wydania: 2007 ISBN 9788360283585 Stron: 186 Wymiary (mm) : 165x235

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 9,99 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl