Opinie o Nas Instagram

Zgarnij 20 zł i darmową dostawę od Aurelus.pl i ciesz się tańszymi zakupami - Zobacz zakładkę kody rabatowe.

DOSTAWA OD 4,88zł - PACZKA W RUCHU - SPRAWDŹ!!! ZAMÓWIENIA OD 1zł

W dniach 28.09-7.10.2019 Księgarnia będzie nieczynna. Zamówienia złożone w tym czasie zostaną wysłane po zakończeniu przerwy urlopowej. 

Ostatnia wysyłka przed urlopem nastąpi 27.09.2019, kolejne wysyłki będą po zakończeniu urlopu.  W trakcie urlopu kontakt z nami będzie ograniczony.

Producenci
Promocje
MARA DYER. ZEMSTA Michelle Hodkin
MARA DYER. ZEMSTA Michelle Hodkin
18,80 zł 13,00 zł
szt.
ZNIEWOLONY. 12 YEARS A SLAVE Northup Solomon
ZNIEWOLONY. 12 YEARS A SLAVE Northup Solomon
20,90 zł 18,00 zł
szt.
MAM DOŚĆ. Książka dla mocno wkur... sfrustrowanych
MAM DOŚĆ. Książka dla mocno wkur... sfrustrowanych
19,99 zł 14,80 zł
szt.
 HATE LIST NIENAWIŚĆ Jennifer Brown
HATE LIST NIENAWIŚĆ Jennifer Brown
19,99 zł 18,99 zł
szt.
 NIEZAUWAŻALNA Marcus Sedgwick
NIEZAUWAŻALNA Marcus Sedgwick
16,00 zł 15,30 zł
szt.
JAK ZACZĄĆ BIEGAĆ Sara Kirkham
JAK ZACZĄĆ BIEGAĆ Sara Kirkham
11,90 zł 9,50 zł
szt.
TO NIE KSIĄŻKA Keri Smith
TO NIE KSIĄŻKA Keri Smith
11,90 zł 10,00 zł
szt.
NAZIŚCI SCHODZĄ DO PODZIEMIA Riess Curt
NAZIŚCI SCHODZĄ DO PODZIEMIA Riess Curt
26,90 zł 24,90 zł
szt.
ODKRYWCY WIECZNOŚCI Antonio Socci
ODKRYWCY WIECZNOŚCI Antonio Socci
13,00 zł 12,00 zł
szt.
W TRZEWIACH ŚWIATA. WSPOMNIENIA Eve Ensler
W TRZEWIACH ŚWIATA. WSPOMNIENIA Eve Ensler
12,00 zł 10,00 zł
szt.
ŁOWCA SKARBÓW Keri Smith
ŁOWCA SKARBÓW Keri Smith
10,10 zł 9,90 zł
szt.

SPRAWOZDANIE FINANSOWE PRZEDSIĘBIORSTWA WEDŁUG POLSKIEGO PRAWA BILANSOWEGO Wędzki Dariusz

 SPRAWOZDANIE FINANSOWE PRZEDSIĘBIORSTWA WEDŁUG POLSKIEGO PRAWA BILANSOWEGO Wędzki Dariusz
SPRAWOZDANIE FINANSOWE PRZEDSIĘBIORSTWA WEDŁUG POLSKIEGO PRAWA BILANSOWEGO Wędzki Dariusz

SPRAWOZDANIE FINANSOWE PRZEDSIĘBIORSTWA WEDŁUG POLSKIEGO PRAWA BILANSOWEGO Wędzki Dariusz

 

 

W książce zaprezentowano przystępne wyjaśnienia dotyczące treści pozycji sprawozdania finansowego przedsiębiorstw sporządzanego na podstawie polskiego prawa bilansowego, a w szczególności Ustawy o rachunkowości, rozporządzeń wykonawczych i Krajowych Standardów Rachunkowości z wyłączeniem Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej. Obszerny opis zawartości pozycji jest osadzony zarówno w prawie bilansowym, jak i w praktyce sprawozdawczości finansowej w Polsce. Opracowanie zawiera:wskazanie, kto, dlaczego, w jakiej formie i gdzie sporządza i składa w celu upublicznienia różnego rodzaju sprawozdania finansowe zgodnie z zasadami rachunkowości,omówienie poszczególnych pozycji bilansu, rachunku zysków i strat, rachunku przepływów pieniężnych, zestawienia zmian w kapitale własnym oraz informacji dodatkowej,charakterystykę pozycji sprawozdań składanych w Głównym Urzędzie Statystycznym,wyjaśnienie pozycji raportów okresowych emitentów papierów wartościowych, śródrocznych i rocznych, niepodlegających Międzynarodowym Standardom Sprawozdawczości Finansowej. Adresaci: Publikacja jest przeznaczona dla głównych księgowych, biegłych rewidentów, dyrektorów finansowych, prezesów firm, doradców i kontrolerów finansowych, specjalistów w zakresie zarządzania finansami, a także studentów finansów i rachunkowości. …

 

Stan prawny na 30 czerwca 2014 roku

 

Dane techniczne: Autor: Wędzki Dariusz Oprawa miękka Rok wydania: 2014, Stron: 500, Wymiary (mm) : 175x250

 

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 28,90 zł 50,90 zł
szt.
  • promocja

BENCHMARKING PROCESOWY JAKO INSTRUMENT DOSKONALENIA ZARZĄDZANIA UCZELNIĄ Kuźmicz Katarzyna

BENCHMARKING PROCESOWY JAKO INSTRUMENT DOSKONALENIA ZARZĄDZANIA UCZELNIĄ Kuźmicz Katarzyna
BENCHMARKING PROCESOWY JAKO INSTRUMENT DOSKONALENIA ZARZĄDZANIA UCZELNIĄ Kuźmicz Katarzyna

BENCHMARKING PROCESOWY JAKO INSTRUMENT DOSKONALENIA ZARZĄDZANIA UCZELNIĄ Kuźmicz Katarzyna

 

 

Książka może być interesującą pozycją dla menedżerów zarówno sektora prywatnego, jak i publicznego, a zwłaszcza menedżerów szkolnictwa wyższego, oraz pracowników uczelni. Benchmarking jest z powodzeniem stosowany w szkołach wyższych na świecie. W Polsce do tej pory nie został wprowadzony do praktyki zarządczej. Podjęcie przez autorkę problematyki benchmarkingu jako narzędzia doskonalącego zarządzanie uczelnią stanowi zatem nowatorskie przedsięwzięcie. Celem publikacji jest usystematyzowanie wiedzy na temat inicjatyw benchmarkingowych w szkolnictwie wyższym na świecie. W książce szczegółowo omówiono między innymi: - pojęcia związane z zarządzaniem uczelnią, - rolę koncepcji organizacyjnego uczenia się oraz organizacji uczącej się w kontekście uczelni, - definicję oraz ewolucję pojęcia benchmarkingu, - cele benchmarkingu, jego bariery i korzyści z wdrożenia, - autorską klasyfikację benchmarkingu z uwzględnieniem kryterium przedmiotowego, podmiotowego, rodzaju danych i ochrony danych, wsparcia i relacji z partnerami, - przesłanki podejmowania benchmarkingu w szkołach wyższych, - referencyjną metodykę benchmarkingu procesowego w uczelni, opartą na koncepcji spirali benchmarkingowej A. Kelly'ego.

 

Dane techniczne: Autor: Kuźmicz Katarzyna, Oprawa twarda Rok wydania: 2015, Stron: 247, Wymiary (mm) : 170x240

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 35,00 zł
szt.

JAK INWESTOWAĆ W PRODUKTY STRUKTURYZOWANE Blumke Andreas

JAK INWESTOWAĆ W PRODUKTY STRUKTURYZOWANE Blumke Andreas
JAK INWESTOWAĆ W PRODUKTY STRUKTURYZOWANE Blumke Andreas

JAK INWESTOWAĆ W PRODUKTY STRUKTURYZOWANE Blumke Andreas

 

Jak inwestować w produkty strukturyzowane stanowi przewodnik inwestowania i zarządzania ryzykiem w odniesieniu do produktów strukturyzowanych przeznaczony dla inwestorów i osób zarządzających aktywami. Autor przedstawia wykresy dochodowości i warunki inwestycyjne, dokonuje oceny formuły wypłaty oraz opisuje najważniejsze klasy aktywów. Porusza także bardziej zaawansowane tematy, takie jak budowanie produktów strukturyzowanych oraz sposoby unikania pułapek kryjących się w produktach wszystkich klas aktywów. Wyczerpująco omawia zagadnienia związane z ryzykiem kontrahenta, upadkiem banku Lehman Brothers oraz inne kluczowe aspekty kryzysu finansowego odnoszące się do produktów struktu ryzowanych. Publikacja zawiera między innymi:kompleksowy wykaz czynników, jakie inwestor powinien wziąć pod uwagę przed przystą pieniem do inwestowania,porady w zakresie inwestycji w produkty z różnych klas aktywów: akcji, instrumentów o stałym dochodzie, walut i towarów,wskazówki na temat wdrażania produktów strukturyzowanych w kontekście portfela inwestycyjnego,kwestionariusz pomagający inwestorom określić własne preferencje inwestycyjne oraz uzyskać większą precyzję w obliczu decyzji inwestycyjnych. Książka zapewnia cenną pomoc każdemu nabywcy produktów strukturyzowanych, ułatwiając zrozumienie zastosowania tych produktów w bankowości, a także umożliwiając dokonanie analizy produktów i oceny ich dopasowania do preferencji poszczególnych klientów. ...

 

Dane techniczne: Autor: Blumke Andreas, Oprawa miękka Rok wydania: 2013, Stron: 472, Wymiary (mm) : 170x250

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 30,00 zł
szt.

KAMPANIE SPOŁECZNE JAKO FORMA SOCJOTECHNIKI Pawełczyk Piotr

KAMPANIE SPOŁECZNE JAKO FORMA SOCJOTECHNIKI Pawełczyk Piotr
KAMPANIE SPOŁECZNE JAKO FORMA SOCJOTECHNIKI Pawełczyk Piotr

KAMPANIE SPOŁECZNE JAKO FORMA SOCJOTECHNIKI Pawełczyk Piotr

 

Książka podejmuje tematykę kampanii społecznych rozumianych jako działania socjotechniczne, ukierunkowane na rozwiązywanie ważnych problemów społecznych. Szczegółowo omówiono w niej: - problematykę inżynierii społecznej traktowanej jako socjotechniczna próba przebudowy świata, zgodnie z systemem wartości dominującym w danej kulturze, - kwestie pojęciowe oraz charakterystykę terminów: marketing społeczny, kampania społeczna i reklama społeczna, - elementy krytyki kampanii społecznych ukazujące je jako swoisty wyrzut sumienia społeczeństwa konsumpcyjnego, socjotechniczne i prakseologiczne źródła kampanii społecznych, - związki marketingu społecznego z marketingiem komercyjnym, - zagadnienie cause related marketing i społecznej odpowiedzialności biznesu, tematykę kampanii profrekwencyjnych, stanowiących specyficzną postać kampanii społecznych związanych z legitymizacją władzy w systemach demokratycznych, - perspektywy nowych mediów jako narzędzia popularyzowania reklam społecznych. Autorzy książki zajmują się problematyką socjotechniki i marketingu, w tym marketingu społecznego, na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

 

Dane techniczne: Autor: Pawełczyk Piotr, Oprawa miękka Rok wydania: 2015, Stron: 172, Wymiary (mm) : 170x250

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 30,00 zł
szt.

MARKETING DLA STUDENTÓW KIERUNKÓW TECHNICZNYCH Curtis Tony

MARKETING DLA STUDENTÓW KIERUNKÓW TECHNICZNYCH Curtis Tony
MARKETING DLA STUDENTÓW KIERUNKÓW TECHNICZNYCH Curtis Tony

 

MARKETING DLA STUDENTÓW KIERUNKÓW TECHNICZNYCH Curtis Tony

 

 

W podręczniku przedstawiano wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.:- współczesne zagadnienia i konteksty marketingu,- elementy marketing-mix,- główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa oraz plany marketingowe.Dzięki tej książce czytelnik zrozumie istotę i cele marketingu, pozna różnice między marketingiem produktów a marketingiem usług oraz zdobędzie umiejętność sporządzania planów marketingowych.

 

Dane techniczne: Autor: Curtis Tony Oprawa miękka Rok wydania: 2015, Stron: 482, Wymiary (mm) : 175x250

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 20,01 zł
szt.

MIĘDZYORGANIZACYJNA RACHUNKOWOŚĆ ZARZĄDCZA Łada Monika

MIĘDZYORGANIZACYJNA RACHUNKOWOŚĆ ZARZĄDCZA Łada Monika
MIĘDZYORGANIZACYJNA RACHUNKOWOŚĆ ZARZĄDCZA Łada Monika

MIĘDZYORGANIZACYJNA RACHUNKOWOŚĆ ZARZĄDCZA Zastosowania metod rachunkowości w zarządzaniu sieciami biznesowymi Łada Monika

 

Rozwój wymiany informacji zarządczej na poziomie międzyorganizacyjnym ma dla współczesnej rachunkowości zarządczej przełomowe znaczenie, przede wszystkim dlatego, że zmieniają się tradycyjnie postrzegane ramy wykorzystania tego systemu w praktyce. Powstawanie różnego rodzaju formacji rynkowych składających się z niezależnych kapitałowo, ale ściśle współpracujących z sobą podmiotów stwarza zapotrzebowanie na nowy rodzaj metod rachunkowości wykorzystywanych jako wsparcie informacyjne kadry zarządzającej. Wskazane metody międzyorganizacyjnej rachunkowości zarządczej zostały omówione w niniejszej publikacji. W każdym z rozdziałów, które dotyczą wykorzystania informacji zarządczej w poszczególnych formach współpracy: łańcuchach dostaw, grupach zakupowych, sieciach franczyzowych, konsorcjach, partnerstwie publiczno-prywatnym oraz sieciach agentów, zaprezentowano:cechy relacji międzyorganizacyjnych charakterystyczne dla omawianej formy współpracy, o wybrane metody rachunkowości przydatne w zarządzaniu współpracy,przykłady obliczeniowe oraz studia przypadków zastosowania prezentowanych koncepcji,główne wątki podejmowane w dotychczasowych badaniach empirycznych lub potencjalnie interesujące tematy przyszłych dociekań naukowych. Osobny rozdział został poświęcony nowej formie realizacji systemu informacyjnego rachunkowości, polegającej na outsourcingu przetwarzania danych - rachunkowości zarządczej w chmurze. Adresaci: Opracowanie przeznaczone jest w szczególności dla praktyków projektujących i wykorzystujących systemy rachunkowości zarządczej, nauczycieli akademickich prowadzących zaawansowane przedmioty dotyczące współpracy międzyorganizacyjnej, studentów kierunków ekonomicznych II stopnia, uczestników specjalistycznych studiów podyplomowych, doktorantów z zakresu zarządzania i finansów oraz naukowców prowadzących badania nad zastosowaniami rachunkowości zarządczej w sieciach biznesowych. ...

 

Dane techniczne: Autor: Łada Monika, Oprawa miękka Rok wydania: 2014, Stron: 242, Wymiary (mm) : 170x240

 

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 29,01 zł
szt.

RACHUNKOWOŚĆ ZAAWANSOWANA Czubakowska Ksenia, Gos Waldemar, Sawicki Kazimi,

RACHUNKOWOŚĆ ZAAWANSOWANA Czubakowska Ksenia, Gos Waldemar, Sawicki Kazimi,
RACHUNKOWOŚĆ ZAAWANSOWANA Czubakowska Ksenia, Gos Waldemar, Sawicki Kazimi,

RACHUNKOWOŚĆ ZAAWANSOWANA Czubakowska Ksenia, Gos Waldemar, Sawicki Kazimi,

 

Globalizacja gospodarki powoduje, że w praktyce pojawiają się nowe procesy, które wymagają regulacji prawnych. Wytyczne w zakresie księgowego ujęcia tych procesów można odnaleźć w dyrektywach unijnych i standardach międzynarodowych. W książce zostały wyjaśnione te zagadnienia z ustawy o rachunkowości, które sprawiają najwięcej problemów. Uzupełniając interpretacją teoretyczną przykładami, autorzy szczegółowo omówili:- przepływy pieniężne,- odroczony podatek dochodowy,- instrumenty zabezpieczające,- łączenie spółek,- kontrakty długoterminowe,- sprawozdanie skonsolidowane,- likwidacją i upadłość firm.

 

Dane techniczne: Autor: Czubakowska Ksenia, Gos Waldemar, Sawicki Kazimi, Oprawa miękka Rok wydania: 2013, Stron: 320, Wymiary (mm) : 175x250

 

 

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 27,90 zł
szt.

SŁOWNIK HISTORII MYŚLI EKONOMICZNEJ Kundera Jarosław, Kowalczyk Edyta, Przesławska Gabriela

SŁOWNIK HISTORII MYŚLI EKONOMICZNEJ Kundera Jarosław, Kowalczyk Edyta, Przesławska Gabriela
SŁOWNIK HISTORII MYŚLI EKONOMICZNEJ Kundera Jarosław, Kowalczyk Edyta, Przesławska Gabriela

SŁOWNIK HISTORII MYŚLI EKONOMICZNEJ Kundera Jarosław, Kowalczyk Edyta, Przesławska Gabriela

 

Słownik historii myśli ekonomicznej - nowe, uaktualnione i rozszerzone wydanie - został pomyślany jako pomoc dydaktyczna dla studentów ekonomii oraz kierunków ekonomicznych, na których jest wykładana historia myśli ekonomicznej. Może być użytecznym źródłem wiedzy dla studentów prawa, administracji, politologii, filozofii, socjologii i historii oraz wszystkich, którzy interesują się ekonomią, rozwojem jej idei i pragną poznać dorobek wybitnych ekonomistów. Słownik zawiera 350 haseł osobowych i przedmiotowych. Biogramy są tak dobrane, by ukazać zasadnicze poglądy wybitnych ekonomistów i myślicieli od starożytności do czasów współczesnych. Na treść każdego hasta osobowego składają się informacje o największych osiągnięciach, przynależności do określonego kierunku, podstawowe dane biograficzne, zwięzłe przedstawienie dorobku i spis najważniejszych publikacji. Hasła przedmiotowe z jednej strony uzupełniają biogramy, z drugiej zaś opisują bardziej ogólne zjawiska, np. nurty i szkoły ekonomiczne.

 

Dane techniczne: Autor: Kundera Jarosław, Kowalczyk Edyta, Przesławska Gabriela, Oprawa miękka Rok wydania: 2014, Stron: 291, Wymiary (mm) : 170x240

 

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 21,01 zł
szt.

SPRAWOZDAWCZOŚĆ OSTROŻNOŚCIOWA I FINANSOWA FIRM INWESTYCYJNYCH Staszkiewicz Piotr

SPRAWOZDAWCZOŚĆ OSTROŻNOŚCIOWA I FINANSOWA FIRM INWESTYCYJNYCH Staszkiewicz Piotr
SPRAWOZDAWCZOŚĆ OSTROŻNOŚCIOWA I FINANSOWA FIRM INWESTYCYJNYCH Staszkiewicz Piotr

 

SPRAWOZDAWCZOŚĆ OSTROŻNOŚCIOWA I FINANSOWA FIRM INWESTYCYJNYCH Staszkiewicz Piotr

 

 

Celem książki jest wskazanie granic i różnic oraz wzajemnych relacji między sprawozdawczością finansową a sprawozdawczością ostrożnościowy, wykorzystywaną na potrzeby nadzoru finansowego. Przybliżono w niej niektóre wspólne cechy ryzyka w rozumieniu przyjętym w obu kanałach sprawozdawczych. Tematyka dotyczy głównie polskiego systemu rachunkowości, zwłaszcza w zakresie sporządzania sprawozdań finansowych, choć w wielu wypadkach zawiera odniesienia do Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej (MSSF). Większość przykładów ograniczona do rynku firm inwestycyjnych, a w szczególności do polskich domów maklerskich. W publikacji wnikliwie omówiono: cechy i zakres sprawozdań finansowych, ryzyko, sprawozdawczość ostrożnościową, elementy analizy i weryfikacji oraz relacje między sprawozdawczością finansową a ostrożnościową. Na podstawie przykładów zaczerpniętych z praktyki zweryfikowano postawione hipotezy oraz opisano empiryczne badanie identyfikacji obszarów ryzyka. Opracowanie przeznaczone jest dla biegłych rewidentów, dyrektorów finansowych, głównych księgowych, jak również dla studentów i pracowników naukowych....

 

Dane techniczne: Autor: Staszkiewicz Piotr Oprawa miękka Rok wydania: 2014, Stron: 256, Wymiary (mm) : 170x240

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 50,00 zł
szt.

STRATEGIE FINANSOWANIA DZIAŁALNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW Chojnacka Ewa, Kołosowska Bożena, Tokarski Andrzej, Tokarski Maciej

STRATEGIE FINANSOWANIA DZIAŁALNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW Chojnacka Ewa, Kołosowska Bożena, Tokarski Andrzej, Tokarski Maciej
STRATEGIE FINANSOWANIA DZIAŁALNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW Chojnacka Ewa, Kołosowska Bożena, Tokarski Andrzej, Tokarski Maciej

STRATEGIE FINANSOWANIA DZIAŁALNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW Chojnacka Ewa, Kołosowska Bożena, Tokarski Andrzej, Tokarski Maciej

 

Każde przedsiębiorstwo funkcjonujące na rynku powinno mieć świadomie sformułowaną strategię finansowania działalności. Jej opracowanie nie jest łatwe, gdyż wymaga od kadry zarządzającej dużych umiejętności analitycznych i wiedzy z zakresu zarządzania. Efektem procesu formułowania strategii finansowej jest średnio- i długookresowy plan finansowy przedsiębiorstwa. Planowanie strategii finansowania umożliwia określenie potrzeb kapitałowych, źródeł pokrycia tych potrzeb i struktury kapitałowej w powiązaniu ze strukturą majątkową przedsiębiorstwa.

 

Książka składa się z części teoretycznej, w której zaprezentowano wiedzę z zakresu finansów przedsiębiorstw związaną z formułowaniem strategii finansowania działalności, oraz praktycznej, zawierającej studia przypadków. Omówiono między innymi:

 

podstawowe elementy strategii finansowania: cele, zasady, metody i determinanty,

główne kryteria, które należy brać pod uwagę przy ustalaniu rodzaju strategii finansowania działalności,

charakterystyczne cechy najważniejszych rodzajów strategii finansowania: agresywnej, umiarkowanej i konserwatywnej,

trudności związane z planowaniem strategii finansowania działalności przedsiębiorstw,

sposób tworzenia strategii finansowania działalności na podstawie modeli wzrostu,

metody sporządzania sprawozdań finansowych pro forma.

 

O autorach:Mgr Ewa Chojnacka jest asystentką w Instytucie Nauk Humanistycznych i Ekonomicznych w Akademii Techniczno - Rolniczej w Bydgoszczy. Przygotowuje doktorat z zakresu finansów przedsiębiorstwa. Dr Andrzej Tokarski jest adiunktem Katedry Rachunkowości Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu. Jego zainteresowania badawcze koncentrują się na zagadnieniach związanych z analizą finansową oraz procesem pozyskiwania źródeł finansowania przez przedsiębiorstwa w gospodarce rynkowej. Maciej Tokarski - doktor nauk ekonomicznych, absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Adiunkt Katedry Rachunkowości Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu. Przedmiotem jego zainteresowań jest rachunkowość zarządcza i sposoby finansowania małych i średnich przedsiębiorstw....

 

Dane techniczne: Autor: Chojnacka Ewa, Kołosowska Bożena, Tokarski Andrzej, Tokarski Maciej, Oprawa miękka Rok wydania: 2014, Stron: 188, Wymiary (mm) : 170x250

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 30,00 zł
szt.

ZACHOWANIA KONSUMENTÓW. Procesy unowocześniania konsumpcji Kieżel Ewa, Smyczek Sławomir

ZACHOWANIA KONSUMENTÓW. Procesy unowocześniania konsumpcji Kieżel Ewa, Smyczek Sławomir
ZACHOWANIA KONSUMENTÓW. Procesy unowocześniania konsumpcji Kieżel Ewa, Smyczek Sławomir

ZACHOWANIA KONSUMENTÓW. Procesy unowocześniania konsumpcji Kieżel Ewa, Smyczek Sławomir

 

W publikacji omówiono te aspekty zmian w zachowaniach konsumentów, które są bliskie idei zrównoważonego rozwoju i zrównoważonej konsumpcji. Ukazano nowe zjawiska w konsumpcji i zachowaniach współczesnych konsumentów.

 

Szczegółowej analizie poddano takie zagadnienia jak: - przejawy unowocześniania konsumpcji gospodarstw domowych w Polsce i Unii Europejskiej w warunkach kryzysowych, - struktura wydatków konsumpcyjnych krajów UE pod kątem nowoczesności, - konsumpcjonizm a zjawisko dekonsumpcji w zachowaniach konsumentów, - proces unowocześniania konsumpcji na rynkach finansowych, - nowe trendy w zachowaniach młodych konsumentów na rynku, - zjawisko wspólnej konsumpcji jako alternatywny model spożycia, - postawy konsumentów związane z proekologiczną dekonsumpcją. Książka zawiera przegląd najnowszej światowej literatury w zakresie konsumpcji i zachowań konsumentów oraz wyniki badań prowadzonych przez autorów. Zawarte w niej pogłębione analizy zjawisk rynkowych i podejmowanych przez konsumentów decyzji w sferze konsumpcji będą bardzo przydatne dla menedżerów oraz pracowników działów sprzedaży i marketingu z branży zarówno handlowej, jak i usługowej i produkcyjnej, mogą bowiem stać się podstawą do budowania skutecznych strategii marketingowych dla ich firm. Publikacja jest również cennym źródłem informacji dla pracowników naukowych, doktorantów i studentów badających problemy współczesnej ekonomii.

 

Autorzy są pracownikami Katedry Badań Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Do ich zainteresowań badawczych należą takie zagadnienia jak: zachowania konsumentów oraz oddziaływanie na nie czynników o zróżnicowanym charakterze, w tym ekonomicznych, politycznych i społeczno-kulturowych, specyfika zachowań na różnych rynkach branżowych, struktura i poziom konsumpcji oraz jej przemiany, poziom życia i jego uwarunkowania, ochrona interesów konsumentów na rynku.

 

Dane techniczne: Autor: Kieżel Ewa, Smyczek Sławomir Oprawa miękka Rok wydania: 2015, Stron: 236, Wymiary (mm) : 175x250

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 21,01 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl