Opinie o Nas Instagram
Producenci
Promocje
WIZJA Dean Koontz
WIZJA Dean Koontz
17,50 zł 15,75 zł
szt.
Z TWOJEJ WINY Krystyna Śmigielska
Z TWOJEJ WINY Krystyna Śmigielska
17,60 zł 15,84 zł
szt.
MAŁE WOJNY Joanna Kruszewska
MAŁE WOJNY Joanna Kruszewska
17,50 zł 15,75 zł
szt.
PARYŻANKA Amelie Sobczak-Sabre
PARYŻANKA Amelie Sobczak-Sabre
18,00 zł 16,20 zł
szt.
DOM JULIUSÓW. AURORA TEAGARDEN Charlaine Harris
DOM JULIUSÓW. AURORA TEAGARDEN Charlaine Harris
15,00 zł 13,50 zł
szt.
HARRY ANGEL William Hjortsberg
HARRY ANGEL William Hjortsberg
17,90 zł 16,11 zł
szt.
W GÓRĘ RZEKI Barbara Kosmowska
W GÓRĘ RZEKI Barbara Kosmowska
14,50 zł 13,05 zł
szt.
ZNIEWOLONY. 12 YEARS A SLAVE Northup Solomon
ZNIEWOLONY. 12 YEARS A SLAVE Northup Solomon
20,90 zł 18,81 zł
szt.
SALADYN I KRUCJATY Piotr Solecki
SALADYN I KRUCJATY Piotr Solecki
17,50 zł 15,75 zł
szt.

JESTEŚ BEZ GROSZA NA WŁASNE ŻYCZENIE Larry Winget

JESTEŚ BEZ GROSZA NA WŁASNE ŻYCZENIE Larry Winget
JESTEŚ BEZ GROSZA NA WŁASNE ŻYCZENIE Larry Winget

JESTEŚ BEZ GROSZA NA WŁASNE ŻYCZENIE Czyli jak przestać klepać biedę i zacząć lepiej żyć Larry Winget

 

Wszyscy mówimy, że potrzebujemy stabilizacji, oszczędności i wolności finansowej, ale to, co robimy, często przeczy naszym słowom. Krok po kroku, Larry pomaga nam określić błędy w naszym postępowaniu, podpowiada jak je skorygować i w konsekwencji pozbyć się długów. Bez względu na to, czy twoim celem jest wyjście z długów, zaoszczędzenie pieniędzy na dom, czy odłożenie środków na studia dla dziecka, książka ta, poprzez bezpośrednie i bezpardonowe, aczkolwiek mądre rady Larry’ego z pewnością pomoże ci je zrealizować. Przesłanie Larry’ego brzmi następująco: Jeśli chcesz, możesz stać się bogaty. Ale najpierw musisz przestać być bez grosza i zacząć iść do przodu. Pokaże ci nie tylko, jak zmienić nastawienie do życia, ale wskaże również praktyczne działania, które doprowadzą cię do celu.

 

Dane techniczne: Autor: Larry Winget, Oprawa miękka, Rok wydania: 2014, Stron: 248, wymiary(mm): 150x230

 

 

 

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 15,00 zł
szt.

LOBBING I JEGO SEKRETY Michel Clamen

LOBBING I JEGO SEKRETY Michel Clamen
LOBBING I JEGO SEKRETY Michel Clamen

LOBBING I JEGO SEKRETY Michel Clamen

 

 

Profesor Michel Clamen przedstawia lobbing jako grę toczącą się pomiędzy decydentami (administracja publiczna, instytucje europejskie) a różnorodnymi grupami (zawodowymi, społecznymi, gospodarczymi), które działają samodzielnie bądź wynajmują do tego celu lobbystów. Stawką w tym pojedynku jest decyzja: jej ostateczny kształt, uwzględniający, bądź nie, propozycje grup czy lobbystów. Metafora gry pozwala na podkreślenie faktu, że w lobbingu obowiązują reguły i zasady, których przestrzeganie wpływa na wiarygodność, a nawet może często zadecydować o skuteczności i ostatecznej wygranej aktorów.

 

Dane techniczne: Autor: Michel Clamen Oprawa: twarda Rok wydania: 2007 Stron: 298 Wymiary (mm) : 145x215

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 9,99 zł
szt.

MARKETING DLA STUDENTÓW KIERUNKÓW TECHNICZNYCH Curtis Tony

MARKETING DLA STUDENTÓW KIERUNKÓW TECHNICZNYCH Curtis Tony
MARKETING DLA STUDENTÓW KIERUNKÓW TECHNICZNYCH Curtis Tony

 

MARKETING DLA STUDENTÓW KIERUNKÓW TECHNICZNYCH Curtis Tony

 

 

W podręczniku przedstawiano wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.:- współczesne zagadnienia i konteksty marketingu,- elementy marketing-mix,- główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa oraz plany marketingowe.Dzięki tej książce czytelnik zrozumie istotę i cele marketingu, pozna różnice między marketingiem produktów a marketingiem usług oraz zdobędzie umiejętność sporządzania planów marketingowych.

 

Dane techniczne: Autor: Curtis Tony Oprawa miękka Rok wydania: 2015, Stron: 482, Wymiary (mm) : 175x250

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 20,01 zł
szt.

MARKETING STRATEGICZNA REORIENTACJA FIRMY Piercy Nigel

MARKETING STRATEGICZNA REORIENTACJA FIRMY Piercy Nigel
MARKETING STRATEGICZNA REORIENTACJA FIRMY Piercy Nigel

MARKETING STRATEGICZNA REORIENTACJA FIRMY Piercy Nigel

 

 

Marketing towarów i usług dowolnego rodzaju jest prostym zadaniem co do samej koncepcji, jednak wprowadzenie owej koncepcji w życie i osiągniecie przy tym wyznaczonych celów jest niezwykle trudne. O prawdziwości tego stwierdzenia przekonało się zapewne wielu specjalistów w dziedzinie marketingu. Książka ta ma w swoim zamyśle wyposażyć menedżerów w nowe narzędzia pozwalające ocenić sprawność marketingową ich organizacji oraz - w wyniku tej oceny - określić najlepsze sposoby poprawy tej sprawności. Autor książki wychodzi z założenia, iż jedyną rzeczą, która się naprawdę liczy dla każdej organizacji, nie jest polityka wewnętrzna firmy, wdrożone systemy komputerowe czy też programy doskonalenia pracowniczego, lecz satysfakcja klientów. Jest to jedyny powód istnienia każdej organizacji i jedyna strategia jej przetrwania - bez względu na to, czy przetrwanie to wymaga osiągnięcia odpowiedniego obrotu i zysku w działalności o charakterze komercyjnym, czy efektów innego rodzaju w przypadku organizacji nie nastawionych na zysk. Najczęstszym powodem, dla którego marketing zawodzi w praktyce, nie jest brak wyrafinowanych modeli i technik analitycznych (jest ich bowiem całe mnóstwo), lecz niejasne i chaotyczne decyzje kierownicze dotyczące marketingu strategicznego oraz brak faktycznego zaangażowania personelu firmy w sukces marketingowy. Autor postuluje w swej pracy pilną potrzebę powrotu do źródeł marketingu. Wyjaśnia, jak pracownicy organizacji powinni rozumieć klienta oraz w jaki sposób postrzegać rolę marketingu strategicznego. Najważniejsze zadania marketingowe o charakterze strategicznym powinny być - zdaniem Nigela Piercy'ego - realizowane przez dyrekcję, kierownictwo produkcji, inżynierów zajmujących się serwisem, kierownictwo zarządzające zasobami ludzkimi oraz personel z "pierwszej linii", a nie tylko przez specjalistów od marketingu. Książka ta jest bogatym źródłem praktycznych przykładów pochodzących z doświadczenia samego autora oraz przeprowadzonych badań. Zawiera ponadto 12 nowych i do tej pory niepublikowanych studiów przypadków, przygotowanych przez specjalistów z różnych firm. Redaktorem polskiej edycji książki jest profesor Grażyna Gierszewska, pracownik naukowy Instytutu Nauk Ekonomicznych PAN.

 

SPIS TREŚCI:

Przedmowa do wydania polskiego

O Autorze

Przedmowa do drugiego wydania

Zmiany wprowadzone w drugim wydaniu

Podziękowania

Co sądzą czytelnicy o książce Marketing. Strategiczna reorientacja firmy

Klient jako imperatyw

Cóż się stało z marketingiem? A siedzi sobie w kącie nadąsany

Wprowadzenie

Co menedżerowie wiedzieć powinni?

Czego menedżerowie wiedzieć nie muszą?

Strategiczna reorientacja rynkowa?

Ale dlaczego wszystko wywracać do góry nogami?

Nowe wyzwania w zdobywaniu rynku

Nowe wyzwania w zarządzaniu

A zatem co to wszystko znaczy?

Bibliografia

Zarządzanie ukierunkowane na zadowolenie klienta:

Czy naprawdę zależy nam na uzyskaniu zadowolenia klienta w długim okresie?

Wprowadzenie

Pamiętajmy, klient jest zawsze praworęczny

Zadowolenie i lojalność klientów

Na czym zatem polega problem?

Gdzie jesteśmy w chwili obecnej, jeśli idzie o zadowolenia klienta?

Czego się do tej pory dowiedzieliśmy?

Bibliografia

Budowanie orientacji na klienta: Co robimy, kiedy nam zależy

Wprowadzenie

Czym jest wartość dla nszych klientów?

Słuchać klientów i uczyć się

Obsesja na punkcie klienta

Mierzenie zadowolenia klienta

Budowanie organizacji zorientowanej na klienta

Gdzie dotarliśmy?

Bibliografia

Studium przypadku nr 1: Avis Europę Ltd. Synergia pomiędzy klientami i pracownikami jako fundament przewagi konkurencyjnej

Opowieść o tym, jak: "My się bardziej staramy"

Słuchać klienta

Badania bazowe firmy Avis

Przyszłość

Dowody sukcesu

Problemy do rozważenia

Studium przypadku nr 2: CIGNA Employee Benefits. Budowanie organizacji zorientowanej na klienta

Punkt wyjścia do nowej strategii zorientowanej na klienta

Punkt zwrotny

Problemy do rozważenia

Studium przypadku nr 3: Ford Cellular Systems

Problemy z wdrażaniem strategii

Efekty?

Problemy do rozważenia

Na czym polega działanie firmy na rynku: wytyczanie ścieżki strategicznej

Strategia rynkowa: Rynek - definicja, segmentacja i wybory

Wprowadzenie

Jak to wreszcie jest ze strategią rynkową i programami marketingowymi?

Strategia rynkowa

Wybory rynkowe

Definicja rynku

Segmentacja rynku

Atrakcyjność rynkowa i pozycja rynkowa

Gdzie dotarliśmy?

Bibliografia

Strategia rynkowa: Oferta wartości - misja rynkowa, różnicowanie konkurencyjne oraz aktywa marketingowe i marki

Wprowadzenie

Analiza misji

Różnicowanie konkurencyjne i pozycjonowanie

Aktywa marketingowe i marki

Marka i budowanie marki

Czy mamy ofertę wartości?

Bibliografia

Strategia rynkowa: Zasadnicze relacje - klienci, konkurenci, kooperanci i pracownicy

O co chodzi w tym marketingu bezpośrednim?

Relacje z klientami

Relacje z konkurentami

Relacje z kooperantami

Relacje z pracownikami

Zasadnicze relacje

No to mamy w końcu strategię rynkową czy nie?

Bibliografia

Planowanie marketingowe: Co należy zrobić, aby od strategii przejść do planu

Wprowadzenie

Konwencjonalne spojrzenie na planowanie marketingowe

Jak zapewnić największą efektywność analizy SWOT

Gdzie dotarliśmy?

Bibliografia

Studium przypadku nr 4: Allied Dunbar. Reorientacja rynkowa i strategia marki

Strategiczne niepokoje lat 90.

Opracowanie nowej strategii rynkowej

Problemy do rozważenia

Studium przypadku nr 5: IBM

Dylemat IBM

Riposta na zmiany rynkowe

Zmiana struktury a zmiana zachowań

Problemy do rozważenia

Studium przypadku nr 6: Virgin. Piosenkarz czy piosenka

Richard Branson - cesarz Virgin

Podstawowe rodzaje działalności Virgin

Czy w tym szaleństwie jest metoda?

Problemy do rozważenia

Rzeczywiste problemy związane z działaniem na rynku

Programy i działania marketingowe: Czy kiedykolwiek nasz marketing jest przemyślany?

Wprowadzenie

Programy marketingowe

Informacje marketingowe

Intencje marketingowe a rzeczywistość rynkowa

Nasz dotychczasowy postęp w dążeniu do strategicznej reorientacji rynkowej

Bibliografia

Organizacja marketingu: Czy organizujemy w celu realizacji, czy nie, i co będzie dalej?

Wprowadzenie

O co ta cała kłótnia na temat organizacji marketingu?

Czy organizowanie marketingu naprawdę ma znaczenie?

Mityczna organizacja marketingu przedsiębiorstwa

Rzeczywistość organizacji marketingu w przedsiębiorstwie

Problemy w naszych organizacjach marketingowych

Marketing bez organizacji lub o "złej" organizacji

Rodzaj organizacji marketingowej?

Co gorsza - jeśli sądzimy, że jest to skomplikowane, to jeszcze niewiele wiemy!

Zmieniające się zadania kierownictwa

Czy wymiar organizacyjny marketingu ma znaczenie?

Bibliografia

Informacje i wywiad dla marketingu: Od badań rynkowych do wyczuwania rynku

Wprowadzenie

Od badań rynkowych do wyczuwania rynku

Słoń na rynku

Różnica pomiędzy badaniami rynku a wyczuwaniem rynku

Mity narosłe wokół informacji marketingowych

Niewidoczne oblicze informacji marketingowych

Wyczuwanie rynku

Wywiad rynkowy

Gdzie dotarliśmy?

Bibliografia

Proces planowania marketingowego: Tworzenie skutecznych planów, z którymi pracownicy się identyfikują

Wprowadzenie

Co złego dzieje się w planowaniu?

Zarządzanie wszystkimi wymiarami planowania

Co możemy tak naprawdę zrobić?

Jaki mamy rodzaj planowania?

Gdzie dotarliśmy?

Bibliografia

Budżetowanie dla marketingu:

W jaki sposób zapewniamy zasoby działań marketingowych?

Wprowadzenie

Planowanie i budżetowanie

Budżetowanie nie jest nudne

Jak zatem zabrać się do budżetowania marketingowego?

Tradycyjne podejście do budżetowania marketingowego

Realia procesu budżetowania

Kto w rzeczywistości ustala budżety marketingowe?

Rzeczywista lista zadań w zarządzaniu

Nasze dotychczasowe postępy

Bibliografia

Zarządzanie organizacją sprzedaży: Przekładanie strategii rynkowej na organizację sprzedaży

Wprowadzenie

Powiązanie strategii rynkowej z organizacją sprzedaży

Nowe wyzwania stojące przed organizacją sprzedaży

Benchmarking na podstawie najlepszych światowych wzorów sprzedaży

Sekrety skuteczności organizacji sprzedaży

Analizowanie skuteczności naszej organizacji sprzedaży

Jaka jest obecna sytuacja organizacji sprzedaży?

Bibliografia

Studium przypadku nr 7: Samochody DAEWOO. Zmienianie zasad konkurencji

Rynek

Strategia rynkowa Daewoo

Reakcje branży

Przyszłość?

Problemy do rozważenia

Studium przypadku nr 8: Wojny supermarketów. Rywalizacja konkurencyjna i pozycjonowanie strategiczne w brytyjskim sektorze supermarketów

Walka o czołową pozycję na rynku

Konkurenci

Widoki na przyszłość

Problemy do rozważenia

Studium przypadku nr 9: British Airways. Jak rysuje się przyszłość "ulubionych linii lotniczych świata"?

Dziesiąta rocznica działalności BA w sektorze prywatnym

Od trudnych czasów do sukcesu

Oznaki nadchodzących trudności

Reakcja British Airways na nowe warunki na rynku

Problemy do rozważenia

Realizacja strategii rynkowej

Wdrażanie strategii rynkowych i rola strategicznego marketingu wewnętrznego: Przeobrażanie strategii i planów rynkowych w skutecznie działania marketingowe

Nasze postępy w kierunku strategicznej reorientacji rynkowej

Działania wdrożeniowe a strategia

Dlaczego działania wdrożeniowe stanowią problem?

Ależ nie mamy żadnych problemów (dlatego prosimy, zabieraj swoje błyskotliwe pomysły i daj nam spokój!)

Zatem dlaczego się to nie udaje?

Strategia a umiejętności wdrożeniowe

Budowanie strategii wdrożeniowych

Strategiczny marketing wewnętrzny

Czym jest marketing wewnętrzny?

Czy to jednak działa?

W jaki sposób planuje się marketing wewnętrzny?

Gdzie dotarliśmy?

Bibliografia

Lista zadań w strategicznej reorientacji rynkowej: Jakie są nasze prawdziwe problemy związane z działaniami na rynku?

Wprowadzenie

Jakie są prawdziwe problemy?

Rzeczywista lista zadań w zarządzaniu strategiczną reorientacją rynkową

Gdzie mamy zacząć?

Bibliografia

Studium przypadku nr 10: Lion Machines Ltd

Tworzenie marketingowej strategii wdrożeniowej i strategii zmian

Problemy do rozważenia

Studium przypadku nr 11: Opus Partnership. Otis plc i Nokia Mobile Phones

Nokia Mobile Phones

Problemy do rozważenia

Studium przypadku nr 12: Swallows Stores Ltd. Bariery orientacji rynkowej

Potrzeba reorientacji rynkowej

Tradycyjne założenia i przekonania organizacji

Przyszłość Swallows?

Problemy do rozważenia

Indeks

 

Dane techniczne: Autor: Piercy Nigel Stan: nowa, nieczytana Oprawa: twarda Rok wydania: 2003 Stron: 544 Wymiary (mm) : 170x250

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 19,90 zł 39,90 zł
szt.
  • promocja

MARKETING WARTOŚCI Peter Doyle

MARKETING WARTOŚCI Peter Doyle
MARKETING WARTOŚCI Peter Doyle

MARKETING WARTOŚCI Peter Doyle

 

Guru marketingu Philip Kotler uznał, że: "...jej przeznaczeniem jest wywołanie rewolucji zarówno w marketingu, jak i kręgach finansowych".

 

Marketing wartości nie jest kolejną błyskotliwą nazwą ani nową pseudoteorią, jakich wiele pojawiło się w ostatnich latach, ale próbą spojrzenia na rzeczywistą i oczekiwaną pozycję marketingu we współczesnych przedsiębiorstwach. Autor nie neguje dotychczasowego dorobku marketingu, ale dowodzi konieczności nowego spojrzenia na jego cel. Przekonuje, że wszelkie marketingowe przedsięwzięcia należy oceniać w kontekście tworzenia wartości dla inwestorów. Tradycyjnie formułowane cele marketingu, jak wzrost świadomości i lojalności konsumentów, udziały w rynku i inne, nie znajdują jasnego przełożenia na wyniki finansowe. Za cel marketingu należy więc uznać uczestniczenie w maksymalizacji wartości dla udziałowców, a w związku z tym marketingowe strategie trzeba oceniać za pomocą kryteriów i metod realizacji tego celu. Dokonując daleko idącego uściślenia tak pojmowanej roli marketingu, Peter Doyle sformułował wiele reguł jego skuteczności, budując koncepcję systemowego marketingowego zarządzania, bez którego współczesne przedsiębiorstwo nie może egzystować. Dokumentując wpływ marketingu na stopę zwrotu kapitału i przyszłą wartość firmy, Autor eksponuje i umacnia jego znaczenie w zarządzaniu i strukturach organizacyjnych.

 

Książka zapełnia w naszej marketingowej wiedzy istotną lukę. Jej zaletą jest przede wszystkim podejście narzędziowe. Kierującym korporacjami wyjaśnia, dlaczego marketing generuje wartości dla właścicieli. Zatrudnionym w organizacjach (jednostkach) marketingu oferuje narzędzia kreowania strategii, które wartości te mają tworzyć. Pragmatyzm publikacji podkreślają liczne przykłady zastosowań w różnych dziedzinach biznesu. Tekst jest znakomicie osadzony w realiach współczesnego świata: uwzględnia uwarunkowania rynku globalnego, zmienność struktur gospodarki, konsekwencje rewolucji informacyjnej i coraz silniejszą presję udziałowców na decyzje menedżerów.

 

Do lektury książki zachęcają także: syntetyczna podręcznikowa forma, trafne ułożenie zagadnień i duża komunikatywność. Pozwala to wyrazić przekonanie, że książka będzie odbierana z dużym zaciekawieniem, a wielu czytelników znajdzie w niej inspirację dla własnych pomysłów i decyzji.

 

Spis treści:

Przedmowa do wydania polskiego

Przedmowa

 

I. PODSTAWY TWORZENIA WARTOŚCI

 

1. Marketing a wartość dla udziałowców

Wprowadzenie i cele

Zarządzanie w XXI wieku

Miara sukcesu: wartość dla udziałowców

Utracona pozycja marketingu

Nowe możliwości marketingu Zasada wartości dla udziałowców

Wyzwania stojące przed ideą wartości dla udziałowców

Miary wydajności oparte na metodach rachunkowych

Zmieniająca się rola marketingu

Podsumowanie

Pytania i polecenia

2. Kierunek: wartość dla udziałowców

Wprowadzenie i cele

Podstawy szacowania

Wartość dla udziałowców

Dodana wartość ekonomiczna (finansowa) Finansowe czynniki tworzenia wartości

Marketingowe czynniki tworzenia wartości

Organizacyjne czynniki tworzenia wartości Marketingowe zastosowania wartości dla udziałowców

Ograniczenia analizy wartości dla udziałowców

Podsumowanie

Pytania i polecenia

3. Marketingowy czynnik tworzenia wartości

Wprowadzenie i cele

Nowa definicja marketingu

Tworzenie wartości dla klienta

Budowanie przewagi różnicującej

Budowanie relacji z klientami

Wdrażanie marketingu opartego na relacjach

Wymagania organizacyjne

Organizacja zorientowana na klienta

Podsumowanie

Pytania i polecenia

4. Teraz rozwój

Wprowadzenie i cele

Marketing, wzrost i wartość dla udziałowców

Drogi wzrostu

Opracowywanie strategii rozwoju

Podsumowanie

Pytania i polecenia

 

II. ROZWÓJ STRATEGII WYSOKIEJ WARTOŚCI

 

5. Ocena pozycji strategicznej

Wprowadzenie i cele Wstęp

Ocena bieżącej kondycji firmy

Wyjaśnienie bieżącej sytuacji

Prognozowanie rozwoju firmy

Następstwa oceny pozycji strategicznej

Plan działania oparty na wartości

Cele strategiczne

Podsumowanie

Pytania i polecenia

6. Strategia marketingowa oparta na wartości

Wprowadzenie i cele

Czemu służą strategiczne plany marketingowe

Planowanie na poziomie spółki

Planowanie na poziomie jednostki organizacyjnej

Proces planowania

Podsumowanie Pytania i polecenia

 

III. REALIZACJA STRATEGII WYSOKIEJ WARTOŚCI

 

7. Budowanie kapitału marki

Wprowadzenie i cele

Znaczenie aktywów niematerialnych

Znaczenie marki

Marki i wartość dla udziałowców

Jak budować markę

Zagadnienia związane z zarządzaniem marką

Tworzenie portfela produktów markowych

Wycena marki

Podsumowanie Pytania i polecenia

8. Ustalanie cen ze względu na wartość

Wprowadzenie i cele

Cena i wartość dla udziałowców

Zasady ustalania cen

Ustalanie ceny

Dostosowanie cen do produktów i możliwości klientów

Zmiana cen

Zarządzanie ceną

Podsumowanie Pytania i polecenia

9. System komunikacji oparty na wartości

Wprowadzenie i cele

Komunikacja a wartość dla udziałowców

Komunikacja a konsumenci

Budowanie skutecznej strategii komunikacji

Podział środków na poszczególne kanały komunikacji

Ocena wartości strategii komunikacji

Podsumowanie

Pytania i polecenia

10. Marketing wartości dodanej prowadzony przez Internet

Wprowadzenie i cele

Rozwój Internetu

Siły napędowe zmian w nowej gospodarce

Tworzenie wartości za pośrednictwem Sieci

Implikacje dla strategii marketingowej

Budowanie wartości marki w Sieci

Wycena strategii marketingowych w Sieci

Perspektywy na przyszłość

Podsumowanie Pytania i polecenia

Słowniczek

Indeks

 

Dane techniczne: Autor: Peter Doyle Stan: nowa, nieczytana Oprawa: twarda Rok wydania: 2003 Stron: 420 Wymiary (mm) : 170x250

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 13,00 zł 39,90 zł
szt.
  • promocja

MARKETING POD PRESJĄ GLOBALIZACJI Wacław Smid

MARKETING POD PRESJĄ GLOBALIZACJI Wacław Smid
MARKETING POD PRESJĄ GLOBALIZACJI Wacław Smid
Filozofią biznesu będzie globalizacja, ale z zachowaniem specyfiki regionalnej. W regionach trzeba szukać źródeł inwencji, które powinny stanowić główny materiał do przemyśleń w procesie projektowania produktów i usług oraz nowych potrzeb przez np. zespoły zadaniowe, czy też inne, specjalnie powoływane do tego celu zespoły twórców, kreatorów i ekspertów. Bowiem szeroko pojęta kultura jest dla metamarketingu wręcz niewyczerpalną kopalnią pomysłów, inwencji, skojarzeń i wszelkich tych działań twórczych w marketingu, które prowadzą prostą drogą do sukcesu. Dane techniczne: Autor: Wacław Smid Stan: nowa, nieczytana Oprawa: twarda Rok wydania: 2002 ISBN: 83-85428-75-5 Stron: 240 Wymiary (mm): 150x210

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 8,99 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl